Semmosta asiaa tässä pohdiskelen että kyllä mies osaa olla pelle ja tyhmä! Isolla P:llä ja Isolla tT:llä, kirjoitan tämän pakinan nyt itsestäni. Tuskin säännöllisin väliajoin, tuskin samalla paikalla, mutta kuitenkin. Kyseinen asia valkeni minulle juuri vähänaikaa sitten, en tiedä mikä sai minut ajattelemaan? VIHA sai minut ajattelemaan tätä paskakikkaretta jonka ympärillä me pikkupörriäiset liitelemme. Ken ties muutama dragedia joita tämä kikkare sisälsi tässä saastan huuruisessa loistossaan... Tekstin Flow meni ohitse joten palataan astialle. Ai niin venailen että josko tilaamani meth piristävät vitamiini tuotteet saapuisivat lähipostiini sillä eikös niistä näillä sivuilla pakinoida ja mennä ottamaan lämmin suihku tyttökaverini kanssa niin kuin lantakärpäsen kuuluukin eli paskaa niskaan veljet
Terv. Savon ukkeli. Pidetään homma kasassa.