Paljonko kerralla DXM?

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
flake
Tuppisuu

Paljonko kerralla DXM?

Post by flake »

Paljonko olette kerralla nauttinu DXMää?

Ite otin ja erottelin 2pullollista ja join sekoituksen. Nyt puoltoistuntia myöhemmin alkaa olee aika Plateau 3 tasoinen olo.

huhhu.
Mushru
Moderator

Re: Paljonko kerralla DXM?

Post by Mushru »

enimmillään kerralla 1800mg. Siis huitasulla.

Lasketaanko se kerraks jos buustii? sit se menee yli 3000mg.

Tolet,tolet... :roll: pintaan 50kg olin tuolloin. däämn.
. . . (--) °
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

3000 mg yhdenpäivän aikana.

ja 2400 mg yhdellä iskulla. Se oli muuten aika kivat nousut, asenteella 15 minuuttia meni ja täysidissosiaatio päällä sitten.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

1200 kerralla ja 1200 boostaamalla. Hyvin on riittäny melkosiin avaruuksiin. Nyt tosin kun painoa on tullu lisää niin luulen että pitää enemmän kiskoo seuraavilla kerroilla.
Neste
OD

Post by Neste »

600+300 boosti on ollut isoin. Oli kyllä niin myöhäisessä vaiheessa tuo boosti että ei oikein ollut apua.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mulla on sellanen semi 1200mg menny kerta huitasulla. :) 2400mg sitten buustimalla, ja en voi kyllin korostaa kuinka tuo buustimalla mulle toimii huomattavasti paremmin. Joskus vetasin 1200mg+1200mg, ja vaikutukset jäi puolitiehen verrattuna 600mg kerta makunautintoihin. :D

Mikähän siinä taas oli, kun piti kävästä vaan apteekissa hakemassa lääkekaapin täydennystä niin taas tarttu ressu-pullo matkaan? :lol:
Nyt vielä viikolla hakis muutaman pullon... :right:

e: Mielentila vaikuttaa mulla kans paljon kokemukseen. Vitutuksessa oon niin kiinni siinä tunteessa ettei mikään dexmi pääse edes irrottamaan siitä. Ja noihan on mulla suhteessa mikki hiiri-annoksia kun massaa on sen ~90kg.
Last edited by Huiko on Wed 12 Jan 2011, 10:00, edited 1 time in total.
Reason: Koska jäi jotain sanomatta. Tärkeetä tai ei...
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Munkka
Karvakuono

Post by Munkka »

Kaiketi 600+1800 (josta yksi pullo erottelemattomana). Oli ensimmäinen kerta kun vedin tota raakana kun ei jaksanut erotella ja himotti ottaa enemmän kuin alunperin olin suunnitellut. Periaatteessa koko lopputrippi pyöri ajatuksen "paskakuningas" ympärillä. Muisti pätki iha kivasti. Viinaa oli kanssa :mrgreen:
seiken
Karvakuono

Post by seiken »

Eka ja toistaseks ainut kerta meni 1200mg kerralla. Olis voinu puolet jättää pois, sen verran hurjiin oloihin tuolla pääs.
mouru
Karvakuono

Post by mouru »

1200mg isoin kertalaaki, aivan huippu. Tuon jälkeen elämä pärisi monta kuukautta ihan hulluna, oli pakko toitottaa kaikille että kuinka ihanaa eläminen on! :love:
Aksu6
Psykonautti

Post by Aksu6 »

1500 mg kertalaakista. (n. 7.5-8mg/kg)

Nättiä oli.
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.

Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu
tRip
Moderator

Post by tRip »

Voi lol mikä topicci :mrgreen:
Ihan hullui dosei jotkut kiskoo :foil:

mä oon ottanu ihan vitusti kerral huumeit.
Ois siinä henkikin kait voinu lähtee.

Tai oon mä itseasiassa kuolluki jo kolme kertaa.. sillai.-. tavallaan.

mut se oli vaa nii hiton cOool

8)

älkäähän liian vakavasti ottako tätä pientä piruilua;-
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ohan tää aika munannostatus ketju.

Ja nähtävästi mussulla naisella on isoin...
seiken
Karvakuono

Post by seiken »

Ensimmäinen kokeilu oli aika intensiivinen, 1200mg meni kerralla. Helposti ois varmaan puolellakin tosta pärjänny mut ei kaduta ainakaa.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Missähän vaiheessa tulee raja vastaan? 4000? Meinaan et jo 1800 buustimalla oli keholle suht rankka ja muutenkin kohtuu hc meno päällä ollut.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Toleranssittomalle mun käsityksen mukaan,
joku 2500mg:n dose voi olla jo oikeest vaarallinen.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

King Ink wrote: joku 2500mg:n dose voi olla jo oikeest vaarallinen.
Tolettomalle ja pieni kokoiselle näin juuri.

Mä en muista oliko tässä jo jostain maksan kanssa kyse myös.
FlippinDouble
Psykonautti

Post by FlippinDouble »

Vähimmillään oon ottanut jotain 300mg ja enimmillään sen 1200mg. Koskaan enää en lähtis ottaan DXM:ää yli 1000mg :D
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
NeofitaPsichedelico
Karvakuono

Post by NeofitaPsichedelico »

600mg ei toiminut juurikaan (huomasi että jotain ehkä nauttinut, mutta ei mitään vaikutuksia), tuon otin siis ekalla kerralla. Sen jälkeen pari kertaa olen 1200mg nauttinut ja tuolla määrällä jo toimii hyvästi. Joskus voisi kokeilla 1200mg ja boostimiseen sitten 600mg lisäksi.
"Mind flowers / Pretty mind flowers / Take a trip to the center of your mind / To your mind / Letting only your conscience be your guide / Finding out that life is where is edge." - Ultimate Spinach - Mind Flowers
Vape
Lepakko

Post by Vape »

600mg on se perus, saa itsellä erittäin kivat jumit aikaan
FlippinDouble
Psykonautti

Post by FlippinDouble »

Vape wrote:600mg on se perus, saa itsellä erittäin kivat jumit aikaan
Kaveri halus kokeilla DXM:ää joskus vuosia sitten. Kyseessä oli 50kg naispuolinen henkilö joka välttämättä halusi ensimmäiseksi kerrakseen ottaa 600mg.Olin kovasti vastaan mut sano itse tietävänsä mitä tekee. Set & Setting ei ollut kovinkaan hyvä ensimmäiseksi kerraksi, tosin ystäväni pystyisi olla rauhassa, olin jonkinverran kokenut ja selvinpäin. Ainakin toistaiseksi.
Päätni että otan itse 800mg kun saisin selvitettyä missä kunnossa ystäväni tulisi olemaan ja tulisiko kaikki menemään hyvin. Soitin paikalle muitakin ystäviä jotta tripistä saataisiin mahdollisimman mukava ystävälleni,ja myös itselle.
1,5h kaverin dxm:n nauttimisesta,ilmeisesti alkoi vatsa vääntää ihan ensimmäisenä. (Tuote oli kuitenkin eroteltu!) Hirveät pöntönpalvonnat noin 15min vessassa ja pitkä hiljaisuus.Päätin mennä tarkistamaan tilanteen.Kaveri makaa melkein tajuttomassa tilassa ja hengitys erittäin raskasta. Saan hänet hereille ja koitamme pitää hänet hereille jotta nähdään tarvitseeko lanssia soittaa. Ilmeisesti ei koska parempien fiiliksien suuntaisia merkkejä alkaa näkyä. 15 min hän puhuu ja on jollain tapaa vielä todellisuudessa.15min tästä-Totaalinen Dissosaatio kaverilla,välillisiä heräämisiä "MISSÄ MÄ OOOOON???!!" ja erittäin sekavaa käytöstä.

Enempää en jaksa alkaa kirjottaa,mut u get the point. Älkää nyt ihan välttämättä lähtekö ottaan sitä 600milliä ekalla kerralla,jossei tiedä esim omaa yliherkkyys riskiä. Kaikkiin vaikuttaa eri aineet eri tavalla,kenenkään mutu-neuvo netistä ei ole sulle oikea annos.Käytä maalaisjärkeä,ja varsinkin,Omaa Päätäsi.
edit. tota Set & Setting:in tärkeyttä ei voi koskaan hehkuttaa liikaa!
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
Jimbo
Karvakuono

Post by Jimbo »

Okei,mikä ois mahd sopiva dose ensikertalaiselle 300mg?
Jollei mitään tunnu niin toiset 300mg perään,mutta missä vaiheessa??
Miten selvitän olenko yliherkkäks.aineelle(kai kokeilemalla tietenkin,oon vaan kova kuumottamaan kaikesta).
Trippivahtia ei oo,enkä varmaan ilman uskalla kokeilla ekaa kertaa.
Mieli tekis "koklata",motiiveista sen verran et oon ayahuasca dokkarin perässä tänne eksynyt ja joku oman itsensä etsimis kausi menossa.
Psykedelisoituminen kiinnostaa jne.
Ns.viihdekäyttö ei kiinnosta,vaan aito tutkimushalu omaan itseen,jota kyllä teen muutenkin joka päivä ihan "selvinpäin".
Mut joo tämmöstä ajatusleikintasoa tämä vielä on,dissoillako vaiko ei.
Paljon lukenut juttuja jo täältä muualta ja luulen testaavani joko sitten yksin tai kaksin,who knows,kiehtoo liikaa...
Happo ja amazon mua eniten kiehtoo,mut jostain kai se ois aloitettava.

(pm:mää voi myös laittaa mulle,ois kiva tutustua muihin elämän nautteihin ihan irl täällä pääkaunkiseudulla,itse oon siis piäl 30 vee ihan vitun asiallinen :D kundi,joka välillä tappaa itsensä muiden miellyttämisellä :mad: :) ,no vittu nyt täst tuli ihan deittichat kamaa.. )
I’m a paranoid schizoid product of the twentieth century.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Yliherkkyyden voi hyvin testata niin että ottaa vaikka 50-100mg,
ja pariin tuntiin jos ei tapahdu mitään erikoista, niin mielestäni voi turvallisin mielin ottaa lisää.

Paljon painat? Annos riippunee siitäkin aika paljon,
mut 300-450mg suosittelen ekalle kerralle jokatapauksessa.

Jos otat 300mg, ja haluat ottaa lisää jos ei toimi, niin 1,5-2 tunnin päästä ottamisesta pitäisi jo vaikuttaa viimeistään,
eli sen jälkeen. Jos saat mielestäsi vajarit, ja haluat buustata sen takia, niin varaudu siihen että buustiannos voi vetää aika kieroksi.

Ei mun mielest ehkä 300mg:n annoksella tarvita vielä trippivahtia,
kun se tuskin on niin ''trippaava'' annos, että tulee tarvetta vahdille, ellet sitten muuten kuin turvallisuusmielessä seuraa tahdo.

Joo, tosiaan, dexmissä (ja dissoissa yleensä) on kyse aika erityyppisistä aineista kuin psykedeeleistä,
vaikka hallusinogeeneistä kyse onkin. Aika moni tuntuu alottavan just dexmillä, miekin, ja se antaa kyl totaalisen väärän kuvan, jos psykedeeelikokemusta hakee, visuaalei and stuff.
Ei sillä, etteikö dxm ois kans tosi avartavaa, ja uudenlaista, erityistä, ja pirun mukavaa.

OTA IHMEES, sanon mie.
ResDeeli
Tuppisuu

Post by ResDeeli »

Itellä korkein dose on ollut 1500mg, perus kuolemanpelkoa, vainoharhoja, näkö sumeni lähes olemattomaksi enkä kyllä ymmärtäny yhtään mitään mitä pään ulkopuolella tapahtu. Ei ollut tolea, mutta painoa oli reippaasti yli 100kg. Nykyään 97kg.
"To understand the forever expanding space, now theres a challenge."
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

hmm kun muistais.. 1800 taitaa olla maksimi, kerralla ne ei menneet kuitenkaan, luultavasti 1200+ parin tunnin päästä 600.

enempään en pystyiskään. tuo oli just se rajatilatrippi, mis roikkui elämän kaiteesta enää toisella kädellään, ja alla loputon kuolema--- :D en uskaltanut päästää irti, vaan pitelin kiinni rystyset valkoisina :foil: jäin myös noin "viikoksi" (tämän todellisuuden ajassa mitattuna korkeintaan 4 tuntia) looppaamaan maailmankaikkeuden syntyä, ja tuli koettua kolmeen kertaan kaikki alkuräjähdyksestä tähän päivään, ja kerran meni vähän ylikin, 20 vuotta tulevaisuuteen.. moikkasin itteäni 40v synttäreilläni, jolloin ilmeisesti tulen ottamaan dxm:ää.. =p

mutta ilman toleja mulla tulee jo 600mg:stäkin täysi dissosiaatio...

jaa, taitaa olla kokonainen vuosi mennyt ilman dxm:ää. vähän jo kaipailis sinne maailmanlopun ravintolaan taas....
vastatkaa vihaan rakkaudella
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

no oma dexmi on se 1200mg eli tolettomana 20mg/kg.. ja enempää ei kyl tarvi kun pääse jo aika kivasti 4plateulle
tolla annoksella itse.. ja kerta hotkaisulla olen aina ottanut..
Hemmo
Karvakuono

Post by Hemmo »

Paljon ensikertalaisen kannattaisi vetää, jos painaa sen 80kg? Kauan on DXM houkutellu, mutta koskaan en oo saanu tehtyä ja kokeiltua :mrgreen:
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

Hemmo wrote:Paljon ensikertalaisen kannattaisi vetää, jos painaa sen 80kg? Kauan on DXM houkutellu, mutta koskaan en oo saanu tehtyä ja kokeiltua :mrgreen:
no tuohon on aika paljon vastauksia.. ja onko aiempaa kokemusta minkälaisista "psykeistä"..
mut itse olen suositellut ottamaan 2plateun tai 3 plateun ekal kerralla.. :roll:
eli jos otat sen yhden ison pullon niin pääset seikkaileen jo kakkosen ja kolmosen väli maastossa..
mut mitä yleensä lähet aineelta hakemaan.. rentoutumista ja hyvää fiilistä.. vai ?
mut omasta mielestä noil alemmilla tasoilla 1 ja 2 ei oikeen pääse tutustumaan vielä kunnolla dexmiin.. :shock:
ja taas nelonen on jo liikaa helposti ekalle kerralle..
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

kokasmurffi wrote:minkälaisista "psykeistä"..
Miten nämä liittyvät tähän? :D :D
Hemmo wrote:Paljon ensikertalaisen kannattaisi vetää, jos painaa sen 80kg? Kauan on DXM houkutellu, mutta koskaan en oo saanu tehtyä ja kokeiltua :mrgreen:
Ite ainakin suosittelen alottamaan 1-2 plateaulla. Kun alottaa pienil annoksil saa enemmän irti kun nostaa annoksia IMO.

(vaikka en uskokaan näihin tasoihin ollenkaan mutta kai se on helpoin puhutella annosmääristä...)
Se on hassua kyl kun porukka kysyy millä annoksil kannattaa alotella,sehän täysin riippuu mitä hakee.
Tai uskon kuitenkin että turha sitä on yhel kerral saada kaikki mahollinen irti. Eihän se oo ees mahollista?? Tunnusteluuuuuu...

Tuol on muuten sit se Laskuri.....
. . . (--) °
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mushru wrote:
Varmaan, jotta onko edes jonkinlaista hallusinogeenikokemusta taustalla. Vaikka dissosiatiivit&psykedeelit toisistaan paljolti eroaakin, niin kuitenkin kaikilla hallusinogeeneillä varmaan on jonkintyyppisiä yhteisiä piirteitä, enemmän kuin vaik jarruilla, tai stimuilla?

Suosittelisin ite maksimissaan 600mg, riippuen ihan just siitä että mitä hakee. Ellei sit oo runsaasti trippaillu muilla hallusinogeeneil ja/tai on tuttu tunne ku todellisuudentaju katoaa kokonaan. Ja sitä hakee. Melkolailla kokemattomalle sellanen 2-3. p. väliin menevä on aika passeli annos. Jos sellasta kunnon meininkiä, muttei liian villiä, haluaa ensikokemukseks. Mut toi on kyl totta mitä Mushru sano, et pienistä annoksista hiljalleen nostaessa saa enemmän aineesta irti.

Se doselaskin tässä.

Edit: Tästä ei taida kyl olla yhtään apua, mitähän mie höpäjän. No.. kerro sit miten kävi jos päädyt ottamaan. Ja muista erotella. :)
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

King Ink wrote:
Mushru wrote:
Varmaan, jotta onko edes jonkinlaista hallusinogeenikokemusta taustalla. Vaikka dissosiatiivit&psykedeelit toisistaan paljolti eroaakin, niin kuitenkin kaikilla hallusinogeeneillä varmaan on jonkintyyppisiä yhteisiä piirteitä, enemmän kuin vaik jarruilla, tai stimuilla?

Suosittelisin ite maksimissaan 600mg, riippuen ihan just siitä että mitä hakee. Ellei sit oo runsaasti trippaillu muilla hallusinogeeneil ja/tai on tuttu tunne ku todellisuudentaju katoaa kokonaan. Ja sitä hakee. Melkolailla kokemattomalle sellanen 2-3. p. väliin menevä on aika passeli annos. Jos sellasta kunnon meininkiä, muttei liian villiä, haluaa ensikokemukseks. Mut toi on kyl totta mitä Mushru sano, et pienistä annoksista hiljalleen nostaessa saa enemmän aineesta irti.

Se doselaskin tässä.

Edit: Tästä ei taida kyl olla yhtään apua, mitähän mie höpäjän. No.. kerro sit miten kävi jos päädyt ottamaan. Ja muista erotella. :)
no just tota hain ja laitoin ton sulkuihin kun en todellakaan luokittele noita samaan ryhmään..
ja jos kyseisellä ihmisellä on paljon kokemuksia hapoista sienistä yms.
niin ja hän lahtee hakemaan hc trippailua dissoista.. niin voi olla että pettyy aika kovasti sellaseen pieneen rentoon fiilikseen..
mut jos taas ei ole kokemusta kuin esim stimuista ja jarruista niin ei kovin syvälle dexmin syövereihin ole kovin viisasta mennä..
niinku itse kun painoa oli 60 kg ja otin sen 600mg ja odotin kovaa trippiä en chillailua.. niin se oli aika pettymys sen jälkeen olen joko compotellut tai ottanut enemmän.. mut kukin tallaa tavallaan-. :roll:
mut kyl omasta mielestä voi aloittaa vähän isommilla annoksilla tai ainakin tekee valmiiksi enemmänb et voi buustia
jos aiemmin on trippaillut muillakin aineilla, jotenki siihen tulevaan osaa varautua edes pikkaisen..