Toivottavsti ei ainakaan kokonaan, loppu kaljatki kesken, ois kiva saada jotain oloja.
nyt menny 15minsaa ardinexsien otosta, vielä ei ainakaan huomaa mitään. Odotanpa toiset 15min, ja raportoin (toivottavasti on niin letkeetä etten onnistu)
30min, tuttu ja turvallinen (mut epämiellyttävä) kutina alkoi. Naamakin vääntyy hymyyn pikku hiljaa..
45min, melkosen ihoreaktion löi kodeiini, selkään nousi pieniä patteja, niinku ois 100 sääskeä pistäny, muutenki punottaa olkapäät ja kyynär taipeet. Onneksi kutina loppu.. Mut olot ei mitenkään kummat, lähinnä väsyttää, hetken aikaa oli vaan euforiaa..
60min, ääh, ois pitäny säästää ardinexit kitku-päiville, ei oikein mitään enään
No, tulipa kokeiltua. tämä jutun vois varmaan siirtää strippi-stoorit, tai tuhkakuppi-osiolle..