Alkoholi-topic

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: Alkoholi-topic

Post by King Ink »

Mul menee helposti varsinki kaljan kans ikävään asti. Ei voi juoda kuin 3-5 ennenkuin alkaa heikottamaan, vähän sama lonkeroiden kanssa, ehkä kun tulee monesti ihan liian nopeesti juotua, ja sit tulee mukava nousuhumala päälle vähäks aikaa ja sit vittumaiset laskut jotka kestääkin useemman tunnin. Nestettä tulee kans ihan liikaa, ja varmaan senki takia huono olo. Mut olut on ihan ykkönen ku kattoo vähän paljon sitä juo ja erityisesti millä nopeudel.

Tykkään rommia juoda eniten. Kirkkaita tulee kyl otettua jos tarjotaan. Kaikki käy kyllä..
User avatar
InvisibleKid
Karvakuono
Posts: 16
Joined: Tue 04 Oct 2011, 10:16
Location: Dragontown

Re: Alkoholi-topic

Post by InvisibleKid »

Nykyään tulee kyllä juotua enimmäkseen halpoja, tuttuja ja turvallisia suomiviinoja ja sillä hetkellä edullisinta olutta, satunnaiset cry cidut. Shotit alas kolan kera. Vähän tylsiähän nuo ovat, mutta ei sitä tequilaa raaski kovin usein ostaa vaikka se ehkä suurinta namia itselle on. Alkon valikoimasta taitaa se kullanvärinen gold sierra sitä parasta olla, antique-vaihtoehtoa ei ole oikein mitään enää löytynyt. Two fingers menee myös, scorpion on vähän niin ja näin. Jägerit suoraan pakastimesta on myös herkkua.

Krapulaakaan ei nykyään toleranssista johtuen tule juuri koskaan, harvoin edes päänsärkyä.
User avatar
PORBOT
Apteekki
Posts: 375
Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05

Re: Alkoholi-topic

Post by PORBOT »

koskenkorvaa ja punasta jaffaa nam
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
User avatar
placebo
Kameleontti
Posts: 757
Joined: Thu 05 May 2011, 20:14

Re: Alkoholi-topic

Post by placebo »

Jos kotona vain niin ihan olutta, mutta baarissa ehdottomasti perinteinen batterykossu!
Periaatteet perustana, totuus selustana.
Psychonautilus

Re: Alkoholi-topic

Post by Psychonautilus »

Kossua sen olla pitää! Vittu oon kännissä :D :D

En kyllä oikeastaan edes pidä alkoholista, kai se on sosiaalinen paine joka ajaa sitä vetämään... Onneks on krapulaan ees puolikas pami ja vähän hatsia, pääsee aamulla ryömimään kauppaan eikä tarvi jäähä sänkyyn. Krapula on kyllä pahempi kuin mitkään maailman laskut.
Grower
Lepakko
Posts: 162
Joined: Sun 10 Jan 2010, 19:03

Re: Alkoholi-topic

Post by Grower »

Krapula+laskut kyl se täst viel paranee.
User avatar
PORBOT
Apteekki
Posts: 375
Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05

Re: Alkoholi-topic

Post by PORBOT »

Mikä on muuten halvinta viunaa mitä saa Alkosta?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
User avatar
doof
Kameleontti
Posts: 615
Joined: Wed 01 Jun 2011, 16:49

Re: Alkoholi-topic

Post by doof »

Seurassa menee bisseä ja yksin tulee joutua 60% tai bisseä, fiilikse mukaaa

Ja on tää kyllä helvetin hyvä päihde näin antisosiaaliselle persoonalle :D
User avatar
Joumän
Psykonautti
Posts: 83
Joined: Sat 30 Apr 2011, 21:00

Re: Alkoholi-topic

Post by Joumän »

PORBOT wrote:Mikä on muuten halvinta viunaa mitä saa Alkosta?
Isokaato.com Halvin känni http://www.isokaato.com/top2.php
Ja laita eteen mitä vaan, jos se tuskaa helpottaa niin kyselemättä nappaan
User avatar
PORBOT
Apteekki
Posts: 375
Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05

Re: Alkoholi-topic

Post by PORBOT »

Joumän wrote:
PORBOT wrote:Mikä on muuten halvinta viunaa mitä saa Alkosta?
Isokaato.com Halvin känni http://www.isokaato.com/top2.php
Kiittti. En muistanu et sisuviuna oli noin kallista.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
Kottonmouth

Re: Alkoholi-topic

Post by Kottonmouth »

Tosi vahva karhu on kyllä vitun mahtavaa :P

12 tuollaista kun tirvaisee nopeaan tahtiin huiviin niin on sellaisessa kahvassa ettei tajua mistään mitään :cheers:
User avatar
PORBOT
Apteekki
Posts: 375
Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05

Re: Alkoholi-topic

Post by PORBOT »

Kottonmouth wrote:Tosi vahva karhu on kyllä vitun mahtavaa :P

12 tuollaista kun tirvaisee nopeaan tahtiin huiviin niin on sellaisessa kahvassa ettei tajua mistään mitään :cheers:
Paljos siinä olikaan rosentteja?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
User avatar
zero
Kameleontti
Posts: 650
Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
Location: Lahti

Re: Alkoholi-topic

Post by zero »

PORBOT wrote:
Kottonmouth wrote:Tosi vahva karhu on kyllä vitun mahtavaa :P

12 tuollaista kun tirvaisee nopeaan tahtiin huiviin niin on sellaisessa kahvassa ettei tajua mistään mitään :cheers:
Paljos siinä olikaan rosentteja?
8% näyttää olevan. kyl karhuista paras on ihan kolmoskarhu, näin siis mun mielestä. ja karhu muutenkin, parasta bissee mitä löytyy.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Kottonmouth

Re: Alkoholi-topic

Post by Kottonmouth »

Maultaan juu ehdottomasti kolmonen parasta, mutta tuo vahva karhu kilahtaa koteloon tosi mukavasti :D
User avatar
PORBOT
Apteekki
Posts: 375
Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05

Re: Alkoholi-topic

Post by PORBOT »

Olvi on sellasta olutta mitä pystyn juomaan ihan silleen mukavasti. Karhukin on ihan jeessiä. :cheers:

Mut Carlsberg, hyi vittu mitä paskaa. Ei vaan mee alas.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
User avatar
placebo
Kameleontti
Posts: 757
Joined: Thu 05 May 2011, 20:14

Re: Alkoholi-topic

Post by placebo »

Kyllä suomalaisista oluista ehdoton kuningas on Karhun 3:nen
Periaatteet perustana, totuus selustana.
User avatar
avantGarde
Lepakko
Posts: 218
Joined: Tue 06 Jul 2010, 05:21
Location: PK seutu

Re: Alkoholi-topic

Post by avantGarde »

Karhu III on kyl juu paras, mut silti tulee kulutettuu eniten pirkka III olutta koska halpa hinta varsinkin plussakortin kanssa.
Eikä makukaan ole hassumpi yhtään pirkassa. Paitsi täs yks päivä ostin kaksi 0,5l tummaa pirkka lager III olutta ja ne oli kyllä pilaantuneita/vanhentuineita, koska haisi ja maistui aivan kiljulle :shock: siis hyi helvetti. kaadoin toki viemäriin sit ne bisset. Kaveri oli ostanu samaa bisseä, mutta eri kaupasta ja sillä oli ihan sama juttu. :down:
Kottonmouth

Re: Alkoholi-topic

Post by Kottonmouth »

Tiutau sinttiii!!!!!

Tuli juuri saksanmaalta hellkkuja.

King of Spirits absinthe 70%
Abinsthe Night 3 90%
teichenne (omnooooooooooom)
Route 66 66%
Black absinthe 80%
Red absinthe 80%

namiii :love: :love:
porter

Re: Alkoholi-topic

Post by porter »

Lemppari alkoholi juoma on kyl ylivoimasesti vaaapukkamehu :cheers: :love: eli karpalolonkero, jos olsi varaa juoda sitä kori usein niin musta tulis alkoholisti nopeesti.
User avatar
PORBOT
Apteekki
Posts: 375
Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05

Re: Alkoholi-topic

Post by PORBOT »

porter wrote:Lemppari alkoholi juoma on kyl ylivoimasesti vaaapukkamehu :cheers: :love: eli karpalolonkero, jos olsi varaa juoda sitä kori usein niin musta tulis alkoholisti nopeesti.
Onse karpalo aika hyvää, mut alkaa älottää. Karpalolonkerolle arvosanaksi 4/5
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
User avatar
zero
Kameleontti
Posts: 650
Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
Location: Lahti

Re: Alkoholi-topic

Post by zero »

mulla diagnisoitiin ärtynyt paksusuoli, osaako kukaan sanoa mikä/mitkä juomat ärsyttää suolta vähiten ja mitkä eniten? ts. mitä kannattaa juoda mahd. pienillä haitoilla? ilkeä diagnoosi kun toi alkoholi tykkää maistua.

toisaalta ei onneks ollu vakavampaa. on se opittava elämää tän kanssa.

kiitän jos joku osaa auttaa. ei mitään "lopeta dokaaminen", se ei oo vaihtoehto.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
frapathea

Re: Alkoholi-topic

Post by frapathea »

No ainaki olutta kannattanee välttää, käsittäisin, mut valitettavasti ainaki pikasella tutkimuksella näyttääpi siltä, että se dokaamisen lopettaminen olis oikeesti järkevintä. Elämä on täynnä valintoja, ja nyt toiveittes vastaisesti sun pitänee vaan yksinkertaisesti valita dokaamattomuuden ja oireyhtymästä voimakkaammin kärsimisen ja kenties sen pahenemisen väliltä.
User avatar
Enfini
Psykonautti
Posts: 143
Joined: Tue 16 Nov 2010, 17:33

Re: Alkoholi-topic

Post by Enfini »

Ah viime vklp tuliais viskii Italiasta namnam, perjantaina sitten menikin porukoiden Smirnoff vodkat kun olin kyläilemässä :love:

Mites nykyään mulla tulee krapulassa pelottavankin kovia closed eye visuja, jotain naamoja hyppii silmien edessä? :D wattefakisthisshit
Kyl sitä ennenkin jotain pientä kuten viivoja ja muuta mut menee joka krapula överimmäks
User avatar
PORBOT
Apteekki
Posts: 375
Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05

Re: Alkoholi-topic

Post by PORBOT »

Kenen mielestä Jack and Daniels on hyvää? Tuli sitä juotua jonkin vert, mut en kauheesti tykännyt, mutta sit ku sitä blissas glögiin ni meni hyvin alas. Glögin kanssa hemmetin hyvää.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
Kottonmouth

Re: Alkoholi-topic

Post by Kottonmouth »

Keskinkertaista ja hintaista. Ihan ok, mutta onhan esim paketti codeja, pullo JD:tä sekä aski tupakkaa sinänsä jo käsite :P
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: Alkoholi-topic

Post by King Ink »

Joo kyl mie ainakin tykkään Jack Danielsista. Siis onhan se toki varsinkin Suomes ihan ylihintaista ja ylitunnettua ja eikä ees oikeesta viskiä blaablaa. Mut kyl se hyvältä maistuu mun suussa. Tai se ensimmäinen 4cl ainakin. Jotenkin miellyttävän makeeta ja sellasta, pehmosta. Sekottamisesta en osaa sanoa kun viskin kanssa ei oikein mikään miust sovi mitä on tullu testattua.
User avatar
Olio
Kameleontti
Posts: 550
Joined: Mon 18 Oct 2010, 22:48
Location: Tku/Hki

Re: Alkoholi-topic

Post by Olio »

Normaalilonkero ja on niitä niin paljon hyviä kun baarissa käy en osaa sanoa enää että mikä on paras.
User avatar
Arsonist
Psykonautti
Posts: 53
Joined: Wed 23 Jun 2010, 13:41

Re: Alkoholi-topic

Post by Arsonist »

Pöllitty bisse
LSD is a psychedelic subtance, which occasionally causes psychotic behaviour, in people who have not taken it.
C0H0

Re: Alkoholi-topic

Post by C0H0 »

Noniin, alkoholi näköjään menettänyt hohtonsa lopullisesti. Meinaan ettei siitä tule enää sosiaalista, rentoutunutta tai hyvää oloa niinkuin joskus alkuaikoina. Ei edes nousuhumalaa. Viime juomakerrasta oli muutama kuukausi, joten ei edes toleranssin laskeminen vaikuta, enkä ole koskaan mikään alkoholin suurkuluttaja ollut. Sitä vaan juo mutta olo ei muutu millääntavoin hauskaksi tai mitään, tietty kyl siitä se paskanen turtununt olo tulee, jos tarpeeksi on juonut tulee vain helvetin vihainen olo. Siinä se.
User avatar
BrokenFinger
Lepakko
Posts: 160
Joined: Fri 09 Jul 2010, 16:40
Location: Oulu

Re: Alkoholi-topic

Post by BrokenFinger »

Vähän sama. Alkomahoolista ei vaan saa mitään irti. Se vaan turruttaa ja tuhoaa. Nyt oon viimesen vuoden aikana juonu todella vähän. Ensin meni puoli vuotta kokonaan juomatta ja sen jälkeen ei parinkin kk tauot ole ollut vieraita. Sitä ei vaan jaksa. Mulla ei oo enää aikoihin tullu hyvä olo alkoholista vaan enemmän oksettaa vaan. Oon myös joutunu todistaa nii paljo alkoholin aiheuttamaa pahaa että en halua enää yhtään enempää.

Meidän yhteiskunta on tässä suhteessa ongelmallinen. Alkoholi on nostettu sellaseen asemaan että sen välttäminen on käytännössä täysin mahdotonta jos haluaa pysyä yhteiskunnan hyväksyttävänä jäsenenä. Sen kautta luodaan ystävyyssuhteet ja ihmisten tavatessa yhdistävä tekijä on alkoholi. Henkilö joka ei juo joko syrjäytyy koska "ei ole koskaan meidän muiden mukana". Tai sitten vaikuttaa todella oudolta ja epäilyttävältä jos liikkuu pippalossa ja baareissa mutta aina ilman juotavaa. Koettakaapa olla juomatta mutta viettää "normaalia" sosiaalista elämää samalla. Uskomattoman vaikea combo.

Itse olen ratkaissut ongelman juomalla yleensä ain muutaman oluen/vastaavaa. Silloin kuuluu vielä joukkoon mutta ei tarvi kertoa kellekkään ettei oo yhtä humalassa kuin muut. Antaa ihmisten olettaa rauhassa että kaikki on samanlaisia. :roll: Heh. Kerron itsestäänselvyyksiä täällä kuin vuosia mietittyä salaliittoteoriaa. :p No toivottavasti menee väsymyksen piikkiin. Lisää keskustelua yhteiskunta-sosiaalinen elämä-alkoholi linjalla? Onko muut kohdanneet ongelmia jos ei maistukkaan? Ja ei tarvi vaivautua, oon kuullu jo tarpeeksi tarinoita kun maistuuki liian hyvin.... :/