DPT 30-40mg nokkaan (eka kerta) HYI VITTU

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
wRRa
Moderator

DPT 30-40mg nokkaan (eka kerta) HYI VITTU

Post by wRRa »

Alunperin oli tarkotus kirjottaa tää DPT-topiciin eikä trippistooria, mutta tästä tuli niin pitkä et päätinkin pistää tänne trippistoorien puolelle. Mut sen takia tää jää kerronnallisesti vähän tympeeks tekstiks. Kuitenki....

Mun piti vetästä 120mg dpt:tä nokkaan ja viettää ihana päivä jossain luonnonhelmas. Oli kuitenki ollu vähä riitaa poikaystävän kans ja paskalla mielellä mut ihana sää kuitenki ni aattelin että tyyppaan ton ~25mg ku erowidissä suositeltiin että kannattaa sen verran ottaa ekalla kerralla eikä yhtään enempää, koska fyysiset oireet voi olla aika voimakkaita.

Katoin sit silmämääräsesti 120mg:stä 1/4 ja ehkä vähän enemmän, eli arviolta toi annos oli 30-40mg. Vedin ne nokkaani ja 5min päästä about alko toimia. Vähän pahoinvointia ja tärinää ja semmosta, mutta ihan uskomattoman hienot visuaalit. Hyvin dmt:mäiset.

10-15min sydämen syke alkoi kiihtyä. Ja kiihtyä. Ja kiihtyä. Hengittäminen alkoi tuntua vaikealta.

Ajantaju katosi. Sekunti saattoi tuntua todella pitkältä ajalta.

Tuntui että pystyin liukumaan ajatuksissani äärettömyyteen. Ehdin ajatella todella paljon ja todella tarkasti asioita hyvin lyhyessä ajassa. Tuntui siltä että sulauduin muuhun maailmaan, kehoni ei ollut enää erillinen muusta maailmasta vaan jouduin kävelessäni kävelemään pitkin seinänviertä (mulla on ennenkin ollut tällasta varsinki fenynousuissa :D) ym. niin että olin mahdollisimman kiinni muussa ympäristössä koko ajan.

Terassia kun katoin niin se näytti ihan mereltä. Siis puu näytti vedeltä, aaltoili ja väreili. Tosi kaunist.

Pyörittelin poita ja huomasin sen tilan melko meditatiiviseksi. Ajatukset sai reistailla miten vaan. Huomasin et mun ajatukset oli tosi sekavia ja epäloogisia, sellasia hirmu unimaisia. Oon havainnut vastaavaa joskus myös hapoissa esim. piirtäessäni. Mielessä tuntuis olevan eri tasoja, ja tuntuu että kun se päälimmäinen selittelevä ajatuspuhe lakkaa, seuraavalla tasolla on vaan hajanaisten, irrallisten ja epäloogisten ajatusten kaaos. Musta tuntuu että se tulee tosi hyvin esille sillon kun keskittyy johonkin esim. piirtämiseen/tanssimiseen/poin pyörittelyyn deeleissä.

Mulla oli huono olo. Vaikutus tuntui vaan vahvistuvan koko ajan.

Sit löi jalat alta ja tärisin ja vapisin. Oksetti ihan vitusti ja suust valu vaahtoa. Kelasin et kuolen. Mun tuttu turvallinen kokenut deelipää-ääneni päässäni sanoi kuitenkin, ettei selväpäinen minä ottais mitään hengenvaarallist dosea. Mietin että paljon olin vetänyt, 30-40mg... yritin jotenkin suhteuttaa sitä päässäni siihen, mikä ois normi annos, 60-200mg. Mut se "dpt" josta mun päässä oli noi annosluvut, tuntui ihan eri asialta kun tää juttu mitä mä koin just nyt.

En ollutkaan ihan varma enää, mitä olin vetänyt. Ja paljonko. Ja paljonko olis paha annos.

Mun oli vaikea hengittää, vapina vaan yltyi ja sydän hakkas niin kovaa et se tuntu tulevan ulos rinnast. Ajatuksissani livuin välillä kauemmas ja välillä lähemmäs. En ollut ihan varma mistään. Missä olin? Mitä tein? Mitä tapahtuu? Onko tämä oikeasti muka vaan "ihan okei"?

Kamalasti epävarmuutta. Niin ku dmt:ssä. Oikeestaan psyykkiset vaikutukset tuntu aika paljon dmt:ltä, mutta sit ihan kamala fyysinen olo siihen päälle. Kohtasin sen, et jos mä nyt kuolen... niin sit mä kuolen. Siinä se.
Kohtasin sen.

Tuntui että tajusin todellakin minkä takia jotkut kristityt ottaa DPT:tä sakramenttina. Mulla tuli mieleen Jeesuksen kärsimys ja se miten se vois olla rinnastettavissa DPT:n aiheuttamaan fyysiseen paskaan.

Tripin ajan haahuilin ympäri taloa, menin toisesta ovesta sisään ja toisesta ulos ihan vaan mennäkseni takaisin sisään jotta voin tulla toisesta ovesta ulos koska tuntui väärältä tulla siitä toisesta ovesta. Join vettä koska nokittamisen jäljiltä kurkkuun sattui mutta veden juominen tuntui pahalta ja oksetti kamalasti. Välillä lihakset puutuivat kokonaan niin etten tuntenut mitään ja välillä vaan sattui joka paikkaan.

Lopulta pääsin koneen äärelle ja irkkiin kiroamaan fyysistä paskaa jota tämä aine aiheuttaa. Toisaalta en koe etteikö tää olis ollut kasvattava kokemus, mutta kyllä vähän yllätti tolla annoksella. En alunperin halunnut mitään vahvaa kokemusta tälle päivälle, mut ei pidä leikkiä DPT:n kanssa.

Enpä kuitenkaan kuollut. Täytyy sanoa että muuten ihan kamalaa paskaa oli koko trippi mutta jäi sentään hyvä fiilis kun selvisin tästä hengissä. Mutta siis, se "kamala paska" ei toki tarkoita että jälkeenpäin olisi välttämättä ollut huono kokemus, nimenomaa kasvattava. Mut en kyllä mitään mukavaa tai kivaa näe tässä aineessa. Tätä ei ainakaan musta hauskanpito mielessä kannata kiskoa.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Dexma
Moderator

Re: DPT 30-40mg nokkaan (eka kerta) HYI VITTU

Post by Dexma »

Tuota.

Aika jännää, että näin pienellä dosella olit saanut näin kovan tripin. Erowidin mukaan kyseessä on normi annos.

Itse oon ottanut yleensä dpteetä 50-100 mg isoin annos ollut 200 mg.

Kyllähän tämä on sellainen joka heittää jalat alta, ei todellakaan mikään luontoon pelleileen huume, enemmän sisällä kotona. Tärisemistä, vapinaa, oksentamista itelle on tullut, vaikutus näyttää objektiivisesti lähemmäs epileptiseltä kohtaukselta. Niinkuin huasca itselläni.

En tiedä itseni mielestä tämän aineen juttu onkin juuri siinä, että kyseinen aine, on tällä hetkellä jossain määrin "vahvin" psykedeeli. Ite kokeillut monia kertoja, ja veikkaan vielä kokeilevani uudestaankin...
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Joo mulla vähän säikäytti kyl toi vaik olin odottanuki jotai pientä vapinaa ym ni en ihan tollasta oloa... Ja siis silmäfiktillähän toi meni, että jos pahasti heitti ni ihan max. 50mg saatto mennä mutta veikkaan että toi 30-40mg lähempänä. Se voi olla että oon sitte vaa ite tosi herkkä dpt:lle tai sitte tuntu tosi vahvalta siks ku ne fyysiset vaikutukset yllätti niin pahasti... Kysyin yhdeltä kaverilta ennen dpt:n vetämistä että millanen bodyloadi niin se sanoi ettei sillä tullut mitään :D

Ainiin unohdin muuten mainita että silmät kiinni alkoi luomia vasten muodostua erilaisten hyönteismäisten olentojen kuvia! Jännää.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

wRRa wrote:

Ainiin unohdin muuten mainita että silmät kiinni alkoi luomia vasten muodostua erilaisten hyönteismäisten olentojen kuvia! Jännää.
Yeah.
VUHUUUU!
Se on aika siistiä.

Mä mietin, että voitas italiassa kuvata pieni dpteen maustama sessio?
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Dexma wrote:Mä mietin, että voitas italiassa kuvata pieni dpteen maustama sessio?
Joo toki.

Arvaa muuten mitä?

Nyt ku selvisin hengis eilisest ja nukuin yön yli ni tuli vaa sellane olo et HALUUN TÄTÄ LISÄÄ.
Täs on kunnon deeli.
Tää ei oo liian lälly.
Täst tykkään!

Vaik eilen tuntuki iha kauheelt ni just siks.... Kyl mä vedän ite ton lopun 80-90mg.

Ja tosiaan Dexmuli näis varmaan myös paino vaikuttaa jonku verran. Mä painan tällä hetkellä 52kg niin toi 30-40mg on mulle kuitenki enemmän ku vaikka sulle. Mut joo, onhan se silti kyl aika pieni dose.

Mut siis ääh ehämmä ees laatannu! Kyl mä rajumpaaki menoo kestän nyt ku tiijjän et täst selvii hengis :D