Tämän oppaan on tarkoitus ohjastaa käyttäjiä foorumin käyttöön ja yleisiin käytöstapoihin viihtyvyyden maksimoimiseksi. Olisi suositeltavaa, että JOKAINEN käyttäjä lukaisisi oppaan läpi, sillä vaikka osa jutuista onkin pieniä ja kenties itsestään selviä, on viihtyvyys usein pienistä ja itsestään selvistä asioista kiinni.
OSA 1: Lainaukset
Kirjoittaja wrote:Viesti
Code: Select all
[quote="Kirjoittaja"]Viesti[/quote]
Lainaustoimintoa EI suositella käytettävän:
- Ylimittaisten lainaustornien kehittämiseen; lainaa vain se viesti tai se osa viestistä, johon suoraan viittaat.
- Kuvien, ja etenkään suurikokoisten sellaisten, toistamiseen saman sivun sisällä. Jos haluat viitata kuvaan, voit kirjoittaa kuvatagin tilalle esim. IMAGE tai KUVA, ja tarvittaessa tekstissäsi selventää vielä, mitä kuvaa tarkoitat.
ÄLÄ TEE NÄIN:
VAAN NÄIN:Jee, muitakin Turusta päin!Käyttäjä1 wrote:Hei. Olen Käyttäjä1. Asun Turussa. Harrastuksiani ovat ratsastus, herskan vetäminen ja ravintoloissa syöminen. Lempiruokaani on italialainen ruoka. Ammatiltani olen kirjanpitäjä, joskin olen opiskellut myös hammaslääkäriksi. Telkkarista tykkään katsoa napakymppiä ja lempikirjojani ovat Harry Potterit. Elän rekisteröidyssä parisuhteessa. Puhun suomen lisäksi sujuvasti englantia, ruotsia, saksaa ja espanjaa.
Jee, muitakin Turusta päin!Käyttäjä1 wrote:Asun Turussa.
ÄLÄ TEE NÄIN:
VAAN NÄIN:Olin juuri sanomassa samaa.Käyttäjä3 wrote:Mutta eihän sen laittomuus estänyt sinuakaan saamasta ongelmia kontollesi?Käyttäjä2 wrote: Minun mielestäni kannabista ei tulisi laillistaa, sillä minulle on koitunut siitä ongelmia.
Olin juuri sanomassa samaa.Käyttäjä3 wrote: Mutta eihän sen laittomuus estänyt sinuakaan saamasta ongelmia kontollesi?
Ensi jaksossa: viestien muokkaaminen ja asiaa tuplapostauksista.