Seulakuumotus

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
NapalmSatan
Lepakko

Seulakuumotus

Post by NapalmSatan »

(Tälläsia topicceja/posteja varmasti on jo, mutten millään löytänyt.)

Lääkefirma soitti ja pyys työhaastatteluun torstaiksi, ja tuli eilen vähän polteltua.
Miten vitussa saan itteni mahd. seuloja varten kuntoon =D
Peukut pystyssä etteivät testaile :s
Murderous motivation
Dagga
Apteekki

Re: Seulakuumotus

Post by Dagga »

Juo reippaasti sitruunamehua (Sicilia) testipäivänä. Pitäis jeesata.
Image
growy
Kameleontti

Post by growy »

hei mites on tällänen juttu, Jos on lääkkeenä esim.Panacod ja sehän näkyy opiaatti-positiivena testissä,eikös? ja seulat siis on vaikka esim. Seuraavana päivänä ja illalla menee lipittämään unikkoteetä,positiivnenhan tulos on sit testeissä ja lekurit tietää et Panacod-lääkitys.. Miten on?
Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

growy wrote:hei mites on tällänen juttu, Jos on lääkkeenä esim.Panacod ja sehän näkyy opiaatti-positiivena testissä,eikös? ja seulat siis on vaikka esim. Seuraavana päivänä ja illalla menee lipittämään unikkoteetä,positiivnenhan tulos on sit testeissä ja lekurit tietää et Panacod-lääkitys.. Miten on?
Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Tuskin tulee mitään, ei varmaan oo kysymys hiustestistä, niin ei voida erotella aineita. Hommaat vielä himaan kaiken varalta unikonsiemenillä maustettua pullaa...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
NapalmSatan
Lepakko

Post by NapalmSatan »

Kyl harmi ettei löydy mitään laillista joka antais positiivisen ganjatestissä =D
Murderous motivation
frapathea

Post by frapathea »

Periaatteessahan ibuoprofeeni... Näin oon kuullut. Se voidaan kyllä testata, mut en sit tiiä jaksaako kaikki lähtee sitä testailee.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

NapalmSatan wrote:Kyl harmi ettei löydy mitään laillista joka antais positiivisen ganjatestissä =D
Oikein iso läjä kuituhamppua vois tepsiä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Hupu
Psykonautti

Post by Hupu »

Mulla on nyt paha seulakuumotus ja se on FIMlabin syytä. Kävin maanantaina seulassa ja sen jälkeen tuli sitten polteltua aika reippaasti, koska ei mua yleensä seulota kuin kuudauden välein... Tyhmänä menin sitten laskemaan sen varaan... Torstaina kun kävin hakeen lääkkeet terkkarista, niin mun omahoitaja alkoi kysellä seulasta, ja ihmetteli että miksi tulos ei näy.. Se tulos oli kuitenkin TEHTY, eli riittämättömästä näytteestä ei ollut kyse.

Omahoitaja alkoikin siinä jo ehdotella, että pystyisinkö antaan uuden näytteen..Sanoin ettei nyt pysty ja kysyin, että miksei se voi kysyä asiaa FIMlabista, kun ei noissa seuloissa ole kiva turhan päiten ravata.. No se soitti sitten FIMlabiin ja sieltä vastattiin, että tässä on tapahtunut nyt inhimillinen virhe...

FIMlabin työntekijä oli sählännyt tutkimukseni tulosten kanssa niin, että kohtaa missä pitäisi näkyä tulokset lukikin vaan EI TEHTY.. Luvattiin, että asia korjaantuu vielä saman päivän aikana...

No eipä ollut korjaantunut, kun itse vilkaisin tänään omasta kannasta tutkimustuloksia. Päätin soittaa itse FIMLabiin, ja sain aivan toisenlaisen selityksen. Kyseessä olikin ollut sillä tavalla riittämätön näyte, että virtsaa oli jouduttu lähettämään lisää näytteenottopaikasta laboratorioon. Ja työn alle se oli kuulemma tullut eilen, ja tulos on nähtävissä viimeistään ensi viikon keskiviikkona. Ilmoitin tästä asiasta vielä terkkariin omalle hoitajalle siinä toivossa, että ei tulisi maanantaina tekstiviestiä, jossa lukee "tänään seulapäivä"

Saa nähdä auttaako vai aiheutinko toiminnallani vain lisää epäilyksiä käytöstä... :roll:
Sidney

Post by Sidney »

Mistä syistä jengi joutuu ravaamaan noissa seuloissa? Eihän seuloihin voi pakottaa ketään, paitsi tietyissä poikkeustapauksissa. Niin mitkä mahtaa olla niin painavia syitä, että suostuu seulottavaksi? Itselle ei tule kun pari vaihtoehtoa mieleen.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Sidney wrote:Mistä syistä jengi joutuu ravaamaan noissa seuloissa? Eihän seuloihin voi pakottaa ketään, paitsi tietyissä poikkeustapauksissa. Niin mitkä mahtaa olla niin painavia syitä, että suostuu seulottavaksi? Itselle ei tule kun pari vaihtoehtoa mieleen.
Ite ainakin käyn sen takia että oon kuntouttavassa korvaushoidossa. Pitää olla puhtaat seulat että saa kotiannoksia.

Muita syitä vois olla se, että henkilö on alaikäinen(ja jäänyt kiinni huumeista). Hakee työpaikkaa jossa testataan. On rikoseuraamuslaitoksen seurannassa tai sosiaalitoimen lastensuojelun piirissä(käyttäjä äiti/isä jolla on pieni lapsi). N

Nuo tuli ainakin itellä mieleeen.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Sidney

Post by Sidney »

Nojoo, mainitsemiesi lisäksi ajattelin vielä ajokorttia varten otettavia seuloja. Ei taida pahemmin olla muita painostuskeinoja seulottavaa kohtaan, kuin tieto siintä, että ei saa/saa pitää asiaa X, jos ei suostu seuloihin.
Ei kait kukaan käy vapaaehtoisesti seulottavana, vaikka oon käsittänyt sitäkin tapahtuvan.
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Sidney wrote:Nojoo, mainitsemiesi lisäksi ajattelin vielä ajokorttia varten otettavia seuloja. Ei taida pahemmin olla muita painostuskeinoja seulottavaa kohtaan, kuin tieto siintä, että ei saa/saa pitää asiaa X, jos ei suostu seuloihin.
Ei kait kukaan käy vapaaehtoisesti seulottavana, vaikka oon käsittänyt sitäkin tapahtuvan.
Mä suoritan tota ajokorttiseulaa tällähetkellä ja viimiset seulat/loppuhaastattelu on tässä kuussa, mut oon vapaaehtosesti suostun jatkaa seuloja vaikka kortin saankin, pidän sitä vähän sellasena tukitoimena oman raittiuden suhteen, enkä koe et e haittaa mun elämää vaikka käyn niitä antaa vaikkei pakko oiskaan. Tosin niitä otetaan ehkä 4-6krt vuodessa jatkossa et ei kovin tiheesti. Ja onhan tuo hyvä keino tulevilla käräjillä todistaa et oon sitoutunu elää paremmin ja ei oo syytä rötöstellä.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Sidney wrote:Mistä syistä jengi joutuu ravaamaan noissa seuloissa? Eihän seuloihin voi pakottaa ketään, paitsi tietyissä poikkeustapauksissa. Niin mitkä mahtaa olla niin painavia syitä, että suostuu seulottavaksi? Itselle ei tule kun pari vaihtoehtoa mieleen.
Mä joudun käymään lastensuojelun takia. Oon käynyt heinäkuusta 2014 alkaen joka viikko.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Myös A-klinikka saa määrätä seuloihin mikäli kyseiseen syndikaattiin on hoitosuhde sekä sieltä saa lääkkeet kuten bentsot. Toki tämä on sama asia kuin korvaushoidossa.
Vai toimiiko?
zero
Kameleontti

Post by zero »

gaia wrote:Myös A-klinikka saa määrätä seuloihin mikäli kyseiseen syndikaattiin on hoitosuhde sekä sieltä saa lääkkeet kuten bentsot.
tämä itelläkin oli, yhdeksisen vuotta siellä tuli pari kertaa viikossa juostua.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Personaes
OD

Post by Personaes »

Kauankohan yhdet paukut pilveä näkyy seuloissa? Pari päivää?
-Edgar Allan Poe
Petri6
OD

Post by Petri6 »

rufftuff wrote:
Sidney wrote:Nojoo, mainitsemiesi lisäksi ajattelin vielä ajokorttia varten otettavia seuloja. Ei taida pahemmin olla muita painostuskeinoja seulottavaa kohtaan, kuin tieto siintä, että ei saa/saa pitää asiaa X, jos ei suostu seuloihin.
Mä suoritan tota ajokorttiseulaa tällähetkellä ja viimiset seulat/loppuhaastattelu on tässä kuussa, mut oon vapaaehtosesti suostun jatkaa seuloja vaikka kortin saankin, pidän sitä vähän sellasena tukitoimena oman raittiuden suhteen, enkä koe et e haittaa mun elämää vaikka käyn niitä antaa vaikkei pakko oiskaan. Tosin niitä otetaan ehkä 4-6krt vuodessa jatkossa et ei kovin tiheesti. Ja onhan tuo hyvä keino tulevilla käräjillä todistaa et oon sitoutunu elää paremmin ja ei oo syytä rötöstellä.
Tuo ajokorttiseulonta on kyllä vittumainen, kun siihen voi joutua pelkästä käyttörikoksesta ilman että olisi ikinä edes autoillut edes huumausaineiden hajoamistuotteita veressä. Tosin olen kuullut, että yksityiseltä lääkäriltä tuon päihteettömyyslausunnon voisi saada yksillä puhtailla seuloilla kun normaalisti kestää kai julkisella puolivuotta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Petri6 wrote:
rufftuff wrote:
Tuo ajokorttiseulonta on kyllä vittumainen, kun siihen voi joutua pelkästä käyttörikoksesta ilman että olisi ikinä edes autoillut edes huumausaineiden hajoamistuotteita veressä. Tosin olen kuullut, että yksityiseltä lääkäriltä tuon päihteettömyyslausunnon voisi saada yksillä puhtailla seuloilla kun normaalisti kestää kai julkisella puolivuotta.

Muutama tuttu joutunu tohon ihan että putkareissuja vuoden aikana liian monta kertaa, niin seurantaan vaan suoraan. Ei oo siis ollu rattijuopumuksia ollenkaan näissä tapauksissa. Ja käyttörikoksista myös joutunu jokunen seurantaan. Itellä lähti ihan siitä syystä että sekasin ratissa ja vois sanoo että väärässä paikassa väärään aikaan ajoin. Omaa tyhmyyttä. Noh opiks otettu tästä. Kortti oli vuoden pois mut seurannan alottamisessa kesti useampi vuos päälle kun en niitä seuloja ois puhtaana pystyny pitämään sillon. No nyt pystyin tän raittiuden aikana ja kortti on ihan kohta käsissä
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
Greenjacket
Karvakuono

Post by Greenjacket »

Tietääkö kukaan että näkyykö synteettinen seuloissa?
Hyvää psykedeelistä päivän jatkoa! :)
Patterson
Lepakko

Post by Patterson »

Greenjacket wrote:Tietääkö kukaan että näkyykö synteettinen seuloissa?
Mikähän synteettinen? Ilmeisesti jokin kannabinoidi? Tietääkseni ei, jos ei erikseen testata.
Saatana elää ja voi hyvin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Patterson wrote:
Greenjacket wrote:Tietääkö kukaan että näkyykö synteettinen seuloissa?
Mikähän synteettinen? Ilmeisesti jokin kannabinoidi? Tietääkseni ei, jos ei erikseen testata.
Riippuu synteettisestä, mutta havoin näkyy. Tavallaan voi tehdä väärän ilmoituksen, että on kannabista kehossa.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Mites muuten ton rivatrilin kanssa, kun moni on sanonut että ei näy joko ollenkaan seuloissa, tai sitten että pienet, alle 3mg annokset ei näy seuloissa? Kellään tästä tietoa?

Tekis mieli ottaa pari miltsua parin siiderin kanssa, mutta saattaa olla torstaina seula, enkä haluis kusta positiivista todellakaan...
-Edgar Allan Poe
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Personaes wrote:Mites muuten ton rivatrilin kanssa, kun moni on sanonut että ei näy joko ollenkaan seuloissa, tai sitten että pienet, alle 3mg annokset ei näy seuloissa? Kellään tästä tietoa?

Tekis mieli ottaa pari miltsua parin siiderin kanssa, mutta saattaa olla torstaina seula, enkä haluis kusta positiivista todellakaan...
Hei nyt kamoon oikeesti, tähän on vastattu varmaan sata kertaa. Ennen oli tosiaan noin ja on vieläkin jossain päin, jossain taas nykyään käytössä seulat, jotka klonatsepaaminkin havaitsevat tarkemmin. Eikö teillä klinikalla, teekoossa tai mistä nyt lääkkeet haetkin ole ketään, kenellä Rivatril menisi pienellä annoksella tai joka on ottanut pienen annoksen joka on tai ei ole näkynyt? Täältä kun on todella paha arvuutella kummat seulat on teillä käytössä. Jos tietty varman päälle haluat pelata, niin älä ota, eihän tuo ole edes kovin kummoinen kombo. Jos oletetaan, että teillä olisi käytössä seulat, joissa rivat näkyvät pienemmälläkin annoksella, niin silloin Xanor taitaa noista yleisistä bentsoista ehkä Dormicumin kanssa olla ne jotka lyhimmän aikaa näkyvät (vaikka ainakin Xanorista se yksi metaboliittikin testataan, mutta senkin puoliintumisaika on about yhtä lyhyt kun itse alpratsolaaminkin. Jos nyt on pakko jotain bentsoa kuosaamiseen käyttää.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Velho
LD50

Post by Velho »

Personaes wrote:Mites muuten ton rivatrilin kanssa, kun moni on sanonut että ei näy joko ollenkaan seuloissa, tai sitten että pienet, alle 3mg annokset ei näy seuloissa? Kellään tästä tietoa?

Itsellä 1-3mg annokset näkyny päivän tai pari.
Ja nyt löysin arkistoista tuon 12 tikun havaitsemat aineet COC = kokaiini, kokaetyleeni

AMP = amfetamiini, fenyylietyyliamiini, fentermiini, MDA, tryptamiini, tyramiini

MET = efedriini, ekstaasi (MDMA), klorokiini, metamfetamiini, fenyyliamiini, metfentermiini, prokaiini, ranitidiini

THC = kannabis (hasis, marihuana)

MTD = metadoni (narkoottinen kipulääke)

MOP = folkodiini, heroiini, kodeiini johdannaiset, levofanoli, meperidiini, morfiini johdannaiset, nalofiini

BAR=barbituraatit amo-,apro-, buta-, feno- ,pento- , seco- , syklopentpbarbitaalit, alfenoli , butalbitaali , butetaali .

BZO = antsaamit, atsepaamit, atsepaatit, atsolaamit, diatsepoksidit

TCA = trisykliset antidepressantit yleensä: ami- ja nortriptyliini, nordoksepiini, desiimi-, ja trimipramiini, promatsiini, doksepiini, maprotiliini tai suuri annos klomipramiinia tai prometatsiinia

TRA = TRAMADOLIJOHDANNAISET: Tradolan Retard, Tramadin, Tramadol, Tramadol Retard, Tramal, Tramal Retard, Trambo
Actavis

OXY = Oksikodoni on semisynteettinen opiaatti

FTY = Fentanyyli johdannaisineen, Matrifen-laastari, Fentanyl, Rapifen, Sufenta, Sufenta Forte, Sufentanil, Ultiva

BUP = havaitsee Subutexin ja Temgesicin (Buprenorfiini) käytön. Ne ovat yleisimmin käytettyjä opiaatteja suomalaisten huumeidenkäyttäjien piirissä.

Helppokäyttöinen testi joka otetaan virtsasta. Tulokset 5 minuutissa. CE-merkitty. Made in USA. Suomenkielinen käyttöohje toimitetaan mukana. Käyttöohjeen löydät myös kuvana vasemmalta puolelta. Tuote toimitetaan tavallisessa kirjekuoressa huomaamattomasti.

DOA-1124

Avainsanat tuotteelle alfenoli, apro-, atsepaamit, atsepaatit, atsolaamit, buta-, butalbitaali, butetaali . BZO = antsaamit, COC = kokaiini, desiimi-, diatsepoksidit TCA = trisykliset antidepressantit yleensä: ami- ja nortriptyliini, doksepiini, ekstaasi (MDMA), feno-, Fentanyl, fentermiini, fenyyliamiini, fenyylietyyliamiini, heroiini, ja trimipramiini, klorokiini, kodeiini johdannaiset, kokaetyleeni AMP = amfetamiini, labquality, levofanoli, maprotiliini tai suuri annos klomipramiinia tai prometatsiinia TRA = TRAMADOLIJOHDANNAISET: Tradolan Retard, marihuana) MTD = metadoni (narkoottinen kipulääke) MOP = folkodiini, Matrifen-laastari, MDA, meperidiini, metamfetamiini, metfentermiini, morfiini johdannaiset, nalofiini BAR=barbituraatit amo-, nordoksepiini, pento-, prokaiini, promatsiini, ranitidiini THC = kannabis (hasis, Rapifen, seco-, Sufenta, Sufenta Forte, Sufentanil, syklopentpbarbitaalit, Tramadin, Tramadol, Tramadol Retard, Tramal, Tramal Retard, Trambo Actavis OXY = Oksikodoni on semisynteettinen opiaatti FTY = Fentanyyli johdannaisineen, tryptamiini, tyramiini MET = efedriini, Ultiva BUP = havaitsee Subutexin ja Temgesicin (Buprenorfiini) käytön. Ne ovat yleisimmin käytettyjä opiaatteja suomalaisten huumeidenkäyttäjien piirissä..
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Sidney

Post by Sidney »

Noniin.
Tuli 2015 jäätyä kiinni huumausaineen käyttörikoksesta. Nyt, 2,5 vuotta myöhemmin tuli kirje, jossa pyydetään laitokselle setvimään ajokorttiasiaa em. käyttörikokseen liittyen.
Mitä vittua.
Rikos koski kannabista ja ei liitynyt liikenteeseen millään tavalla. Rekisterissä ei ole merkintöjä ennen eikä jälkeen tuon 2015 kiinnijäämisen, eli useampaan otteeseen en ole jäänyt kiinni.
Tässä ote kirjeestä:
Otetaan käsiteltäväksi teidän mahdollinen määräämisenne toimittamaan lääkärintodistus päihderiippuvuudesta vapautumisesta, koska on syytä epäillä teillä päihderiippuvuutta ja ette näin ollen täytä ajokorttiluvan saamisen edellytyksiä.
En tiedä miten tähän reagoisi. Eniten huvittaa välissä kulunut aika ja se fakta, että tapaus ei liittynyt ajokorttiin millään lailla.

Elikkä, miten noi lääkärintodistukset ja ajokorttiseulat toimivat? Kortti heti pois ja 6kk puhtaiden seulojen jälkeen takaisin? Onko mitään välimalleja?
Onko tässä ollenkaan mahdollisuutta saada pitää ajokortti? Onko mahdollisuutta selvitä hommasta ilman seuloja?
Tuossa kirjeen otteessa oleva lihavoitu kohta on lihavoitu myös kirjeessä, eli onko tuomio jo annettu vai voiko haastattelija tehdä pärstäkertoimen perusteella päätöksiä?
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Frendil kävi kans samat. Se jäi junnuna(17v) kiinne hatsin poltosta ja sit myöhemmin tuli kutsuu seulaan. Eikä liittyny mitenkää liikenteeseen tämäkään. Käsittääkseni tää toimii niin et rupeet antaa seuloja jossain vaiheessa ja sit jos on putsit 3kk putkeen niin saat pitää kortin. Ja jos pitkität tätä niin ne vie sulta ajo-oikeuden ja sit jos haluut sen takas niin sama setti.

En tiiä miten paljon menettely varioi tässä, mut jotain tollasta se kai on.
Life = The Trip
Sidney

Post by Sidney »

Noissa hommissa ei taida yhtä ohjesääntöä olla, vaan aika mielivaltaisesti saa Poliisin lupapuoli päättää asioista.
Mielestäni täysin absurdi tilanne.
Frendil kävi kans samat.
Oliko hänellä siis jo kortti, kun kävi käsky seulottavaksi ja sai pitää kortin seulojen ajan?
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Joo sai muistaakseni pitää seulojen ajan
Life = The Trip
ferox
OD

Post by ferox »

Lisäksi joutunet vielä itse maksamaan lääkärikäynneistä. Toki autoilu ei ole mitään köyhien hupia muutenkaan.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Boogeyman
Karvakuono

Post by Boogeyman »

Itellä on ennen seuraavaa respan uusintaa seulat. Polttanut viimeksi uv-aattona ja sitä ennen reilun viikon ajan joka päivä muttei mitään isoja paukkuja niin luulisi olevan 2 viikon kuluttua puhdas🤔