vaulttilaisten kanssa. Joku jolla on aikaa "tsättäillä" voisi pistää tähän Messenger osoittettaan tai miksei jotain irc kanava höpinöitä sun muuta (itselleni riittää tuo msn messenger). Ja osoitteen saa tosta alta jostain.
Ait tossa olikin noille irkkaajille joku kanava.. en niistä niin tiedä..
Ahab wrote:no miittihän on paras paikka reaaliaikaiselle keskustelulle.
vaikka se kyllä vähän nuupahti siihen ku h.s.t. lähti damiin
Jokohan se on tullut sieltä pois?
Tuosta tekstistä muuten saa jotenkin kuvan että HST vaan kesken miitin päätti blossepäissään suunnata damiin ja lähti hortoilemaan kohti taksitolppaa...
Niin eikös sen keskiviikkona pitänyt tulla mutta jospa sielä oli niin kotoisaa että päätös jäädä tuli yhtä nopeasti kuin päätös lähteäkin.
Joo olihan toi vähän harhaanjohtava kommentti mutta kuulosti hauskalta.
No siellä nyt vaan idlataan (Käynyt olen) 24/7 et ei houkuta.
On ollu ihan lepposaa MSN:llä jutella Pot Headin, Ivy:n, TiiEtsKay:n (Nimi väärin) ja Joniitin kanssa.
Ja joutuu kaks irc clienttiä olla auki kun oon ainakin 7 kanavalla q-netis :P
On ollu ihan lepposaa MSN:llä jutella Pot Headin, Ivy:n, TiiEtsKay:n (Nimi väärin) ja Joniitin kanssa.
Ja joutuu kaks irc clienttiä olla auki kun oon ainakin 7 kanavalla q-netis
kyllähän tuolla ihan aktiivisesti puhutaan päivittäin.
Ja joutuu kaks irc clienttiä olla auki kun oon ainakin 7 kanavalla q-netis
Kannattaa käydä ja olla yli tunti siellä, aktiivista keskusteluahan siellä on.
Useamman verkon käyttö ei edellytä useamman clientin pyörittämistä. Tai jos edellyttää, kannattaa vaihtaa clienttiä.
^^miks makaat teholla ?
Meikäläinen ainakin voin antaa mailin privalla jos joku haluaaa mut en kyllä tähän käy osotetta antaa
Ja ite en irkkaa joten mesessä mesessä...
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
jep, irkkiin vaan. siellä sitä reaaliaikaista keskustelua on.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
SadPanda wrote: ↑Sat 19 Feb 2022, 09:55
Misrö löydän krc serverin osotteen ja miten pääsen sinn? Ärsyttää kun en löydä sitä ennen se löytyi goooglesta. Oon ollu aktlkvinen irxxaaja 5v sitten
Nyt pistit pahan... Irc-topikista on poistettu kaikki viestit, niin ei sieltäkään löydy. Toivottavasti joku tietää onko edes pystyssä enää.
SadPanda wrote: ↑Sat 19 Feb 2022, 09:55
Misrö löydän krc serverin osotteen ja miten pääsen sinn? Ärsyttää kun en löydä sitä ennen se löytyi goooglesta. Oon ollu aktlkvinen irxxaaja 5v sitten
Nyt pistit pahan... Irc-topikista on poistettu kaikki viestit, niin ei sieltäkään löydy. Toivottavasti joku tietää onko edes pystyssä enää.