Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Huiko
LD50

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by Huiko »

Äläpä nyt käy Trip tyhmäksi haukkumaan. :mrgreen: Markkinahinnat määräytyy useinkin diilerin päässä. Olkoonkin että oot menossa kaveria moikkaamaan ja siinä samalla ylimääräset poistaa ja yht´äkkiä johtuen tämän ja toisen ulottuvuuden vaikutuksista hommassa onkin jo vähän ryöstön makua. Varsinkin jos kaverikauppa on vaikuttanut jo edellisessä ketjunpätkässä samalta...

Bumilla ja budilla ei rikastuta. Piste. Kotikasvatus on riski sieltä asteikon alimmasta päästä, ja laitteisto on maksanut itsensä takas heti, tai viimestään sillon kun alat osaamaan homman. Jos on pakko rikastua, niin tehkää niinku oldschool - heebot, ja ruvetkaa oikeiksi rikollisiksi älkääkä pelleilkö niissä blingblingeissänne, niinku oisitte jotain kunnon "gangstoja" kun on puska/pari kaapissa kasvamassa. :roll:

Kansalaistottelemattomuus on vieläkin eri asia kuin huumerikollisuus.

Muutamia vuosia sitten törmäsin ekaa kertaa tähän ilmiöön, kun budi alko olemaan enemän tapetilla ja hinnat hilaa ylös... Tuskin yhtä syytä löytyy, mut ahneus on perseestä. Ja muutenkin hommassa on täysin eri meininki, ku silloin kun itselläni tuli pyörittyä enemän kannabiksen kanssa. Ei siinä oo enää muuta sosiaalista kuin lokit ympärillä jos jotain omistat. Ennen osattiin jakaa puolin ja toisin omastaankin, eikä ruvettu Klonkuiksi. :/

Yhtenä syynä pidän sitä "ryöstö" - meininkiä joka vaivaa tätä nykystä possee, joka jotain pyörittelee. Ne samat paskat vasikoi ne jotka koittaa halvemmalla tarjota jotakin. Ostetaan sitten suoraan netistä, saatana! :twisted: Eipähän tarvitse ainakaan tukea ahnetta sikaa puskiensa kanssa.

Laillistamisesta ei tule mitään, kun nuo kapitalismin muovaamat räkänokat pelkää menettävänsä tulonsa, ja samaan aikaan inisee jotain riskien ottamisesta, kun kotonansa kasvattelee. :doh: Ja moniko voi rehellisesti sanoa äänestävänsä jos vaikka osittainenkin laillistava laki saataisiinkin kansanäänestykselle? Se vaatis kaiketi oikeiden ihmisten äänestämistä tuonne eduskuntaankin. Tiedättekö, sellasten jotka ajais liberalismia eikä kuristuspantaa ja keppiä... Nämä nyt vaan yksinä esimerkkeinä.

Mutta oikeesti ihmiset, miettikää mitä muuta voi saavuttaa kuin kapitaalia. Eikö niissä ole mitään tavoittelemisen arvoista? Ja toisekseen, hommatkaa vähän munaa noihin tekemisiinne ennenku rupeette edes miettimään itteenne oikeena rikollisena joka ottaa tietosia riskejä rikastuakseen. :roll: Päätän kirjoitukseni tähän enkä ota itseeni/vastaan palautetta, kuin henkilökohtaisesti kasvokkain jos joku haluaa asioita valottaa kannaltaan. :mrgreen:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

"Ennen osattiin jakaa puolin ja toisin omastaankin, eikä ruvettu Klonkuiksi. "

Jep, tää juttu on taaksejäänyttä. Tuossa huomannut saman ilmiön että piippu ei kierrä ringissä enää samallailla kun ennen.
Tai kiertää jos heittää ekuja että saa ne savut siitä sitten.
Tullaan toisen kämppään hiisaamaan eikä tarjota edes kämpän isännälle savuja, siis pahimmassa tapauksessa.
Perkelee euronsäätäjät sanon minä.

On pelkkä muisto vain kohta tuo vanhanliiton kirjoittamattomat "säännöt".... Hyvät säännöt oli, harmi että eivät enää toimi. Jossain toimii, jossain ei.
Suurimmaks osaks ei toimi. Itte oon koittanu niitä sääntöjä noudattaa parhaani mukaan mutta se on nykyään vaikeeta kyllä vain juu.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

testeri420 wrote:"Ennen osattiin jakaa puolin ja toisin omastaankin, eikä ruvettu Klonkuiksi. "

Jep, tää juttu on taaksejäänyttä. Tuossa huomannut saman ilmiön että piippu ei kierrä ringissä enää samallailla kun ennen.
Tullaan toisen kämppään hiisaamaan eikä tarjota edes kämpän isännälle savuja, siis pahimmassa tapauksessa.
Perkelee euronsäätäjät sanon minä.

On pelkkä muisto vain kohta tuo vanhanliiton kirjoittamattomat "säännöt".... Hyvät säännöt oli, harmi että eivät enää toimi. Jossain toimii, jossain ei.
Suurimmaks osaks ei toimi. Itte oon koittanu niitä sääntöjä noudattaa parhaani mukaan mutta se on nykyään vaikeeta kyllä vain juu.
Kyllä ainakin omassa kylässäni on se hyvä puoli, että hiisaajien rinki on vielä niin pieni, että täällä kyllä passaillaan toiselle jos hänellä ei ole. Ja ihan kunnolla passaillaan :) Joskus ollaankin läppää heitetty siitä, että siitä huomaa sen kenellä ei ole savuja itsellä, kun se on kaikkein eniten paukuissa ;D Ei täällä onneksi olla vielä niin ahneiksi alettu, että euro ohittaisi ystävän.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
tRip
Moderator

Post by tRip »

testeri420 wrote:"Ennen osattiin jakaa puolin ja toisin omastaankin, eikä ruvettu Klonkuiksi. "

Oi niitä aikoja, ku jengi teki syyhkyi ja muut vitutuspaskakusetuksii..

Mä pidän frendeinä enää ihmisii joiden kanssa toimii, et frendii jeesitään..
ei pillereil silleen oo hintaa.. ainakaan mul, ku saan ne apost ja that's it.
Se on mun päivätoksikaatio, josta jaan sen mitä on rahkeita.. tai pikemminkin jeesaan.

Hatsin kohal nyt kuuluu jo kirjottamattomiin marmoritauluihin, et jaetaan omistaan. Pistetään kiertoon, passataan vuoroin-vierain.

Drugsit sit erikseen. Valuutat valuuttana, joskus se on se raha mikä hallitsee.

Treidinkimeininki on reilumpimeininki.

Hatsil ei rikastu, mut arvostan niitä ketä sitä jakaa.

Mä oon tosi pihi hatsin suhteen, mut iltabajareina tarjoon vaikka viimesistäni.

Ei toi meininki must oo mitenkään huopaan kuopattu.. hippiaate kunniaan. sopivasti läpäl.. rahkeet on mitä on.
Tai sit mul on enää vaan niin kutsutusti hyvii fredei.

Mä en diilaa, en säädä, en myy, en poista mitään.. mut siltiki.. jostain sitä massii pitää keksii.
..ja aina sitä frendei toki jeesii..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Kun sanaa "huume" toistaa muutaman kerran, tulee siitä aivan järkyttävän typerän kuuloinen.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Päivät on pitkiä tai valoisampia. Valoisampi. Sampi. Mustia palleroita. Kalliita ja suolaisia. On niitä purkissa maksavat paljon. Eivät ole edes hyviä.
Keltaset pallerot ovat parempia. Lohenmäti, nam. Ei mitään sampea. Sillä kalalla on viiksetkin, epäilyttävää sanon minä.
Jos kalalla on viikset, se on silloin epäilyttävä.
Sherlock Holmes rännää, siinä on miesten mies.

Edit.
Ja toinen on tää kun sakot muutetaan vankeudeks...
Muunto-oikeudenkäynti maksaa 76e ja sitte yks vankipäivä on 406e.
Meikän tapauksessa oli 230€ edestä sakkoa joka muutettiin 11 päiväks vankeutta. Niin millä järellä tää juttu taas niiku menee?
On mietitty taas iha loppuu asti joo.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
seesee
Lepakko

Post by seesee »

testeri420 wrote: Ja toinen on tää kun sakot muutetaan vankeudeks...
Muunto-oikeudenkäynti maksaa 76e ja sitte yks vankipäivä on 406e.
Meikän tapauksessa oli 230€ edestä sakkoa joka muutettiin 11 päiväks vankeutta. Niin millä järellä tää juttu taas niiku menee?
On mietitty taas iha loppuu asti joo.

Eihän tossa oo mitää järkee? Mut en mä kyllä näistä mitää tiijä. :|

Onko eläimillä sukupuolitauteja? :/
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
Hanky
Apteekki

Post by Hanky »

seesee wrote: Onko eläimillä sukupuolitauteja? :/
Kaipa niillä samalla tavalla on kun ihmiselläkin..
Joskus luin jostain et HIV on alkuperältään apinoilta tullu :mrgreen:

Mut eikai sulla oo aikomus eläimiin yhtyä? :|

vitsivitsi sit :D
Last edited by Hanky on Wed 08 Feb 2012, 18:10, edited 1 time in total.
seesee
Lepakko

Post by seesee »

^ :mrgreen:

Ei kun rupes vaan miettiin, kun dexma jossain jotain että maailma toimis paljo paremmin jos vaan vois heittaa housut kinttuihin ja sit oottaa et jotain muutakin panettais. Niin mietin vaan että joo niinnpä kyllä, ja taudit leiviää. :mrgreen: Ja SIT rupes mieli miettiin jotain että no niinhan ne eläimetkin vaan rietastelee ja levittelee niitä tautejaan, et jos ei kestä nii on liian heikko ja kuolee si pois vaan. :mrgreen:

:roll:
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Eläinten sukupuolitaudit on eri kantaa kuin ihmisten. Joten eläimen kanssa on turvallista harrastaa seksiä. :mrgreen:

Mutta sitte elukoil voi olla jotain punkkeja yms jotka tarttuu ihmiseen x3
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Hanky wrote:
seesee wrote: Onko eläimillä sukupuolitauteja? :/
Kaipa niillä samalla tavalla on kun ihmiselläkin..
Joskus luin jostain et HIV on alkuperältään apinoilta tullu :mrgreen:

Mut eikai sulla oo aikomus eläimiin yhtyä? :|

vitsivitsi sit :D
Jepa, oon miettiny kuule tota ihan samaa koska hi-virus on alunperin siirtynyt simpanssista ihmiseen muistaakseni.
Ja hi-v on pääasiassa sukupuolitauti..
Mitä ne duunaa siellä viidakossa?
Music is a saint.
konvehdinmussuttaja
Karvakuono

Post by konvehdinmussuttaja »

duuni on yök
auta mut kotimatkan alkuun, en jaksa juosta enää karkuun
porter

Post by porter »

Duuni se vaan tulee kokoajan kaukasemmaks ajatukseks... saikkua ja koulua ja saikkua ja koulu.. paskaa.. =s
BMCH
Psykonautti

Post by BMCH »

Just hautajaisista kotiutuneena mielessä on paljon eri asioita.

Miksi elämän täytyy päättyä sellaisten ihmisten kohdalla, joilla olisi vielä niin paljon annettavaa ja joille toivoisi ainostaan hyvää tapahtuvaksi?

Miksi hyvät ihmiset lähtevät? Tuntuu epäreilulta ajatella, että esimerkiksi oma alkoholisoitunut isovanhempi on hengissä vaikka joka kerta sairaalasta päästyään hän aloittaa saman ainaisen ryyppäämisen uudelleen. Mutta miksi sitten kaikin puolin hyvä ja vilpitön ihminen poistuu verrattain nuorena, vaikka elämää pitäisi olla edessä? Kukaan ei ole ketään parempi tai ansaitse elää sen enempää kuin kukaan muukaan, mutta tällä hetkellä elämän epäreiluus näissä asioissa tuntuu pohjattoman suurelta.

Hyvät muistot jää hänestä kuitenkin. Oli ehkä maailman avuliain ihminen kenet tunsin. Huolehti vielä viimeisenä päivänäänkin, ettei mikään jäänyt kesken.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

BMCH wrote:Just hautajaisista kotiutuneena mielessä on paljon eri asioita.

Miksi elämän täytyy päättyä sellaisten ihmisten kohdalla, joilla olisi vielä niin paljon annettavaa ja joille toivoisi ainostaan hyvää tapahtuvaksi?

Miksi hyvät ihmiset lähtevät? Tuntuu epäreilulta ajatella, että esimerkiksi oma alkoholisoitunut isovanhempi on hengissä vaikka joka kerta sairaalasta päästyään hän aloittaa saman ainaisen ryyppäämisen uudelleen. Mutta miksi sitten kaikin puolin hyvä ja vilpitön ihminen poistuu verrattain nuorena, vaikka elämää pitäisi olla edessä? Kukaan ei ole ketään parempi tai ansaitse elää sen enempää kuin kukaan muukaan, mutta tällä hetkellä elämän epäreiluus näissä asioissa tuntuu pohjattoman suurelta.

Hyvät muistot jää hänestä kuitenkin. Oli ehkä maailman avuliain ihminen kenet tunsin. Huolehti vielä viimeisenä päivänäänkin, ettei mikään jäänyt kesken.
Osan ottoni.

Nii, mikä pahan tappas. Hyvät kuolee ja kuspäät jää. Joku ääliömäinen luonnon laki vaan mikä pitäis kumota.

Mut voimia sinulle! Pärjäile!

Itte lopetin nuissa hautajaisissa käymisen jo ajat sitten.
Ja jos meen hautausmaalle nii en vie ku iha yhelle tai kahelle ihmiselle kynttilän koska niitä sais muute kantaa muovikassikaupalla sinne...
Music is a saint.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Vittu. mikä saa lauseen soljumaan..
No vittu.
Ei perkele kanna samaltapaa
Se on vitun voimakas sana
Ei vitun

Perkele, mikä saa ihmisen toistaan virheitään
Hetken huipulla, jännän äärellä, sit viikon ihan hajalla.

Ritarikunta sanoo sen parhaiten sanoo:

Akuutti kroonisesti
Tunne maanis depressiivisesti
Sit takautuvasti mietittynä
Myös agressiivisesti
Se on vaan genetiikkaa
Ja ympäristön vaikutus
Et just täällä must puhkee
toisinaan se sairaus.
Et oon hetkes huipulla
Toises taas täysin pohjalla
Selviytyminen on vaikeet
Ku tunteit ei voi ohjailla
Mä oon tässä ja nyt
sen saa mitä näkee
Missä oot
Mä nään sut
Mut en tunne lainkaan
Tiäks sä missä oot

Diippei läppii
Ku ei tää oo enää ees läppä
Hetken elämää, viikon teen kuolemaa
Shotist otan pontta
polttoainetta
Ku on jo muutenki refloissa
O P H A T E

Herään perkeleen ahdistuneena
Sattuu sydämeen niin et mua kouristaa ja vittu sattuu
Raffisti avaa aukee arpiisyvii.

Paineaalto iskee aina vasemmalta

Ei mul oo ees safkaa.. palelee taas omas himassani.
Ei tää tunnu kodilt.
Emmätiiä enä mis mä oon
mis mun koti on.. koditon.. kotilos
Omis tilois, ihmettilois, tunnekuohukois

Enkä mä täs kondikses jaksa selvii
oikeestaan yhtän mitään
Mut mä yritän.

Ei mulle oo huomista
On vaan unelmat, oleva, ja haaveet
Omat demonit ja aaveet

Mulle on vaan tuleva..tulevaisuus.
Siel en nää todellisuut enää nii karuna
ja surullisena

Ku mul on vittu niin vitun monta syytä oikeesti vittu iloita.
Ni vittu.
Ei vittu.

Samoil laineil
Samoilla laineilla

Haittavaikutus - Viimeinen Rasti [LYRICS]
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Henkilökohtaisuuksia, ehkei ketään kauheesti kiinnosta, mutta pakko kirjottaa..
Viime päivät oon analysoinut itseeni tosi paljon ja äsken bussissa sitten oivalsin yhden asian.
Viime ajat on olleet niin upeita ja helppoja kuin myös rankkoja ja paskoja. Mielialanvaihtelut on kyllä tosi rajuja välillä, paniikkikohtauksia, yleistä ahdistusta ja rauhattomuutta etc..
Eilen pillahdin itkuun kerran jos toisenkin -täysin ilman syytä. Tai no pillahdin ja pillahdin, ekalla kerralla huusin ja itkin ja paruin suorastaan ja siis tosiaan ilman minkäänlaista syytä.
Sitten nyt aloin miettimään asioita ja tajusin, että ehkä sairauteni (aika paha anorexia n.2v sitten) onkin jäänyt krooniseksi. Paino on siis tullut taas alas, samanlaisia "sekous"kohtauksia alkanut tulemaan, masentanut aivan saatanasti ja ruuan ja ajan tarkkailusta tullut rasite.
Perjaatteessa tunnen suurta helpotusta tällä hetkellä, kun tajusin, että missä mättää, koska en todellakaan halua enää vajota samaan tilaan, missä pari vuotta kellin. Ymmärsin myös sen, että ehkä sairaus on kokoajan ollut hieman läsnä, mutta oon hukuttanut ahdistustani douppiin. Esittelyviestissäni tänne kirjoitinkin, että douppaaminen on auttanut meikän pois noista ajoista, mutta nyt alankin ymmärtämään, että se on ollut vaan pelkkä tekosyy olla ajattelematta ja käsittelemättä koko aihetta.
Asiaa toki helpottaisi, jos olisi joku jollekka voisi puhua asioista ja silleen, mutta no can do :(
Onneksi kuitenkin itse alan ymmärtämään näitä asioita viimein ja vielä tässä kohtaa, ennen kuin mopo onkin lähtenyt (jälleen) käsistä.

Huh, kyllä helpottikin kirjottaa tänne, tuntemattomana tuntemattomille. Kiitos Vault tästä topikista :love: :D

Edit: Ketään ei siis oikeesti tää kiinnosta, ihan omaa oloani tässä yritin helpottaa :)
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

trollol wrote::) ja pitkä teksti
Nii tien ehkä jutun. Tai luulisin et tajuun tosi pitkälle. Ainaki sillei yleisesti, mitä sua näkee nii vaikutat kyl paljo parempivointiselta ku ehkä viestin perusteella saat sen kuulostaa. Jutellaa naamatuste täs joku pv.

EDIT: Tästä nyt kyl puuttu se ajatus, mut mää en nää järkee toistaa.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

trollol wrote: Asiaa toki helpottaisi, jos olisi joku jollekka voisi puhua asioista ja silleen, mutta no can do :(
Huh, kyllä helpottikin kirjottaa tänne, tuntemattomana tuntemattomille. Kiitos Vault tästä topikista :love: :D
Edit: Ketään ei siis oikeesti tää kiinnosta, ihan omaa oloani tässä yritin helpottaa :)
ps.
justhan sä puhuit siitä. Toivottovasti tulet tutustuun elämäsi aikana ihmisiin joillekka tunnet, että voit asioista puhua ja jotka kuuntelee.
Tää vaultti on ehottomasti erinomainen paikka kertoa fiiliksiään, täällä joillain muillakin ihmisillä on huono olo, ehkä ne voi vähän ymmärtää jopa... Mut eivät varmasti täysin ikinä...

Hyvä että helpotti sun oloas. ja mä muuten luin sen alusta loppuun... :)

ja joo.

Mun ajatukset. Jotka eivät paljoo ole mihinkään edennyt.

No vittu, kun tajuaa epäonnistuvansa asioissa, vittu kun tajuaa kyseenalaistavansa unelmansa, vittu kun tunnistaa heikkoutensa, vittu kun tajuaa kuinka tyhmä, saamaton ja turha ihminen mää oikeasti olen. Joskus oikein ihmettelen miksen vetäis huumeita päivästä toiseen niin paljon, kuin sielu sietäis. Oikeastaan, tullut ehkä vähän pidettyä päätä viimeaikoina sumussa, ettei ajattelis tiettyjä asioista, painais vain meneen ihme kierroksilla eteenpäin. Toisaalta on tosi upeaa tajuta, omat heikkoutensa ja sen jälkeen rehellisesti tunnustaa, että hei mäkin oon vain ihminen joka ei pysty ihan kaikkeen, yritys on kyl kova, mut epäonnistuminenkin sattuu aina. Toisaalta.... Mies joka ei epäonnistu tuskin ikinä yrittääkään mitään tärkeää, kait se pitää pitää mielessä, mut silti se koville välillä ottaa...

Mut ehkä jos mä silti vain jaksaisin yrittää enkä jäätyis paikalle niin ois kyllä tosi jees... En mä sillä mitään voita, että jos mä huomenna löydän itteni kylpyammeesta irtautuneena kehostani, vaikken tuskin häviäkkään. Sen tiiän kumminkin, etten voita mitään, yrittämällä asioita uudestaan ja uudestaan pystyn kokemaan sen hetken, että voittaisin taas jossain. Mitä se sitten on, en tiiä. Kyl kait jotain tässä elämässä on vieläkin... Vaik OOHAN MÄ KAUHEEN VANHA 22 vEEE ja sillai.

Mut siis pirteetä ja hurmaavaa joukkoitsemurha päivää tällekkin keskiviikolle, vois silti luottaa siihen, että huomenna on jotain jännää...
Jos ei muuta niin aina löytyy uusi setti huumeita ja sillai...
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Dexma wrote: No vittu, kun tajuaa epäonnistuvansa asioissa, vittu kun tajuaa kyseenalaistavansa unelmansa, vittu kun tunnistaa heikkoutensa, vittu kun tajuaa kuinka tyhmä, saamaton ja turha ihminen mää oikeasti olen. Joskus oikein ihmettelen miksen vetäis huumeita päivästä toiseen niin paljon, kuin sielu sietäis..
I feel you man! Kuinka monesti toi onkin tässä lähiaikoina lähinnä siis, käynyt mielessä, että vois vaan vetää huumeita kokoajan, olis ehkä mukavampi olo... tai ainakin erilainen kun tän hetkinen masennusnillitysraivopaska.
Onneksi sieltä löytyy positiivistakin energiaa ja joo tosiaan, joukkoitsemurhakeskiviikko tää taitaa olla :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

trollol wrote: Onneksi sieltä löytyy positiivistakin energiaa ja joo tosiaan, joukkoitsemurhakeskiviikko tää taitaa olla :D
Täytyy myöntää, että vaikkei pessimisti pety, niin silti optimisti saa ehkä joskus enemmän aikaan...

pitää vain uskaltaa, ehkä siihen, että saattaa sattua, mutta jos mä jättäisin kokeilematta olisin aika paljon tyhmempi ja mun elämä olisi paljon turhempi ollut.

Positiivisella asenteella vähän vois EHKÄ joskus päästä pidemmälle, käytännön teoilla asiat tuntuu eniten muuttuvan ja ratkaisuilla. Tunteet, oi ne ihanat tunteet jotka sokeuttaa meidän mielemme järjestä tekee hallaa joka päivä, ne pitää hyväksyä kait. Ei niitä voi estää. Ne on aina olemassa, pitää vain miettiä, mitä niiden kanssa tekee. Joskus joutuu tekemään jopa väärin, että pääsee tasapainoon, mut... Silti me ollaan kokoajan menossa suuntaan joka on kehitys, joskus se matka on alamäki/ylämäki tai siksakki ja umpikäännös. Mut..

sillai ihan vitun jeba. :)
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Dexma wrote:Toisaalta.... Mies joka ei epäonnistu tuskin ikinä yrittääkään mitään tärkeää, kait se pitää pitää mielessä, mut silti se koville välillä ottaa...
Tämäkin näkökulma kannattaa aina toisinaan pitää mielessä:

Image
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Pitää aina muistaa pitää salassa toi hatsinkin poltto SAATIKA muut aineet,
heti ollaan kato narkkareita pahimmasta päästä.... Jees, semmosta kotona. VOI VITUNPERSEENVITTU

Edit: Bentsot ei sovi mulle, vituttaa tänään kaikki, en menny ekalle tunnille kouluun koska väsymys... JEes
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Trollol.
Jos sä olet aikuinen, niin mitä hittoa sä teet jossain pitkässäniemessä hatsin takia? Aikunen ihminen päättää itse hoidostaan ja elämästään. Ota nyt ittees niskasta kiinni ja hommaa se kämppä muualta.

trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Huiko wrote:Trollol.
Jos sä olet aikuinen, niin mitä hittoa sä teet jossain pitkässäniemessä hatsin takia? Aikunen ihminen päättää itse hoidostaan ja elämästään. Ota nyt ittees niskasta kiinni ja hommaa se kämppä muualta.
Jep, sanos muuta hohhoh, ei voi muuta ku nauraa noille kommenteille. Vois alkaa ettimään asuntoa. Kato kyllä nää mun vanhemmat nuoruudessaan on doupannu enemmän varmaan kun minä tähän mennessä, mut kato kusipää "isä" että jepjep.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

trollol wrote:
Huiko wrote: Kato kyllä nää mun vanhemmat nuoruudessaan on doupannu enemmän varmaan kun minä tähän mennessä.
Oikeesti, uskokko tohon itekkää?

Ei millää pahlla, tai ilkeilyllä mut....
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

NatiHero wrote:
trollol wrote:
Huiko wrote: Kato kyllä nää mun vanhemmat nuoruudessaan on doupannu enemmän varmaan kun minä tähän mennessä.
Oikeesti, uskokko tohon itekkää?

Ei millää pahlla, tai ilkeilyllä mut....
No en tiedä, onko enemmän kun minä, jos rehellisiä ollaan, mutta sen verran, ettei varaa moralisoida . . .
Neste
OD

Post by Neste »

Jos heillä on enemmän kuosaustaustaa niin eikö juuri silloin olisi parempi ottaa heidän neuvoistaan opiksi? Ihan vaan näin yleisellä kokemuksen tasolla mietin...
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Ihan nyt vaan ajatuksena... Mitähän maailmasta tulis ilman moralisteja ja besserwissereitä? Kun tuntuu kaikilla olevan jotain tilittämistä muille siitä miten tätä yhtä elämäänsä pitäis itsekunkin elää. :roll:

Oisko ihan mahotonta elää itse elämäänsä silleen kuin haluaa? Ei sillä, toi liberalismikin saa fundamentalistisia piirteitä välillä. Me ollaan kaikki yksilöitä. Tehdään virheitä ja opitaan niistä. Jotkut eri asioita kuin toiset.

En tiedä teistä, mutta mua alkaa vituttamaan tälläkin sivustolla esiintyvä moralisointi. Ihan vähän vaan.

Mitäpä jos jokainen koittas ensin elää sen oman elämänsä siihen pisteeseen ettei oo mitään parannettavaa ja alkais sitten vasta kertomaan muille miten elää?

testeri420
OD

Post by testeri420 »

Huiko wrote:Ihan nyt vaan ajatuksena... Mitähän maailmasta tulis ilman moralisteja ja besserwissereitä? Kun tuntuu kaikilla olevan jotain tilittämistä muille siitä miten tätä yhtä elämäänsä pitäis itsekunkin elää. :roll:

Oisko ihan mahotonta elää itse elämäänsä silleen kuin haluaa? Ei sillä, toi liberalismikin saa fundamentalistisia piirteitä välillä. Me ollaan kaikki yksilöitä. Tehdään virheitä ja opitaan niistä. Jotkut eri asioita kuin toiset.

En tiedä teistä, mutta mua alkaa vituttamaan tälläkin sivustolla esiintyvä moralisointi. Ihan vähän vaan.

Mitäpä jos jokainen koittas ensin elää sen oman elämänsä siihen pisteeseen ettei oo mitään parannettavaa ja alkais sitten vasta kertomaan muille miten elää?
Pakko oli lisätä tuolta ja postata myös tänne.. Samaa mieltä huikon kanssa tästä että nii..

"Nyt on nyt, ja jos tää ei riitä että en oo se sama ihminen kun olen ollut. Väliäkö sillä? Sä et mua tunne.
Oma itteni koitan olla. Ei oo enää tarvis olla mikään iso egonen pelle, eikä kyllä oo haluakaan.
Nähny ja kokenu suunnilleen kaiken pahan mitä noi doupit/raksut/mömmöt/päihteet (rakkailla monta nimeä...) ovat aiheuttaneet. Ei enää kiinnosta pahemmin."

Mut en tiiä silti katsonko oikeudekseni moralisointia.. Ennemminki koitan olla esimerkkinä että ei näin.
Ikää 30v josta ahkerasti puolet päihteisiin käyttänyt.
Voishan sen perusteella moralisoida ahkerastikkin mutten useasti sitä onneks tee, kait.. Riippuu hyvin pitkälti asiasta moralisoida vaiko eikö...
Music is a saint.