Lorazepam?

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
narkkis
Tuppisuu
Posts: 13
Joined: Fri 05 Sep 2008, 11:54

Lorazepam?

Post by narkkis »

Tietoa tosta? Ulkomailla yleistä. Tosin keksin tavan saada "muutaman" 120kpl.
chibbo

Re: Lorazepam?

Post by chibbo »