Lääkitys kysyntää..
-
trile
- Karvakuono
Lääkitys kysyntää..
minkälaista lääkitystä tarjoavat lääkärissä, masennukseen, ahdistukseen, paniikkihäiriöön ja sosiaalisten tilojen pelkoon..? olen käyttänyt nyt noin 8kk Cipralexia, eikä tunnu auttavan pahentaa vain itsemurhariskiä, antaako lääkärit helposti bentsolääkityksiä? jarruja tullu syötyy auttaa huomattavasti enemmän kuin tuo SSRI-lääke.. vaikka tietenki onhanse tyhmää hakeutua bentsokoukkuun.. mutta ei oikeen ole muutakaan ratkaisua, voikos joku kertoa kokemuksesta?? oon kokeillut kaikki läpi että voisin elää normaalia elämää..
-
Uke
- LD50
Re: Lääkitys kysyntää..
Yksityiselle samantien ni saat helpommin lääkitystä elämääs.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Touchet
- Moderator
On aivan pakko saivarrella tämän verran:
Lääkitystä merkityksellisempää tuntuu olevan terapeuttisen ympäristön löytäminen ja elämyshakuinen asenne.
Lääkitystä merkityksellisempää tuntuu olevan terapeuttisen ympäristön löytäminen ja elämyshakuinen asenne.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
zan
- Apteekki
Hankala dg. Tehdä,luultavasti saat lyrica recin,ei siinä se o hyvä ja auttaa,mutta mun mielestä rivatril tai diapam kuulus hoitoon. Sun pitää tehä lekurille selväksi että ET voi poistua kotoa sos.til.pel. Ym. Parempiakin nappeja voit saada...vaikka dominoa,heh 
-
ferox
- OD
Sittenpä minun on aivan pakko jatkaa. Psykiatrini tähdensi aikanaan, että pitkäaikaiseenkin masennukseen ja ahdistukseen määrätyt lääkkeet on kuitenkin tarkoitettu vain tilapäiseen apuun. Näistä parantuminen tapahtuu yhdessä muiden terapeuttisten keinojen avulla, siinä missä lääkkeistä haetaan apua ja voimaa tämän prosessin ajaksi. Lekuri vaikutti kylläkin unohtaneen periaatteensa siihen mennessä kun itse sain sen sisäistettyä, jolloin lopetin SNRI-kuurin (Efexor) hänen tietämättään. (Joo, sähkärit ovat saatanasta.) Syyni olivat osittain taloudelliset, mikä oli kieltämättä tyhmää, mutta tuota päätöstä en ainakaan ole koskaan joutunut katumaan.Touchet wrote:On aivan pakko saivarrella tämän verran:
'Terapeuttiset keinot' ovatkin sitten asia erikseen. Kävin viikoittain terapiassa, mutta minulle helpotusta löytyi osittain jostakin, mistä terapeuttini ei tiennyt ja mihin hän tuskin olisi kuvitellut minun sekaantuvan.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
ferox
- OD
Masennuslääkekapina
Psykiatrit ja lääketehtaat vapiskaa! Mehiläisen johtava psykologi Aku Kopakkala haastaa nykyisen masennuksen hoidon. Hän väittää, että masennusta hoidetaan väärin ja liian kalliisti.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa