Itse oon poltellu tässä jokusen viikon lehtiä, jotka on tullu tämän kesän ulkokasvatuksista. Lajikkeina Pure Power Plant, Doubleruder ja Big Thc.
Täytyy sanoa, että huhhuh mitkä pajarit on joka kerta tullu. Ennen lehtien polttamista olin vähän epäilevällä kannalla niiden toimivuudesta, mutta kyllähän nämä potkii loistavasti. Vaikutus on vähän erilainen, ei ehkä niin intensiivinen kuin budissa. Vaikutukset ei kuitenkaan eroa niin paljon budista, kuin luulisi.
Hartsinen trimmi on toiminut ihan ok, mutta viimeaikoina olen polttanut niin huonoa lehteä, että mielummin polttaisi koivun lehtiä.
Trimmi toimii kyllä yleensä, mutta se ei toimi oikein. Ei vain tule sitä toista maailmaa vastaan lehtisavuissa, mutta on se parempi kun ei mitään.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Potkii varsin hyvin. Ihan aurinkolehdetkin ulkokasvatetusta potki mukavasti joskus 2 vuotta sitten kun viimeks ulkoproggista tehtiin. Määrät ovat sitten tietenkin suurempia kuin kukinnossa.
Ihan hyvin potkii sillon kun ei ole toleja. Kun on tolet saa polttaa niin paljon että ei senkään takia pääse niin korkealle. Lehdistä enemmän fyysinen kuin psyykkinen pilvi.
Mulla on niin olemattomat tolet, että aikoinaan kun itse kasvatteli, niin heikompikin lehti antoi oikein mukavat olot, kunhan vain isomman satsin jaksoi hiisata. Lehteä poltellaan hitaasti ja ilman kiireettä, isoja pesällisiä, välillä kaljaa siemaillen.
Kyl lehdet on potkinu ihan hyvin, jos tolet on ollu alhaalla. Pitää vaan polttaa vähän enemmän, mutta mikäs siinä bongista hiisaillessa. Ainoa huono puoli lehdissä on se maku. :?
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Lehdet toimii varsin hyvin varsinkin alkoholin kans. Jos on baarin menossa ja haluaa buustata känniä kannabiksella lehdet sopivat tarkoitukseen paremmin kuin kukka...
Suosin itse vahvempia kannabis-tuotteita ja raakasavuja, liikaa vaivaa siinä lehden pumppaamisessa.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
psyke wrote:Lehdet toimii varsin hyvin varsinkin alkoholin kans.
Itellä taas oon huomannu et lehti+alkoholi= kova darra. Ehkä se johtuu siitä et sitä tulee illan mittaa poltettuu niin perkeleesti, jos ei oo vahvempaa pilvee. Ite tykkään kännissä polttaa mahdollisimman vahvaa pilvee, känni ku syö tota pilven vaikutusta.
Eikä ryyppäämisestä mitään tuu ilman pilvee, sitähän on pitkin seiniä.
mulle on ruvennut nykyään maistumaan lehti, se pilvi mikä siitä tulee on vaan niin erilainen kuin kukan kanssa. jaksaa ja pystyy saamaan aikaiseksi, vaikka olisikin poltellut. Tottakai se on sitten ihan eriasia jos tarkoitus on olla täysin kuutamolla, mutta peruspäivä polttelussa lehdet on mun kavereita
Eilen n. 10 pesällistä lehteä (2-3 henk.).. ja toimihan se.. 5:n pesän kohdalla
tuntui hyvinkin pilviseltä.. 8:n pesän jälkeen tosin päänsärkyä huomattavissa.. Toimii se, jopa näillä toleilla,
mutta huomattavasti enempi täytyy polttaa tietty.
"It is your mind that creates this world" -The Buddha-
tRip wrote:Mutta eikös nimenomaan lehteä ole mukava poltella jos toleranssi on vähäinen?
Tietty.. ainakin IMO.. :idea:
Eikun tosta edellisestä viestistä sai käsityksen, että sulla toleranssi on aika korkealla, kun noinkin suuria määriä lehteä tarvitsee polttaa
Itellä jos ei aikoihin ole polttanut, niin pesällinenkin lehteä riittää lennättämään pilveen. Tai sitten kyseessä on yleensä ollu nk.hyvää lehteä
Joo näin on, tolet on korkealla..
Ja kun ei ollut muuta kuin lehteä ja pilveen ajateltiin päästä,
niin silloin sitä vaan tarvii polttaa aika paljon..
Ihan hyvää lehteäkin se oli, ei siinä mitään.. On vaan muutama
viikko tullut joka päivä poltettua niin..
Onneksi pian on sadonkorjuu.. Ja parhaillaan nyt tauko,
että toimii sitten paremmin taas..
"It is your mind that creates this world" -The Buddha-
tRip wrote:Mutta eikös nimenomaan lehteä ole mukava poltella jos toleranssi on vähäinen?
Itse suosin jotain potenttia kukintoa tuollaisessa tapauksessa.
itse en oikein pidä lehdestä, voi tosin johtua siitä, että olen niin pahanmakuista joutunut polttamaan. Lehdestä tuntuu tulevan enemmän jumitusta ja siihen alkaa jotenkin turhautua.Hyvää kukkaa tekee aina mieli.
Eiköhän siitä kuiteski kokemuksena jää varmasti plussalle...
Itse suosin jotain potenttia kukintoa tuollaisessa tapauksessa.
Lehteä tuleekin yleensä poltettua vaan jos ei kukkaa ole saatavilla. Kyllähän sitä mielellään polttelee ajankuluksi mutta joka kerta kun on lähemmäs viikko tullu polteltua pelkkää lehteä pistää se jo pikkusen tympimään. Ja sit ku saa ne kukkasavut vihdoin niin joka kerta on tullut todettua että kyllä kukka on aina kukkaa. Lehti taas on aina lehteä.
Kyllä ihan lehdenkin kanssa on onnistuttu monet hyvät ajat viettämään. Riippuu toki paljonkin sen hetkisestä toleranssista sekä lehden laadusta (duh!).
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
Early Mistyn lehteä tuli polteltua kesäll aika ahkarasti ja kyllä se kolahti ihan kunnolla. Vieläpä siinä mielessä parempaa kuin budi että siitä ei tullut niin ankaria laskujäätöjä. Monesti poltin esim. pienet savut ennen ryyppyreissua niin loppuillasta olin sitten vain kännissä eikä tuo lehti aiheuttanut sellaista jälkiväsymystä niinkuin budi.
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"