eipä ne mun mielestä sen parempia ollu ku nuo kasitkaan.. saman verran niissä on periaatteessa naloksonia ja buprea kuin 1/4 8mg xonessakinVelho wrote:Tuli muute tälläne kysymys et oks noi 2mg xonet parempii ku 8mg siis jos leikkaat siitä millin tai 2.
Itse kehuja kuullut mutta vasta ylihuomenna testaan kun tulee viikko subusta taukoo <3
Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
Timp3
- Kameleontti
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Death
- Apteekki
Rännäätkö vai nokitatko? Koska nokittamalla noi on vaan paskempia ku tulee enemmän tavaraa ku millin laini vastaa about 2 millin lainii 8 pallosta.. ainaki mun mielestä. Pari kertaa noita saanu käsiini..Velho wrote:Tuli muute tälläne kysymys et oks noi 2mg xonet parempii ku 8mg siis jos leikkaat siitä millin tai 2.
Itse kehuja kuullut mutta vasta ylihuomenna testaan kun tulee viikko subusta taukoo <3
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
Timp3
- Kameleontti
Eikös se periaatteessa oo parempi mitä enemmä siinä on tavaraa suhteessa bupreen. ei tuli periaatteessa niin suurta hävikkiä nokatessa suhteessa pieneen määrään.Death wrote:Rännäätkö vai nokitatko? Koska nokittamalla noi on vaan paskempia ku tulee enemmän tavaraa ku millin laini vastaa about 2 millin lainii 8 pallosta.. ainaki mun mielestä. Pari kertaa noita saanu käsiini..Velho wrote:Tuli muute tälläne kysymys et oks noi 2mg xonet parempii ku 8mg siis jos leikkaat siitä millin tai 2.
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Petri6
- OD
Ei vaan juuri päinvastoin, ylimääräinen tavara tukkii limakalvoja.Timp3 wrote:Eikös se periaatteessa oo parempi mitä enemmä siinä on tavaraa suhteessa bupreen. ei tuli periaatteessa niin suurta hävikkiä nokatessa suhteessa pieneen määrään.Death wrote:Rännäätkö vai nokitatko? Koska nokittamalla noi on vaan paskempia ku tulee enemmän tavaraa ku millin laini vastaa about 2 millin lainii 8 pallosta.. ainaki mun mielestä. Pari kertaa noita saanu käsiini..Velho wrote:Tuli muute tälläne kysymys et oks noi 2mg xonet parempii ku 8mg siis jos leikkaat siitä millin tai 2.
2mg xonen etuna näkisin ainoastaan sen, että siitä on helpompi pilkkoa pienempiä annoksia.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
chibbo
2mg Xone painaa muistaakseni(olen kyllä aika varma asiasta) suhteessa samanverran kun 8mg Xone :)
Joo 2mg xone on sen 100mg eli samanverran sidosaineita siinä tulee kun isommastakin pallosta!
Joo 2mg xone on sen 100mg eli samanverran sidosaineita siinä tulee kun isommastakin pallosta!
Last edited by chibbo on Thu 26 Aug 2010, 20:26, edited 1 time in total.
-
Velho
- LD50
Pysyttelen nokittelussa toistaiseksi. Mutta joo kai se on sit vaa placebosti parempiDeath wrote:Rännäätkö vai nokitatko? Koska nokittamalla noi on vaan paskempia ku tulee enemmän tavaraa ku millin laini vastaa about 2 millin lainii 8 pallosta.. ainaki mun mielestä. Pari kertaa noita saanu käsiini..Velho wrote:Tuli muute tälläne kysymys et oks noi 2mg xonet parempii ku 8mg siis jos leikkaat siitä millin tai 2.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
CYKO
- Kameleontti
Eiköhän se miten toimii kuitenkin ole loppupeleissä siitä bupremäärästä minkä vetäsee..
-
Death
- Apteekki
Kysyn tällästä että onko muut törmänny muihin bupre valmisteisiin ku nää perus texi, xone, temgesic, norspan? Joskus mulla tuli tos vastaan sellasii pienempiä bupre nappeja 8mg sisälsivät ainetta..Ja onhan noita injektionesteitä..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
xxx-men
- Kameleontti
On tullu niitä pienempiä subuja vastaan/kiskottua. Vuosi sitten niitä liikku aika paljon ja nyt ei yhtään? Miksköhän?Death wrote:Kysyn tällästä että onko muut törmänny muihin bupre valmisteisiin ku nää perus texi, xone, temgesic, norspan? Joskus mulla tuli tos vastaan sellasii pienempiä bupre nappeja 8mg sisälsivät ainetta..Ja onhan noita injektionesteitä..
-
Death
- Apteekki
Joo vuos sitte itekki törmäs niihin.. Voi olla että on lopetettu tekeminen noi texi xone firmat on kuitenki aika isoja niille on vaikee pärjätä kilpailussa..xxx-men wrote:On tullu niitä pienempiä subuja vastaan/kiskottua. Vuosi sitten niitä liikku aika paljon ja nyt ei yhtään? Miksköhän?Death wrote:Kysyn tällästä että onko muut törmänny muihin bupre valmisteisiin ku nää perus texi, xone, temgesic, norspan? Joskus mulla tuli tos vastaan sellasii pienempiä bupre nappeja 8mg sisälsivät ainetta..Ja onhan noita injektionesteitä..
-
Timp3
- Kameleontti
jostaki kuullu että briteissä niitä liikkus enemmältiDeath wrote:Joo vuos sitte itekki törmäs niihin.. Voi olla että on lopetettu tekeminen noi texi xone firmat on kuitenki aika isoja niille on vaikee pärjätä kilpailussa..xxx-men wrote:On tullu niitä pienempiä subuja vastaan/kiskottua. Vuosi sitten niitä liikku aika paljon ja nyt ei yhtään? Miksköhän?Death wrote:Kysyn tällästä että onko muut törmänny muihin bupre valmisteisiin ku nää perus texi, xone, temgesic, norspan? Joskus mulla tuli tos vastaan sellasii pienempiä bupre nappeja 8mg sisälsivät ainetta..Ja onhan noita injektionesteitä..
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Death
- Apteekki
Ku toi subutexin patentti meni umpeen niin luulin et tulis paljo uusia bupre valmisteita mut mä en oo niitä täällä juuri nähny ja puhuttiin et hinnat laskis ja kaikkee mut ei mitään.. kukaan perehtyny asiaan ja tietäis enemmän? Ite vaan kuullu ku kaverit joskus tollasta selittii..
-
CYKO
- Kameleontti
Nää Roxanen napit olis kivan kokoisia. Ilmeisesti saa vain jenkeistä.Death wrote:Ku toi subutexin patentti meni umpeen niin luulin et tulis paljo uusia bupre valmisteita mut mä en oo niitä täällä juuri nähny ja puhuttiin et hinnat laskis ja kaikkee mut ei mitään.. kukaan perehtyny asiaan ja tietäis enemmän? Ite vaan kuullu ku kaverit joskus tollasta selittii..

Nää on niitä Englannista tuotuja pieniä mitä Suomessakin nähty. En löytänyt kuvaa yksittäisestä 8mg napista.

-
Death
- Apteekki
Noi jenkki napit oli kivan näkösii.. Kattoo jos sinne lähtee tässä joskus jos vaikka tulis vastaan.
-
peemies
- Lepakko
Mites tää väite, että Propral buustais tekkeniä, pitäneekö paikkansa?
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
xxx-men
- Kameleontti
Varmaan siinä mielessä että syke ja verenpaine laskee liian alas ni voi kuvitella et buustis jotenki. Mä otan yleensä propralia tasaamaan verenpainetta ja en oo huomannu mitään buustaavaa vaikutusta.peemies wrote:Mites tää väite, että Propral buustais tekkeniä, pitäneekö paikkansa?
-
Musta8
- Lepakko
On tää kyllä jännä lääke minun mieleestä, salakavalampaa saa etsiä.
Nyt pidin tossa vähän taukoa ja olin kipeenä noin 5pv. Otin 1,5mg subuvedot savujen kanssa niin ihme kyllä taas alkoi nuokuttamaan urakalla.
Pittää pitää breikkii et se toimii kunnolla. Toinen valinta on se helvetti. :S
Nyt pidin tossa vähän taukoa ja olin kipeenä noin 5pv. Otin 1,5mg subuvedot savujen kanssa niin ihme kyllä taas alkoi nuokuttamaan urakalla.
Pittää pitää breikkii et se toimii kunnolla. Toinen valinta on se helvetti. :S
Hi..!
-
Death
- Apteekki
Joo ei kannata lähtee päivittäin kiskoo. Kannattaa yrittää pitää se siinä kerran max. pari kertaa viikossa. Siitäki tulee jo henkinen koukku ku tarpeeks kauan käyttää. Yhelle kaverille oon tässä yrittäny takoo järkee päähän ku se on nyt viime kuukausina alkanu päivittäin käyttää. Yllättävän nopeesti huomaa olevansa koukussa ja liian myöhään tajuaa, että on aika lopettaa. Aika monille on just niin käyny, et ne on alkanu käyttää ja huomaa muutaman kuukauden päästä et on paska olo ku ei oo vetäny subuu. Ei sitä sillon vielä tajuu, mut monesti siinä ku on vuoden vetäny ni alkaa vähän miettimään mutta sillon alkaa olee jo myöhästä ellei oo vitun hyvä itsekuri tai hyvää apua esim. a-klinikka. Ite aloin ekan kerran 15-16 v. käyttää käytin 1.5v ja onnistuin lopettaa. Siitä puolen vuoden päästä homma taas alko pikkuhiljaa ja nyt oon sen jälkeen 5 vuotta taas käyttäny ja monta lopetusyritystä on ollut. Yhessä vaiheessa pääsin korvaushoitoon, annos oli laskettu jo aika alas mutta lensin sieltä pihalle ku seuloissa näky kaikkea mitä ei olisi pitänyt näkyä. Siitä on nyt 3 vuotta ja nyt tuntuu taas siltä, että vois lopettaa. Kaikenkaikkiaan elämästäni oon opiaatteja käyttänyt melkeen 8vuotta.
-
pirinisti82
- Karvakuono
ite käytän tosi harvoin aina jos kaverilla on myydä jonki verran en sitä silleen eti.
kivat nuokut saa alle millistä mut mielummin suosin stimuja.
parempi liikkeellää kun notkussa - puukko-allu
kivat nuokut saa alle millistä mut mielummin suosin stimuja.
parempi liikkeellää kun notkussa - puukko-allu
-
peemies
- Lepakko
pitkästä aikaa eilen parit kunnon töötit, niin ei tarvin aamulla kuin vähän buustia lisää. bupre, sieni, savu päällä ny, taivaallinen kombo
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
modeter
- Tuppisuu
norspan laastareille oma topic mut kysytään nyt täällä...
miten subun saa irti tuosta laastarista?
oon koittanu isopropanolilla ja vedellä liuottelemalla pari tuntia mutta ei oikee toiminu (voi johtua opiaatti toleta ja annoksesta), mutta miten tuon subun saa varmasti irti laastarista?
oon koittanu isopropanolilla ja vedellä liuottelemalla pari tuntia mutta ei oikee toiminu (voi johtua opiaatti toleta ja annoksesta), mutta miten tuon subun saa varmasti irti laastarista?
-
Death
- Apteekki
Ite en oo noita ku oikeeseen tarkotukseen käyttänyt. Onko siellä tyynyn alla sellasta mönjää tai jotain? ota se pois, siitä saa väsättyä helposti vedot. Jos et keksi mitään niin imeskelet vaan sitä laastaria. Kuinka vahva sen on?modeter wrote:norspan laastareille oma topic mut kysytään nyt täällä...
-
XTCVelho
- Lepakko
Mikä siinä on kun joka kerta lentää laatta subusta n. 2mg dosella. Nokkaan laitettuna tietysti ja vähintään 1h välein oksentaan. Tosin alla on aina ollut lyricaa 300mg tai bentsoja ja parit bisset aina tiettty. Xoneissa ei niin sama juttu mut ne yleensä kielen alle nakattuna. Kerran tuli sairaalakuosit kun otin illan aikana lavan kaljaa, kasipallo subu, ja erinnäinen määrä bentsoja ränniin tietysti. Ei hyvä juttu...Ehkä mä en vaan osaa.
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
-
modeter
- Tuppisuu
norspan laastarit on vähä niiku fentanyylis durogesic eli subu on imetty laastarin liimaan ja ei ole ns massaa mitä imeä esim suoraan piikiliillä tyyny laastarista...Death wrote:Ite en oo noita ku oikeeseen tarkotukseen käyttänyt. Onko siellä tyynyn alla sellasta mönjää tai jotain? ota se pois, siitä saa väsättyä helposti vedot. Jos et keksi mitään niin imeskelet vaan sitä laastaria. Kuinka vahva sen on?modeter wrote:norspan laastareille oma topic mut kysytään nyt täällä...
ei ollu ku 5mg subua siin laastaris ei pienimpiä mahollisia...
-
Petri6
- OD
No juurikin veteen tai alkoholiin tuon pitäisi liueta. Tosin samalla voi liueta myös kaikkea vähemmän toivottua, joten hihaan en näistä laastareista valmistettua litkua heittäisi. Kielen alta toimi kuitenkin hyvin, kun välillä pureskeli ja jaksoi pitää tarpeeksi kauan (muistaakseni 45min-1h).modeter wrote:norspan laastareille oma topic mut kysytään nyt täällä...
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Timp3
- Kameleontti
KärsivällisyyttäPetri6 wrote:No juurikin veteen tai alkoholiin tuon pitäisi liueta. Tosin samalla voi liueta myös kaikkea vähemmän toivottua, joten hihaan en näistä laastareista valmistettua litkua heittäisi. Kielen alta toimi kuitenkin hyvin, kun välillä pureskeli ja jaksoi pitää tarpeeksi kauan (muistaakseni 45min-1h).modeter wrote:norspan laastareille oma topic mut kysytään nyt täällä...
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Usoda
- LD50
Pakko sanoa että bupretuotteista noi norspanit on kyllä surkeimpia mitä on, ei oikein kunnolla sitä bupree siitä irti saa. Tietty ehkä jos pari sellasta laastaria iholle laittais niin vois sen viikon olla nuokuissa mut en rupeis yrittää rännäyskuntoon sitä liisteriä väsäämään. Kielen altakaan noi ei kyllä kovin paljoo sano.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
growy
- Kameleontti
Tosta oksentelusta sen verran,et tutulle kävi aika hämy juttu tossa taanoin.
Oli tokaa kertaa elämässään kokeilemaasa Opiaatteja,tällä kertaa Texiä. Kiskas semmosen 0,4mg nokkaan,30min päästä makas vessan lattialla oksentamas.
Ylös-euforia-sohva-notkut.
Oli syöny huonosti,diabetesta sairasti,verensokerit jääny mittaamatta:Insuliinishokki notkuissa..Oli vaan alkanut tärisemään hitaasti,kaverit ollu silleen et mitä vittua,öyskäskö toi?hetki yritetty läpsiä hereille,ei reagointia.Vähän väliä kramppaamista.. Paikalle Ambulanssi,hälytyskeskukseen sanottu et texillä överit. (muu porukka ei osannut ajatella tässä vaiheessa insuliinishokkia). Ambulanssi paikalle,eka herättelyä,sitte toinen hoitajista ymmärtää mitata verensokerit (olivat todella matalalla).
Sairaalaan glukoositippaan ja loppuillan notkui sairaalassa
Että olkaahan Diabeetikot jumalauta tarkkoja verensokereittenne kanssa aina,varsinkin päihteitä käyttäessä...
Oli tokaa kertaa elämässään kokeilemaasa Opiaatteja,tällä kertaa Texiä. Kiskas semmosen 0,4mg nokkaan,30min päästä makas vessan lattialla oksentamas.
Ylös-euforia-sohva-notkut.
Oli syöny huonosti,diabetesta sairasti,verensokerit jääny mittaamatta:Insuliinishokki notkuissa..Oli vaan alkanut tärisemään hitaasti,kaverit ollu silleen et mitä vittua,öyskäskö toi?hetki yritetty läpsiä hereille,ei reagointia.Vähän väliä kramppaamista.. Paikalle Ambulanssi,hälytyskeskukseen sanottu et texillä överit. (muu porukka ei osannut ajatella tässä vaiheessa insuliinishokkia). Ambulanssi paikalle,eka herättelyä,sitte toinen hoitajista ymmärtää mitata verensokerit (olivat todella matalalla).
Sairaalaan glukoositippaan ja loppuillan notkui sairaalassa
Että olkaahan Diabeetikot jumalauta tarkkoja verensokereittenne kanssa aina,varsinkin päihteitä käyttäessä...
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
eNZYMe
- OD
Oon melkein varma, että näin saa parhaan tehon irti ilman rännäystä.Usoda wrote:Pakko sanoa että bupretuotteista noi norspanit on kyllä surkeimpia mitä on, ei oikein kunnolla sitä bupree siitä irti saa. Tietty ehkä jos pari sellasta laastaria iholle laittais niin vois sen viikon olla nuokuissa mut en rupeis yrittää rännäyskuntoon sitä liisteriä väsäämään. Kielen altakaan noi ei kyllä kovin paljoo sano.
Ensin isopropanoli erottelu - filtteröinti - haihdutus - jäljellä olevan jauhon vesierottelu - filtteröiniti - ja lopuksi varovasti bupreveden snorttaaminen tai pluggaaminen. Toimii paremmin ja ärsyttää limakalvoja vähemmän kuin jauhon snorttaus. Pitää vaan olla varovainen ettei valu nieluun. Jollain pipetillä tai ruiskulla tiputtaa tippoja kerralla. Vanha koottava nenäsumutepullo vois olla myös toimiva. Voihan sen veden toki haihduttaakin jos nesteen tunkeminen nokkaan ei innosta.
Isopropanoli irrottaa bupren paremmin lasstarista ja toisaalta jättää jotain vesiliokoisita materiaalia pois. Toi vesivaihe on lopuksi hyödyllinen koska osa isopropanolin liuottamasta tavarasta ei ole vesiliukoista.
-
lonecell
Tästäpä tulikin mieleeni yks hetken aikaa askarruttanut kysymys. Onko buprenorfiinin rektaalisesta BA:sta mitään faktatietoa tai henkilökohtaisia kokemuksia kenelläkään? BL:ssäkin on vähän ristiriitaista tietoa. Kun tota kuitenkin jossain vaiheessa varmaan vastaan tulee, sublinguaalisessa nautinnassa on omat ongelmansa ja nokkaan en mitään pillerimurskaa viitsi enää vetää.eNZYMe wrote:ja lopuksi varovasti bupreveden snorttaaminen tai pluggaaminen