Silokit totuus seerumina.
-
BrokenFinger
- Lepakko
Silokit totuus seerumina.
Kun syön silokkeja tunnun menettävän kyvyn valehella. jos juttelen en voi valehdella mistään pienistäkään asioista, en tykkää muutenkaan valehdella ja teen sitä erittäin harvoin. mutta sienet saavat minut jopa tunnustamaan vanhoja ja salattuja asioita. viimeksi tämä tuli hyvin esiin. olin juuri laskuissa ja puhuin hyvän ystäväni kanssa jota en haluaisi koskaan loukata mitenkään.. Oli kuitenkin tapahtunut jotain mistä kumpikaan meistä ei pidä ja juttelin kaverini kanssa niin minun piti vastustella tosissaan etten ala selittää kaikesta mahdollisesta hänelle.. Me puhutaan muutenkin tosi paljo syvistä ja vaikeista asioista kahdestaan että hän tietää jo vaikka mitä mutta mulla oli vaan vastustamaton tarve tunnustaa kaikki tekoni siinä hetkessä.. hoin itselleni että tämä johtuu vain sienistä, puhu vakavasti vain täysin selvänä. (hyvä ohje muuten elämälle..(tuo pilkun jälkeinen osa.
)) Onko muilla vastaavia kokemuksia?
-
Uke
- LD50
Re: Silokit totuus seerumina.
Heh.. Siis kyllä mä itekin puhun aika paljon syvällisii keskusteluita ystävien kanssa selvinpäin, mut.. sit ku on ottanu jotain mieltälaajentavaa ni voi oikeesti purkautuu niin tunteella ja näin saadaan pakettia purettua ja rakennettua entistäki parempi suhde!BrokenFinger wrote:Kun syön silokkeja tunnun menettävän kyvyn valehella. jos juttelen en voi valehdella mistään pienistäkään asioista, en tykkää muutenkaan valehdella ja teen sitä erittäin harvoin. mutta sienet saavat minut jopa tunnustamaan vanhoja ja salattuja asioita. viimeksi tämä tuli hyvin esiin. olin juuri laskuissa ja puhuin hyvän ystäväni kanssa jota en haluaisi koskaan loukata mitenkään.. Oli kuitenkin tapahtunut jotain mistä kumpikaan meistä ei pidä ja juttelin kaverini kanssa niin minun piti vastustella tosissaan etten ala selittää kaikesta mahdollisesta hänelle.. Me puhutaan muutenkin tosi paljo syvistä ja vaikeista asioista kahdestaan että hän tietää jo vaikka mitä mutta mulla oli vaan vastustamaton tarve tunnustaa kaikki tekoni siinä hetkessä.. hoin itselleni että tämä johtuu vain sienistä, puhu vakavasti vain täysin selvänä. (hyvä ohje muuten elämälle..(tuo pilkun jälkeinen osa.)) Onko muilla vastaavia kokemuksia?
mut ei mul oo kyl tullu totuusseerumia viel vastaa.. oon osannu pitää turpani kiinni aika hyvin. Paitsi ekaa kertaa essoja syödessä tuli möläytettyy ehkä muutamalle väärälle henkilölle jotain muuutta näitähän sattuu

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
King Ink
- LD50
No, kyl tottakai, psykedeelien avul on todel helppo puhua kaikesta. Mut emmä mitään pakonomaisia tarpeita puhua totta oo koskaan saanut.
-
Dexma
- Moderator
No kyllä bentsot on sellaista kamaa, että tulee just möläytettyä kyllä ihan kaikkee elämästä, kännissä myös.
Mutta myös ERITTÄIN HYVÄ valehteleen olen suurimman osan ajastahan mä kusetan vain ihmisiä, paskiainen kun olen.
Mutta myös ERITTÄIN HYVÄ valehteleen olen suurimman osan ajastahan mä kusetan vain ihmisiä, paskiainen kun olen.