PsyVault miitti kesällä?
-
- Moderator
PsyVault miitti kesällä?
Eli oli jo jossakin topicissa puhetta jonkinnäköisestä miitistä foorumilaisten kesken. Itse olisin mielelläni lähdössä jos saataisiin edes jonkinnäköinen porukka kasaan.
Tähän topiciin voisi laittaa ehdotuksia, että missä? ja milloin? jne. Itse ajattelin tässä vaikka jo ihan alkukesästä, mutta muulloinkin kävisi.
Ja mielellään Helsingissä tai sen lähiseuduilla ellei ole jotain muuta hyvää paikkaa (esim. mökki) jossain kauempanakin.
Eli ehdotuksia ja (alustavia) ilmottautumisia tähän topiciin.
Tähän topiciin voisi laittaa ehdotuksia, että missä? ja milloin? jne. Itse ajattelin tässä vaikka jo ihan alkukesästä, mutta muulloinkin kävisi.
Ja mielellään Helsingissä tai sen lähiseuduilla ellei ole jotain muuta hyvää paikkaa (esim. mökki) jossain kauempanakin.
Eli ehdotuksia ja (alustavia) ilmottautumisia tähän topiciin.
-
- LD50
Juu, oli puhetta että teen tästä topikin, mutten kiireiltäni ehtinyt ajattelemaan... vaan nyt sitten ideoita peliin vaan.
Eli jos joku viikonloppu vaikka kesäkuusta pistettäisiin miitti pystyyn. En nyt päivämääriä muista, mutta jos katsotaan ettei mene juhannuksen tai isompien festarien kanssa päällekkäin (paitsi että provinssimiitistähän oli täällä tai sitten jossain muualla jo spekulaatioitakin...), niin saadaan toivottavasti kaikki halukkaat paikalle.
Nuo kesäkuun ekat viikot saattaisi olla otollista aikaa, koska eikös silloin ole pääsykokeita ja sun muita, eli kauempaakin saattaisi olla samoihin aikoihin täälläpäin liikkeellä jos oikein hyvin natsaa.
Eli jos joku viikonloppu vaikka kesäkuusta pistettäisiin miitti pystyyn. En nyt päivämääriä muista, mutta jos katsotaan ettei mene juhannuksen tai isompien festarien kanssa päällekkäin (paitsi että provinssimiitistähän oli täällä tai sitten jossain muualla jo spekulaatioitakin...), niin saadaan toivottavasti kaikki halukkaat paikalle.
Nuo kesäkuun ekat viikot saattaisi olla otollista aikaa, koska eikös silloin ole pääsykokeita ja sun muita, eli kauempaakin saattaisi olla samoihin aikoihin täälläpäin liikkeellä jos oikein hyvin natsaa.
-
- LD50
Hyväksi on havaittu käytäntö, että tarkka paikka ilmoitetaan sähköpostitse/privaviesteillä ilmoittautuneille. Eli antakaa kuulua itsestänne.
Heinäkuukaan ei varmaan ole mahdoton, mutta siihen on vielä aikaa. Tietenkään ei ole poissuljettu ajatus, että miittejä voitaisiin toinenkin pitää sitten myöhemmin kesällä, jos homma pelaa.
Heinäkuukaan ei varmaan ole mahdoton, mutta siihen on vielä aikaa. Tietenkään ei ole poissuljettu ajatus, että miittejä voitaisiin toinenkin pitää sitten myöhemmin kesällä, jos homma pelaa.
-
- Moderator
Niin en tiedä sitten kuinka "inside-miittiä" halutaan, mutta lopullisen paikanhan voi sitten pistää privana.
edit. Niin voisihan sitä järjestää uudenkin miitin myöhemminkin jos kaikki sujuu hyvin. Silloin voisi myös harkita esim. mökille menoa. Itse ainakin omistan mökin, mutta ensimmäinen miitti olisi hyvä sellainen ihan vaan tutustuminen.
edit. Niin voisihan sitä järjestää uudenkin miitin myöhemminkin jos kaikki sujuu hyvin. Silloin voisi myös harkita esim. mökille menoa. Itse ainakin omistan mökin, mutta ensimmäinen miitti olisi hyvä sellainen ihan vaan tutustuminen.
-
- LD50
Ei kai tässä mistään inside-jutusta ole kyse, kuka vain foorumilainen joka ilmoittautuu on varmasti ihan tervetullut.tRip wrote:Niin en tiedä sitten kuinka "inside-miittiä" halutaan, mutta lopullisen paikanhan voi sitten pistää privana.
Tarkemman kohtaamispaikan privana laittaminen takaa sen ettei paikalle eksy vakoilemaan kukaan sattumoisin foorumia lukemaan eksynyt "siviili" tai vaikka joku virkaintoinen vahtimestari.

-
- Kameleontti
-
- Psykonautti
Kuten jo jossain muussa topikissa sanoin ni mun mielestä toi on hyvä idea. Eli oon messissä, paljonkohan maksais vuokrata joku mökki vaikka viikonlopuks, tai emmä tiiä. Kaikenlaisia ehdotuksia voi pyöritellä.
Parempi varmaan on että tarkemmat teidot laitetaan privana, eihän sitä koskaan tiedä kuka sikaniska tätäkin lukee.
Parempi varmaan on että tarkemmat teidot laitetaan privana, eihän sitä koskaan tiedä kuka sikaniska tätäkin lukee.
-
- Moderator
Niin juu samaa mieltä olen ja sitä hainkin takaa, eli kaikki foorumin jäsenet on tervetulleitaAsidyyli wrote:Ei kai tässä mistään inside-jutusta ole kyse, kuka vain foorumilainen joka ilmoittautuu on varmasti ihan tervetullut.tRip wrote:Niin en tiedä sitten kuinka "inside-miittiä" halutaan, mutta lopullisen paikanhan voi sitten pistää privana.

Tietäisin yhden mestan jossa 15 hlö mökki on 280€ ja oon tossa mökissä kerran juhlinukki ja on
Toi tekis noin 19€/hlö jos tulee toi 15 mutta mahtuu sinne jokunen lisääkin jos on makuupussia.
Ei sijaitse helsingissä mutta tuolta pääsee junalla helsinkiin alle tunnissa. Tuossa tulisi ehkä joillekkin kauempaa tulevillekkin lyhyempi matka.
Jossain ihan älyttömässä kuosissa ei voi siinä pihalla olla mutta kuhan ei näytä känniörveltämistä kummemmalta ni siitä vaan. Ei siis mitään epäilyttävää toimintaa ulospäin.
On siinä sauna, keittö, olohuone, pihalla laituri ja grilli.
Yhtenä ehdotuksena siis. Voin kertoa lisää sitten jos tää alkaa kiinnostaa.
Mutta ehdotuksia vaan.
offtopic: h.s.t. meniks se noin?

Toi tekis noin 19€/hlö jos tulee toi 15 mutta mahtuu sinne jokunen lisääkin jos on makuupussia.
Ei sijaitse helsingissä mutta tuolta pääsee junalla helsinkiin alle tunnissa. Tuossa tulisi ehkä joillekkin kauempaa tulevillekkin lyhyempi matka.
Jossain ihan älyttömässä kuosissa ei voi siinä pihalla olla mutta kuhan ei näytä känniörveltämistä kummemmalta ni siitä vaan. Ei siis mitään epäilyttävää toimintaa ulospäin.
On siinä sauna, keittö, olohuone, pihalla laituri ja grilli.
Yhtenä ehdotuksena siis. Voin kertoa lisää sitten jos tää alkaa kiinnostaa.
Mutta ehdotuksia vaan.
offtopic: h.s.t. meniks se noin?
-
- Psykonautti
Joku 20€ per naama kuullostaa mun korviin ihan kohtuulliselta, kuhan ei käy silleen et puolet porukasta jäiski pois. Joku tommonen mökki mis vois dokailla jne ois kyl jees. En aikoihin oo ollu mökissä, ja siilonki ku oon ollu ni oon ollu koko sukuni mulkuimpien mökissä. Siinä grillattas makkaraa ja juotas kaljaa, ja kylhän sitä keksis kaikkee.
[/url]

-
- Moderator
-
- Kameleontti
Mä en kyllä taida uskaltaa, tai ainakaan vielä.. Ootte tappajanarkkareita kaikki kuitenkin.
Tuollainen vähän "isompi" miitti mökissä olisi kyllä varmasti aika letkeetä. Voisi vaikka yaget keitellä..

Tuollainen vähän "isompi" miitti mökissä olisi kyllä varmasti aika letkeetä. Voisi vaikka yaget keitellä..

"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
-
- Moderator
Joo keitetään ISo padallinen yagea ja sitten valitaan ryhmästä shamaani, joka kauhoo yagea kansallebenelux fat wrote: Voisi vaikka yaget keitellä..

Taustalla tietenkin joku rummuttelee monotoonista rytmiä.
Se voisi olla muikea kokemus kun 15 tyyppiä trippailee jossain mökissä (tietysti shamaanin johdolla

-
- Kameleontti
Muikea meininki voisi kuitenkin muuttua joksikin ihan muuksi kun 15 tyyppiä ryntää samaan aikaan vessaan laattaa lentäen.tRip wrote:Joo keitetään ISo padallinen yagea ja sitten valitaan ryhmästä shamaani, joka kauhoo yagea kansallebenelux fat wrote: Voisi vaikka yaget keitellä..![]()
Taustalla tietenkin joku rummuttelee monotoonista rytmiä.
Se voisi olla muikea kokemus kun 15 tyyppiä trippailee jossain mökissä (tietysti shamaanin johdolla)

Mutta v akavissaan, siistiähän se olisi. Menisi varmaan aikamoiseksi psykedeliaksi kun 15 toisilleen semi-tuntematonta tyyppiä istuu rinkiin ja vetää hatun täyteen DMT:tä.

"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
-
- Kameleontti
-
- Tuppisuu
-
- Psykonautti
Voisinpa olla halukas lähtemään. En kyllä ole mikään aktiivinen kirjoittaja tällä (tai millään) foorumilla, joka johtuu ehkä tiedon puutteesta yms.
Mutta jos olette halukkaita ottamaan ketä vaan mukaan, niin saatan olla lähdössä, jos aikataulu ja kaikki muut menevät kohdalleen. Olen seuraillut kyllä päivittäin foorumia ja mukavalta porukalta tuntuu.
Mutta jos olette halukkaita ottamaan ketä vaan mukaan, niin saatan olla lähdössä, jos aikataulu ja kaikki muut menevät kohdalleen. Olen seuraillut kyllä päivittäin foorumia ja mukavalta porukalta tuntuu.

-
- Lepakko
-
- Lepakko
-
- LD50
Itse ajattelin ensin ihan jotain pienimuotoista kaljaa puistossa -miittiä tms. mutta tuo mökki-ideakin kuulostaa ihan hyvältä, jos ei kustannukset kerran tuota korkeammiksi nousisi. Meinaa vaan, että täytyy alkaa ajoissa säätämään...
Nostetaanpa kissa pöydälle ja kysytään miten porukalle sopisi La 10.6. :?:
Tuleeko liian lyhyellä varoitusajalla?
Nostetaanpa kissa pöydälle ja kysytään miten porukalle sopisi La 10.6. :?:
Tuleeko liian lyhyellä varoitusajalla?
-
- Moderator
SopiiAsidyyli wrote:La 10.6. :?:
Tosiaan nyt kun vähän kirkkaammin mielin ajattelen asiaa niin ensi miitti voisi tosiaan olla tällainen ja myöhemmin (kesällä?) kattoa sitten sitä mökkireissua. Ainakin saataisiin jonkinnäköinen miitti aikaan.Asidyyli wrote:Itse ajattelin ensin ihan jotain pienimuotoista kaljaa puistossa -miittiä tms.
Mutta edelleen mökki-ideassa olen mukana jos suurin osa on sitä mieltä.
-
- Psykonautti
-
- Lepakko
-
- Kameleontti
-
- Psykonautti
Mäkin voisin ainakin pussismiittiin tulla oikeastaan ihan koska vaan. Ainakin kääntymään. Riippuu kuinka pelottavia olette :o
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
-Terence McKenna
-
- Moderator
-
- Psykonautti