Eli joku aika sitten alotellut surkean, todella surkean rap musiikin tekemisen. Tehkää kaikki hyvä teko ja käykää kuuntelemaan huonoa musiikkia ja tukekaa velhoa maailmanvalloituksessa!
http://www.mikseri.net/artists/xnrr.131851.php
Omankaltaista taidepaskaa/musiikkia
-
XTCVelho
- Lepakko
Omankaltaista taidepaskaa/musiikkia
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
-
XTCVelho
- Lepakko
Re: Omankaltaista taidepaskaa/musiikkia
Itke mun kanssa hei, itke tai näytän sulle Johanna Tukiaisen anaalin. Mut hei älä ota sitä pahalla tai vakavasti ku en mä tahallaa mut salakavalasti. Sulta häpykarvoi saksin se ei silti tarkota et oisin karvanatsi? Vai otatko hatsit? Tuskin haluut tehä täst meidän jutust baksii, ku paritan sua joka puolelle nii et kerkee voittoi napsii. Jatkuu siis, keskustelu oikees aiheessa, siin pysyminen on vaikeeta ja pakko myöntää et vittu tää on taidetta. Lopetan tän kirjottamisen mieli haikeena, me viel voitetaan tää juttu.frapathea wrote:Surkeaa, todella surkea surkuttelua
-
frapathea
Vitu huora mä katkon sun napanuoran joujou vou vou jeee
-
XTCVelho
- Lepakko
Huomaan kiinnostuksesi rap musiikkiin varsinkin paskaan sellaiseen olevan 100%! Panosta tähän täysillä, tuu mulle fiitiks vedetää sellanen mis jauhetaa kato jotain tyyliin "joujouhuoravittu" ja sit kato AUTOTUNETETAAN se koko paska!frapathea wrote:Vitu huora mä katkon sun napanuoran joujou vou vou jeee
-
Uke
- LD50
tollane nopee biitti kuullostaa jotenki hassulle.. eikä toi nyt siis ihan totaalisen paskaa ollu, mut en nähny myöskää mitää poikkeavaa sadoista muista mixerin räbäyttäjistä.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
XTCVelho
- Lepakko
laitoin tonne jotain viime vuoden alusta tsekkaas läpällä. nauroin noille jonku tunnin.Uke wrote:tollane nopee biitti kuullostaa jotenki hassulle.. eikä toi nyt siis ihan totaalisen paskaa ollu, mut en nähny myöskää mitää poikkeavaa sadoista muista mixerin räbäyttäjistä.
-
avantGarde
- Lepakko
Siirretty toiseen topikkiin.