Bongi, Äly vai piippu?
-
Smurffi
Bongi, Äly vai piippu?
Halusin tietäää iha varmasti mikä näist kolahtaa hyvin, itse poltan enemmän lätkää bongista ja kolahtaa aina, mut ainakin kaikki sanoo et älystä kolahtaa paremmin, älystä oon polttanut kukkaa iha sairaasti ja kaverit sanoi et tää on iha hyvää kukkaa ja kyl se näytti iha hyvält,
Poltin älystä 1g kukkaa ei silti kolahtaa, no riippuuks täst kukast, onko äly paska vai kukkaa?
Lätkää kolahtaa mulla aina vaikk polttaisin älyst tai bongista, piippua en käytä silleen, oon pari kertaa koulus polttanut tuli iha snadit.. mut kyl se koulus kelpaa!
1. Äly.
2 Bongi.
3. Piippu.
siin on mun mielest top3..
Poltin älystä 1g kukkaa ei silti kolahtaa, no riippuuks täst kukast, onko äly paska vai kukkaa?
Lätkää kolahtaa mulla aina vaikk polttaisin älyst tai bongista, piippua en käytä silleen, oon pari kertaa koulus polttanut tuli iha snadit.. mut kyl se koulus kelpaa!
1. Äly.
2 Bongi.
3. Piippu.
siin on mun mielest top3..
-
Joniitti
- Apteekki
-
Ahab
-
powergrower
- Kameleontti
kyllä kolahtaa ihan tarpeeks missä muodossa tahansa. Kyllä mielestäni se sätkä on se mukavin tapa polttaa, siinä on se fiilis mukana 
Toisaalta, piipun lataaminen ja suhautus on niin helppoa, että välillä silleen. Bongia en omista, enkä varmasti tule koskaan omistamaan.
Äly on liian HC mulle, senverran harvoin kuitenkin polttelen.
Toisaalta, piipun lataaminen ja suhautus on niin helppoa, että välillä silleen. Bongia en omista, enkä varmasti tule koskaan omistamaan.
Äly on liian HC mulle, senverran harvoin kuitenkin polttelen.
Assumption is the mother of all fuckups.
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
kyllä itse pidän chilua (/chilum chilumi, chillum...etc miten kukin kirjoittaa) aivan ykkösvekottimena...
En niinkään lasibongien etc härpäkkeiden kanssa tykkää hosuilla ja piippuun en oikein ole syttynyt niin chilu on se mun vaihtoehtoni..
Itsellä on just parhaimmat fiilikset istuksia parvekkeella, katsella taivaalle / metikköä chilu sauhuttaen sormien välissä...
Välillä ottaen henkoset ja miettiä, että kyllä elämä on.

-
Joniitti
- Apteekki
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
-
tRip
- Moderator
-
Steadler
- Tuppisuu
-
viaticus
- Psykonautti
Älyä on tullut aikoinaan kokeiltua useampaankin otteeseen, mutta eipä sitä oikein ole ollut enää kiinnostusta lähteä ämpäreiden yms. kanssa pelaamaan, tuntuu hieman liian vaivalloiselta. Piippu, jointti ja bongi - kaikki kolisevat ainakin itseni kohdalla mikäli vain itse poltettava tavara on kunnollista, joten valinta on hyvin pitkälti fiiliskysymys.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
-
HZB
- Psykonautti
-
Joniitti
- Apteekki
-
korolli
- Apteekki
Jointtihan se kaikista mukavin on imutella. Kun yksin polttelee, ja jouni täynnä hyvää kukkaa, niin loppuvaiheessa sitä alkaa olla parhaimmillaan jo niin tumussa että jää vaan jumittamaan monttu auki jotain "juttua minkä just tajusin", ja jouni käryää hiljakseen rystysten välissä. Sitten sitä vaan herää "ainiin olin spliffillä" ja jatkaa imuttelemista. Ah, niin rentouttavaa.
Bongia siltikin mieluummin pärisyttelisin, se kun on helpoin ja tehokkain. End of story.
Äly jos pitää "päästä kuoseihin". Nojaa.. aika harvoin tulee älyteltyä. Se on jotenki semmosta säätämistä. Pakko saada pesä tyhjäks yhellä hitillä. Emmä kiitos.
Piippu sitten jos on rizlat loppu.
Bongia siltikin mieluummin pärisyttelisin, se kun on helpoin ja tehokkain. End of story.
Äly jos pitää "päästä kuoseihin". Nojaa.. aika harvoin tulee älyteltyä. Se on jotenki semmosta säätämistä. Pakko saada pesä tyhjäks yhellä hitillä. Emmä kiitos.
Piippu sitten jos on rizlat loppu.
-
MetsänNeito
- Apteekki
-
kujanaskuli
- Psykonautti
Jointin kääriminen on helveitn mukavaa puuhaa nyt kun olen oppinut käärimään kunnon "jamaikalaisia". Savut maistuvat kuitenkin parhaalta bongista. Ja kovimmat pöhinät saa älystä, tai gravista vielä kovemmat.
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
-
Tsigis
- Karvakuono
-
skirtfeber
- Apteekki
-
Uute
- Psykonautti
-
shishamon
-
kätsy
- Psykonautti
-
spasm
- OD
1. Bongi
2. Piippu
3. Äly
4. Sätkä
En tiedä kuuluuko tämä post juuri tähän threadiin, mutta en nyt parempaakaan löytänyt.
Luulisi, että tehokkaampia konstejakin löytyisi (mitään laboratorio-olosuhteita eikä ydinfysiikkaa nyt lasketa)..
2. Piippu
3. Äly
4. Sätkä
En tiedä kuuluuko tämä post juuri tähän threadiin, mutta en nyt parempaakaan löytänyt.
Tuo oli Wikikirjastosta Hullun Puutarhurin kirjoittamaa tekstiä. Mietin vain, että miksi maailman yleisimmän huumeeksi luokitellun substanssin käyttötavat ovat niin alkeellisia, että vain noinkin pienet prosentit THC:tä siirtyy elimistöön.Tavanomaiset käyttötavat kuitenkin hukkaavat suuren osan aktiivisista ainesosista. Polttamalla kannabista siitä siirtyy elimistöön yleensä 5-15 % poltettavan materiaalin THC:stä, riippuen henkilön polttotekniikasta. Syötynäkään psykoaktiivisia ainesosia ei jää jäljelle juuri enempää.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
shpongled
- Tuppisuu
Jos ei ole pula kukasta, kyllä bluntit menee mulla kärkeen. Joskus aktiivifiltterillä bluntista on nautinnollinen imeskellä. Toiseksi menee tee/kaakao/munffinsit jne. Kukasta öljyä, siitä esim. erinomaista hunajaa teehen, siis hunajaa mikä sekotettu öljyn kanssa, sopivasti miedossa lämmössä haudutettu.
Jos haluaa, että kunnolla kolisee, alipainekyykkä on sen verran raju, ettei montaa kovempaa konstia löydy. Toinen on liuottaa gramman budinippiä tunti pari desissä hyvälaatusta absinttia, sekottaa se hyvin, laittaa pakkaseen hetkeksi viilenee ja siitä sit napseina naamaa. Sopii vaikka hetki pyöritellä suussa sitä ennen nielasua
Jos haluaa, että kunnolla kolisee, alipainekyykkä on sen verran raju, ettei montaa kovempaa konstia löydy. Toinen on liuottaa gramman budinippiä tunti pari desissä hyvälaatusta absinttia, sekottaa se hyvin, laittaa pakkaseen hetkeksi viilenee ja siitä sit napseina naamaa. Sopii vaikka hetki pyöritellä suussa sitä ennen nielasua
-
growy
- Kameleontti
-
Happohuppu
- Apteekki
Bongi tai vesipiippu ovat suosikkejani. Ne ovat herkälle kurkulleni ystävällisiä vaihtoehtoja, mutta kyllä jointtikin kelpaa.
Joskus muinoin poltin pilven aina vaporisaattorista. Se on siitä hyvä, että yhtään savua ei mene hukkaan, ja koska kannabikseen kohdistuva kuumuus ei ole yhtä voimakasta kuin poltettaessa, ei kannabinoideja tuhoudu yhtä paljon.
Joskus muinoin poltin pilven aina vaporisaattorista. Se on siitä hyvä, että yhtään savua ei mene hukkaan, ja koska kannabikseen kohdistuva kuumuus ei ole yhtä voimakasta kuin poltettaessa, ei kannabinoideja tuhoudu yhtä paljon.
Looking for planet Gong...
-
spasm
- OD
Ahab wrote:Uudessa voimassa on muuten parin sivun juttu martikaisesta.
Löysinkin artikkelin. Se on voiman sivuilla luettavissa.
Tuossa siis osoite http://www.voima.fi/content/view/full/1927
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Kalavale
- Apteekki
-
catha
- Psykonautti
-
Inovix
- Apteekki
Ei ole mitään sen jännenpää kun jossain sisällä istuessa kyhäillä se kyykkä ja kerätä kaverille putkeen hullut kermat ja seurata kun mies vaipuu maailmoihin. Sit taas kesällä jossain rannal tai kalliol paarhaan frendin kanssa jointti kedessä, zzz täydellistä. <3 Bongia ei tule hirveästi polteltua kun ei ole sellaista jaksanut kyhätä saati sitten ostaa. Sit tollanen pieni metallinen musta helposti puhdistettava piippu on just hyvä jos pitää äkkiä jossain nurkalla ottaa savut. 
1.Äly
2. Joinnti
3 Piippu
inovix
1.Äly
2. Joinnti
3 Piippu
inovix
-
HZB
- Psykonautti
Kaikille löytyy kyllä aika ja paikka.
Jointti varmaan on se yleisin tapa, hyviä puolia on tietty, ettei tarvii turhia kuumotella vaan senkun palamaan vaan aika monipuolisesti lähes joka ympäristössä. Jointissa menee kuitenkin tavaraa hukkaan paljon enemmän kuin muissa tunnetuissa nautintatavoissa, mikä on iso haittapuoli. Kääriminen on hauskaa!
Piippuja ei tule hirveästi käytettyä, enkä metodista hirveästi pidä, riipii! Hyötysuhde kuitenkin parempi chiluissa, kaboomeissa ja piipuissa, kuin jouneissa, joten ansaitsevat siitä plussaa. Myös sitä schaissea kai jää märkittävästi matkan varrelle eikä tärvele urheilijanuorison elimistöä.
Kaikista muista "piipuista" poikkeuksena pitää vielä mainita mainiot martikaiset. ahh!
Äly. One hit, people get together. eli kun tekee mieli sitä megaexplosivesuperultratsägädäpäm-hatsia, niin äly kaivetaan kaapista tai talon alta. Aika harvoin kuitenkin, hirmu säätöä, ääh!
Bongista tulee niin miellyttävää savua, zudum! Pikkuputki on aina kiva olla matkassa. Tosiaan miellyttävintä savua, ellei lasketa vapohäröilyä ja kaiken maailman supermegajääbongeja (hei, ne ovat myös bongeja!) ja shiishausta (miten se kirjoitetaan!!??) eli ei aina ole kiva polttaa bongista, mutta hyvin usein kyllä on!
Kaikki erikoisuudet eli vapot,shiishat,jääbongit,hullut käsittämättömät 13-kerroksiset tasobongit ja Ali G:n eilinen jointti. Miksi ei? Näihin ei vaan joka päivä törmää, ja itse ei jaksa hössöttää.
Ai, kun oli kiva kirjoittaa!
Kiitos!
Jointti varmaan on se yleisin tapa, hyviä puolia on tietty, ettei tarvii turhia kuumotella vaan senkun palamaan vaan aika monipuolisesti lähes joka ympäristössä. Jointissa menee kuitenkin tavaraa hukkaan paljon enemmän kuin muissa tunnetuissa nautintatavoissa, mikä on iso haittapuoli. Kääriminen on hauskaa!
Piippuja ei tule hirveästi käytettyä, enkä metodista hirveästi pidä, riipii! Hyötysuhde kuitenkin parempi chiluissa, kaboomeissa ja piipuissa, kuin jouneissa, joten ansaitsevat siitä plussaa. Myös sitä schaissea kai jää märkittävästi matkan varrelle eikä tärvele urheilijanuorison elimistöä.
Kaikista muista "piipuista" poikkeuksena pitää vielä mainita mainiot martikaiset. ahh!
Äly. One hit, people get together. eli kun tekee mieli sitä megaexplosivesuperultratsägädäpäm-hatsia, niin äly kaivetaan kaapista tai talon alta. Aika harvoin kuitenkin, hirmu säätöä, ääh!
Bongista tulee niin miellyttävää savua, zudum! Pikkuputki on aina kiva olla matkassa. Tosiaan miellyttävintä savua, ellei lasketa vapohäröilyä ja kaiken maailman supermegajääbongeja (hei, ne ovat myös bongeja!) ja shiishausta (miten se kirjoitetaan!!??) eli ei aina ole kiva polttaa bongista, mutta hyvin usein kyllä on!
Kaikki erikoisuudet eli vapot,shiishat,jääbongit,hullut käsittämättömät 13-kerroksiset tasobongit ja Ali G:n eilinen jointti. Miksi ei? Näihin ei vaan joka päivä törmää, ja itse ei jaksa hössöttää.
Ai, kun oli kiva kirjoittaa!
Kiitos!
Nabaztag (Joka muuten on muinaista klingonimurretta galaksin toiselta puolelta ja viittaa kuulemma paikallisiin pörröisiin mutta isokorvaisiin loikkiviin sienieläimiin) ,...