Ei-turvalliset Kombot

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
FlippinDouble
Psykonautti

Ei-turvalliset Kombot

Post by FlippinDouble »

Eli ideana olisi listata tähän kombot joissa on riskejä esim.serotoniinisyndroomaan tai vastaavaan vaaralliseen tilaan,tästä voisi katsoa mikä ei sovi komboiluun eikä tarvitse kirjoittaa topicciin kysymystä ja odotella päiviä vastausta.

Päivittelen tähän sitä mukaan kun tulee..
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
Petri6
OD

Re: Ei-turvalliset Kombot

Post by Petri6 »

Ihan hyvä idea topikiksi, ongelma on vaan siinä, että harva kombo on täysin turvallinen (no kannabis ei taida minkään aineen kanssa olla vaarallista, korkeintaan epämiellyttävää) ja todella vaarallisten kombojen (esim. MAOI+MDMA ja dekstropropoksifeeni+alkoholi) erottaminen vähemmän vaarallisista (esim. pari kaljaa+pieni määrä opioideja) saattaa olla vaikeaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Sleeveless
Psykonautti

Post by Sleeveless »

Erittäin hyvä idea! Itse en ole kompotellut sen enempää kuin salvia + savut, mutta olisi hienoa tietää että mitä EI kannattaisi edes kokeilla.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Alkoholi+lakka

Bentsot+lakka sopivissa määrin kyl pitää vaan tietää omat rajat.

Subu,bentso,alko.

Aurorix+MDMA
naponen
OD

Post by naponen »

MUN MIELESTÄ tää ketju ois järkevämpi silleen että tuohon ensimmäisen viestiin koottais sellainen tietopakettisysteemi niinku sellasista komboista jotka on ihan varmasti hengenvaarallisia ja kuolemaan johtavia, että siitä tajuis heti että ei kannata koittaakaan. Toki nämäkin voi vaihdella, mutta silleen tutkimusten ja tilastojen varjossa todettuja esim.

Sit vaulttilaiset voi kertoa sit omakohtaisia kokemuksia joistais kombotuksista jos on tullu jotain hätää ja todettu kombo ei-turvalliseksi. Mitä, paljonko ja mitä siitä seurasi ois musta mielenkiintoista kuulla muttei toki niin tarkkaan tartte perustella miksi kyseinen kombo on omasta mielestä vaarallinen.

Mut tää oli ihan mun mielipide vain... :foil:
highhat
Karvakuono

Post by highhat »

Tuli kiskottua eilen melko typerästi ~10-15mg 5-MeO-MIPT:in päälle ~80mg MXE. Pilveä myöskin paljon. Olin jotakuinkin varma kuolemastani pitkän aikaa, sai tosissaan psyykata itseään että sai henkeä ja pysyi jollain tasolla tajuissaan. Sydän oli ihan paskana, voisin kuvitella sydänkohtauksen olevan jotakuinkin tuota luokkaa mitä se pahimmillaan oli...
Periaatteessa todella syvä kokemus, todellinen rajatila, mutta huh huh.... Olin ihmeissäni kun selvisin, oli vaikea olla menettämättä toivoa. Onneksi oli rakkaita ihmisiä lähellä,
Ei ikinä enää.(never say never..)
Ajattelin mainita tänne, kombon "virallisesta" turvallisuudestahan en tiedä.

edit. Lisätääs nyt vielä että Huomattavasti hurjempiakin komboja on tullut vedettyä ja runsaasti, sekä kuumotusten kanssa oppinut pärjäämään myöskin todella hyvin... en osannut odottaa mitään tällaista o_.
vesihiisi
Karvakuono

Post by vesihiisi »

kännin päälle bentsot, ei sopinu mulle ei. tai sit vaan set and settings oli huono.
“Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.” -Bob Marley
frapathea

Post by frapathea »

vesihiisi wrote:kännin päälle bentsot, ei sopinu mulle ei. tai sit vaan set and settings oli huono.
Luulis tällaisen kaman olevan jo sen verran itsestäänselvää, ettei sitä tarvis ainakaan useasti samassa topicissa mainita. Ja ihan nyrkkisääntönäkin vois varmaan jo yleisluontoisesti todeta, että minkä tahansa hitaan kombottaminen mihin tahansa hitaaseen, oli kysees sit opiaatit, bentsot, alkoholi, lakka tai jokin muu, on potentiaalisesti huono idea, ellei todella tunne rajojaan ja ota varovasti ja sittenkään ei voi luvata nättejä tuloksia.

Omast kokemuksest: modafiniilist ja kahvista iski kerran puolen vuorokauden ajaks erittäin huono fyysinen tila plus vainopsykoosit. Olisin varmaan harhoissani ryhtynyt jonkinlaisiin toimiin mua jahtaavia tyyppejä vastaan, ellen olis ollut siinä kondiksessa, että sängystä ei irrottu vessaa pidemmälle. Ja kusetti jatkuvasti..
Lehti
Karvakuono

Post by Lehti »

Mitenkäs on Zyprexan (antipsykootti) ja pirin tai koksun yhteisvaikutus? Kuinka haitallista?

Molemmathan lisää dopamiinia, ja Zyprexa vähentää sitä kaiketi...
I'm not smoking any more, but I ain't smokin' any less
frapathea

Post by frapathea »

En uskoisi että ainakaan vaarallista olisi, exä on käsittääkseni doupannut piriä ja syönyt zyprexaa (+ muita leptejä) samanaikaisesti. Pahimmillaan menee vaan doupit hukkaan. Yks kaveri vetää aina osastolla ollessaan salaa piriä, koska se kuulemma kumoaa hyvin neuroleptijumin. Mut tää on ihan mutuilua vaan, en ota vastuuta siitä jos jotain käy koska kuuntelet mun uumoiluja..
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

"Uutuushuumetainnutti autoseurueen"
lakkaa,lyricoita,pari kaljaa, taju pois 6-7h kuulemma sai kiittää ylempiä voimia että hengissä ja et säästy aivovaurioilta..
Moni sano että ei lopu sun lakan lipittely hyvin,,joinkoha 6päivää sitä ja lhan liikaa. Lakka on kyllä jo yksistään niin vaarallista että stataway.

Onneks säily kaikilla henki. Huh.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

no 4-ho-met + mxe oli aika pysäyttävää. en tiedä vaarallisuudesta, mutta aika pysähtyi ihan täysin. sydämenlyönnistä seuraavaan kesti vajaa ikuisuus. isoilla annoksilla noita kahta ei ainakaan kannata kombotella.
vastatkaa vihaan rakkaudella
zerk

Post by zerk »

Itse tykkään mexestä just silloin kun 4-ho-met alkaa laskea - saa taas paikat vääntyilemään mukavasti ja olo on hieno.

Olen itse meinannut hölmöillä hengen pois Norflex+opiaatti- kombolla. Typerää mut opinpa jotain.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

zerk wrote:Itse tykkään mexestä just silloin kun 4-ho-met alkaa laskea - saa taas paikat vääntyilemään mukavasti ja olo on hieno.

Olen itse meinannut hölmöillä hengen pois Norflex+opiaatti- kombolla. Typerää mut opinpa jotain.

Oliko sulla norflexin ja jarrun kanssa kolmatta ainetta mukana? Norflex on mun suosikki väsyttävä "antihistamiini" opiaattbuustiksi. Mun käsittääkseni väsyttävät antihistamiinit ei pitäisi lisätä hengityslaman mahdollisuutta tai yleisesti opiaattien vaarallisuutta vaikka voi kyllä nuokuttaa kovaa.

EDIT: Määrät tosiaan 1/3 100mg pilleristä murskattuna. Isommalla annoksella mulle tulee antikolinergisia sivuvaikutuksia ja euforia latistuu.
Last edited by eNZYMe on Mon 12 Sep 2011, 20:59, edited 1 time in total.
zerk

Post by zerk »

eNZYMe wrote:
zerk wrote:Itse tykkään mexestä just silloin kun 4-ho-met alkaa laskea - saa taas paikat vääntyilemään mukavasti ja olo on hieno.

Oliko sulla norflexin ja jarrun kanssa kolmatta ainetta mukana? Norflex on mun suosikki väsyttävä "antihistamiini" opiaattbuustiksi. Mun käsittääkseni väsyttävät antihistamiinit ei pitäisi lisätä hengityslaman mahdollisuutta tai yleisesti opiaattien vaarallisuutta vaikka voi kyllä nuokuttaa kovaa.
Ei ollut mukana muuta. Mutta nimenomaan opatee + Norflex kombolla on käynyt ne ainoat kerrat kun hengitys on tahtonut lakata tai hävinnyt kokonaan. Toki teen vahvuutta on vaikea arvioida, mutta samasta satsista samalla määrällä kotia ei ollut mitään ongelmia ilman Norflexia.

Anyway, en ole noiden kokemusten jälkeen halunnut sekoittaa opiaatteja juurikaan muiden substanssien kanssa. Poikkeuksena pari kertaa pieni annos Lyricaa ja opatee + mxe kombo.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Voi olla annoksesta kiinni, ja norflex on vähän monimutkaisempi vaikutukseltaan kuin vaikka marzine jne. Mä otan aina jotain väsyttävää antihistamiina, koska pitäisi olla suhteellisen turvallista. Aina ihan terapeuttisilla annoksilla. 1 pilleri toimii hyvin. Oikeasti myös lisää niin selkeästi euforiaa ja poistaa kutinoita ja muita sivuvaikutuksia, että oon kokenut sen tärkeäksi jutuksi.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Vielä ei olla kuoltu, vaikka aika holtittomasti on välillä erilaisia douppeja mennyt sekaisin.

Huonoista kkkkomboista voisi mainita ainakin DXM + MDMA, Tramal + MDMA ja Tramal + DXM.
EDIT: Serotoniinisyndrooman riski, tai sitten toinen aine blokkaa toista.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Petri6
OD

Post by Petri6 »

eNZYMe wrote:Voi olla annoksesta kiinni, ja norflex on vähän monimutkaisempi vaikutukseltaan kuin vaikka marzine jne. Mä otan aina jotain väsyttävää antihistamiina, koska pitäisi olla suhteellisen turvallista. Aina ihan terapeuttisilla annoksilla. 1 pilleri toimii hyvin. Oikeasti myös lisää niin selkeästi euforiaa ja poistaa kutinoita ja muita sivuvaikutuksia, että oon kokenut sen tärkeäksi jutuksi.
Tuohon turvallisuuteen on kyllä paha sanoa muuta kuin että annostuksesta se kai on kiinni. Täysin turvallista opiaattien buustaaminen tuskin on muuta kuin kannabiksella, jos siitä pitää. Itsekin koen opiaattikokemuksen olevan vajaa ilman jotain buustaavaa ainetta, vähän opiaatista riippuen (CYP2D6-entsyymin vaikutus) tykkään vaihdella pregabaliinin/gabapentiinin, titsanidiinin, syklitsiinin, hydroksitsiinin ja orfenadriinin välillä. Bentsoja en mukaan sotke, koska jyräävät mielestäni oloa sen sijaan, että korostaisivat sitä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

naponen wrote:MUN MIELESTÄ tää ketju ois järkevämpi silleen että tuohon ensimmäisen viestiin koottais sellainen tietopakettisysteemi niinku sellasista komboista jotka on ihan varmasti hengenvaarallisia ja kuolemaan johtavia, että siitä tajuis heti että ei kannata koittaakaan. Toki nämäkin voi vaihdella, mutta silleen tutkimusten ja tilastojen varjossa todettuja esim.

Sit vaulttilaiset voi kertoa sit omakohtaisia kokemuksia joistais kombotuksista jos on tullu jotain hätää ja todettu kombo ei-turvalliseksi. Mitä, paljonko ja mitä siitä seurasi ois musta mielenkiintoista kuulla muttei toki niin tarkkaan tartte perustella miksi kyseinen kombo on omasta mielestä vaarallinen.

Mut tää oli ihan mun mielipide vain... :foil:
2nd that!

Mulla on 100 mg norflex. Etsin kovasti, että onko se turvallista, parin egun jälkeen?
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Alkoholi sekotettuna mihinkään ei oo turvallista koska alkoholi on pahimman luokan myrkkyä.
Se on ihmisen sielun saalistaja, hengen viejä, vankilaan lähettäjä, avioeroja aiheuttava ja perheväkivallan sekä muun kaaoksellisen väkivallan aikaansaaja.
Oikea pahojen ihmisten keksintö on sanon minä.
Onnistuu pilaamaan hyvänkin ihmisen mielen ja terveyden eikä sovi oikeen minkään aineen kanssa "turvallisesti".
Alkoholi+muuta päälle = ei niin turvallisesti turvalleen tipauttaja.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Tässä yksi.
Viimesin niistä oli viime uudenvuoden aikoihin. Meinasin kait kuolla kaverin olkkarin lattialle. Kuositettiin siinä alkupäivästä viinalla&xanoreilla ja sitten nestemäistä lsd:tä sekä sieniä. Sitten piti pyytää yhtä tyyppii lyömää suput suoneen ku en itte nähny suonta ku ne vaihto paikkaa kokoajan nii ei siitä mitää tullu. Sitten poltin paukut ja avot. Havahduin vaan siitä kämpästä eri paikoista,ihmettelin vaan kun olin jossai nurkassa jossai ihme asennossa aina,kysyin vaa että mitä vittuu tässä teen? Ja sama uudestaan. Sitten muistan ku alko puristaa rintaa ihan sikana,sanoin kaverille että oikeesti sori jos nyt tähän kuolen että ei millää pahalla. Sitte heräsin siittä lattialta noin tunnin päästä ja sanoin frendille että check my hand,oli ihan jääkylmä vasen käsi.
Mutta tämän asian pointti oli se että oli sellanen ikävä tunne siinä kun makoilin lattialla ja rintaa puristi ikävästi. Tuntui niinku joku ois vetäny mua alaspäin koko aja jollai tyylii köydellä tai jollai vaikka makasin lattialla nii tuntu että tipuin muka lattiasta läpitte. Sitte kuulu muka jotai raapimisen ääntä,kissat raapi vissii siellä kämpäs jotai.. Luulin joutuvani helvettiin,spooky.... :twisted:
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tää on must vähän vaikee topicci siinä, et mikä tän idea oikeestaan on..?

Oks täällä tarkoitus kertoa _ei_turvallisista_komboista_
Vai kysellä mitä EI kannata lähteä komboamaan..
vai kenties todeta, et.. meni jo, kattoo mitä kävi.

Mun mielestä ensisijaisesti pitäis ottaa selvää päihteistä siinävaiheessa kun lähtee sekakäyttölinjalle.. ei koskaan voi olla varma.

Kelasin vaan et vaikeet se on mitään kattavaa/yleispätevää neuvoa antaa.

Tramali, dexmi, hitaat, mdma ja mao-estäjät.. ne on ihan funtsimisen arvosii kombotettavii..
..kuin myös se kuningas alkoholi. Se voi joskus johtaa melkoiseen sekasotkuun, josta ei oikeen selviä ihan ehjinnahoin.
Metyylifenidaatti voi kans olla monen aineen kanssa vähintäänkin epämiellyttävä.

ja myöskin se et hatsi voi kolauttaa joskus aivan yllättävän sgutseihin tiloihin.. kuumottaviin pöhinöihin.

Itse ollut monesti melko urpo, kun en ole ottanut riittävän vakavasti eri aineiden yhteis- ja synergisvaikutuksia.
Kait mulla sit on reikii pääs, tai joku hole epilepticus.. tai ehkä mä elän doupin avulla yli kasikyt-vuotiaaks.. emt..

Aina kumminkin yrittänyt pitää komboilun tietynlaisena taiteenlajina, joka pysyy vielä siinä paletissa ja sivellin hyppysissä.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

10kpl marzine 600mg dxm savut imppaa bensaa pari kaljaa rauhottavia
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
Comadope

Post by Comadope »

Nyt kaipais pikaista vastausta, en nopealla googletukselle itse löytänyt.. Eli mitäs vaikutuksia olisi tiedossa jos yhdistää MDMA:n ja alkoholin? Luultavasti tänään olisi sellainen combo edessä... :foil:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mun mielestä alkoholi madman kanssa on ihan jees, jos muutaman annoksen..
Suuremmissamäärin se tuppaa vaan feidaamaan madman jaloa, loppujenlopuksi melko hienovaraista vaikutusta.
Kukin tyylillään.. Itse en juurikaan diggaile, sillä miellän MDMA:n oikeastaan empatodeeliksi, joka harvoinkäytettynä on ehkä terapeuttisimpia deelejä.
Keep it unreal.

Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Lakka ja subu ja alko ei todellakaan oo hyvä ku kyl noi kaverit viellä kuolla kupsahtaa jos ne tota pelleilyä jatkaa. Siis ihmiset järkeä sen lakan kanssa ottakaa parin tunnin välein jotain 0,5 buustii mulla ainakin toimii ihan hyvin niin paitsi se eka on aina 2 millii. ja mielummin vetäkää gammaa.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Lehti wrote:Mitenkäs on Zyprexan (antipsykootti) ja pirin tai koksun yhteisvaikutus? Kuinka haitallista?

Molemmathan lisää dopamiinia, ja Zyprexa vähentää sitä kaiketi...
5mg ei ainakaan pahaa tee.

Poistaa turhat vaiheilut ja luupit.. chillautta sopivasti, muttei pistä tokkuraan.

Haitallisuudesta osaa muuta sanoa, kuin että jos tiuhaan leptei syö, voi aiheuttaa dopamiini-aineenvaihduntaan damagee.

Snadisti heikentää seuraavanakin päivänä stimujen (ainakin amfen) vaikutuksii.
wikipedia wrote:Olanzapine has a higher affinity for 5-HT2 serotonin receptors than D2 dopamine receptors. Affinities are (Ki, nM). Olanzapine binds as an antagonist/inverse agonist at the following receptors

dopamine D1
dopamine D2
dopamine D4
serotonin 5-HT2A
serotonin 5-HT2C
serotonin 5-HT3
muscarinic M1
adrenergic alpha1
histamine H1

Additionally olanzapine also exhibits a relatively low affinity for serotonin 5-HT1, GABAA, beta-adrenergic receptors, and benzodiazepine binding sites.
Keep it unreal.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

frapathea wrote:
vesihiisi wrote:kännin päälle bentsot, ei sopinu mulle ei. tai sit vaan set and settings oli huono.
Luulis tällaisen kaman olevan jo sen verran itsestäänselvää, ettei sitä tarvis ainakaan useasti samassa topicissa mainita. Ja ihan nyrkkisääntönäkin vois varmaan jo yleisluontoisesti todeta, että minkä tahansa hitaan kombottaminen mihin tahansa hitaaseen, oli kysees sit opiaatit, bentsot, alkoholi, lakka tai jokin muu, on potentiaalisesti huono idea, ellei todella tunne rajojaan ja ota varovasti ja sittenkään ei voi luvata nättejä tuloksia.
Tuo oppareiden, bentsojen ja alkoholin kombottaminen on kyllä perus-jarrupäille ihan arkea. Itsekin olen sen kombon laskenut suorittaneeni vähintään 500 kertaa, ja usein sotkenut vielä muita aineita sekaan. Tämä ei kuitenkaan ole suositus harrastaa kyseistä komboa, kyllä sillä monet ovat saaneet nirrinsä pois, varsinkin jos on kokematon. Eikä tunne rajojaan ja toleaan, kuten frapathea jo sanoi.

Tai ehkä olen ollut vain onnekas...
Looking for planet Gong...
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Happohuppu wrote:
frapathea wrote:
Tuo oppareiden, bentsojen ja alkoholin kombottaminen on kyllä perus-jarrupäille ihan arkea. Itsekin olen sen kombon laskenut suorittaneeni vähintään 500 kertaa, ja usein sotkenut vielä muita aineita sekaan. Tämä ei kuitenkaan ole suositus harrastaa kyseistä komboa, kyllä sillä monet ovat saaneet nirrinsä pois, varsinkin jos on kokematon. Eikä tunne rajojaan ja toleaan, kuten frapathea jo sanoi.

Tai ehkä olen ollut vain onnekas...
Joo, kyllä tuo on aikalailla ollu päivittäistä ainaki meikäläisellä. En oo vaan yksinkertasesti osannu käyttää vain yhtä päihdettä vaan aina kaikki mitä vastaan tulee.
Miettimättä sen enempää että mitä yhteisvaikutusta voi olla.
Ottanut aineita sen verran ku tietää oman toleranssinsa ja niitä keskenään vejellyt niin aina siitä on selvitty hengissä.
Muutamaa kertaa lukuunottamatta kun on heränny himastaan sydänfilmi koneen lätkät käsissä ja rinnassa. Eikä mitään hajua missä vaiheessa ne o siihe tullu.
Taikka valvonu niin kauan että tullu poliisit ja ambulanssit ovelle kun on yksin kotona.
Kakoillut montakohan päivää siellä ja kiljunu ties mitä, niin kauan että virkavalta tulee ja koittaa viiä ja vieki sut keskussairaalaan.
Kysyy että ootko ollu lataamossa. Eihän siinä mutta ku väitin että ne poliisit ollu oikeita enkä meinannu niitte mukaan sen takia suostua lähtemään.
Väitin että ambulanssikuskit olivat aivan pilvessä. Nooh, keskussairaalassa 60mg mansikan makuista diapamia naamariin, tunti pari tarkkailua ja läksin pois.

Mutta siihen ei turvalliseen komboon --> Oon huomannu aina että lakka se on ollu mukana niissä mitkä on jääny mieleen.
Että joku muu taikka itse on meinannut oikeasti kuolla. Niinpä jotain fiksua lainatakseni tuolta että ottakaa mieluummin gammaa.
Itse tuota gammaa muistelen vain pari kertaa ottaneeni. Aina ottanut lakkaa vain.
Haetaanko lakkaa satamasta kun lakkaa satamasta?
Music is a saint.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Tuo komboattimenhan aika usen tappaa keskimäärin jarrunistin vähän yli kolmekymppisenä. ~10 Vuotta kun komboiltu, niin hyvä sauma, että jossain vaiheessä käy hiuono säkä. Jollain aikaisemmin, jollain ei ikinä. Toinen vaihtoehto tietenkin myös se, että jotkut ovat narkanneet elimistönsä rikki epähygieenisillä piikitystavoilla ja huonoilla elämäntavoilla. Sekin tappaa.

Pelkällä jarrulla saa hengityslamaa erittäin harvoin. Tottuneet käyttäjät juuri ollenkaan. Se on vaan siinä, kun heroiinikin menettää taikansa muutamassa vuodessa. Pakko kombottaa keskushermosta lamaavien aineiden kanssa, jos haluaa oloja.