avantGarde wrote:Concertat pureskeltuna on kyl taas semmosta tavaraa et hyi saatana. kymahan siinä meinaa lentää.
Ja sit kun en vielä jää sinne hampaankoloon kivasti.
Komppaan, ei tullut tossa aikasemmin mieleen. Ne maistuu silleen vähä kivasti "vanhalta vintiltä"? Mutta joo, hyi saatana.
Ei noi Concertat mun mielestä pahanmakuisia ole pureskeltuina, maistuu vähän kuin joltain kirpeältä karkilta. Itse metyylifenidaatti tuppaa kyllä aiheuttamaan nauseaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
no panacodit eroteltuna, ei mikäänb maku elämys..
si noi muskottipähkinät on ihan vitun pahamakuisia..
mustaparta on ihan hyvää jos juo se pullon mut jos niitä alkaa neljä juomaan ja yrittää väkisellä pitää ne sisäällä niin hyi helvetti.. sienet on joskus pahan makuisia mut tosihyvin kuivatut on hyvän makuisia jopa..
sit zolpidemit nokitettuna yäk.. siks ne menneekin hihaan..
ja jotku essot kielen alla maistuu aika vitulle..
mut kyllä se koskenkorva on kaikeinpahin.. en kyllä koskaan alkais 0,5l kossupulloa noin vaan juomaan..
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
Xanor depot pureskeltuna, varsinkin kun käytin epähuomiossa myös takahampaitani joiden koloihin sitä vitun mössöä tietty jäi. Muutkin pillerit ovat maistuneet pahalta ja siksi mieluummin nielen ne ellei ole erityistä syytä pureksimiseen.
Eroteltu DXM tunnetusti maistuu aivan myrkyltä.
Ylempänä mainitut HBWR:t jotenkuten menivät alas.
Tsolpideemi nenään oli kyllä epämiellyttävä kokemus, vaikka joskus olen sitä enemmänkin tehnyt niin viimeisimmällä kerralla tuli helvetinmoiset yökkäysrefleksit kun se mönjä alkoi valumaan nieluun. Hyh ja yök, tosin en ole muutenkaan nenään laitettavien juttujen ystävä.
kotivalmisteinen pontikka on kyllä mun makuaistille jotain melko sietämätöntä, eipä muuta ole tullut vielä vastaan mitä en alas kunnolla saisi. dxmkin on omalla tavallaan niin mielenkiintosen makusta et se on osittain miellyttävä. täytyy vaan vetää lisää viinaa ja röökiä ihan saatanasti ni alkaa kaikki maistuu hyvältä.
Morffi wrote:kotivalmisteinen pontikka on kyllä mun makuaistille jotain melko sietämätöntä
on kyllä ollu huono keittäjä jos se kerran on pahaa ollu vai meinasikko moista jota ei oo vielä vedetty kertaakaa hiilen läpi Kyllä kaverin keittämä pontikka oli niinku ois hyvvää kirkasta viinaa juonu
"What's worse? Being strung out or being fat?" — Nikki Sixx
Morffi wrote:kotivalmisteinen pontikka on kyllä mun makuaistille jotain melko sietämätöntä
on kyllä ollu huono keittäjä jos se kerran on pahaa ollu vai meinasikko moista jota ei oo vielä vedetty kertaakaa hiilen läpi Kyllä kaverin keittämä pontikka oli niinku ois hyvvää kirkasta viinaa juonu
en tiedä miten oli valmistettu, ostin aikoinaan kyprokselta jostain pienestä vuoristokylästä joltain vanhalta sedältä 8 pulloa 8 eurolla hirveen makusta se kyllä oli, eikä blandaus poistanut makua millään.
Morffi wrote:en tiedä miten oli valmistettu, ostin aikoinaan kyprokselta jostain pienestä vuoristokylästä joltain vanhalta sedältä 8 pulloa 8 eurolla hirveen makusta se kyllä oli, eikä blandaus poistanut makua millään.
Oiskoha ollu Rakia... Turkkilaista Kyproksella suosittua kotipolttosta.. Itellä on moista pullo kaapissa ja tulee varmaan olemaan vielä pitkää on se verran hirveenmakusta että huhhu! http://fi.wikipedia.org/wiki/Tsipuro
"What's worse? Being strung out or being fat?" — Nikki Sixx
^ voihan tuo olla, paha mennä sanomaan kun myyjä sanoi vain että pontikkaa ja pulloissa ei ole minkään näköisiä etikettejä tietenkään kun korkillisen tuota poltin niin palaa kyllä niinkun joku 70 volttinen viina.
Samaa taikavettä se on kuitenkin mitä joka puolella Välimeren rannikkoa juodaan, eli lähinnä viinistä (ja sen käymistuotteista) tislattua väkijuomaa. Kyproksella sitä kutsutaan zivaniaksi, mutta kyproksenturkkilaisista en tiedä vaikka nimittäisivätkin sitä rakiksi.
Kuitenkin kotipolttoista viinaa tuskin maustetaan aniksella kuten yleensä tehdään rakista, ouzosta, mastikasta yms. puhuttaessa.
Joista puheen ollen pullo ouzoa ja mastikaakin on sitten vittu pitänyt kans jostain syystä hankkia varastoon, vaikka kaikki väkevät kyllä tätä nykyä vanhenee piloille mun komerossa. bh'Urgl Raa'an Resilarin lisäksi ainoa päihde josta olen ikinä laatannut. EtOH. Etooh
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
esso tos jokusen kuukaus sitten oli järkyttävän makuista ku kielen alle laitoin. Toinen on myös tramal??? ku sen tabun pureskelee nii sitä möhnää jää ikävästi hamppaitten välii. ei hyvän makusta. Vaik kyl mä sitä aina iloisin mielin napsin
mun mielestä sienet vaan maistuu ihan järkytävältä. jotkut cubensikset menee kyllä alas ilman että tarttis oikein yrittää pidätellä oksennusta. samoin panacodit maistuu ihan karseilta. 2mg rivat on oikea makuelämys! voisin syödä niitä ihan vaan sen maun takia
Imovanesta tulee kyllä omituinen metallinen maku suuhun, en myöskään tykännyt Hawaii baby woodrose siemenistä. Annoin pehmetä suussa varmaan pari tuntia ja sit kyllästyin ja murskasin ne jollain työkalulla. Paskalle maistuvat ja vitun paha olo tuli :heh:
Oli tossa mahatauti ja otin vauhtia, nyt jotenkin se paha olo sitoutunu siihen kemikaalimaiseen hajuun ja meinaa oksentaa aina kun haistaa.. hyihelvetti :evil:
Oon pari kertaa kyl aika runsaasti heittäny sokeria dexmilitkun sekaan, ja menee se helpommin alas kun ekana tulee makeus, mut sit sekin pelkästään rupee oksettamaan että ajattelee juovansa nestettä missä on 5 ruokalusikallista sokeria.