Hauskin, typerin tai erikoisin väsäämänne poltteluväline?
-
PsykedeelinenSaatana
- Karvakuono
Hauskin, typerin tai erikoisin väsäämänne poltteluväline?
Niin. Oletteko koskaan väsänneet jotain todella uskomatonta tai jotain uskomattoman typerää vempainta jolla polttaa se mitä on polttamassa, kun vakiobongi on palasina, piippu hukassa ja tuuli vei sätkäpaperit? Kertokaa kokemuksianne. Miten sen rakensitte? Toimiko se? Toimiko se hyvinkin?? Itselleni ei vielä ole sattunut sellaista tilannetta että pitäisi alkaa rakentelemaan, mutta usein olen saanut aamuyöstä jonkun typerän idean ja sitten mietin että toimisiko se. Mutta pahoittelut jos tämä viesti tuli väärälle alueelle tai jos tämä on sekava.
-PsykedeelinenSaatana
-PsykedeelinenSaatana
-
frapathea
Re: Hauskin, typerin tai erikoisin väsäämänne poltteluväline?
Mies teki joskus 1,5l pullon yläosasta (ehkä 10cm), teipistä ja rikkinäisestä wacomin kynästä sangen tyylikkään, öö, piipun. Kerran käärittiin folioo vaan rullalle, n. tupakan kokoseks, ja sitte ehkä 1cm siitä päädystä vähän painetaan kasaan niin siinä on ihan kelpaava pieni piippu 
-
Uke
- LD50
Viime kesänä oli aika erikoinen omatekemä bongi Puustokissa mukana. En oo niinkään tee se itse-miestyyppiä, joten ei oo tullu tehtyä kauheesti mitään, mutta pesismaila ja vasarasta tehty piippu on kyl aika owelia. Kaverit tehneet siis.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
dredi
- LD50
Freebase-piipun tein lääkepurkista ja injektioruiskusta. DMT:n polttelu sillä sujui hyvin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
tRip
- Moderator
Aika Coooldredi wrote:Freebase-piipun tein lääkepurkista ja injektioruiskusta. DMT:n polttelu sillä sujui hyvin.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
dredi
- LD50
Korostaisin vielä että lasista lääkepurkkia kannattaapi käyttää. Sulavan muovin käryä ei ole niin kiva vetää keuhkoihin. 
-
sxoxyvg
- OD
Tätä pitääkin testata, pussillinen tyhjiä rivapurkkeja odottamassa innovaatioita. Mm. maustepurkeiksi näppäriä.dredi wrote:Freebase-piipun tein lääkepurkista ja injektioruiskusta. DMT:n polttelu sillä sujui hyvin.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
dredi
- LD50
Toimii ihan hyvin. Vähän kauemmin saa lämmittää kuin hehkulamppua, paksumman lasin takia, mutta sitten kun sieltä alkaa tulla sieltä tulee kunnolla...
-
Jeshu
- OD
Foliopiippu tulee kehnommista mieleen
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
PsykedeelinenSaatana
- Karvakuono
Kestääkö tuo lasi sen kuumuuden? Itse joskus koitin tehdä vaporisaattoria lasisesta limsapullosta, kuului mahtava räsähdys ja pohja meni kappaleiksi ja sitten oli pöytä ihan puruissa ja sirpaleissa. Mutta se siis kestää vai?dredi wrote:Toimii ihan hyvin. Vähän kauemmin saa lämmittää kuin hehkulamppua, paksumman lasin takia, mutta sitten kun sieltä alkaa tulla sieltä tulee kunnolla...
-
mauseri
- LD50
heh.. totaalinen repeäminen.. sori. mutta eikös lääkepurkin lasi oo huomattavasti paksumpaa ku limsapullossa?PsykedeelinenSaatana wrote:Kestääkö tuo lasi sen kuumuuden? Itse joskus koitin tehdä vaporisaattoria lasisesta limsapullosta, kuului mahtava räsähdys ja pohja meni kappaleiksi ja sitten oli pöytä ihan puruissa ja sirpaleissa. Mutta se siis kestää vai?dredi wrote:Toimii ihan hyvin. Vähän kauemmin saa lämmittää kuin hehkulamppua, paksumman lasin takia, mutta sitten kun sieltä alkaa tulla sieltä tulee kunnolla...
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
PsykedeelinenSaatana
- Karvakuono
Kyllä minä sen tiesin, mutta halusin vain varmistaa asian koska se ei ollut mukavaa kun se pullo hajosi ja astuin seuraavana päivänä sirpaleen päälle :evil: 
-
dredi
- LD50
Ei kai se lasin paksuudesta ole kiinni. Hehkulampussa on tosi ohut lasi ja se kestää hyvin polttamista.
Lääkepurkki kestää myös.
Lääkepurkki kestää myös.
-
mauseri
- LD50
totta. mut eikös hehkulampun lasin pidäkkin kestää kuumuutta? kai niitä laseja on aika paljon erillaisia..dredi wrote:Ei kai se lasin paksuudesta ole kiinni. Hehkulampussa on tosi ohut lasi ja se kestää hyvin polttamista.
Lääkepurkki kestää myös.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Miarai
- Tuppisuu
Hmm.. Ehkäpä.. 0,5l limsapulloon poltin reiän sivuun ja korkin paikalle tein pesän foliosta. Se oli sit piippu niinikään. 
-
dredi
- LD50
Klassinen "herskabongi".0,5l limsapulloon poltin reiän sivuun ja korkin paikalle tein pesän foliosta. Se oli sit piippu niinikään.
-
kreivi_krapula
- Tuppisuu
Perunaan koversin sellasella piipunhuoltovälineellä pesän ja tökkäsin ohuen reijän yhdistämään pesän. Sen jälkeen sytkärillä kuivatin pesän ja kyllä sillä ainaki savut sai.
-
dredi
- LD50
Mä oon polttanu perunasta ja porkkanasta tein kerran chillumin.
-
frapathea
Sitte oon ehkä vaikuttunu ku joku kertoo rännänneensä nauriilla? Eheheheheh?
-
dredi
- LD50
En mä käytä ees värkkei rännäykseen, mä viillän ruosteisella moralla ranteet auki ja survon subutexit suoniin kokonaisina. 
-
frapathea
Joo sama pirijauheet vaan gelatiinikapseleihi. En tajuu mitä ne puhuu et suonet tukkeutuu!
-
PSYCONAUT
- Psykonautti
dredi wrote:mä viillän ruosteisella moralla ranteet auki ja survon subutexit suoniin kokonaisina.
voi helevetti että repesin
-
Jeshu
- OD
Joskus väsäsin samantapaisen ja yritin polttaa siitä salviaa. Ongelmallista oli kun ei pystynyt kauaa kerrallaan käyttämään sitä kun piippu kuumeni ja huulet palo... Sitten lähdin huulet palaneina matkalle.frapathea wrote:Kerran käärittiin folioo vaan rullalle, n. tupakan kokoseks, ja sitte ehkä 1cm siitä päädystä vähän painetaan kasaan niin siinä on ihan kelpaava pieni piippu
-
PCD
- Psykonautti
Taitaa vaan foliossa toisessa pinnassa olla muovia... saa sitäkin sitten siinä samalla kaupalla keuhkoihinsa
onhan sitä omatekoisia bongeja tullu väsättyä limupuolloista, ohutta rautaputkea käyttäen, jesaria, räikkähylsy ja verkko sinne hylsyyn, hyvin ovat toimineet 
Panic Chaos Disaster!
-
scoff
- Psykonautti
Ainakin erikoisin ja myös innovatiivisin poltteluväline tuli rakennettua mökillä viime viikonloppuna SG:n ja Ex-Sesin polttamista varten.
Mökillä ei ole juoksevaa vettä, joten ostimme kyläkaupasta 10 litran kanisterin juomavettä. Kun vedet oli juotu, hain avannosta ämpärillisen kylmää vettä, josta keitin n. litran. Tein reiän kanisterin pohjan tuntumaan. Asetin reikään letkun (n. 70-80 senttiä) ja paikkasin vesitiiviiksi. Leikkasin kanisterin päällysosan pois, jotta tulevat operaatiot helpottuisivat. Kaadoin kanisterin pohjalle n. viisi litraa kylmää vettä ja tiivistin muovilevyn vesirajan kohdalle niin, ettei levyn päälle kaadettu kuuma vesi sekoittuisi kylmään. Tein muovilevyyn reiän, johon asetin tiiviisti muoviletkun. Kanisteriin kaadettiin litran verran kuumaa vettä, ja muoviletku aseteltiin kuumaan veteen niin, että sen ulostuloaukko oli selvästi pinnan alla.
Kansi kiinni, pakoreikä poralla, bongista ryövätty pesä ensimmäisen muoviletkun toiseen päähän ja eikun tupruttelemaan! Parhaimmat savut ikinä. En edes huomannut imeväni kaasuja sisään, kunnes päästin keuhkojeni sisällön tummana ulos. Kylmä vesi viilentää ja kuuma vesi auttaa vesihöyryineen savun hengittämisessä.
Eniten tuossa huoletti hyvien aineiden imeytyminen veteen.
Mökillä ei ole juoksevaa vettä, joten ostimme kyläkaupasta 10 litran kanisterin juomavettä. Kun vedet oli juotu, hain avannosta ämpärillisen kylmää vettä, josta keitin n. litran. Tein reiän kanisterin pohjan tuntumaan. Asetin reikään letkun (n. 70-80 senttiä) ja paikkasin vesitiiviiksi. Leikkasin kanisterin päällysosan pois, jotta tulevat operaatiot helpottuisivat. Kaadoin kanisterin pohjalle n. viisi litraa kylmää vettä ja tiivistin muovilevyn vesirajan kohdalle niin, ettei levyn päälle kaadettu kuuma vesi sekoittuisi kylmään. Tein muovilevyyn reiän, johon asetin tiiviisti muoviletkun. Kanisteriin kaadettiin litran verran kuumaa vettä, ja muoviletku aseteltiin kuumaan veteen niin, että sen ulostuloaukko oli selvästi pinnan alla.
Kansi kiinni, pakoreikä poralla, bongista ryövätty pesä ensimmäisen muoviletkun toiseen päähän ja eikun tupruttelemaan! Parhaimmat savut ikinä. En edes huomannut imeväni kaasuja sisään, kunnes päästin keuhkojeni sisällön tummana ulos. Kylmä vesi viilentää ja kuuma vesi auttaa vesihöyryineen savun hengittämisessä.
Eniten tuossa huoletti hyvien aineiden imeytyminen veteen.
-
whiskey
- Karvakuono
Kookospähkinäbongi tuli kerran väännettyä ajan kuluksi. Sitä oli ihan kiva väsätä, mutta ei se loppujenlopuksi niin hyvä ollut. 
-
dredi
- LD50
Kerran tehtiin muoviananaksesta ananasbongi.
-
Jeshu
- OD
En kyllä tiedä. Samanlaisiahan ne molemmat puolet on.PCD wrote:Taitaa vaan foliossa toisessa pinnassa olla muovia...
-
lanttu
- Apteekki
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Eräs tuttuni, joka kokeili joskus hasaa, teki poltteluvälineen pullosta niin, että pisti hasaa palamaan pulloon ja odotti, että pullo täyttyi savusta ja sitten avasi korkin, pisti suun pullon suulle ja imaisi hasasavut keuhkoon.
Taisi tehdä vielä jotain muutakin sille pullolle, mutta ei vaan tule mieleen, että mitä.
Taisi tehdä vielä jotain muutakin sille pullolle, mutta ei vaan tule mieleen, että mitä.