Psychotexicated : Pohdintaa
-
- Moderator
Psychotexicated : Pohdintaa
Missä...kuoseis on jo menetetty tapaus..
Eikö olisi enemmän syytä pohtia omaa käyttöään..?
Vai käytättekö huumeita vaan sen takia kun se on kivaa?
Miksi tänään myrkytit itsesi?
Aina siihen on löydyttävä jokin motiivi.. vai?
Eikö olisi enemmän syytä pohtia omaa käyttöään..?
Vai käytättekö huumeita vaan sen takia kun se on kivaa?
Miksi tänään myrkytit itsesi?
Aina siihen on löydyttävä jokin motiivi.. vai?
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Re: Psychetoxicated: Pohdintaa päihteilystä..
Kertokaa myös tavoitteen lisäksi tulokset. Mitä saitte kuosilta?
Näin valvotun yön jälkeen on ruumis hieman ylikierroksella joten kävin ostamassa pari lonkeroa rauhoitellakseni itseäni. Tein myös lettutaikinan ja otin hieman lehteä kuivumaan. Käyn lämpimässä suihkussa ja rentoudun lonkeron, letun ja savun voimalla. Ehkäpä saan unta sitten joskus alkuillasta ja voin huomena herätä aikaisin työkkärikäynnille.
Näin valvotun yön jälkeen on ruumis hieman ylikierroksella joten kävin ostamassa pari lonkeroa rauhoitellakseni itseäni. Tein myös lettutaikinan ja otin hieman lehteä kuivumaan. Käyn lämpimässä suihkussa ja rentoudun lonkeron, letun ja savun voimalla. Ehkäpä saan unta sitten joskus alkuillasta ja voin huomena herätä aikaisin työkkärikäynnille.
-
- Rotta
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
- Moderator
Joo..sublime wrote:Vai ajaako tää topic jotain muuta asiaa?
tarkoituksena analysoida senhetkistä päihtymystä..
Keep it unreal.
-
- LD50
Kyrpii koko päihteily.
2 viikkoa putkeen oon kohta mennyt viinalla/satunnaisesti ryyneillä. Nyt pidän toista raitista päivää ja hitto MITEN VOI HIMOTTAA noin nuo tenoxit / viinakset joita nyt kerrankin ON äärellään. Hitto, ihminen on kyllä heikko kun sille päälle sattuu.
Yhden välipäivän kyllä pidin tossa putkessa, että join kaksi vermuttia ja puolikkaan a le cogin, ja toissapäivänä join vain kaksi tuoppia. Että ei siis 24/7 kännissä sentään, mutta otettu on. Olen minäkin ihminen.
2 viikkoa putkeen oon kohta mennyt viinalla/satunnaisesti ryyneillä. Nyt pidän toista raitista päivää ja hitto MITEN VOI HIMOTTAA noin nuo tenoxit / viinakset joita nyt kerrankin ON äärellään. Hitto, ihminen on kyllä heikko kun sille päälle sattuu.
Yhden välipäivän kyllä pidin tossa putkessa, että join kaksi vermuttia ja puolikkaan a le cogin, ja toissapäivänä join vain kaksi tuoppia. Että ei siis 24/7 kännissä sentään, mutta otettu on. Olen minäkin ihminen.
Viinanhimo...Asidyyli wrote:Hitto, ihminen on kyllä heikko kun sille päälle sattuu.
Jostain syystä sen on hellittäny otteensa musta. Tosin tyytyväinen oon, ei tarvii painia. Vaikka salakavalasti se voi saada juomaan huomaamatta... Mutta pysyny nykyään vaan muutamassa kaljassa, ei saa juotuu enempää.
Oli tosin niin mukavaa joulu-vuodenvaihde, että tietää ettei pääse siihen samaan olotilaan, joten ei ees jaksa yrittää.
Että jotain hyötyä huumeistakin, ku tuli pari kertaa essoja syötyy kaljan ja pilven kera.
Edit: Ai niin, mahtu tohon väliin viel nauttii hauskimmat sieniolot, mitä koskaan...
Kevättäki pukkaa, väistämättä kohta...
Last edited by h.s.t. on Thu 24 Jan 2008, 18:59, edited 1 time in total.
-
- Kameleontti
Oli MELKEIN kuukausi ilman päihteitä täs vähän aikaa sit. Oli pakko vähän rauhottuu vaikka meno ei kovin hurjaa ollukkaa mut siihen suuntaan menossa..
Noh tänään kuitenkin otan HBWR:rrää ihan vaan sen takia et oon ollu tosi kauan streittinä, ja vähän plakitsen itteeni
Mutjoo.. En löydä asiaan syytä. Tai nojoo, pään sisällä matkailu on aina mukavaa ja joka kerta se on uusi kokemus..
Jotain kodeiiniia/ryynejä ym.. nyt varmaan vaan sen takia että.. öö..
Pajautusta ihan vaan pajautuksen takia.
Äh en mä tiä.. Kyl mä sille motiivin keksin ! oottakaa vaan!
Noh tänään kuitenkin otan HBWR:rrää ihan vaan sen takia et oon ollu tosi kauan streittinä, ja vähän plakitsen itteeni

Mutjoo.. En löydä asiaan syytä. Tai nojoo, pään sisällä matkailu on aina mukavaa ja joka kerta se on uusi kokemus..
Jotain kodeiiniia/ryynejä ym.. nyt varmaan vaan sen takia että.. öö..
Pajautusta ihan vaan pajautuksen takia.

Äh en mä tiä.. Kyl mä sille motiivin keksin ! oottakaa vaan!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
- Apteekki
Tänään nautin ihan kohtuullisin mitoin kofeiinia ja nikotiinia, jotka nekin kuitenkin (ilmeisesti johtuen jollain tapaa poikkeuksellisesta aineenvaihdunnasta tai alhaisista toleista) hiipivät salakavalasti taakse ja suorittavat tyylipuhtaan roundhouse kickin aivoilleni. Eilen poltin puolikkaan röökin (ensimmäinen kerta elämässäni) ja menin frendin kanssa kauppaan, ja minulla jumalauta muuttui tilan havainnointi ihan täysin. Mitä vittua.
Nuo tuli tehtyä, koska vietin aikaa parhaan frendini kanssa, ja oli hiton mukavaa. Röökiin ei ole kuitenkaan varaa jäädä koukkuun, ei tyttöystävä eikä keho tykkää, ja kofeiininkaan en tahtoisi kehittää valtavaa toleranssia. Muutaman viikon kuluessa tahtoisin kokea jotain psykedeelistä. Ehkä se virallinen Psykedeelisen Kokemuksen Taso 2-3 olisi jees. Tarkoitus pitää pitkä tauko tuosta ns. varsinaisesta päihtymisestä ja pitäytyä maksimissaan siinä kofeiinissa.
Alkoi kyllä tuossa äskettäin tuntua pahalta, jumittaminen, jatkuva päihteiden pohtiminen ja aluillaan olevat karkki-, kofeiini- ja rahankäyttöriippuvuudet. Johtuvat hyvin todennäköisesti hyvin laiskasta jaksosta koulussa, olen antanut itseni jumiutua. Pelkäsin hetken aikaa, että päihteet olivat vieneet luomiskykyni, mutta ei sentään, minulla on huono kausi aivan muista syistä. Kohta tulee skarpattua, saan lisää virikkeitä.
Nuo tuli tehtyä, koska vietin aikaa parhaan frendini kanssa, ja oli hiton mukavaa. Röökiin ei ole kuitenkaan varaa jäädä koukkuun, ei tyttöystävä eikä keho tykkää, ja kofeiininkaan en tahtoisi kehittää valtavaa toleranssia. Muutaman viikon kuluessa tahtoisin kokea jotain psykedeelistä. Ehkä se virallinen Psykedeelisen Kokemuksen Taso 2-3 olisi jees. Tarkoitus pitää pitkä tauko tuosta ns. varsinaisesta päihtymisestä ja pitäytyä maksimissaan siinä kofeiinissa.
Alkoi kyllä tuossa äskettäin tuntua pahalta, jumittaminen, jatkuva päihteiden pohtiminen ja aluillaan olevat karkki-, kofeiini- ja rahankäyttöriippuvuudet. Johtuvat hyvin todennäköisesti hyvin laiskasta jaksosta koulussa, olen antanut itseni jumiutua. Pelkäsin hetken aikaa, että päihteet olivat vieneet luomiskykyni, mutta ei sentään, minulla on huono kausi aivan muista syistä. Kohta tulee skarpattua, saan lisää virikkeitä.
Mieli on mukava paikka asua.
-
- LD50
Tänään lähinnä tahdoin vaan rentoutua ja opiaatit&bentsot sopii siihen tosi hyvin. Fiilikset ihan mukavat, harmittaa vaan kun pitäisi mennä nukkumaan kohtapuolin kun olot niin mukavat, ei tahtoisi heittää hetkeäkään hukkaan. 
Sen olen huomannut että päihteily yleensäkin mukavempaa ystävien kesken, harmi vaan että kaikki päihteilyä harrastavat ystäväni asuvat niin kaukana ettei heitä tapaa kun yleensä kerran kuukaudessa.
Lähiaikoina miettinyt tauon pitämistä. Joku vaan noissa päihteissä vetää niitä ottamaan, joskus liikaakin.

Sen olen huomannut että päihteily yleensäkin mukavempaa ystävien kesken, harmi vaan että kaikki päihteilyä harrastavat ystäväni asuvat niin kaukana ettei heitä tapaa kun yleensä kerran kuukaudessa.
Lähiaikoina miettinyt tauon pitämistä. Joku vaan noissa päihteissä vetää niitä ottamaan, joskus liikaakin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
- Moderator
Aikalailla samoissa fiiliksissä Usodan kanssa..
Joskus on ihan mukava nollata psyykettä ja nauttia bentso-opa-pöhnästä.
Terapeuttista omalla tavallaan.
Hitto, niin monesti saanut lopeteltua melkein kaikki päihteet, mutta jokin niissä aina uudelleen ja uudelleen salakavalasti vetää puoleensa :?
Psykedeliasta saisin loppujenlopuksi kaiken tarvitsemani.
Joskus on ihan mukava nollata psyykettä ja nauttia bentso-opa-pöhnästä.
Terapeuttista omalla tavallaan.
Hitto, niin monesti saanut lopeteltua melkein kaikki päihteet, mutta jokin niissä aina uudelleen ja uudelleen salakavalasti vetää puoleensa :?
Psykedeliasta saisin loppujenlopuksi kaiken tarvitsemani.
Keep it unreal.
-
- LD50
Liika päihteily ei ole kenelleäkään hyväksi.
Kavereissa ruvennut joskus ärsyttämään... ei päihteiden teinimäinen glorifikaatio, siitä on jo päästy yli, vaan se astetta hooceempi asenne, että kun kerran vedetään niin vedetään ja minkäs sille enää voi. Sitten syyllistytään siihen mihin itsekin olen syyllistynyt, eli piiloudutaan slacker-asenteen taakse: jos voi olla sekaisin niin miksei oltaisi... millään mitään väliä... huumeista sentään jotain sisältöä elämään... ja vituiks vaan kaikki.
Jos olisin pari vuotta siten tiennyt että tämän tapaiset ajatuskulut alkavat minusta nykyään kuulostaa oudoilta, olisin varmaan tappanut itseni.
Ja Kohta otan muuten lakkaa.
Tulin just kotiin. Otin
viimeisen naksun lentokoneessa
ja olen yhä vielä hieman pörinöissä pitäisi saada nukkua
jos ei nuku moneen päivään ja yhdistää vielä huumeen niin ihminen on ihmisraunio, sorry
ainiin.... sen hällä väliä asenteen jälkeen tulee "vitusti väliä" -asenne, eli se että onhan niilä huumeilla väliä koska niihin on koukussa ja niitä on pakko saada siksi niitä kutsutaan huumeiksi ja koskka niitä kutsutaan huumeiski niitä VEDETÄÄN amen
(että tulis hyvä olo, eli what's the difference?)
-Asidyyli, pilveä eemeleitä ja ketamiinia since hyvä meininki Kivi Kausi
Rock over london, rock on chigago, beverlyhillskyttä (meitsin perässä)
Kavereissa ruvennut joskus ärsyttämään... ei päihteiden teinimäinen glorifikaatio, siitä on jo päästy yli, vaan se astetta hooceempi asenne, että kun kerran vedetään niin vedetään ja minkäs sille enää voi. Sitten syyllistytään siihen mihin itsekin olen syyllistynyt, eli piiloudutaan slacker-asenteen taakse: jos voi olla sekaisin niin miksei oltaisi... millään mitään väliä... huumeista sentään jotain sisältöä elämään... ja vituiks vaan kaikki.
Jos olisin pari vuotta siten tiennyt että tämän tapaiset ajatuskulut alkavat minusta nykyään kuulostaa oudoilta, olisin varmaan tappanut itseni.
Ja Kohta otan muuten lakkaa.
Tulin just kotiin. Otin
viimeisen naksun lentokoneessa
ja olen yhä vielä hieman pörinöissä pitäisi saada nukkua
jos ei nuku moneen päivään ja yhdistää vielä huumeen niin ihminen on ihmisraunio, sorry
ainiin.... sen hällä väliä asenteen jälkeen tulee "vitusti väliä" -asenne, eli se että onhan niilä huumeilla väliä koska niihin on koukussa ja niitä on pakko saada siksi niitä kutsutaan huumeiksi ja koskka niitä kutsutaan huumeiski niitä VEDETÄÄN amen
(että tulis hyvä olo, eli what's the difference?)
-Asidyyli, pilveä eemeleitä ja ketamiinia since hyvä meininki Kivi Kausi
Rock over london, rock on chigago, beverlyhillskyttä (meitsin perässä)
-
- LD50
PS. Siemailen tässä muuten erittäin hyvää kreikkalaista METAXAA. 

-
- Moderator
Joskus sitä on tosiaan syytä pysähtyä pohtimaan omaa tilannettaan ja suhtautumistaan päihteisiin..
Pitkään jatkuneen päihteiden käytön jälkeen usein kun on sellainen tunne, jota voisi kutsua ehkä päihteiden himoksi.
Sille ei saa antaa valtaa, vaan on vain yritettävä sivuuttaa se tosiseikka, että selvinpäin oleminen tuntuu todella pahalta.
Mutta kun sen musertavan himon yli pääsee, huomaakin yhtäkkiä kuinka hyvältä tuntuu, ettei heti antanutkaan periksi.
Kuinka hyvältä se tuntuu, että onkin ihan vain selvinpäin..
Kuinka hyvältä tuntuu se, että tuntee elämän pienimmätkin vivahteet.
Kuinka hyvältä se tuntuukaan kun ei ole päihteiden luoman utuisen illuusion ympäröimänä, vaan tuntee olevansa se mitättömän pieni oma itsensä. Vaikka itsetunto olisikin vajonnut täysin pohjalle, tuntuu silti oman itsensä uudellen löytäminen todella hyvältä.
Päihteet vain luovat kulissin, että kaikki olisi hyvin.
En halua enää paeta.. Haluan antautua.. tuntea elämän virtaavan lävitseni.
Mutta vaikka saisikin sen oravanpyörän katkaistua, huomaakin jossain vaiheessa, että sitä onkin itseasiassa paljon suuremman oravanpyörän vietävänä..
Se on masentavaa.
Tänään päätin olla pitkästä aikaa selvinpäin..
En aamulla herännyt siihen, että "tänäänpä olen ilman päihteitä", sillä silloin olisin varmasti antautunut niiden vietäväksi.
Olin valmis kamppailuun, vaikka se toi mukanaan musertavaa ahdistusta.
Tajusin sentään sen mihin suuntaan olen menossa, vaikka huomenna kaikki jatkuisi samaan tyyliin.
Riippuvuus on helvettiä... Ikuista kamppailua itsensä kanssa.
Pitkään jatkuneen päihteiden käytön jälkeen usein kun on sellainen tunne, jota voisi kutsua ehkä päihteiden himoksi.
Sille ei saa antaa valtaa, vaan on vain yritettävä sivuuttaa se tosiseikka, että selvinpäin oleminen tuntuu todella pahalta.
Mutta kun sen musertavan himon yli pääsee, huomaakin yhtäkkiä kuinka hyvältä tuntuu, ettei heti antanutkaan periksi.
Kuinka hyvältä se tuntuu, että onkin ihan vain selvinpäin..
Kuinka hyvältä tuntuu se, että tuntee elämän pienimmätkin vivahteet.
Kuinka hyvältä se tuntuukaan kun ei ole päihteiden luoman utuisen illuusion ympäröimänä, vaan tuntee olevansa se mitättömän pieni oma itsensä. Vaikka itsetunto olisikin vajonnut täysin pohjalle, tuntuu silti oman itsensä uudellen löytäminen todella hyvältä.
Päihteet vain luovat kulissin, että kaikki olisi hyvin.
En halua enää paeta.. Haluan antautua.. tuntea elämän virtaavan lävitseni.
Mutta vaikka saisikin sen oravanpyörän katkaistua, huomaakin jossain vaiheessa, että sitä onkin itseasiassa paljon suuremman oravanpyörän vietävänä..
Se on masentavaa.
Tänään päätin olla pitkästä aikaa selvinpäin..
En aamulla herännyt siihen, että "tänäänpä olen ilman päihteitä", sillä silloin olisin varmasti antautunut niiden vietäväksi.
Olin valmis kamppailuun, vaikka se toi mukanaan musertavaa ahdistusta.
Tajusin sentään sen mihin suuntaan olen menossa, vaikka huomenna kaikki jatkuisi samaan tyyliin.
Riippuvuus on helvettiä... Ikuista kamppailua itsensä kanssa.
Keep it unreal.
-
- OD
Minä koen omantunnon tuskia, koska olen juonut nyt molemmat vlopun päivät, perjantain ja lauantain. Tänään meinasin käydä ostamassa ressupullon, mutta en käynyt. Sorbitolin ja glyserolin juominen kuitenkin sen verran vähän kiehtoi, en vieläkään(!) ole vaivautunut ostamaan erottelu välineitä. Greippimehun kerkesin jo käydä ostamassa.
Suht streittiä elämää elän, tai no mitään kummempia päihdeputkia ei ole ollut pitkiin aikoihin. Vaan ehkei kuitenkaan joka vloppuista alkoholin käyttä voi sanoa suht streitiksi, joka jonkun mittapuulla saattaa olla kevyen kuuloista, mutta minusta aivan turhan paljon. Pitkäänhän tuotakin tapaa olen jo manannut, mutta juurikaan muutosta ei ole tapahtunut...
Suht streittiä elämää elän, tai no mitään kummempia päihdeputkia ei ole ollut pitkiin aikoihin. Vaan ehkei kuitenkaan joka vloppuista alkoholin käyttä voi sanoa suht streitiksi, joka jonkun mittapuulla saattaa olla kevyen kuuloista, mutta minusta aivan turhan paljon. Pitkäänhän tuotakin tapaa olen jo manannut, mutta juurikaan muutosta ei ole tapahtunut...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
- Moderator
Se tuntuukin olevan liian helppo vain antautua, taistelun sijaan..Asidyyli wrote:eli piiloudutaan slacker-asenteen taakse: jos voi olla sekaisin niin miksei oltaisi... millään mitään väliä... huumeista sentään jotain sisältöä elämään... ja vituiks vaan kaikki.
Sen takia ne onkin huumeita.
Keep it unreal.
-
- Moderator
Se on muuten jännä huomata, miten eri ihmiset kokevat päihteet..jesuiitta wrote:Suht streittiä elämää elän, tai no mitään kummempia päihdeputkia ei ole ollut pitkiin aikoihin. Vaan ehkei kuitenkaan joka vloppuista alkoholin käyttä voi sanoa suht streitiksi, joka jonkun mittapuulla saattaa olla kevyen kuuloista, mutta minusta aivan turhan paljon. Pitkäänhän tuotakin tapaa olen jo manannut, mutta juurikaan muutosta ei ole tapahtunut...
Jotkut tuntuvat ahdistuvan jo siitä, että polttavat kerran kuukaudessa pilveä..
Jotkut taas tuntuvat ahdistuvan vasta siinä vaiheessa, kun huomaavat olleensa täysin sekaisin kuukauden päivät.
Päihde ei ole ongelma kun vasta siinä vaiheessa, kun siitä sellaisen itselleen tekee..
Kunhan vain löytää sen oman kultaisen keskitien, jota pitkin tallustellessa tuntee olevansa tyytyväinen itseensä.
Keep it unreal.
-
- Moderator
Tajusin tänään saavuttaneeni diudiudiun 
Psykedeelisen plateaun..
Nyt tramaleissa, codeissa ja otin vielä snadisti bentsoa, että palautuisi vähän maan pinnalle..
Voisin hetkeksi lopettaa kaiken kelailun ja keskittyä vain pysymään järjissäni.

Psykedeelisen plateaun..
Nyt tramaleissa, codeissa ja otin vielä snadisti bentsoa, että palautuisi vähän maan pinnalle..
Voisin hetkeksi lopettaa kaiken kelailun ja keskittyä vain pysymään järjissäni.
Last edited by tRip on Tue 29 Jan 2008, 12:44, edited 1 time in total.
Keep it unreal.
-
- Apteekki
-
- LD50
Sitähän se on, kuten toisessaskin ketjussa totesin; tuunataan ineen, turn out yms.
Sitten ollaankin jo DROP OUTteja
Saavutetaan siis tämä plateau;

edit; ja sitten taas... päihteily on kivaa! PUM! Otin hetken otin 2c-e:tä tuskin että edes tuntui ja tuntuihan se, siis heti muistui päihteilyn auvot, että täähän on kivaa, tätä tän pitääkin olla...
Sitten ollaankin jo DROP OUTteja
Saavutetaan siis tämä plateau;

edit; ja sitten taas... päihteily on kivaa! PUM! Otin hetken otin 2c-e:tä tuskin että edes tuntui ja tuntuihan se, siis heti muistui päihteilyn auvot, että täähän on kivaa, tätä tän pitääkin olla...
-
- Moderator
Emmä oikein osaa sanoa..Dagga wrote:Kuinkas tällainen tajuaminen syntyi?
Yhdistelin asioita ja tajusin et oon ihan hukassa.. Ollu jo pidemmän aikaa.
Kaikki on vierasta ja outoa. Mikään ei enää ole tuttua ja turvallista.
Ei tästä enää paluuta ole..
Kaikki alkaa ikäänkun alusta.
Keep it unreal.
Joo halusin tappaa egoni.tRip wrote: Aina siihen on löydyttävä jokin motiivi.. vai?
-
- Moderator
Mäkin tapoin egoni..
Hö, eikö jengi jaksa pohtia päihteilyään..
Kuhan vaa on kuosissa ja hyvä fiilis..?
Emt.. ite mietin aina miks haluun kuosailla.
Hö, eikö jengi jaksa pohtia päihteilyään..
Kuhan vaa on kuosissa ja hyvä fiilis..?
Emt.. ite mietin aina miks haluun kuosailla.
Keep it unreal.
-
- Apteekki
mä ainakin pohdin ja päässä vilisee "miksi miksi miksi??????" ehkä se saa vaan on ainaki henk.koht tosi asioiden pakenemista
että, niin paljo menny vituiks et ihan sama mut sit taas kummiski käyttää niitä päihteitä siihenkin kun on esim. joku juhlapäivä
yms. tai muuten vain hyvän olon maksimointia emt ihminen on ollu päihdehakuinen kautta aikojen
että, niin paljo menny vituiks et ihan sama mut sit taas kummiski käyttää niitä päihteitä siihenkin kun on esim. joku juhlapäivä
yms. tai muuten vain hyvän olon maksimointia emt ihminen on ollu päihdehakuinen kautta aikojen

wtf
-
- Moderator
Kait koko olemassaolo täällä perustuu siihen, että kokee sen mielekkääksi..
Se takia päihteet vissiin viekin niin helposti mukanaan, koska se on sitä mielihyvää helpoimmillaan.
Se takia päihteet vissiin viekin niin helposti mukanaan, koska se on sitä mielihyvää helpoimmillaan.
Keep it unreal.
-
- Apteekki
Sienien vaikutuksen alaisena jokin aika sitten tajusin, tai ainakin sillä hetkellä se tuntui "totuudelta", että kuosailen koska se on minun keinoni taistella oravanpyörää vastaan (siis tätä babylon oravanpyörää, systeemiä), ja pysyä oravanpyörän ulkopuolella. Parin päivän päästä aloin kuitenkin hieman kyseenalaistamaan tätä johtopäätöstä. Haluaisin sen olevan totuus, ja sillä hetkellä kun sen tajusin, se oli totuus. Mutta onko sekään lopulta sittenkään niin mustavalkoinen asia? Olisi mahtavaa jos näin olisi. Kuosailen koska sillä on tarkoitus, en siksi etten kestä elämääni selvinpäin.tRip wrote:Mutta vaikka saisikin sen oravanpyörän katkaistua, huomaakin jossain vaiheessa, että sitä onkin itseasiassa paljon suuremman oravanpyörän vietävänä..
Se on masentavaa.

"Miksi?" Vaikka kysymys on helppo, vaatii todellista kanttia vastata siihen, rehellisesti.
-
- Rotta
Tänään olen nauttinut minimaalisen määrän kofeiinia, sillä sitä jokaiseen limuun tungetaan ja limut ovat jumalten juomia... Etenkin Coca-Cola, aah... No, kokisaddiktiostani ei sen enempää, sillä en (ainakaan ymmärtääkseni) kittaa sitä kofeiinin, vaan maun ja tottumuksen takia. Kofeiinihan on melko paskaa.
Tämän kirjoitettuani menen päivän ekalle röökille. Joku siinä keuhkojenraiskaamisessa vaan on niin mukavaa, rentouttavaa ja vapauttavaakin. En osaa sanoa, olenko koukussa nikotiiniin vai polttamiseen elämyksenä. Varmasti molempiin, vaikkakin koukussa on melko ilkeä sana. Jossain vaiheessa kyllä vituttaa, jos on koko päivä mennyt ilman röökiä. Kyllä taukoja välillä pidän ja lopettaminen varmasti onnistuisi, jos olisi tarpeeksi motivaatiota.
Noita kahta tosiaan menee syystä tai toisesta melko jatkuvalla syötöllä, onneksi sentään kohtuullisin määrin.
Tämän kirjoitettuani menen päivän ekalle röökille. Joku siinä keuhkojenraiskaamisessa vaan on niin mukavaa, rentouttavaa ja vapauttavaakin. En osaa sanoa, olenko koukussa nikotiiniin vai polttamiseen elämyksenä. Varmasti molempiin, vaikkakin koukussa on melko ilkeä sana. Jossain vaiheessa kyllä vituttaa, jos on koko päivä mennyt ilman röökiä. Kyllä taukoja välillä pidän ja lopettaminen varmasti onnistuisi, jos olisi tarpeeksi motivaatiota.
Noita kahta tosiaan menee syystä tai toisesta melko jatkuvalla syötöllä, onneksi sentään kohtuullisin määrin.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
- Moderator
Kofeiinihan mainitaan virvoitusjuomien etiketeissä makuaineena. Mutta taitaapa olla niin, että firmat tekevät näin pelkästään lakiteknisistä syistä (koska kofeiini listataan lääkeaineluettelossa).sublime wrote:No, kokisaddiktiostani ei sen enempää, sillä en (ainakaan ymmärtääkseni) kittaa sitä kofeiinin, vaan maun ja tottumuksen takia. Kofeiinihan on melko paskaa.
Minusta päihteet ovat terveellisiä, mukavia ja hyödyllisiä.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
- LD50
Kolaa menee täälläkin päivittäin. Miksihän energiajuomia ei myydä 1,5l pulloissa? :?
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
- Kameleontti
Kai mikä tahansa onnistuu jos on tarpeeksi motivaatiota. Minkä tahansa addiktion piirre vaan tuntuu olevan se, että se on jollain tavalla liian tyydyttävää. Että vaikka siitä olisi haittaa niin ne haitat eivät ole tarpeeksi isoja ja motivaatio jatkaa on voimakkaampi kuin motivaatio lopettaa.sublime wrote:Kyllä taukoja välillä pidän ja lopettaminen varmasti onnistuisi, jos olisi tarpeeksi motivaatiota.
-
- Moderator
Jokin siinä vain on, mikä tekee siitä elämyksestä niin terapeuttisen..sublime wrote:Joku siinä keuhkojenraiskaamisessa vaan on niin mukavaa, rentouttavaa ja vapauttavaakin. En osaa sanoa, olenko koukussa nikotiiniin vai polttamiseen elämyksenä. Varmasti molempiin, vaikkakin koukussa on melko ilkeä sana. Jossain vaiheessa kyllä vituttaa, jos on koko päivä mennyt ilman röökiä. Kyllä taukoja välillä pidän ja lopettaminen varmasti onnistuisi, jos olisi tarpeeksi motivaatiota.
Se vain tuppaa katoamaan addiktion myötä

Kaikkein vaikeinta siinä juuri on se motivaation löytäminen..Lymykonna wrote: Kai mikä tahansa onnistuu jos on tarpeeksi motivaatiota. Minkä tahansa addiktion piirre vaan tuntuu olevan se, että se on jollain tavalla liian tyydyttävää. Että vaikka siitä olisi haittaa niin ne haitat eivät ole tarpeeksi isoja ja motivaatio jatkaa on voimakkaampi kuin motivaatio lopettaa.
Pitää melkein luoda inho ainetta kohtaan ennenkuin siitä voisi päästä kokonaan eroon.
Keep it unreal.