Black Moon

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Jatkumo
Psykonautti

Black Moon

Post by Jatkumo »

Viime maaliskuussa äitini ja hänen miesystävänsä tuli lomailemaan luokseni siaminlahden saarelle. Kävimme illastamassa ravintolassa, jossa työskentelin ja siirryimme läheiseen baariin. Kävin mopollani äkkiä kotosalla ja nappasin mukaan britti mimmin Lucyn, joka oli lähdössä lähistöllä oleviin ranta kemuihin. Äiti ja sen sussu lähti nukkumaan ja mamma oli ihan sitä mieltä, että munkin on lähdettävä Lucyn kanssa pilettää.

Kävelimme Lucyn kanssa rannalle Black moon partyihin. Olimme sitä mieltä, että alkoholin voimalla ei illasta tule mukava ja aloimme etsiä potentiaalisen näköisiä myyjiä. Bilemesta oli upea! dekot olivat todella todella hienot. Ranta oli katostettu osittain ja siellä oli kaiken maailman meri aiheisia juttuja: meduusoita, mustekaloja, kaloja ja vaikka mitä siistii.

Minun ei ollut ennen tarvinnut ostaa päihteitä tai ainakaan pyöriä kemuissa kyselemässä niitä joltain. tuntui kuumottavalta ja urpolta.
Löysimme ihmisten seasta tanssivan paikallisen kundin ja saimme mdma:ta. Vedettiin puoliksi ehkä 200-300 mg eikä tuntunut. Lucy sanoi vetäneensä lähiaikoina todella päräyttävää LSD:tä (rolling stones), jota joku saksalais hemmo myi. Etsimme kyseisen äijän käsiimme ja pistettiin laput huiviin. menin vielä nielaisemaan sen.

Törmäsimme tanssiessa Lucyn tuttuun, paikalliseen tatska-hemmoon. Lsd alkoi vaikuttaa noin 45 min jälkeen ja katselimme Lucyn kanssa haltioissamme ympärille. Dekot olivat olleet hienot, mutta nyt ne olivat jumalaiset. Oli mukavaa, kun me molemmat mimmit näimme samat asiat ja osoittelimme ympärillemme. Ajan käsitys hävisi. Muistan nauraneeni paljon, kun ystäväni pyöri paikallaan, hokien everything it's just so cool ja näytti aivan japanilaiselta sarjakuvahahmolta kipeen isoine mustine aukkoineen (silmät) päässää. Tatska-hemmo taas oli sadun hirviö. En tiedä miksi, mutta kyseinen mies oli thaikuksi isokoinen enkä ilmeisesti pitänyt hänestä, sillä hän oli synkässä osassa.

Tullessamme sisään kemuihin, olimme saaneet neonkeltaiset rannekkeet käsiimme ja nyt rannekkeestani purkautui lankoja. Ne näyttivät todella hienoilta ja pitkiltä sykeröiltä, jotka leijailivat ilmassa. Yritin kosketella lankoja ja vetelin niitä aivan haltioissani. Enään en tiennyt ympäröivästä maailmasta mtn. En tiedä mitä olen tehnyt konkreettisesti tai miltä touhuni on näyttänyt, mutta pääni sisällä olin kauniissa ihmemaassa, jonka loistava musiikki mahdollisti. Olin loputtomuudessa, jatkumossa.

Välillä palauduin maanpäälle ja yritin pitää kuvani kontrollissa. Kaksi sekuntia ja kaikki oli taas happpoa. muistan pieniä fläsäreitä. Yritin sulkea silmäni ja avata nopeasti, että oikea maailma säilyisi. Ei, vain ne kaksi sekuntia. muistan nauraneeni. Jossain vaiheessa paikallinen ystäväni oli liittynyt seurueeseemme ja yritin selittää hänelle ottaneeni happoa, vaikka en muistaakseni saanut sanoja suustani. Eihän asiasta kyllä ollut epäilystä ystävälleni mitä on vedetty.

Tanssiessani tai mitä lie häröilessäni, pääni sisässä ihmemaassa, joku urpo falangi oli yritti ilmeisesti tanssia kanssani takanani ja välillä heräsin maan pinnalle ja yritin hätistellä kundin pois. En silti saanut sanoja suustani ja alkoi aina naurattaa kun kaikki levisi hapoiksi. En ollut sosiaalisella tuulella.

Olimme ottaneet laput kolmen aikaan yöllä ja puoli kuuden maissa (ilmeisesti) olin tullut himaan. Edellä mainitsemani paikallinen ystäväni oli kyydinnyt minut mopollaan kotiin. Matka oli ehkä 300 metriä ja nyt se tuntui kilometreiltä. Ohi vilahtava maisema näytti samalta koko ajan. Sama nauha pyöri, samat puut ja pensaat vilahtivat ohitse kerta toisensa jälkeen aivan kuin vanhoissa piiretyissä. Päästyämme perille sanoin ystävälleni varmaan 10 kertaa meneväni nyt nukkumaan, mutta ajatukset harhailivat aina jonnekkin kaukaisuuteen ja seisoin jankuttamassa asiaa. Kerran palasin maan pinnalle, kun tajusin puhuvani yksikseni. Vihdoin suljin huoneeni oven ja kävin sängylle makaamaan.
Jossain vaiheessa säpsähdin ja heitin hädissäni ranteessa olevan hopeisen paksun rannekoruni lattialle. Kai se jotenkin ahdisti :mrgreen: makoilin farkut jalassa, joiden lahkeet olin käärinyt ylös. Aikaisemmin hiekalla tanssiessani olivat käännökset täyttyneet hiekasta. Nousin sängyltä nopeasti ylös ja vetäsin lahkeet alas. Miljoonat pienet hiekanmuruset olivat ympäri huonettani ja ne näyttivät kauniilta erottuen tummasta lattiasta.

Yhdeksän aikaan aamulla makoilin sängylläni ja minua vähän pelotti. Kaikki aikaisempi kuulostaa häröilyltä ja siltä se on varmasti ulkopuolelle näyttänytkin. Tosiasiassa nautin tilasta pääni sisällä. En olisi koskaan uskonut, että on olemassa jokin "kolmas ulottuvuus" tai että ainakaan minun pääni sisällä sellainen on.
Koko päivän pohdiskelin asioita ja kävin hulluuden rajamailla. Ajantaju oli koko ajan hukassa. Yritin katsoa televisiota. Näin mainoksista vain alun, olin omissa ajatuksissani, aikaa tuntui kuluvan 5-10 minuuttia, mutta kun pääsin takaisin tähän maailmaan, oli sama mainos vasta lopussa. Aikaa oli siis kulunut vain minuutti.

Tajusin ja näin monia asioita, jtn sanoin kuvaamatonta.
Tarinaa voisi jatkaa vaikka kuinka, mut tää tällä erää..

Siirsin tän psykedeelit-osiolle, sopii mun mielestä tänne.
-king Ink
King Ink
LD50

Re: Black Moon

Post by King Ink »

Hyvin kuvailtu stoori!
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Paras postaus muutamaan kuukauteen. Big up.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
hurja
Lepakko

Post by hurja »

Hyvä stoori. Voin samaistua tuohon, samanlainen fiilis jäi päälle kun kokeilin ekaa kertaa psykedeelejä.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Jep tämä oli hyvä, ja jännä kuulla tarinoita kaukaisista maista!
ʘʘ
Jatkumo
Psykonautti

Post by Jatkumo »

Thänks :roll: kiva jos diggaatte. kelasin, et vaan kritiikkii tulis, mut siks tää onkin hyvä saitti, kun saa kirjotella mitä vaan eikä joku oo heti lyttäämäs.
<3
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Jatkumo wrote:Thänks :roll: kiva jos diggaatte. kelasin, et vaan kritiikkii tulis, mut siks tää onkin hyvä saitti, kun saa kirjotella mitä vaan eikä joku oo heti lyttäämäs.
<3
Ei tää mitä vaa ollu.. vaan oikeesti hyvin ja selkeesti kirjotettu stoori. (: Kirjota muistakin kokemuksistas, ku näköjää osaat. Mut ei paineita, rennosti vaan!
Jatkumo
Psykonautti

Post by Jatkumo »

King Ink wrote:
Jatkumo wrote:Thänks :roll: kiva jos diggaatte. kelasin, et vaan kritiikkii tulis, mut siks tää onkin hyvä saitti, kun saa kirjotella mitä vaan eikä joku oo heti lyttäämäs.
<3
Ei tää mitä vaa ollu.. vaan oikeesti hyvin ja selkeesti kirjotettu stoori. (: Kirjota muistakin kokemuksistas, ku näköjää osaat. Mut ei paineita, rennosti vaan!
Äiti on aina toivonu, et must tulis toimittaja, mut tais mennä vähä mettää.. nytkin se puhuu, et kirjota kirja tai vaik jtn kolumnei.(aina toivoa voi) khyl mä tänne kirjottelen lisää samallaist blastaust ja stoorei on ihan sikana, kuhan kerkiän. äikän tunneil olin ihan tules tai ainakin maikat diggas mun aineist. piis kiitti, ihmiset, olette ihania.
Uke
LD50

Post by Uke »

Ahh ihanaa.. Voin jotenkin kuvitella sen värimaailman missä ootte ollu, voih voisin niin mielelläni lähtee johonki sikasiisteihin rantabileisiin sokeripala suussa ja ..ahh..<3
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
BrokenFinger
Lepakko

Post by BrokenFinger »

Hieno tarina! Tuttuja tunnelmia ja hyvälle tuulellehhan tuosta tulee. :)