Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
siqqe
Apteekki

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by siqqe »

Ajatukset ovat aika pyöremyrskyä nyt. Tänään tuli äidille sitten tunnustettua että narkkihan se olen suomen lain mukaan ja tulikin sitten purettua aihe aivan kunnolla. (alkoi siis vainoamaan kun minut oli nähty yskänlääkeostoksilla ilmeisesti ja muutenkin epäillyt). Keskustelun jälkeen tuli hyvä olo kun ei enää tarvinnut piilotella, nyt on aika paska fiilis. Saa Vanhemmat olla ylpeitä poikaansa. Ehkä meen vaan vähinäänin pois. Tai sit tarjoon savut äidille. Tai meen saunaan ja nukkumaan. jep se. Moi.
ʘʘ
idfgho

Post by idfgho »

siqqe wrote:Ajatukset ovat aika pyöremyrskyä nyt. Tänään tuli äidille sitten tunnustettua että narkkihan se olen suomen lain mukaan ja tulikin sitten purettua aihe aivan kunnolla. (alkoi siis vainoamaan kun minut oli nähty yskänlääkeostoksilla ilmeisesti ja muutenkin epäillyt). Keskustelun jälkeen tuli hyvä olo kun ei enää tarvinnut piilotella, nyt on aika paska fiilis. Saa Vanhemmat olla ylpeitä poikaansa. Ehkä meen vaan vähinäänin pois. Tai sit tarjoon savut äidille. Tai meen saunaan ja nukkumaan. jep se. Moi.
Tuo saunassa käynti ja nukkumaan meno kuulosti hyvälle vaihtoehdolle. Mietiskelet herättyäsi asiaa uudelleen, ja varmasti löydät siitä uusia Hyviä puolia. Tuo "Saa Vanhemmat olla ylpeitä poikaansa." kuulosti omaan korvaan.. kamalalta. Ihan kamalalta, enkä halua edes lukea sitä uudelleen. En sano lopettamaan tuon lauseen ajattelua enää koskaan, saat ajatella sitä, ja joskus jos menee liian överiksi niin on hyväkin ajatella, KUNHAN: ET ANNA SEN MASENTAA IHTEÄ. Et vitussa anna tuon lauseen lyttää ihtees maahan. Sillä nimittäin on tosi kova voima kun se sen keksii päästää valloilleen. Vaan kerronpa salaisuuden, näin meidän kesken: siun voimas on vahvempi. (; Muista se.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

siqqe wrote:Saa Vanhemmat olla ylpeitä poikaansa.
Jälleen pääsen toteamaan et paskemminkin ois voinu käydä, esim. olet väsähtänyt sohvalle istualtaan, paskaset värkit kädessä ja paperi taipeessa. Huomenta äit.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Sigge.rohkeesti nyt valitsemallas tiellä.Äitillä voi olla ihan hyväkin tietää missä meet.Se ei maailma siihen kaadu.Sinä oot hyvä tyyppi ja suakin pitäis semmoisena kunnioittaa.Ja sitten kun aikaa tulee väliin niin asiatkin muuttuu helpommin käsiteltäviksi.Omasta kokemuksesta voin kertoo.Annat vaan niiden hautua jonkin aikaa.Jos meinaa painostavaa olla niin majottaudu kaverille.Sä rakastat äitiäs ja se sua.oikeesti.Vanha kansa vaan vaatii sitä sulattelua,kun luulee että myrkytät ittees.muuta en osaa sanoa,mut tarkoitin.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Oh hirmusesti länpöä saan, Kiitos :) ei täs nyt niin paha paikka oikeesti olekkaan, vapauttavan tuntusta ko ei tarvi piilotella mitään, ja aika parantaa haavat niinkuin Huiko sanoikin. Ja onhan tää ollut tiedossa et joskus tulee käymään :heh:

Tai sit oon vaan paukuissa :twisted:
ʘʘ
tRip
Moderator

Post by tRip »

siqqe wrote: Tai sit oon vaan paukuissa :twisted:
Pilwes O hywä olla :p

Tullu kyl itseasias kelailtuu ihan tajuttomasti tätä koko ihme alkuräjähdyksen jälkeistä sekasortoa. (2uutta tähtee on muuten läydetty.. vissii viel jostai mustan aukon läheltä.. en ihan muista.. oon piwes)

..et miten me ollaan tota samaa energiaa, mitä joku joskus muinoin kun uskottiin vielä mustan aukon olenvan maailman napa.. ja maapallon uskottiin olevan neliskuutio.. tai semmonen.. matemaattinen orgasmi.. organismi.. ja Puto sen Q.

Just kans miten paljon säätä koitetaan hallita tykittämällä pilviin, oisko ollu kuparijodidia..
et tuleeks ihminen oikeestaan edes ajatelleeks et.. ei me voida olla nii naurettava eläinrotu joka kuvittelee olevansa jumala... jumal.. jumaluus.. julmuus.. jumal uus.. Must meis vaan on se jumaluus. kaikes. ehkä toi termi voi liikaa hämää sen vahvan assosiaatiovaikutuksen takia. mut ihansama, must se on ihan hieno sana.

Nää värit saa uusii värei.. väreit mun kehossa.. mua väsyttää niin et mieli torkahtelee aina välil.. hassuu..

must tuntuu et oon taitelijasielu..

mä jatkan ihemttelyä..
Se on tosi jännää:)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

Fukken matrix, miten oon psyvaultissa?
tsiisus mikä paikkaaAAAaAAAAAAAAatiättekö sen tunteen kun palajaa pitkältä reissulta omaan sänkyyn nukkumaan? No tää ei oo sitä :heh: :heh: :heh: :mrgreen: :mrgreen:

pee äs: Tää kortti kannattaa kattoo!
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Tässä vaiheessa ajatus on se, että onko järkeä dokata koko viikonloppu putkeen, ja sniffailla poretta siinä ohessa, ja sitten Sunnuntaina valitella kun darra ja laskut tulee samaan aikaan? Ei, ei ole järkeä, mutta vanhat tavat elikkä "ei koira karvoistaan eroon pääse"
idfgho

Post by idfgho »

Heh, aika sattumasti just ylemmässä postauksessa mainittu "koira". :mrgreen:
Mut kuitenkin, kun tuon pentuni kanssa vaeltelin tänään tuolla metsissä ja pelloilla, niin tuli vaan ajatus mieleen, et mitä jos siitä kouluttais sienikoiran, sellasen, Silokkikoiran! Onnistuishan se, vaatis vaan työtä. Ja en tiedä koituisko siitä pidemmän päälle ongelmia, jos se sattuu joskus liikkumaan muiden ihmisten kanssa jossain pelloilla ja vainuaakin sienet ja ilmoittaa ihmiselle, joka voisi sattua olemaan vaikka äitini. : D Pitää mietiskellä..
Pariah

Post by Pariah »

Lymykonna wrote:Minustakin on kiinnostavaa ja lähes pelottavaa kuinka voimakkaasti psykoaktiivit voivat muuttaa ihmisiä.
minä olen yksi muuttuneista
sugemi

Post by sugemi »

Pariah wrote:
Lymykonna wrote:Minustakin on kiinnostavaa ja lähes pelottavaa kuinka voimakkaasti psykoaktiivit voivat muuttaa ihmisiä.
minä olen yksi muuttuneista
me too :foil:
Kasvoton
Psykonautti

Post by Kasvoton »

sillon kun alottelin dxm:n kans, ni kelailin trippien aikana, et koko maailma koostuis hiukkasista, siihen tapaan, miten isaac newton pohti, et kaikki havaitut ilmiöt on atomeissa vaikuttavien voimien seurausta. jotenki, se tuntu must oikeelta, olin muka dxm avulla tajunnu olemassaolon mahdollisuuden tai jotain.. (?)

lsa:n mukaan taas maailma koostuis ajatuksista. ajatus ajatusten perään. mikään ei oo oikeestaan olemassa, kaikki vaan ajatellaan. kaikki on aivojen tuotosta, joidenkin atomien tuotosta..

nää kakas saa helposti nidottua yhteen..

mmmh.. pah, vituttaa, oon liian väsyny muotoilemaan tän täysin niin, miten haluaisin..
tää jää nyt liian vajaaksi..
olis vissiin unien aika..
©kasvot-on-!
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Mushruumis wrote:Tossa kun olin pihalla tupakalla,huomasin kuinka maa aaltoilee..

Siis hiffasin tossa aikasemmin,että selvänä maa aaltoilee ja kivet muodostaa silleen jännän kuvion järjestelmällisesti,
aivan kuin pikku deeleissä..

Mua hämmensi kovasti asia kun rupesin asiaa miettimään.
Tapettien pintakin muodostaa järjestelmällistä kuviota,ja eikä ne tapetit varmasti ollut tuollaisia kun ne valitsin..

Katto hengittää..seinät hengittää.. sinällään jännää ja pelottavaa.

Mut ei se periaatteessa haittaa.
Kaveri vaan ihmetteli että oonko tripillä kun tuijotan maata..
Toi on wickid. Toi on TRUUjumitus. En suosittele haltioitumaan noista jutuista, vaikka mukavaa seurailtavaa voi ollakkin. KEEP IT REAL.
back to basics rootbwoy
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

Olisiko elämä helpompaa jos yhteiskunta hyväksyisi meidänlaiset aineitten väärinkäyttäjät? eivätkä pitäisi meitä toisenluokan kansalaisina
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kosmonautti wrote:Olisiko elämä helpompaa jos yhteiskunta hyväksyisi meidänlaiset aineitten väärinkäyttäjät? eivätkä pitäisi meitä toisenluokan kansalaisina
Ois joo mutta mitä hauskaa ois enään doupissa sit? Kun kaikki "taviksetkin" tajuis tätä... :heh: :heh:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Eihän se et hyväksyisi tarkoittaisi että ymmärtäisi. Vaikkakin toki osiltaan kulkevatkin käsikädes.
Järkevään yhteiskuntaan kuuluisi mielestäni tottakai se että hyväksytään ja sallitaan myös toisenlaiset tavat sun muut, muttei se mielestäni ymmärtämistä vaatisi.

Kyl mäkin hyväksyn esim. äärirasistiset mielipiteet vaikkei ne mun omiini törmää, mutten ymmärrä niitä yhtään. Yritän toki.
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

alkaa vituttaa tää paska ja mitä enemmän vituttaa sen kovemmin tekee miele
vetää kamaa.. mut kun on seulat taas täs kohta niin ei voi ottaa..
jotenki vaan kaikki helvetin asiat on menny nyt vituiksi. :evil:
ja toi puhelinkin on soinut ja kutsuja tullut lähteä vetämään,
niin todella helppoa sanoa ei.
pitää kait vaan jotenki yrittää tukahduttaa toi vitutus ilman kamaa.. :roll:

Onko tämä 'ajatus' joka kuuluu tähän topikiin, mielestäni ei. Kirjoittakaa tänne hieman syvällisemmillä tavoilla kuinka paska elämä on.
Eli jatkossa näin suppeat ajatukset tuhkakupin puolelle vaikka ''Psytwitteriin''.
Ei pahal.

- king Ink
tRip
Moderator

Post by tRip »

king Inc wrote: Onko tämä 'ajatus' joka kuuluu tähän topikiin, mielestäni ei. Kirjoittakaa tänne hieman syvällisemmillä tavoilla kuinka paska elämä on.
Eli jatkossa näin suppeat ajatukset tuhkakupin puolelle vaikka ''Psytwitteriin''.
Ei pahal.

- king Ink
mä oon periaatteessa samaa mieltä king Ink sun kanssa, mut tuntuu et tää nyt tappo jengin motivaation kirjottaa oikeesti ajatuksiaan..
Ihan mistävaan..
Keep it unreal.

King Ink
LD50

Post by King Ink »

tRibh wrote:...mut tuntuu et tää nyt tappo jengin motivaation kirjottaa oikeesti ajatuksiaan..
Ihan mistävaan..
Musta tuntuu myös. Mut oli silti mielestäni tässä topikissa aiheellinen huomautus, koska niin.

Kirjoittakaa vaan rohkeasti. :ugh:
frapathea

Post by frapathea »

tRibh wrote:
king Inc wrote: Onko tämä 'ajatus' joka kuuluu tähän topikiin, mielestäni ei. Kirjoittakaa tänne hieman syvällisemmillä tavoilla kuinka paska elämä on.
Ei pahal.

- king Ink
mä oon periaatteessa samaa mieltä king Ink sun kanssa, mut tuntuu et tää nyt tappo jengin motivaation kirjottaa oikeesti ajatuksiaan..
Ihan mistävaan..
Jos ne on sitä tasoa, niin eipä ole menetys eikä mikään.
tRip
Moderator

Post by tRip »

frapathea wrote:
tRibh wrote:
Ei pahal.

- king Ink
Ihan mistävaan..
Jos ne on sitä tasoa, niin eipä ole menetys eikä mikään.
eiks tää ala oleen jo pahasti offtopiccii.. :roll:
King Ink wrote: Mut oli silti mielestäni tässä topikissa aiheellinen huomautus, koska niin.

Kirjoittakaa vaan rohkeasti. :ugh:
Khyl..
Keep it unreal.

ferox
OD

Post by ferox »

En ymmärrä miten maailman merillä voi olla niin jumalattomasti risteilyaluksia ja kuinka se ylipäänsä on kannattavaa.

Esimerkkinä Royal Caribbean tarjoaa nettisivuillaan 8 päivän risteilyä Liberty of the Seasillä Miamista Karibian merelle alk. 549 €/hlö, kahdelle hengelle, lähtö 5. maaliskuuta 2011, sisältäen täyshoidon miinus tipit ja juomat. Nämä suht uudet, Suomessa rakennetut Freedom classin sisarlaivat ovat bruttotonnistoltaan maailman suurimmat risteilyalukset, 340-metrisiä pursia, jotka kulkevat 22 solmua kuuden Wärtsilän pikku hyrrän tuottamalla 75,6 MW:n koneteholla. Miehistön jäseniä laivoilla on 1300 ja kokoa sekä aktiviteettia paateilla on hotelliksikin hirmuisesti.

Kuinka vitussa yksikään tällainen palatsi saadaan ikinä maksettua koko komeuden korvaten, ja miten vitussa kellään voi olla varaa liikutella 17-kerroksista 4400 vieraan luksushotellia ympäriinsä veden pinnalla, 40 kilometriä tunnissa, dieselillä huristellen?

Verrataanpa huomattavasti tehokkaampaan raideliikenteeseen, jossa juna voi liikuttaa pitkälle yli 10 kilotonnia tavaraa kiihdytellen esim. ydinvoimalan päästöttömästi tuottamalla 750 voltin tasavirralla jouhevaan moottoritienopeuteen, rullaten pyörimis- ja ilmanvastuksen syömällä liike-energian menetyksellä merkittävän osan matkasta nollakulutuksella, ja jarruttaen vieläpä vastuksilla, palauttaen noin neljäsosan liike-energiasta sähköverkkoon. Suomessa tämä matkustusmuoto oikeuttaa kuljettamaan itsensä kannettavineen istumapaikalla 100 kilometrin etäisyyden tunnissa hintaan 20 €. Laskelmallisesti viikon junamatkalle tulee hintaa noin 3300 euroa.

VR:llä yhden matkustajan liikuttaminen 100 kilometrin matkan vaatii keskimäärin 11,7 kWh energiaa (117 Wh/hkm, 2008) mikä maksaisi sähkölaskulla keskimäärin 0,79 € (yleistariffin kuukausimaksun lisäksi tietenkin). Infrastruktuuria valtio ei ole viitsinyt rakennuttaa vuosikymmeniin mainittavasti, paitsi viime vuosikymmenellä Lahden oikoradan. VR:llä matkustaessa oman junavuoron kulkemisesta ei anneta sitovaa taetta, jos sattuisi odottamattomia, ylivoimaisia force majeure -tilanteita, kuten esimerkiksi ilmakehän lämpötilan laskeminen alle 0 Celsiusasteen, tai ennalta mahdoton ennustettava, tapahtumahetkeä seuraavien rantaradan junavuorojen kaskaadinen viivästyminen jos tapahtuisi selittämättömästi, että radan yksiraiteiselta rataosuudelta myöhässä poistuva juna vaikuttaisi aikataulussa seuraavan vastaantulevan junaliikenteen täsmällisyyteen.

Taidan hankkia resiinan. Tai saiskohan tuollaisen valtamerijollan halvalla, tykkäisin kyllä varmasti kolmikerroksisesta safkistilasta merinäköalalla, kun ei tarvitse tungeksia isommallakaan porukalla.

Voikohan ruokasaliin eksyä? Tiedän, että mummonkaatoradalla (perus S-Market) voi joskus hukata itsensä. Onneksi kaksiulotteisen labyrintin läpäisee extemporanekin helposti muistin toiminnasta riippumattomalla algoritmilla, kun seuraa käytävien reunoja oikean käden sääntöä soveltaen.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Oonkohan minä muuttumassa ympäristöni kaltaiseksi,vai mitä ihmettä tässä tapahtuu? Ihmisiä joita olen kohdannut on elämä murjonut sekä henkisesti että fyysisesti useita päiviä putkeen ja he näyttävät myös siltä että kovin lujaa ei ole mennyt vuosiin. Viimeksi aamulla toveri ohitteli minua metrossa useampaan otteeseen pysähtyen joka kerta kohdalleni ikään kuin mittailemaan. Arvelin että nyt poika tais rakastua,ja laitoin jo kädet hupparin taskussa nyrkkiin.
Juuri ennen metron saapumista toveri tuli kuitenkin juttelemaan ja kertoi olleensa aamuun putkassa ja että on taiteiden yö helsingissä,ja ymmärtääkseni ympäri suomea,missä nyt järjestävätkään.Kovasta humala tilastaan johtuen toveri tyytyi kertomaan että hän ei ole mikään amatööri jonka pitää juoda vain perjantaisin,eikä myöskään ole lähdössä em.tapahtumaan. Totesi myöskin että hän on vain juoppo ja minä olen varmasti narkki. Tähän en jäänyt inttämään,toivotin hyvät pyhät ja poistuin metrosta kun koti asema tuli kohdalle. Loppu matkan kotiin hymyilytti ammattilaisen arvio kanssa ihmisistään.
Eilen kohtasin neljä päivää putkeen putkaan hankkiutuneen herrasmiehen joka oli kuulemma saanut sellissä naista ja tilillä oli 2000e.Tämä herätti vain sen ikävän ajatuksen että ukko on käännetty ennen aamua. Ei siis minun toimestani vaan jonkun moraalisesti vielä arveluttavamman roikaleen. Se että nämä tapahtumat osuivat vierekkäisille päiville pisti miettimään olenko jo saanut jonkin "low life"-leiman? Yleensä kun nämä ovat minut kiertäneet. Tulisipa äkkiä rahaa ja paljon niin voisin uusia vaatekaappiani. Eikös se niillä status muutettu? :D
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
dazerc

Post by dazerc »

Minkä vitun takia suuri osa miehistä (lue: junteista, idiooteista) "käyttää" tätä kirjoittamatonta sääntöä, että naisia ei hakata, mutta silti hakkaavat heikompia miehiä? Mitä vitun eroa sillä on, että hakkaatko naisen, vai hakkaatko itseäsi paljon pienikokoisemman miehen?

Miksei se ketä keksi tämän keksinyt ennemmin "Ketään ei hakata"?
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

no itse henkilökohtaisesti voisin lyödä jotain ruipeloa( painoa on itsellänikin alle 70kg koska mun ruoka halu on huono,niin olen kait itsekkin ruipelo)jos se jaksais kovin kauan turpaansa aukoa siinä vieressä. mut jos nainen vaikka iso olisikin ja vittuilisi muutaman tunnin niin en sitä löisi.
mut tuosta tappelusta sen verran että vihaan tappelijoita.. nyt muutama kuukausi takaperin minut hakattiin yli kymenen juntin ryhmällä..
ei ollut yhtään kiva.. vieläki sattuu ohimoon kun pureskelee,sieltä meni varmaan jokin pois paikoiltaan. :confused:
lahke

Post by lahke »

alan ehkä jotenki tajuamaan omia "piilotettuja" mielentilojani.. sellasia outoja tasoja, jotka tuntuu ihan normaalilta, mutta ne kuitenkin vaihtelee keskenään aika useinkin.. liikkuu sellasessa epämääräsessä syklissä.. ne vaikuttaa käyttäytymiseen ja niihin ratkaisuihin mitä teen missäkin tilanteessa, mut kuitenkaan niistä ei saa ihan kunnolla kiinni. sellasta usvaa..

miksi tänään kirjoitan vaulttiin, mutta eilen vain luin?.. vaikuttaako joku "spontaaneihin" ja tiedostamattomiin päätöksiin..? vaikka mielestäni oloni on tällä hetkellä täsmälleen samanlainen kuin eilenkin, niin silti käyttäydyn eri tavalla.

minkähänlainen on se tiedostamaton "minä"... sitä selvitellessä : d
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

dazerc wrote:
Erittäin vitun hyvä kysymys.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

dazerc wrote:Minkä vitun takia suuri osa miehistä (lue: junteista, idiooteista) "käyttää" tätä kirjoittamatonta sääntöä, että naisia ei hakata, mutta silti hakkaavat heikompia miehiä? Mitä vitun eroa sillä on, että hakkaatko naisen, vai hakkaatko itseäsi paljon pienikokoisemman miehen?

Oon aina ajatellut tätä ihan vitun samaa. Joskus kaveri tais kertoa tätä mielipidettään jollekkin ja sai sitten vierestä kuunnelleelta naiselta kommenttia: "Vitun sovinisti!" MITÄH?!

Mihin tää oikein perustuu? Tuntuu, että tätä "NAISIA EI HAKATA!!1" -lausetta huutelee nimenomaan eniten ne vitun juntit ja idiootit, joille elämässä se pillu on kaikkein tärkein asia. Ihan kuin tolla yritettäisiin viestittää sitä, kuinka HERRASMIEHIÄ jne. sitä nyt ollaankaan. Tottakai naiset on yleensä fyysisesti heikompia, ja fyysisesti heikomman kimppuun on minusta yleensä enemmän väärin käydä kuin fyysisesti vahvemman tai samanvahvuisen, mut vittu kyllä sen säännön pitäis olla ihan sukupuolesta riippumatta "ketään ei hakata", pelkän "naisia ei hakata" sijasta.

Jos mun ois pakko valita käytänkö väkivaltaa oletetusti fyysisesti samanvahvuista miestä vai naista vastaan, niin mulle se olis henkilökohtaisesti ihan sama, koska pidän sukupuolia kuitenkin samanarvoisina. Toisaalta tosta "NAISIA EI HAKATA!2" -sloganista on tullut jotenkin niin vahvasti yhteiskunnallinen normi, et ehkä oisin muitten ihmisten osalta pienemmissä ongelmissa jos valitsisin sen miehen :roll:
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

hail sahkoinenvelho!

Mun mielest tosiaa se on vitun tyhmää et "naisia ei hakata",
no tarttekkaan mut tossa taas laitetaan naiset eri arvoon,
heikoiksi ja puolustuskyvyttömiksi.
Ite sanon et lapsia ei hakata,tässäkään en aseta lapsia eri arvoon
mutta onhan selvää että lapset on usein puolustuskyvyttömiä ja eivät välttämättä ymmärrä.
Tartteeks hakkaa ketään?
Ihan sama,mies nainen hevonen lapsi marsu.
Ja taas ei puhuta naisista jotka hakkaa miehiä,
kai se on aika tabu,mut aivan todellinen asia.

miehet naiset tytöt pojat hakkaa,
siitä voi sommitella kaikin puolin ketä hakkaa ketä.
. . . (--) °
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

hmm.
jos joku mies käy mun kimppuun niin kyllä mä sen pallit pistän siihen kuntoon, ettei se pane ketään ikinä.
jos nainen hyökkää niin kyllä mä siltä naaman pistän niin turvoksi ettei sekään pane ketään.

Jos ees siihen pystyn.

Mun mielestä naurettavaa, että joku kokee mut mahollisesti joskus niin uhaksi, että joutuu käyttään väkivaltaa mua kohden...

Tai no eihän se toisaalta naurettavaa, mut..

äääh.

Joo ketään ei hakata. Mut missä menee itsepuolustuksen raja? Ite en sitä niin näe tositilanteessa, mutta se onkin mun pääni mukaan siinä kohtaa jo ihan sama...