Tämä on eka postini foorumillenne, joten terveppä terve.
Olen lueskellut pitemmän aikaa juttujanne, mutta en ole uskaltanut rekisteröityä, nyt kuitenkin rohkenin.
Mutta asiaan.
Sain käsiini Lamictal 50 mg tabletin. Luin vähän infoa, että se olisi epilepsialääke ja kaksisuuntaisen plaaplaaplaan jälkeinen masennuslääke. Onko kokemuksia viihdekäytössä?
Ei tällaisilla yleisesti ottaen juurikaan viihdearvoa ole, epilepsialääke kun on.
Jos taasen pidät tohtori piste finin mainitsemasta mahdollisesta sivuvaikutuksesta niin sitten pilleri suuhun vain, muuten en suosittele!
Joskus ilmenee ärtyneisyyttä, uneliaisuutta, unettomuutta, vapinaa ja erilaisia vatsavaivoja sekä kipuja nivelissä tai selässä.