Jokailtaisella kannabiksen poltolla haittoja?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Thoxium

Jokailtaisella kannabiksen poltolla haittoja?

Post by Thoxium » Wed 10 Dec 2008, 18:55

Itse olen alkanut ottamaan tavaksi poltella joka ilta unipaukut, eli oon n. 2-3h ennen nukkumaan menoa pilvessä teen jotain rentouttavaa ja syön (huono juttu toki tuo iltasyöminen), jonka jälkeen käyn nukkumaan, mikä on todella helppoa silloin kun kannabis laskee, tosi hyvin tulee uni. Mietinkin voiko tämä olla kovin haitallista?

Oon alottanut treenaamisen kunnolla, ja tuleekin käytyä salilla sekä aikidossa noin kolme kertaa viikossa. Lisäksi tulee vedettyä sopiva reitti reipasta kävelyä n. 6km, en polta, juo alkoholia, ainoat päihteet mitä ylipäätänsä käytän on kannabis ja kofeiini. Passivoitumisen vaaraa ei ole, kun polttelen vain päivän päätteeksi kun kaikki hommat on tehty. En näe itse ainakaan joka iltaista myssyttelyä kovinkaan huonona tapana...

Dexma
Moderator

Re: Jokailtaisella kannabiksen poltolla haittoja?

Post by Dexma » Wed 10 Dec 2008, 20:22

Itselläni tuo oli täysi highway to hell aikoina... Tai no kannabista meni koko ajan, ja loppujen lopuksi päivän paras hetki olikin enään tuo kannabis hetki...

En syytä kannabista, mutta tuollainen jokapäiväinen vetäminen tekee ehkä aika pahaa, toisaalta aikoinaan, kun pää hajosi varmasti oli muitakin syitä kuin kannabis...

Tietyissä määrissä kannabis joskus pelasti elämääni jonkun verran... eli blaah... Tää olikin ihan turha postia... Asia, kun on niin ja näin...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Ahab

Post by Ahab » Wed 10 Dec 2008, 20:47

Tuntuuko että unen laatu olisi muuttunut? Joku täällä jossain kirjoitti juuri vähä aika sitten hyvin siitä että kun tuollaisen pitempään kestäneen päivittäiskäytön lopettaa, niin unista tulee intensiivisempiä joksikin aikaa sen takia kun niin paljon on jäänyt käsittelemättä unissa kannabiksen vaikutuksen takia että on paljon kiinni kurottavaa.

Jos meinaat tuota linjaa jatkaa niin kannattaa kuitenkin asennoitua niin ettei se ole välttämättömyys. Jos joku kerta tulee vaikka joku este polttamiselle tai pitäisi valita kahden asian väliltä niin pystyy valitsemaan myös sen toisen tai jättämään väliin ne savut eikä lähde väkisin tekemään molempia.

Thoxium

Post by Thoxium » Wed 10 Dec 2008, 21:31

Ahab wrote:Tuntuuko että unen laatu olisi muuttunut? Joku täällä jossain kirjoitti juuri vähä aika sitten hyvin siitä että kun tuollaisen pitempään kestäneen päivittäiskäytön lopettaa, niin unista tulee intensiivisempiä joksikin aikaa sen takia kun niin paljon on jäänyt käsittelemättä unissa kannabiksen vaikutuksen takia että on paljon kiinni kurottavaa.

Jos meinaat tuota linjaa jatkaa niin kannattaa kuitenkin asennoitua niin ettei se ole välttämättömyys. Jos joku kerta tulee vaikka joku este polttamiselle tai pitäisi valita kahden asian väliltä niin pystyy valitsemaan myös sen toisen tai jättämään väliin ne savut eikä lähde väkisin tekemään molempia.
Unenlaatu on kyllä hieman muuttunut, tai siis mielestäni näen todella outoja ja pilvimäisiä unia, joita on aamulla vaikea muistaa, mutta muistaa kuitenkin olleensa niissä. Sit joku euka tunti jumittaa, mut korjaantuu teellä.

Ei tää siis ole mulle mikään välttämättömyys, mut viime aikoina tuntunu et vähentää stressiä kyllä aika paljon, jne. Tässä lähiaikoina aattelin pitää tauko hieman, varmaan menee helposti sykleissä itellä eli viikko iltaisin pilvee ja sit taas viikko vapaata, sit taas alusta.

probios

Post by probios » Wed 10 Dec 2008, 23:58

Jos polttelee iltaisin, kannattaa käyttää melatoniinia. Kannabinoidit estävät melatoniinin synteesiä ja voivat siten vaikuttaa vuorokausirytmiin: http://pliroforium.blogspot.com/

freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic » Thu 11 Dec 2008, 01:10

itse oon huomannu ihan saman että jos meet pilves nukkuu ni näkyy vähän erillaisia unia, ja kun taas et polta vähään aikaan niin mulle tuli tos pariviikkoo sitte tilanne, menin iha normaalisti nukkuu, puolen yön aikaan, heräsin aamulla siihen että tuli kaikkee kauhukuvii/painajaisii.
oli vähä sekava olo herätä muutenkin siihe. noita painajaisii ku ei oo normisti mulla ollu koskaan, ellei kuume houruja joskus pentuna lasketa.
Nyt on puoltoista viikkoo ollu kuosi meiningillä, arkipäivät polttoo ja viikonloput alkomahoolia. uni rytmi meni taas "kesä aikaan" eli, aamulla nukkuu, ja sit heräilen illalla.

toi edellinen postaus probikselta herätti kysymyksiä, vois ihan klikata linkkiä täss nyt kun tämän saan kirjoitettua.

pitää tosin vielä mainita että pahin uneni tuli ekalla semi tripillä tänäsyksynä ku valvoin euforian ohi... mitään niin kamalaa oloa ei mulla oo aikasemmin ollu, menin nukkuu, laitoin simmut kii ja odotin vain unen saapumista paikallani.. KUNNES aloin nähä kaikkee tribaali happo väri kuvioita ja niistä muokkautu _aina_ joku pelottava naama/kuvio ja sit avasin silmät, käänsin kylkee, cedin happee ja sit simmut kii ja uus yritys, noh, tätä noin tunnin parin ajan kunnes luovutin ja menin koneelle takasi, sitte aamutuimaan keho oli jo nii lopussa että ei aivotkaan jaksanu toimii joten nukkuminen onnistu.

toi tarina onkin sitte jo vähä /offtopic :oops: ..sattuu vaan tarinointi tuulella herra freakmatic olemaan :mrgreen:
F R E A K M A T I C @ mikseri.net

Kalastaja

Post by Kalastaja » Thu 11 Dec 2008, 05:28

Ahab wrote:Tuntuuko että unen laatu olisi muuttunut? Joku täällä jossain kirjoitti juuri vähä aika sitten hyvin siitä että kun tuollaisen pitempään kestäneen päivittäiskäytön lopettaa, niin unista tulee intensiivisempiä joksikin aikaa sen takia kun niin paljon on jäänyt käsittelemättä unissa kannabiksen vaikutuksen takia että on paljon kiinni kurottavaa.
Komppaan. En nyt sanois et syy on se, että on paljon kiinni kurottavaa mut on kyl tosi häijyjä unia kun lopettaa polttelun. Etenkin se unien muistaminen on jotain ihan erilaista kun ne pilvessä nähdyt unet. Ei pilvessä oikein muista mitään unista. Hyvä jos muistaa edes johonkin päiväkirjaan niitä kirjottaa, jos niitä haluu muistella.

Mua ainakin passivoi tollanen aktiivinen polttaminen, ja tarkotus oliskin että ei sitä enää tulis tehtyä. Pari kolme kertaa oon tollasia parin kuukauden - puolen vuoden jaksoja polttanut oikeestaan päivittäin. Ei se sinällään ongelmia aiheuttanu, mut aika flegmaattiseks sitä tuli. Ei sekään ongelmaa oo, ominaisuus vaan. Toi passivoituminenki on niin paljon kiinni siitä omasta tekemisestä.
probios wrote:Jos polttelee iltaisin, kannattaa käyttää melatoniinia. Kannabinoidit estävät melatoniinin synteesiä ja voivat siten vaikuttaa vuorokausirytmiin: http://pliroforium.blogspot.com/
Tää oli tosi hyvä linkki. Muchas kiitokset. Unen saanti on etenkin polttelun lopettamisen jälkeen tosi vaikeeta ne muutamat päivät. Melatoniini varmasti vois siihenki auttaa ainaki kohtalaisesti.

Aukikco
Moderator

Post by Aukikco » Thu 25 Dec 2008, 06:48

Musta on tuntunut, että enempi polttelu vie unet mukanaan kokonaan. En tiedä voiko se olla mahdollista. Mutta kesken unta herätessä normaalisti, vaikkei muistaiskaan itse unta, on yleensä joku jäämä unen tunneskaalasta päällä. Runsas pajauttelu tuntuis hävittävän sen kokonaan. Voi tosin silti olla, ettei vaan muista.

Harvempi musta parempi, säilyy nyrjäyttävää vaikutusta enempi. Oon viimeks ollu kai lähemmäs kuukausi sitten paukuissa.

dredi
LD50

Post by dredi » Sun 28 Dec 2008, 22:17

Varmasti on haittoja päivittäisellä kannabiksen käytöllä, sanoivat hatsipäät mitä hyvänsä. Kaikkea kohtuudella hyvät ihmiset.

Silloin tällöin pilven polttelussa ei ole mitään pahaa, ja haittavaikutukset yleensäkin ovat hyvin mietoja, ei sillä. Mutta mikä tahansa liikaa käytettynä, vaikka vesi, on haitallista.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo » Tue 30 Dec 2008, 21:31

Hyödyt voivat silti olla haittoja suuremmat.

Jokanen kuitenki loppujen lopuks määrittelee itse sen oman kohtuutensa.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die

Nuiva Uneksija
Tuppisuu

Post by Nuiva Uneksija » Mon 05 Jan 2009, 04:52

Päivittäin indicaa -> passivoituminen, saamattomuus, muistikatkot, jatkuvat mässyt, unentarve 24/7 sekä nukahtamisvaikeudet kun yrittää lopettaa.

Päivittäin sativaa -> add, levottomuus, muistikatkot, psykoosi.

Mainitakseni jotain omasta kokemuksesta.
Leidi matkaaja~

Uke
LD50

Post by Uke » Mon 05 Jan 2009, 09:40

Nuiva Uneksija wrote:Päivittäin indicaa -> passivoituminen, saamattomuus, muistikatkot, jatkuvat mässyt, unentarve 24/7 sekä nukahtamisvaikeudet kun yrittää lopettaa.

Päivittäin sativaa -> add, levottomuus, muistikatkot, psykoosi.

Mainitakseni jotain omasta kokemuksesta.
Jep, mutta kyse oli joka iltaisella, ei päivisin. Hommien jälkeen pajauttaa semmoset kivat indicat, niin jopas tulee uni mukavasti, eikä tarvitte ees mässyjä kestää 8) Imo aika kiva idea :). Kävi paha kämmi tossa viime kerralla, kun amfetamiinia otettiin, niin ajateltiin, että "pajautetaan ja sit nukkumaan." Ei helvetti. Oli helvetimoista sativaa ja wuppiduu ku pyörittii taas.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Chakra
Lepakko

Post by Chakra » Mon 05 Jan 2009, 12:49

Thoxium wrote: (huono juttu toki tuo iltasyöminen)
Tää myytti on kumottu jo moneen kertaan. Eli "Illalla syöminen lihottaa" ei pidä paikkaansa. Syödä voi ihan mihin aikaan tahansa , kuinka paljon kerralla tahansa ja kuinka monta kertaa tahansa , jos ei syö liikaa EI LIHO.
Itse aiheesta: Sanoisin , että minkä tahansa aineen päivittäisellä käytöllä on haittoja riippuen tietysti määristä esim. jopa kofeiini päivittäin käytettynä voi olla joillekin pahasta.
Sprunk - The essence of life

Kalastaja

Post by Kalastaja » Mon 05 Jan 2009, 13:38

Aukikco wrote:Musta on tuntunut, että enempi polttelu vie unet mukanaan kokonaan. En tiedä voiko se olla mahdollista. Mutta kesken unta herätessä normaalisti, vaikkei muistaiskaan itse unta, on yleensä joku jäämä unen tunneskaalasta päällä. Runsas pajauttelu tuntuis hävittävän sen kokonaan. Voi tosin silti olla, ettei vaan muista.
Kannabis vaikuttaa nimenomaan lyhytkestoiseen työmuistiin, niin sen takia ne unet ei varmaan vaan muistu sen vertaa, että niitä sais varastoitua pitkäkestoseen muistiin tai edes muistettua heti herättyään.
Oon ite kyl muistanu pilvessä unia ja noin vaikka olis polttanu päivittäin viikkoja. Hyvällä tuurilla just sen aamun viimesen unen tai pätkiä siitä muistaa sillon, kun muuten muistan about 3 unta per yö.

Periaatteessa kuitenkin kaikki näkee unia jotain 4-6 kappaletta yössä. Sit unet menee niinku leffat, et kohtaus + kohtaus + kohtaus = vaikutelma pitkästä ajanjaksosta. Kun on tutkittu unien aikahahmotusta, niin on tultu siihen tulokseen, että aika menee unissa ihan samalla tavalla kuin hereillä, eli 10 min unessa = 10 min hereillä. Stephen LaBerge unia ja selväunia on paljon tutkinut ja siltä joskus noi edellä mainitutkin asiat lukenu.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 05 Jan 2009, 17:40

Kalastaja wrote:
Periaatteessa kuitenkin kaikki näkee unia jotain 4-6 kappaletta yössä. Sit unet menee niinku leffat, et kohtaus + kohtaus + kohtaus = vaikutelma pitkästä ajanjaksosta. Kun on tutkittu unien aikahahmotusta,
hmm. Ymmärtääkseni tuo 4-6 kappaletta on liian pieni määrä, ihminen näkee muistaakseni noin 1,5 tunnin välein unta, jonka pituus pitenee mitä pidempään nukkuu. Eli mitä syvemmässä unessa ja pitempään olet sitä enemmän unia. Itse taisin juuri 7 tunnin aikana saada lähemmäs 7 eri unta josta selväunia oli 4. Outoa. Toisaalta tähän varmasti vaikutti se, että pääni on sekaisin ja liskodiskot ovat alkamassa. :shock: :foil:
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

master jon
Karvakuono

Post by master jon » Sun 18 Jan 2009, 14:09

Chakra wrote:
Tää myytti on kumottu jo moneen kertaan. Eli "Illalla syöminen lihottaa" ei pidä paikkaansa. Syödä voi ihan mihin aikaan tahansa , kuinka paljon kerralla tahansa ja kuinka monta kertaa tahansa , jos ei syö liikaa EI LIHO.
Itse aiheesta: Sanoisin , että minkä tahansa aineen päivittäisellä käytöllä on haittoja riippuen tietysti määristä esim. jopa kofeiini päivittäin käytettynä voi olla joillekin pahasta.
Mulla on menny pajauttelun myötä itellä enemmän illalle syöminen, sit aamulla on maha ihan vänkyrällä ja kestää kauan ennenku saa aamupalan syötyä ja herättyä.

Ja liika jumittaminen tekee tosi ahdasmieliseks, ainakin omalla kohalla. Ei liiku mitään ideoita päässä, levoton olo, masentaa, itsetunto huononee, tulee epäsosiaaliseksi, ei jaksa lähtee liikkeelle, pientä psykoosinpoikasta jne... Mut huomasin että tohon on lääke, aloin käymään lenkeillä eikä kestäny ku pari päivää niin pääs tosta horroksesta takas elävien kirjoihin. :)
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!

Thoxium

Post by Thoxium » Mon 19 Jan 2009, 10:34

Nyt tullut poltettua viimeset pari kuukautta sen kolme-neljä kertaa viikossa, niin tuntuu et kannabis vetää nykyään aina pään liian jumiin, mitään ei tunnu liikkuvan päässä. Saattaa toki johtua myös lakasta mitä on tullut ihan tavaks ottaa aina enne paukkuja.

Uke
LD50

Post by Uke » Mon 19 Jan 2009, 16:27

Chakra wrote:
Hmm.. Ja minkä takia tätä vielä hokee kaikki lääkärit, bodarit ym. terveysintoilijat - ainakin mun kuullen? Saanen kysyä vähän prooffia tuolle väitteelle, ettei ole mitään väliä, mihin vuorokauden ajasta syödään ja minkäkin verran, koska itse olen ainakin sitä mieltä edelleen (vaikka en sääntöä noudatakkaan), että aamupala on se päivän tärkein ateria ja sen tulisi olla tuhti. Siitä sitten lähdetään pienentämään annosta ja illalla vaikka banaani poskee jos on pakko purra jotain. Toki on totta tuo, että jos ei syö liikaa, ei liho, mutta kyllä tolla vuoronkausien ajoillakin imo on jotain pointtia.
Thoxium wrote:Nyt tullut poltettua viimeset pari kuukautta sen kolme-neljä kertaa viikossa, niin tuntuu et kannabis vetää nykyään aina pään liian jumiin, mitään ei tunnu liikkuvan päässä. Saattaa toki johtua myös lakasta mitä on tullut ihan tavaks ottaa aina enne paukkuja.
Mä kans veikkaan et lakka se on mikä pistää pään pehmeeks :D..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

Thoxium

Post by Thoxium » Mon 09 Feb 2009, 15:07

Nyt taitaa olla tauko paikallaan, vaikka nyt meno onkin ollut vain kerran viikossa, niin lähes aina on pilvessä iskenyt semmoset ahdistukset päälle omasta käyttäytmisestä. Tuntuu kun hävittäis oman identiteettinsä ja persoonansa pilvessä, lisäksi seuraavana päivänä saattaa esiintyä masennusta ja ahdistusta. Kattoo vaikka kuukauden päästä miltä tää tuntuu taas, jossei oo tauosta apua niin loppuu oma polttelu ainakin siihen. Mitään muitakaan päihteitä ei ole kyllä tullut käytettyä, normaalisti olohan on nykyään mitä mainioin, joten eipä ole muista tekijöistä johtuvaa.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Mon 09 Feb 2009, 19:23

Thoxium wrote:Nyt taitaa olla tauko paikallaan, vaikka nyt meno onkin ollut vain kerran viikossa, niin lähes aina on pilvessä iskenyt semmoset ahdistukset päälle omasta käyttäytmisestä. Tuntuu kun hävittäis oman identiteettinsä ja persoonansa pilvessä, lisäksi seuraavana päivänä saattaa esiintyä masennusta ja ahdistusta. Kattoo vaikka kuukauden päästä miltä tää tuntuu taas, jossei oo tauosta apua niin loppuu oma polttelu ainakin siihen. Mitään muitakaan päihteitä ei ole kyllä tullut käytettyä, normaalisti olohan on nykyään mitä mainioin, joten eipä ole muista tekijöistä johtuvaa.
Ootko kokeillu polttaa hyvin pieniä annoksia? Jopa ihan sellaisia, että raakaa kukkaa polttaessa ei imuta edes täyttä keuhkollista.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku » Tue 10 Feb 2009, 01:33

jesuiitta wrote:
Thoxium wrote:...
Ootko kokeillu polttaa hyvin pieniä annoksia? Jopa ihan sellaisia, että raakaa kukkaa polttaessa ei imuta edes täyttä keuhkollista.
Eiköhän se totaalitauko ole järkevämpi jos tuollaisia vaikutuksia alkaa ilmenemään.

maanviljelija
Karvakuono

Post by maanviljelija » Tue 10 Feb 2009, 11:33

Kuullostaa tutulle toi kannabisahdistus. etenkin isoilla annoksilla muiden ihmisten seurassa voi joskus tulla sellainen olo kuin ois jotenkin hukannu ittensä. olis varmaan hyvä poltella harvemmin, mutta täysin selvänä illalla kotona ollessa tuntuu kuin jotain jäis puuttumaan. voikohan vuosien päivittäiskäytön jälkeen taas alkaa satunnaispoltteliaks. en tiedä onko se mahdollista, mutta taukojen jälkeen toimii aina paremmin.

PCD
Psykonautti

Post by PCD » Tue 10 Feb 2009, 23:23

Kitkuthan siitä voi tulla jos pirdemmän polttelun jälkeen loppuu poltot, kädet hikoilee ja muuta mukavaa, onneks se on vaan psyykkistä, koittaa vaan ajatella muutakin kuin sitä käryttelyä ;)
Panic Chaos Disaster!

frapathea

Post by frapathea » Wed 11 Feb 2009, 03:27

Uke wrote:
Chakra wrote:
Hmm.. Ja minkä takia tätä vielä hokee kaikki lääkärit, bodarit ym. terveysintoilijat - ainakin mun kuullen? Saanen kysyä vähän prooffia tuolle väitteelle, ettei ole mitään väliä, mihin vuorokauden ajasta syödään ja minkäkin verran, koska itse olen ainakin sitä mieltä edelleen (vaikka en sääntöä noudatakkaan), että aamupala on se päivän tärkein ateria ja sen tulisi olla tuhti. Siitä sitten lähdetään pienentämään annosta ja illalla vaikka banaani poskee jos on pakko purra jotain. Toki on totta tuo, että jos ei syö liikaa, ei liho, mutta kyllä tolla vuoronkausien ajoillakin imo on jotain pointtia.
Mä oon prooffi! En syö aamuisin yleensä mitään, korkeintaan kupin jotain teetä tai teentapaiusta juomaa heitän naamaan, ja sit yleensä 16-21 mätän safkaa nii paljo ku sitä milloinki löytyy ja paino putoaa koko ajan :----DD

Nälkä on hyvä tekosyy järjettömään ahmimiseen.

Jokailtaisella kannabiksen poltolla on kokemukseni mukaan ainakin se haitta, että jos vaan istuu passiivisena paikoillaan, on paukuissa ja käskyttää muijaa tekemään safkaa, niin se muija vittuuntuu jossain kohtaa. Sellasta.

bUkkA

Post by bUkkA » Wed 11 Feb 2009, 11:20

Suurimmat haitat johtuu aineen laittomuudesta. Mut jos joka ilta polttaa esim. saadakseen unta niin on se varmaa terveellisempää kun esim. juoda se kuppi kahvia aamulla, että jaksaa tehä jotain. Toki jokun poserit sanoo, että jos polttaa jokapäivä tulee lusmuks ja päähän kasvaa rastat, mutta meitä on monenlaisia.

Uke
LD50

Post by Uke » Wed 11 Feb 2009, 17:38

bUkkA wrote:Suurimmat haitat johtuu aineen laittomuudesta. Mut jos joka ilta polttaa esim. saadakseen unta niin on se varmaa terveellisempää kun esim. juoda se kuppi kahvia aamulla, että jaksaa tehä jotain. Toki jokun poserit sanoo, että jos polttaa jokapäivä tulee lusmuks ja päähän kasvaa rastat, mutta meitä on monenlaisia.
Heh, totta. Törmäsin muuten toisenlaiseen oletukseen kanssa. Kun kerran on saanut vaikkapa pilven poltosta leiman päähän, etttä tykkää tehdä sitä ja tekee sitä paljon mielummin kuin alkoholinjuontia, niin sitä jotkut luulee, että koko aika löytyis taskun pohjalta polttoa ja sitä olisi aina jotenkin annettavaksi pois ja sitten vielä paras on ehkä se, että jotkut luulee, että olis koko aika high :lol:
Image

Zeke
Lepakko

Post by Zeke » Thu 12 Feb 2009, 01:53

Uke wrote:Heh, totta. Törmäsin muuten toisenlaiseen oletukseen kanssa. Kun kerran on saanut vaikkapa pilven poltosta leiman päähän, etttä tykkää tehdä sitä ja tekee sitä paljon mielummin kuin alkoholinjuontia, niin sitä jotkut luulee, että koko aika löytyis taskun pohjalta polttoa ja sitä olisi aina jotenkin annettavaksi pois ja sitten vielä paras on ehkä se, että jotkut luulee, että olis koko aika high :lol:
Kuulostaa HYVIN tutulta. Luulin että olin ite kirjoittanut tuon tekstin.. no mutta olenkin paukuissa. :?
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.

bol
Kameleontti

Post by bol » Thu 12 Feb 2009, 23:04

Mut jos joka ilta polttaa esim. saadakseen unta niin on se varmaa terveellisempää kun esim. juoda se kuppi kahvia aamulla, että jaksaa tehä jotain.
Tuskinpa on terveellisempää.. Mites yöunet sitten tulee, jos ei olekkaan kannabista? Ja kannabis varmaan syö unenlaatua jollain määrin?

Uke
LD50

Post by Uke » Fri 13 Feb 2009, 01:55

bol wrote:
Mut jos joka ilta polttaa esim. saadakseen unta niin on se varmaa terveellisempää kun esim. juoda se kuppi kahvia aamulla, että jaksaa tehä jotain.
Tuskinpa on terveellisempää.. Mites yöunet sitten tulee, jos ei olekkaan kannabista? Ja kannabis varmaan syö unenlaatua jollain määrin?
Ja ei oo kiva (ainekaan musta), jos koko aika on sellanen pöhnä päällä ja sitten vielä kannabis tuppaa viemää lähimuistia välillä pahasti, niin tulee vähän hajamielisen maine. Toinen pointti on, että jos ei ite kasvata ja jos ei ole varma lajikkeestaan, niin polttaa jotain sativapitosempaa joskus, niin eipä tuukkaan uni niin helposti.
Image

Thoxium

Post by Thoxium » Fri 13 Feb 2009, 08:35

Polttelin lievien 2c-e vajareiden päälle savuja, niin kohtasin ahdistuksen ja voitin sen. Eipä tosin tule enää jatkettua vanhaan malliin, kun "day after" menee edelleen lievästi jumissa ja alakuloisesti.

Hyvää unilääkettä tää tosiaan on, mut tuntus vaativan tunti-pari lisäunta kuin normaalisti ja aamulla sit jumittaakin vielä.