PsyVault miitti kesällä?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
tRip
Moderator

PsyVault miitti kesällä?

Post by tRip »

Eli oli jo jossakin topicissa puhetta jonkinnäköisestä miitistä foorumilaisten kesken. Itse olisin mielelläni lähdössä jos saataisiin edes jonkinnäköinen porukka kasaan.
Tähän topiciin voisi laittaa ehdotuksia, että missä? ja milloin? jne. Itse ajattelin tässä vaikka jo ihan alkukesästä, mutta muulloinkin kävisi.
Ja mielellään Helsingissä tai sen lähiseuduilla ellei ole jotain muuta hyvää paikkaa (esim. mökki) jossain kauempanakin.
Eli ehdotuksia ja (alustavia) ilmottautumisia tähän topiciin.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Juu, oli puhetta että teen tästä topikin, mutten kiireiltäni ehtinyt ajattelemaan... vaan nyt sitten ideoita peliin vaan.

Eli jos joku viikonloppu vaikka kesäkuusta pistettäisiin miitti pystyyn. En nyt päivämääriä muista, mutta jos katsotaan ettei mene juhannuksen tai isompien festarien kanssa päällekkäin (paitsi että provinssimiitistähän oli täällä tai sitten jossain muualla jo spekulaatioitakin...), niin saadaan toivottavasti kaikki halukkaat paikalle.

Nuo kesäkuun ekat viikot saattaisi olla otollista aikaa, koska eikös silloin ole pääsykokeita ja sun muita, eli kauempaakin saattaisi olla samoihin aikoihin täälläpäin liikkeellä jos oikein hyvin natsaa.
Ahab

Post by Ahab »

Mökkihän olis ihan mahtava mutta kukapa uskaltaa kutsua mummonsa mökille tusinan tuntemattomia narkkareja.
Jotain kelasin että kannattaako tuota lopullista paikkaa julkisesti ilmoittaa. En tiedä onko turhaa kuumotusta.
Mut joo jos aika ja paikka vaan sopii ni tuun. Itse ehkä suosisin heinäkuuta.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Hyväksi on havaittu käytäntö, että tarkka paikka ilmoitetaan sähköpostitse/privaviesteillä ilmoittautuneille. Eli antakaa kuulua itsestänne.

Heinäkuukaan ei varmaan ole mahdoton, mutta siihen on vielä aikaa. Tietenkään ei ole poissuljettu ajatus, että miittejä voitaisiin toinenkin pitää sitten myöhemmin kesällä, jos homma pelaa.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Niin en tiedä sitten kuinka "inside-miittiä" halutaan, mutta lopullisen paikanhan voi sitten pistää privana.

edit. Niin voisihan sitä järjestää uudenkin miitin myöhemminkin jos kaikki sujuu hyvin. Silloin voisi myös harkita esim. mökille menoa. Itse ainakin omistan mökin, mutta ensimmäinen miitti olisi hyvä sellainen ihan vaan tutustuminen.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

tRip wrote:Niin en tiedä sitten kuinka "inside-miittiä" halutaan, mutta lopullisen paikanhan voi sitten pistää privana.
Ei kai tässä mistään inside-jutusta ole kyse, kuka vain foorumilainen joka ilmoittautuu on varmasti ihan tervetullut.

Tarkemman kohtaamispaikan privana laittaminen takaa sen ettei paikalle eksy vakoilemaan kukaan sattumoisin foorumia lukemaan eksynyt "siviili" tai vaikka joku virkaintoinen vahtimestari. :roll:
zero
Kameleontti

Post by zero »

en kyl tiiä uskallanko tulla. saa nähä, missä päin tuo ois?
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Kuten jo jossain muussa topikissa sanoin ni mun mielestä toi on hyvä idea. Eli oon messissä, paljonkohan maksais vuokrata joku mökki vaikka viikonlopuks, tai emmä tiiä. Kaikenlaisia ehdotuksia voi pyöritellä.

Parempi varmaan on että tarkemmat teidot laitetaan privana, eihän sitä koskaan tiedä kuka sikaniska tätäkin lukee.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Asidyyli wrote:
tRip wrote:Niin en tiedä sitten kuinka "inside-miittiä" halutaan, mutta lopullisen paikanhan voi sitten pistää privana.
Ei kai tässä mistään inside-jutusta ole kyse, kuka vain foorumilainen joka ilmoittautuu on varmasti ihan tervetullut.
Niin juu samaa mieltä olen ja sitä hainkin takaa, eli kaikki foorumin jäsenet on tervetulleita :wink:
h.s.t.

Post by h.s.t. »

"Why not? If a thing like this is worth doing at all, it's worth doing right."
H.S.T.
Ahab

Post by Ahab »

Tietäisin yhden mestan jossa 15 hlö mökki on 280€ ja oon tossa mökissä kerran juhlinukki ja on 8)
Toi tekis noin 19€/hlö jos tulee toi 15 mutta mahtuu sinne jokunen lisääkin jos on makuupussia.
Ei sijaitse helsingissä mutta tuolta pääsee junalla helsinkiin alle tunnissa. Tuossa tulisi ehkä joillekkin kauempaa tulevillekkin lyhyempi matka.
Jossain ihan älyttömässä kuosissa ei voi siinä pihalla olla mutta kuhan ei näytä känniörveltämistä kummemmalta ni siitä vaan. Ei siis mitään epäilyttävää toimintaa ulospäin.
On siinä sauna, keittö, olohuone, pihalla laituri ja grilli.
Yhtenä ehdotuksena siis. Voin kertoa lisää sitten jos tää alkaa kiinnostaa.
Mutta ehdotuksia vaan.

offtopic: h.s.t. meniks se noin?
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Joku 20€ per naama kuullostaa mun korviin ihan kohtuulliselta, kuhan ei käy silleen et puolet porukasta jäiski pois. Joku tommonen mökki mis vois dokailla jne ois kyl jees. En aikoihin oo ollu mökissä, ja siilonki ku oon ollu ni oon ollu koko sukuni mulkuimpien mökissä. Siinä grillattas makkaraa ja juotas kaljaa, ja kylhän sitä keksis kaikkee. :) [/url]
tRip
Moderator

Post by tRip »

Toi mökki tosiaan kuulostais hyvältä ja olisin kyllä valmis sen 19e maksamaan. Siellä varmasti olisi paljon chillimpi meiniki kun jollain yleisellä paikalla. Ja porukalla keksitään varmasti kaikennäköistä mukavaa puuhaa siellä :D
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Mä en kyllä taida uskaltaa, tai ainakaan vielä.. Ootte tappajanarkkareita kaikki kuitenkin. :)

Tuollainen vähän "isompi" miitti mökissä olisi kyllä varmasti aika letkeetä. Voisi vaikka yaget keitellä.. 8)
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
tRip
Moderator

Post by tRip »

benelux fat wrote: Voisi vaikka yaget keitellä.. 8)
Joo keitetään ISo padallinen yagea ja sitten valitaan ryhmästä shamaani, joka kauhoo yagea kansalle :D
Taustalla tietenkin joku rummuttelee monotoonista rytmiä.
Se voisi olla muikea kokemus kun 15 tyyppiä trippailee jossain mökissä (tietysti shamaanin johdolla :lol:)
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

tRip wrote:
benelux fat wrote: Voisi vaikka yaget keitellä.. 8)
Joo keitetään ISo padallinen yagea ja sitten valitaan ryhmästä shamaani, joka kauhoo yagea kansalle :D
Taustalla tietenkin joku rummuttelee monotoonista rytmiä.
Se voisi olla muikea kokemus kun 15 tyyppiä trippailee jossain mökissä (tietysti shamaanin johdolla :lol:)
Muikea meininki voisi kuitenkin muuttua joksikin ihan muuksi kun 15 tyyppiä ryntää samaan aikaan vessaan laattaa lentäen. :lol:

Mutta v akavissaan, siistiähän se olisi. Menisi varmaan aikamoiseksi psykedeliaksi kun 15 toisilleen semi-tuntematonta tyyppiä istuu rinkiin ja vetää hatun täyteen DMT:tä. 8)
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Voisin hyvinkin lähteä. Riippuu tietysti sitten lopulta paikasta ja ajasta, vaikka aikataulu kesäksi onkin melko joustava. Liian etelässä paikka tuskin voi olla, kunhan tämän maan puolella pysytään, eri asia on siirtää itsensä viikonlopuksi Utsjoelle.
AD_HD @ synirc
pula
Tuppisuu

Post by pula »

voisin kanssa tulla jos huolitte ja jos ei mitään tarkeetä menoa ole sillon..
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Voisinpa olla halukas lähtemään. En kyllä ole mikään aktiivinen kirjoittaja tällä (tai millään) foorumilla, joka johtuu ehkä tiedon puutteesta yms.

Mutta jos olette halukkaita ottamaan ketä vaan mukaan, niin saatan olla lähdössä, jos aikataulu ja kaikki muut menevät kohdalleen. Olen seuraillut kyllä päivittäin foorumia ja mukavalta porukalta tuntuu. :)
TiiEitsKay
Lepakko

Post by TiiEitsKay »

Ehkä mahdollisesti voi olla.
Eli jos aikataulu ja rahatilanne natsaa.
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Ilman muuta olen tulossa mikäli taloudellinen tilanne sallii. Heinäkuussa olisi kyllä ihan hyvät saumat päästä...
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Itse ajattelin ensin ihan jotain pienimuotoista kaljaa puistossa -miittiä tms. mutta tuo mökki-ideakin kuulostaa ihan hyvältä, jos ei kustannukset kerran tuota korkeammiksi nousisi. Meinaa vaan, että täytyy alkaa ajoissa säätämään...

Nostetaanpa kissa pöydälle ja kysytään miten porukalle sopisi La 10.6. :?:
Tuleeko liian lyhyellä varoitusajalla?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Asidyyli wrote:La 10.6. :?:
Sopii
Asidyyli wrote:Itse ajattelin ensin ihan jotain pienimuotoista kaljaa puistossa -miittiä tms.
Tosiaan nyt kun vähän kirkkaammin mielin ajattelen asiaa niin ensi miitti voisi tosiaan olla tällainen ja myöhemmin (kesällä?) kattoa sitten sitä mökkireissua. Ainakin saataisiin jonkinnäköinen miitti aikaan.
Mutta edelleen mökki-ideassa olen mukana jos suurin osa on sitä mieltä.
Ahab

Post by Ahab »

Enköhän pääsisi La 10.6 tuohon puistomiittiin.
Mökkiä voisi katella sitte heinä-elokuussa.
viaticus
Psykonautti

Post by viaticus »

Hitsi, 10.6 on meikäläisellä muuta menoa. Tosin jos päivän puolella on tarkoitus miitin jo alkaa niin saattaisin hyvinkin keritä tulla pyörähtämään.

Mutta miitti noin yleensä kuulostaa hauskalta, ja olen mielelläni mukana.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Koska aikatauluja on mahdoton rukata kaikille sopivaksi olisi kahden miitin järjestäminen mielestäni järkevää. Tällöin ainakin toinen sopisi luultavasti lähes jokaiselle.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Kuulostaa ihan hyvältä, vaikka lyhyt pussikaljamiitti saattaakin mennä ohi. Sijainti voi nimittäin olla hyvinkin sellainen, ettei jää juuri muuta vaihtoehtoa kuin tulla omalla kulkuneuvolla, olla tulematta ollenkaan tai homehtua tuntikausia julkisissa, mitä en harrasta. :)
AD_HD @ synirc
Jihad
Psykonautti

Post by Jihad »

Mäkin voisin ainakin pussismiittiin tulla oikeastaan ihan koska vaan. Ainakin kääntymään. Riippuu kuinka pelottavia olette :o
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
tRip
Moderator

Post by tRip »

Jihad wrote:Riippuu kuinka pelottavia olette :o
Mä oon ainakin sellanen sympaattinen mörökölli, josta ei tiedä pitäiskö vaihtaa toiselle puolelle katua vai tulla jutteleen mukavia :D
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Jaa-a empä tiedä onko rahaa tohon 10.6, toisaalta jos se on pussikalja miitti ni aina varmaan jostain sen vähän saa mitä tollaseen menee.