LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
tRip
Moderator

Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Post by tRip »

avantGarde wrote:Söin tuossa about. 1h15min sitten sokeripalan jonka myyjä kertoi sisältäneen 100ug:ta.
Käytännössä kait usein vähäsen alle..
Veikkaisin jotain ~80mic.
Oletan et kyse 'perus' sokruista.

Ite diggailen just tollasest dosagesta.. vähäsen toisinaan voi jäädä vajariks.. mut yks dose on yks =)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
lappilainen

Post by lappilainen »

Kerrassaan USKOMATONTA! Yksi 100µg lappu sai näkökenttäni täyttymään toinen toistaan upeammista visuaaleista, näin musiikin virtaavan huoneessa ja seinät elivät musiikin rytmissä. Voiko sellasia värejä edes nähdä? Hienoa, mahtavaa, upeaa.

Set & setting oli aluksi täydellinen, mutta kaikki muuttui kun kahden ystäväni täytyi lähteä hetkeksi ja jäin yksin makoilemaan hämärään huoneeseen. Itseasiassa silloin tripistä tuli hyvin opettavainen ja intessiivinen, joka oli hyvä asia.

Ainoa asia jota hieman säikähdin oli se, kun aloin käydä keskustelua itseni kanssa. "Kyllä minä selviän" "Ei, et sinä tästä enää selviä." Tuli sellainen olo että "tästä se lähtee, paha matka", mutta onneksi sain psyykattua itseni pois tuosta helvetin esikartanosta. Keskustelu itseni kanssa kesti ehkä viisi sekuntia, ja sitten tajusin että alkaa olla aika sairasta tämä meno jo.

Vaikutusaika saisi olla hieman lyhyempi, muuten aivan mahtava psykedeeli!
frapathea

Post by frapathea »

VoodooPeople wrote:Muistelen myös lukeneeni että tarpeeksi kun trippaa nii ne visut alkais vaa vähenemään joka kerta mikä ois kyllä sääli.
En voi omalla kohdallani allekirjoittaa. Ekalla happotripilläni en nähny juuri ollenkaan visuja, sit muutamalla seuraavalla alkoi pikkuhiljaa erottumaan jotain pient, ja nykyseltään ku vedän happoa, ni joka paikassa hohkaa mitä kummallisimpia kuvioita ja ihokin täyttyy merkeist, kuvioist ja sateenkaaren väreis hohtavast kirjoituksest. Ja joka puolella on silmiä!
VoodooPeople wrote: RC-lappuja on kyl tullu vastaan (myyty happona :down: ) mut se lappu kyl maistuki jo vitun kitkerält.
Kitkeryys ei välttämättä aina kerro hapottomuudesta. Esim. reilut puoltoist vuotta sitten oli kitkeriä lappuja liikenteessä, jotka olivat kuitenkin aiiiivan varmasti happoa. Kuulopuhetta kuulu, että kitkeryys johtuis jonkinlaisista säilömisaineista ja/tai blotterin printtiin käytetystä musteesta.
VoodooPeople
Karvakuono

Post by VoodooPeople »

frapathea wrote:Kitkeryys ei välttämättä aina kerro hapottomuudesta. Esim. reilut puoltoist vuotta sitten oli kitkeriä lappuja liikenteessä, jotka olivat kuitenkin aiiiivan varmasti happoa. Kuulopuhetta kuulu, että kitkeryys johtuis jonkinlaisista säilömisaineista ja/tai blotterin printtiin käytetystä musteesta.
Totta varmaan tuokin. Esim pari vuot sit vastaan tulleet shiwat maistu joltain ylimääräselt, sellasilt tunkkasilt ja paskasilt. Mut nää mistä tos aiemmas postaukses puhuin oli Getafix printillä varustettu ja melkeinpä poltti jo kielenpäätä, oli TODELLA kitkerä. Noh, jtn DOBi/Bromo paskettahan se sit oliki, ei siitä sen enempää..

Mikäköhä nois silmis on kun itekin jos jotain visuaalia näen niin ne on joko silmiä tai naamoja. Tossa taannoin kolmen sokrun voimin yhteen kallioon ilmestyi varsin vittumaisen näköinen liskosekasikiö. Siellä se perkele oli aina kun kävi terassil tupakal..

lappilainen wrote:Ainoa asia jota hieman säikähdin oli se, kun aloin käydä keskustelua itseni kanssa. "Kyllä minä selviän" "Ei, et sinä tästä enää selviä." Tuli sellainen olo että "tästä se lähtee, paha matka", mutta onneksi sain psyykattua itseni pois tuosta helvetin esikartanosta. Keskustelu itseni kanssa kesti ehkä viisi sekuntia, ja sitten tajusin että alkaa olla aika sairasta tämä meno jo.

Kuulostaa kovinkin tutulta. Meikä yleensä vaa nauraa röhöttää ittelleni ja tällä on monesti noi nihkeilyt kuitattu.
haureus
Lepakko

Post by haureus »

Muutomia yksityiskohtia joihin olen törmännyt lappujen kitkeryydestä (vaihdellut aina eristä ja myyjistä riippuen). Maukkaissa lapuissa on joku/jotkut/kaikki seuraavista:
- Muuta kuin happoa
- Muutakin kuin happoa
- Mustetta, lisäaineita tai muuta "ylimääräistä"

Kuten todettua, kitkeräkin lappu voi olla happoa. Riippuu mistä roikkuu.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
frapathea

Post by frapathea »

VoodooPeople wrote:
frapathea wrote:Kitkeryys ei välttämättä aina kerro hapottomuudesta. Esim. reilut puoltoist vuotta sitten oli kitkeriä lappuja liikenteessä, jotka olivat kuitenkin aiiiivan varmasti happoa. Kuulopuhetta kuulu, että kitkeryys johtuis jonkinlaisista säilömisaineista ja/tai blotterin printtiin käytetystä musteesta.
Totta varmaan tuokin. Esim pari vuot sit vastaan tulleet shiwat maistu joltain ylimääräselt,
Puhuks joistain ihan oikeesti Shivoista, vaiko niist Krishnoista, joita yleisesti erehdyttiin kutsumaan Shivoiks? Jos jälkimmäisist, ni hyi hitto että maistuivatkin.. Vitun.. Kammottavalle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Se maku jäi kielelle yhtä pahasti ku bromosta konsanaan!! Maistan vielki jottai haamumakuja suussa ku ees ajattelen sitä makua, hyi vittu oksetus paskapillu hyi! :D :D :D :x :mad: :/
VoodooPeople
Karvakuono

Post by VoodooPeople »

frapathea wrote:Puhuks joistain ihan oikeesti Shivoista, vaiko niist Krishnoista, joita yleisesti erehdyttiin kutsumaan Shivoiks? Jos jälkimmäisist, ni hyi hitto että maistuivatkin.. Vitun.. Kammottavalle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Se maku jäi kielelle yhtä pahasti ku bromosta konsanaan!! Maistan vielki jottai haamumakuja suussa ku ees ajattelen sitä makua, hyi vittu oksetus paskapillu hyi! :D :D :D :x :mad: :/

Hmm alko sen verran hämää nyt kun kysyit et piti ihan käydä googlettelee hindujumalii ja en kyl enää osaa varmana sanoo.. Väittäisin ehkä silti et oli shivoi, sellai muistikuva et lapus minkä imailin oli ukko meditoimas huilun soittamisen sijaan. Pari vuotta sitte niitä tuli vastaan.
Neste
OD

Post by Neste »

Sellainen muistikuva että ainakin ganeshoissa epäiltiin olevan jotain parfyymiä tai vastaavaa. Joku hippitsydeemi.

Maistui kylläkin ihan saippualle :)
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

ulkomailla kun on tullut lappusia vastaan stygefesteillä niin useesti on ollut jotain parfyymiä tai hajustetta/makua lisätty. tai sitten niitä on säilytetty vaan jossain nag champa suitsukepaketissa :P mut tosi mielyttävää, kiva laittaa sellanen hyvänmakunen lappunen kielellä ja lähtee !!
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
goblinshaman
Karvakuono

Post by goblinshaman »

Happo maistuu ufoilta, sähköltä, magnesiumilta, pillulta ja liskon nahkalta.
porter

Post by porter »

Eilen joku 0,6-0,7g pirin kanssa semmonen 125µg lappusen, ihan hyvin toi visuaalia. Pirin vaikutus tietysti peitti, mutta sit kun pirilaskut tuli nii oli vaa hieno möllötellä :). on mulla tossa vielä 375µg et jos ne kotona vkl himas yksin ;) ja liisa ihmemaaaas pyööriiiii
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Ensimmäisiä happotrippejä odotellessa :) 200ug sokerinpalan jokin aika sitten suuhun nakkasin aika nopeesti jo jotain pientä kutkuttelee. Toivottavasti ei jää pettymykseks niinku monella tuntuu jäävän :D sitä itteensä se nyt aika varmasti silti on, kohta se nähään
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Jääkö kovin monellakin eka happotrippi pettymykseksi? :)
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Mulla ei ainakaan jäänyt :---)
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Tarkotin ettei ookkaa happotripit :D tulee jotain bromolappuja ja muuta paskaa
porter

Post by porter »

Mitä on isoimpia annoksia mitä porukka vetäny? minkälainen vaara flipata LSD kanssa? itse en flipannut 5gramman cubensis+kukka seteilläkään niin onko 375 ug liikaa happoa? voiko noita määriä vertailla mitenkää sienien kanssa. 125 ug annos ei antanu mitään syvällistä, vähä niiku ei antanu 2g sieni annoskaan.

edit: no sinne meni 375 ug :cheers:

edit:2 ja aika hyvin kyllä potkii :up:
lappilainen

Post by lappilainen »

porter wrote:Mitä on isoimpia annoksia mitä porukka vetäny? minkälainen vaara flipata LSD kanssa? itse en flipannut 5gramman cubensis+kukka seteilläkään niin onko 375 ug liikaa happoa? voiko noita määriä vertailla mitenkää sienien kanssa. 125 ug annos ei antanu mitään syvällistä, vähä niiku ei antanu 2g sieni annoskaan.

edit: no sinne meni 375 ug :cheers:

edit:2 ja aika hyvin kyllä potkii :up:
Jos on aiempaa kokemusta deeleistä niin et sinä tuollaisesta annoksesta flippaa. Ennemmin pelkäsin flippaamisen kannalta set & settingin soveltuvuutta trippailuun, kuin annoskokoa. Tietysti nuo kaksi asiaa kulkevat ikäänkuin "käsi kädessä". :)
porter

Post by porter »

375ug + kukkapaukut oli tossa äsken ehkä syvällisimmät trippikokemukset ikinä :D huhhuh, miten syvällä sitä pystyyy ihminen käymäänkään. Ja vielä ei oo meno lainkaan ohi mut pystyy sentään kirjottaan järkevästi :)
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mulla asidissa pahin on ne nousut..
Meen johonkin liian disso-tilaan, ja helposti levottomuus alkaa ruokkimaan ahdistusta, ja ahdistus alkaa viedä kohti kaaosta.

Mun on siis tosi vaikea kestää nimenomaan ne nousut.
Vähintään pitää olla se yks bisse maadottamassa.

Trippailun tunnun taasen handlaavan, oli se sitten kuinka voimakas trippi tahansa.

e:turhaa mä spekuloin mikkihiirillä.
Yks lappu, yks dotti, yks tippa, yks sokru.. se on yks dose.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
frapathea

Post by frapathea »

Mulla tulee usein nousuissa sellane olo, että oksennus tulis, jos on jotain lihasjännitteitä, jotka oottaa purkautumistaan. Yleens meen suihkuun istuu et voi rentoutua ja tarvittaessa laatatakin, ja yleens jonku parinkymmenen minuutin päästä helpottaa ja lopputripin ajan tuntuu mitä keveimmältä! Joskus vaikutusten jo lakattua tekee yks bisse kyl hiton hyvää, ku meitsil ainaki siel loppupuolel tuntuu usein vähän väsyneelt ja kolottavalt jalois, kalia hoitaa sen.
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

Pitkästä aikaa tuli otettua tätä legendaarista äcidii. Nousuja oli hauska odotella ja huipuissa alko helvetillinen visuaalitykitys. Oli aika siistiä odotella kaveria yksin ihmisiä täynnä olevalla juna-asemalla kun kovimmat visuaalit starttas, huhhuh :D . Mitään psyykkisiä keloja ei ollu pahemmin kun vasta laskujen alettua, tuntu kun olis heränny jostain unesta ja tajusin että bupren veto on muokannu mun psyykettä ihan helvetisti. Nyt muutama päivä tripin jälkeen on vieläkin tosi loistava olo ja tuntuu että aivot olis jotenkin korjaantunu. Oon myös tehny sen päätöksen että subun veto loppuu, sain tänään sovittua vähän asioita katkolle menosta. vittu, loistava fiilis :up:
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mä diggaan niistä nousuista usein jopa eniten. Bileissä tullu lähinnä syötyä happoa ja siellä ainaki on hienoa ku yhtäkkiä alkaa energiaa virrata loputtomasti ja voi vaan tanssiessa hiljalleen huomata kuinka kaikki muuttuu psykedeelisemmäksi ja tanssi saa uusia merkityksiä.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Uke wrote:
Matkustaja wrote:Kuinkas yleistä tää on että kestää yli 12 tuntia? Voi tietysti olla että kyseessä oli ollut joku RClappu, mutta henk koht en usko tähän koska sen verran luotettavalta taholta tuli, ja sanoi että kyseessä on todellakin LSD. Vaikutuskin alkoi siinä 20-60 min päästä nauttimisesta, joten tämänkin puolesta olisi ollut happoa kyseessä. Lappu ei myöskään maistunut miltään. Joku reilu 13 tuntia oli kokonaisvaikutusaika.
Joo kyl mä vielä uskosin et jos siihe vähän jälkee 12 tunnin on vielä jotain havaittavis, mut ei ihan täysil enää toimi ni happoo mut sit ku alkaa menee yli 15 tunnin ja vieläki vahvoi oloi ni.. noh jotain muutahan siinä sitten propably on ollu sillo.
Itse syönyt sellasen ku bulldog lapun ja sen vaikutus kesti noin 12 tuntia. Siitä on vuosia vuosia aikaa. Ja muistelen vielä että sen 12 tunnin jälkeenkin vielä väreili eli laskuvaiheessa oltiin niin tuntui että oli muka jotai nappaillut,muka... 8)

Huonoin syömäni oli kyyhkylappu joka oli aika syyhky,kesti noin 3-4 tuntia vaikutus ja melkosen lievä oli että muutamaa naurun pyrähdystä lukuunottamatta minun silloinen 10€ ryöstettiin röyhkeästi. Vaikka otettiin pakastimesta. Ja myyjä asiantuntija sekä luottohenkilö. Mutta silti en ole surullinen koska kukaan ei pakottanut minua.

"kärsin tuossa lukihäiriöstä ja katsoin että 20-60 tuntia syömisestä..." kirjotin jotai kuraa mutta toivon että sitä tässä ei näy.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
VoodooPeople
Karvakuono

Post by VoodooPeople »

Viimesin happotrippi oli aika huikea. TODELLA visuaalinen mutta muuten erittäin rauhallinen. Jostain syystä näin jokapuolella pääkalloja ja kaikenmaailman luurankoja. Ei ollut mitenkään kuumottavaa mut pisti miettii et miks näin selvää teemaa tälläkertaa. Ja huhhuh mitä kaikkea pimeässä syysyössä saa aikaan ulkotulilla ja kallionseinämillä, jää 3dtelkkari kakkoseks :P
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

Otin tätä eile..
Iha siistii.
Vaik ei tääkää johda lopulta mihinkää, et avaat uuden polun mitä haluis kulkee uudelleen.
Saa vapaasti olla eri mieltä.
Mukava aamumeno kuitenki.
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
MantaRay

Post by MantaRay »

Olen joskus aikaisemmin kysynyt tätä samaa, mutta miten happoon pitäisi valmistautua ensimmäisellä kerralla?
Onko järkevää kokeilla happoa jos ei pidä esim. pilvestä? Set&settingin tärkeyden ymmärrän täysin, mutta mites tämä henkinen valmistautuminen? Kun näitä haponottamisohjeita on tullut netissä selattua, niin olen saanut sellaisen kuvan, että happo olisi jokin substanssi joka päräyttää sen käyttäjän miljoonan supernovan voimalla.
Jos ensikertalainen heittää naamaan 125 mcg lappusen (joka on 100% varmasti sitä itseään), mitä tulisi ottaa huomioon?

Bissee tai pari paukkua vodkaa alle? Yksi selväpäinen kaveri vahtimaan? Kuinka paljon parempi tripistä tulee jos muutama ystävä on kanssasi ottamassa blotterin?

Aikaisempaa deelikokemusta ei ole. Madame tosin on tuttu tyttö.

En ole masentunut ja pidän itseäni suht. vahvapäisenä. Auttaako hapoissa se, että hyväksyy sen olotilan ja tietää sen olevan ns. vain kemikaalin aiheuttama olotila?
Eniten pelottaa nimenomaan se "flippaaminen". Kuumottaisi saatanasti olla 12h jossain pärinätilassa josta ei ole ulospääsyä jos siitä ei pidä.

Helvetisti tekisi mieli kokeilla tätä.
Feya
OD

Post by Feya »

Epru0 wrote:Onko järkevää kokeilla happoa jos ei pidä esim. pilvestä?
Ehdottomasti. Happo ja pilvi ovat hyvin erilaisia.
Epru0 wrote:Set&settingin tärkeyden ymmärrän täysin, mutta mites tämä henkinen valmistautuminen? Kun näitä haponottamisohjeita on tullut netissä selattua, niin olen saanut sellaisen kuvan, että happo olisi jokin substanssi joka päräyttää sen käyttäjän miljoonan supernovan voimalla.
Jos ensikertalainen heittää naamaan 125 mcg lappusen (joka on 100% varmasti sitä itseään), mitä tulisi ottaa huomioon?
125 mikkiä kuulostaa oikein hyvältä aloitus annokselta. Se ei vielä potkaise sua avaruuteen "miljoonan supernovan voimalla", vaan aiheuttaa lieviä visuaaleja ja muuttaa ajatuksenkulkuasi oikein mukavalla tavalla. Trippiin kannattaa valmistautua nukkumalla ja syömällä hyvin ja lähteä hommaan rauhallisin mielin.
Epru0 wrote:Bissee tai pari paukkua vodkaa alle?

Itse en oikein välitä alkoholista psykedeelien kera, mutta kullakin on omat mieltymyksensa.
Epru0 wrote:Yksi selväpäinen kaveri vahtimaan? Kuinka paljon parempi tripistä tulee jos muutama ystävä on kanssasi ottamassa blotterin?
Trippivahti ei koskaan ole huono idea, mutta en itse pidä sitä mitenkään välttämättömänä. Trippaileva kaveri on oikeastaan parempi idea - on hienoa pystyä jakamaan tunteitaan ja ajatuksiaan ihmisen kanssa, joka on samalla aaltopituudella. Toisaalta yksin trippailussa on myös puolensa; siinä pääsee rauhassa tutkailemaan oman päänsä menoa.
Epru0 wrote:En ole masentunut ja pidän itseäni suht. vahvapäisenä. Auttaako hapoissa se, että hyväksyy sen olotilan ja tietää sen olevan ns. vain kemikaalin aiheuttama olotila?
Eniten pelottaa nimenomaan se "flippaaminen". Kuumottaisi saatanasti olla 12h jossain pärinätilassa josta ei ole ulospääsyä jos siitä ei pidä.
Flippaus kummitelee varmaan kaikkien ensikertalaisten mielessä, mutta kuten jo itse sanoit, ainoa asia joka auttaa on se, että hyväksyy sen olotilan. Antaudu ja ota kaikki vastaan. Jos pelottaa, niin anna pelottaa. Jos flippaat, niin sitten vaan flippaa. Jos tuntuu että kuolet, niin kuole.

Katso kaikkia mahdollisia negatiivisia ajatuksia suoraa silmiin ja käsittele ne läpikotaisin. Kysy itseltäsi, että mistä tämä tunne oikein kumpuaa? Onko sillä mitään pohjaa, ja jos on, mitä voin muuttaa?

LSD on aivan uskomaton kemikaali. Anna mennä vaan.
Serotoniini
Psykonautti

Post by Serotoniini »

Feya wrote:Jos pelottaa, niin anna pelottaa. Jos flippaat, niin sitten vaan flippaa. Jos tuntuu että kuolet, niin kuole.

Nimenomaan. =)
Älä ota jos et oo valmis kestämään.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Pzyko wrote:
Feya wrote:Jos pelottaa, niin anna pelottaa. Jos flippaat, niin sitten vaan flippaa. Jos tuntuu että kuolet, niin kuole.

Nimenomaan. =)
Älä ota jos et oo valmis kestämään.
Tohon voisin sanoo että ota kaikki vaan vastaan mitä tulee. Jos pöytälamppu alkaa jutteleen, juttele takas.
Jos julisteesta alkaa se pää tulee ulos ni moikkaa sitä.

Itte ainaki avoimin mielin, masentunu eli en niin ottanut vaan matkan matkana ja thats it.

Jos sitä kuumotat ja sikittelet ennen ottamista niin varmaan alkaa sikittään siinä matkalla.
En tiiä, minun mielipide.
Älä odota mitään, anna hapon tehä mitä tekee. Lopputulos on mikä on.

Minun mielipide....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
peili
Psykonautti

Post by peili »

Onko Helsingissä ollut tarjolla oikeaa LSD:tä viime aikoina vai bromo/doc/tms? Jos on tullut oikeaa vastaan niin millä kuviolla?