Epru0 wrote:Onko järkevää kokeilla happoa jos ei pidä esim. pilvestä?
Ehdottomasti. Happo ja pilvi ovat hyvin erilaisia.
Epru0 wrote:Set&settingin tärkeyden ymmärrän täysin, mutta mites tämä henkinen valmistautuminen? Kun näitä haponottamisohjeita on tullut netissä selattua, niin olen saanut sellaisen kuvan, että happo olisi jokin substanssi joka päräyttää sen käyttäjän miljoonan supernovan voimalla.
Jos ensikertalainen heittää naamaan 125 mcg lappusen (joka on 100% varmasti sitä itseään), mitä tulisi ottaa huomioon?
125 mikkiä kuulostaa oikein hyvältä aloitus annokselta. Se ei vielä potkaise sua avaruuteen "miljoonan supernovan voimalla", vaan aiheuttaa lieviä visuaaleja ja muuttaa ajatuksenkulkuasi oikein mukavalla tavalla. Trippiin kannattaa valmistautua nukkumalla ja syömällä hyvin ja lähteä hommaan rauhallisin mielin.
Epru0 wrote:Bissee tai pari paukkua vodkaa alle?
Itse en oikein välitä alkoholista psykedeelien kera, mutta kullakin on omat mieltymyksensa.
Epru0 wrote:Yksi selväpäinen kaveri vahtimaan? Kuinka paljon parempi tripistä tulee jos muutama ystävä on kanssasi ottamassa blotterin?
Trippivahti ei koskaan ole huono idea, mutta en itse pidä sitä mitenkään välttämättömänä. Trippaileva kaveri on oikeastaan parempi idea - on hienoa pystyä jakamaan tunteitaan ja ajatuksiaan ihmisen kanssa, joka on samalla aaltopituudella. Toisaalta yksin trippailussa on myös puolensa; siinä pääsee rauhassa tutkailemaan oman päänsä menoa.
Epru0 wrote:En ole masentunut ja pidän itseäni suht. vahvapäisenä. Auttaako hapoissa se, että hyväksyy sen olotilan ja tietää sen olevan ns. vain kemikaalin aiheuttama olotila?
Eniten pelottaa nimenomaan se "flippaaminen". Kuumottaisi saatanasti olla 12h jossain pärinätilassa josta ei ole ulospääsyä jos siitä ei pidä.
Flippaus kummitelee varmaan kaikkien ensikertalaisten mielessä, mutta kuten jo itse sanoit, ainoa asia joka auttaa on se, että hyväksyy sen olotilan. Antaudu ja ota kaikki vastaan. Jos pelottaa, niin anna pelottaa. Jos flippaat, niin sitten vaan flippaa. Jos tuntuu että kuolet, niin kuole.
Katso kaikkia mahdollisia negatiivisia ajatuksia suoraa silmiin ja käsittele ne läpikotaisin. Kysy itseltäsi, että mistä tämä tunne oikein kumpuaa? Onko sillä mitään pohjaa, ja jos on, mitä voin muuttaa?
LSD on aivan uskomaton kemikaali. Anna mennä vaan.