Kellään kokemuksia? Olis kuulemma marihuanan tapainen. Voiko tosta vetää "övereitä" jos liikaa polttaa? Olis mukava alotella nää hommat vähän miedoimmilla päihdeillä.
E. Kannattaisko tilata kukkaa vai lehteä?
Wild Dagga (Leonotis leonorus)
-
tRip
- Moderator
Joskus aikain alussa itelläkin oli tarkotus tilailla tota, mutta kysyttyäni siitä hampuusi-nisteiltä sanoivat ettei kannata. No se jäikin sitten siihen.
Jos meinaat tilailla tota, tilaa ihmeessä kukkaa (oletan sen olevan vähän potentimpaa) ja kerro kokemuksista, niitä aina kaivataan tällaisista vaihtoehto päihteistä
Niin tuskin tosta minkäänlaisia övereitä saa aikaan, luulisi sen olevan sen verran mieto yrtti.
Näistä vaihtoehto 'höpöistä' muuten on erillinen topickikin:
viewtopic.php?t=220
Jos meinaat tilailla tota, tilaa ihmeessä kukkaa (oletan sen olevan vähän potentimpaa) ja kerro kokemuksista, niitä aina kaivataan tällaisista vaihtoehto päihteistä
Niin tuskin tosta minkäänlaisia övereitä saa aikaan, luulisi sen olevan sen verran mieto yrtti.
Näistä vaihtoehto 'höpöistä' muuten on erillinen topickikin:
viewtopic.php?t=220
-
Ahab
-
growy
- Kameleontti
-
viaticus
- Psykonautti
Kukkaa hankin kerran satsin itselleni ja kyllähän siitä jotain lievää oloa tuntuu saavan kun isomman määrän kerralla röyhyttelee. Itse olen ensikokeilujen jälkeen käyttänyt tuota enimmäkseen mikserinä kukan seassa, toimii siinä tarkoituksessa vallan mainiosti.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
-
kurz
- Psykonautti
Ei tullut juurikaan mitään minulle ja kavereilleni. Kenties pilven tuttu tunne että nyt alkaa nousta, mutta se jääkin siihen. Aika turhalle yrtille tuntuu, mikserinä ehkä. Eräällä toisella foorumilla kehuttiin Spice-yrttiä ainoaksi toimivaksi kannabiksen korvikkeeksi. Sanoivat että yllättävän kovasti muistuttaa kannabista psyykkisiltäkin ominaisuuksiltaan. Spice on sekoitus useita yrttejä, jotka eivät yksinään ole kovin tehokkaita. Varmaan tuo azan 2Spice eräs analogi siitä. Meinasin kokeilla ensi kerran kun tilauksen tekee.
-
Shogun
- Psykonautti
-
Metsäläinen
- Tuppisuu
Re: Wild Dagga (Leonotis leonorus)
Olen kokeillut teenä ja polttamalla. Polttaminen ei meikäläisellä iske sitten yhtään, ei siis tuntunut oikein miltään.
Teenä taas... se on toinen juttu. Voidaan puhua jopa jonkinlaisesta rauhoittavasta jonka vaikutus kylläkin menee nopeasti ohitse. Maku oli yllättävän hyvä, käy jopa ihan kaupan teestä.
Teen muodossa taitaa olla ainoa mikä minulla toimii.
Teenä taas... se on toinen juttu. Voidaan puhua jopa jonkinlaisesta rauhoittavasta jonka vaikutus kylläkin menee nopeasti ohitse. Maku oli yllättävän hyvä, käy jopa ihan kaupan teestä.
Teen muodossa taitaa olla ainoa mikä minulla toimii.