Epämukavat psykedeelit

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Joniitti
Apteekki

Epämukavat psykedeelit

Post by Joniitti »

Kun kaikista yleisesti käytetyistä psykedeeleistä tahtoo helposti irrota hyvät euforiat ja mieli on korkealla (tietysti settingistä kiinni), onko olemassa ns. epämukavia oloja tuottavia "tajuntaa laajentavia", tai siis ilman euforisoivia vaikutuksia.

En ehkä ole hirveästi perillä siitä miten psykedeelit toimivat elimistössä, mutta eikös ne psykedeelit lisää sitä serotoniini toimintaa, joka tuottaa niitä euforioita. Kas mikä sattuma vai?
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

jos kehtaat dxm:ää kutsua psykedeeliksi niin siinä on malliesimerkki hakemastasi substanssista.
Assumption is the mother of all fuckups.
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Todellako :o, tarviipa mennä lukemaan lisää tuosta dxm:stä..

Niinpä tosiaan, dissosiatiivi :wink:. Ja käsittääkseni kärpässienienkin vaikutus on dissosiatiivinen?
Ahab

Post by Ahab »

No yopojen sniffailusta ja bufoteniinista olen saanut hieman negatiivisen kuvan. Kokemuksia ei kuitenkaan ole.
Iboga ei kai myöskään ole mikään ihanin tunne enkä ole sitä varsinaisesti kehdannut kunnolla testatakkaan vaikka sitä hieman onkin jemmassa.
vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora »

yoposta vaan huonoja kokemuksia poltettuna ja sniffattuna.
varsinkin ku harmalan kanssa otin nii tuntu vaan että naama olis kuumaa vahaa joka valu hitaasti. aivot ja koko ruumis ihan turtana.
Uute
Psykonautti

Post by Uute »

No sehän nyt kuitenkin riippuu niin paljon käyttäjästä ja tunnelmasta, ettei oikein mitään voi tuohon asettelemaasi kategoriaan laittaa.
Kokeilkaa! Kaikki huumeet pitäisi laillistaa..
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

DXM on kyllä monien tai ehkä jopa useimpien mielestä ainakin jossain määrin epämiellyttävä. Ei toki siksi, etteikö sillä olisi euforisoivia ominaisuuksia, vaan sen muiden vaikutusten takia.

Toisaalta samaa voidaan sanoa mistä tahansa enteogeenistä tai muusta huumeesta. Aina löytyy joku, joka ei pidä.
AD_HD @ synirc
vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora »

Joo dxm pääs viimeyönä mun epämukavien listalle. :roll:
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

Dxm on peräti kuninkaallista hupia :D
2000-luvun sakilainen.
Kuumotus
Lepakko

Post by Kuumotus »

Munmielestä ei kyllä ollenkaan epämukava toi Dxm. :)
4:20
veke
Psykonautti

Post by veke »

jos vetää vääränlaiseen fiilikseen niin varmasti saa aikaan huono tripin..
...
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Eiköhän kaikista deeleistä saa epämukavan, kun nauttii vaan oikeassa tilanteessa. Jos taas kaikki settingit on kohillaan ,niin fyysisesti varmaan epämilyttävimpiä ovat nämä aineet joissa on kovin suuri tämä bodyloadi. Tutkimuskemikaalien puolelta löytyy niitä vaikka kuinka. DXM nyt ei muuten epämiellyttävä ole, kuin että katseen kohdistaminen usein kovin vaikeaa ja laskuissa tuppaa saamaan pääkipua, tai muuten vaan nihkeää oloa. Enjoy the madness 8)
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Minusta DXM:n epämukavuus liittyy juuri siihen, että nousuissa fyysiset sivuvaikutukset tuntuvat turhan voimakkaina.
AD_HD @ synirc
Enth

Post by Enth »

LSA voi tuntua nautinnolliselta tai sitten todella epämiellyttävältä, kuin olisit myrkkyä ottanut...
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Nojoo. LSA:sta olen saannut mahan aivan tuhottoman kipeäksi joskus, että se nyt on ollut semmoinen, missä sivuvaikutukset ovat olleet rankemmat, kuin se mielihyvä mikä siitä pitäisi saada.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Smoky
Karvakuono

Post by Smoky »

Sama vika, LSA:ta liikaa ottamalla saanu kyllä niin pahan olon että huh huh... Tiedänpä nyt paremmin rajani :)
Uute
Psykonautti

Post by Uute »

Minusta mukavuus riippuu eniten siitä kuinka itsevarma ja tyytyväinen ihminen itseensä on. Ja tietenkin liika on aina liikaa..
Kokeilkaa! Kaikki huumeet pitäisi laillistaa..
kurz
Psykonautti

Post by kurz »

Ibogaiini ehdottomasti kuuluisi tuolle epämukavien listalle. Samaa voisi sanoa kärpässienistä, joskin ne eivät ole dissosiatiiveja vaan vaikuttavat muskariinisilla asetyylikoliinireseptoreilla ja GABA reseptoreilla.
kätsy
Psykonautti

Post by kätsy »

dxm:ästä tulee suht huono olo mun mielestä , ettei siit niin tykkääkkään, tai hatsi kyl auttaa siihen. sitte kärppiksist tulee aluks vähä huono ja väsyny olo , ja hulluruoho ei olllu ihan nii mukavaa , vaik ei kai se niin hirveetäkään.
HZB
Psykonautti

Post by HZB »

enpä tiedä aineesta kun en vielä kokeillut, mutta sain pienen määrän käsiini 2C-I:tä, ja mietin että pitäisiköhän sen kuulua tänne ja minun jättää koko aine väliin? OFFTOPIC mikäli ei, niin mitkä doset ekakertalaiselle? 20mg? 30 mg?
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

HZB wrote:enpä tiedä aineesta kun en vielä kokeillut, mutta sain pienen määrän käsiini 2C-I:tä, ja mietin että pitäisiköhän sen kuulua tänne ja minun jättää koko aine väliin? OFFTOPIC mikäli ei, niin mitkä doset ekakertalaiselle? 20mg? 30 mg?
Ei taida kuulua tänne, vaikka monet ei tykkääkkään fenetyyliamiinien bodyloadista. 20mg taitaa olla hyvä testata ekalla kertaa, lisää sitten seuraavalla kerralla jos tuntuu siltä.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
viaticus
Psykonautti

Post by viaticus »

Itse ainakin sain n. 10mg annoksesta 2C-I:tä aivan loistavan fiiliksen ja matkan. Eli en rankkaisi sitä todellakaan epämuvakaksi, ainakaan kyseisen kokemuksen perusteella.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

"Epämukavat psykedeelit" WTF?
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
tRip
Moderator

Post by tRip »

IMO kaikissa psykedeeleissä on omat epämukavuutensa, muttei se tee itse psykedeelistä epämukavaa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

benelux fat wrote:"Epämukavat psykedeelit" WTF?
Siis hain sillä sitä tunne tilaa "epämukava tunne", tajunnan kulku muuttunut (johonkin suuntaan), mutta fyysinen olo ei ole mitä parhain..
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Joniitti wrote:
benelux fat wrote:"Epämukavat psykedeelit" WTF?
Siis hain sillä sitä tunne tilaa "epämukava tunne", tajunnan kulku muuttunut (johonkin suuntaan), mutta fyysinen olo ei ole mitä parhain..
Tuosta kuvauksesta tulee heti mieleen dxm. Dexmeissä kun nimenomaan tajunnan kulku on melkoisen muuttunut, mutta fyysisesti olo on jotenkin aivan seonnut. Siis aivan mielisairaan kiero olo dexmeissä. Aiheuttaa pienoisia kylmiä väreitä se olotila.
Mutta siltikään en dexmiä vaihtaisi pois <3. Saan nimittäin nimenomaan siitä kieroutuneesta fiiliksestä jostain kumman syystä aivan uskomattoman vahvaa euforiaa :twisted:
Voisin kuitenkin kuvitella että joku toinen voisi pitää sitä oloa hyvinkin "epämukavana tunteena".
korolli
Apteekki

Post by korolli »

aivoruoska wrote:dexmi nyt on saatanasta :evil: ei sitä pitäis laskea edes psykedeeliks, saati käyttää
Dxm on psykedeeli, mutta lähinnä vain ylempien plateauiden annoksilla. Tosin hyvin omalaatuinen sellainen. Ei todellakaan sovi kaikille, pikemminkin päinvastoin, vain harvat saavat dexmistä jotain positiivista irti. Mutta omista kokemuksistani voisin sanoa että psykedeelien parissa ehkäpä jopa parhaimmat kokemukseni olen saanut nimenomaan tästä saatanallisesta yskänlääkelitkusta. Ja puhun nyt psykedeliasta, enkä vain kuosittelusta vailla päämäärää. Tämän kyseisen positiivisen tripin mitä tässä hehkutan sain 750mg annoksella, mikä nyt ei sinänsä ole edes hirveän iso kun 400mg annoksella ei ole psykedeliasta tietoakaan, tai ainakaan en sellaista havainnut.
Sattumalta eilen join ystäväni kanssa 750mg dxm per naama. Itse en onnistunut litkua pitämään sisälläni kuin ehkäpä noin puolisen tuntia, minkä tuloksena jäin 2.p:lle vaikka kolmoselle tähtäsin. Pettymys. Mutta ystäväni taasen oli siellä kolmosella... eikä pitänyt pätkääkään. Jostain kumman syystä itsellänikin kokemus oli melko ahdistava hetkellisesti vaikka aiemmin olen deksmistä kokenut vain positiiviseksi luokiteltavia kokemuksia. Tällä kertaa koimme lähinnä ahdistusta ja kauhua, ystäväni vielä suuremmissa määrin kuin minä itse, kuvaili olevansa sekoamisen rajamailla. En ymmärrä mikä meni vikaan mutta kaikesta huolimatta oma kiinnostukseni tätä ainetta kohtaan ei hiipunut. Ystäväni taasen vannoi että tämä oli viimeinen kerta. Hyvä niin. Kyseinen henkilö kun ei ole pitänyt deksmistä edes pienemmillä annoksilla. Niinkuin sanoin, dxm ei vain sovi kaikille.
Seuraavan deksmireissuni ajoitan vähintään muutaman kuukauden päähän koska en halua reikiä päähäni. Mutta silloin aion ottaa 1200mg ja vilkaista miltä nelosplateau näyttää. Sittenpä nähdään kuinka pimeäksi vinttini saan.
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Menee yhä kiinnostavammaksi dxm.. Jotenkin nuo plautet hämää, että eri plauteilla tila koetaan ihan erilaiseksi. Siis ymmärrän, mutta jotenkin saa mistään aineesta noin erikoista kuvaa..
Shro
Apteekki

Post by Shro »

DXM:ää ei voi mielestäni kuvailla tai vertailal mihinkään muuhun, se pitää itse kokea järjellä. Monethan kokevat DXM:än todella nautinnolliseksi ja mielenkiintoiseksi, monet taas hyvin ahdistavaksi tilaksi ja taas jotkut vain päihteeksi mikä vetää hyvin mutkalle josta eivät saa mitään irti
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Alkaakohan taas väittely siitä onko DXM psykedeeli vai dissosiatiivi vai molempia :roll:

Mutta DXM, DXM ja DXM

Tai mikä tahansa psyke liian suurella annoksella/väärällä settingillä