Alkoholi-topic
-
King Ink
- LD50
- Posts: 3910
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38
Re: Alkoholi-topic
Mul menee helposti varsinki kaljan kans ikävään asti. Ei voi juoda kuin 3-5 ennenkuin alkaa heikottamaan, vähän sama lonkeroiden kanssa, ehkä kun tulee monesti ihan liian nopeesti juotua, ja sit tulee mukava nousuhumala päälle vähäks aikaa ja sit vittumaiset laskut jotka kestääkin useemman tunnin. Nestettä tulee kans ihan liikaa, ja varmaan senki takia huono olo. Mut olut on ihan ykkönen ku kattoo vähän paljon sitä juo ja erityisesti millä nopeudel.
Tykkään rommia juoda eniten. Kirkkaita tulee kyl otettua jos tarjotaan. Kaikki käy kyllä..
Tykkään rommia juoda eniten. Kirkkaita tulee kyl otettua jos tarjotaan. Kaikki käy kyllä..
-
InvisibleKid
- Karvakuono
- Posts: 16
- Joined: Tue 04 Oct 2011, 10:16
- Location: Dragontown
Re: Alkoholi-topic
Nykyään tulee kyllä juotua enimmäkseen halpoja, tuttuja ja turvallisia suomiviinoja ja sillä hetkellä edullisinta olutta, satunnaiset cry cidut. Shotit alas kolan kera. Vähän tylsiähän nuo ovat, mutta ei sitä tequilaa raaski kovin usein ostaa vaikka se ehkä suurinta namia itselle on. Alkon valikoimasta taitaa se kullanvärinen gold sierra sitä parasta olla, antique-vaihtoehtoa ei ole oikein mitään enää löytynyt. Two fingers menee myös, scorpion on vähän niin ja näin. Jägerit suoraan pakastimesta on myös herkkua.
Krapulaakaan ei nykyään toleranssista johtuen tule juuri koskaan, harvoin edes päänsärkyä.
Krapulaakaan ei nykyään toleranssista johtuen tule juuri koskaan, harvoin edes päänsärkyä.
-
PORBOT
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05
Re: Alkoholi-topic
koskenkorvaa ja punasta jaffaa nam
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
-
placebo
- Kameleontti
- Posts: 757
- Joined: Thu 05 May 2011, 20:14
Re: Alkoholi-topic
Jos kotona vain niin ihan olutta, mutta baarissa ehdottomasti perinteinen batterykossu!
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
Psychonautilus
Re: Alkoholi-topic
Kossua sen olla pitää! Vittu oon kännissä
En kyllä oikeastaan edes pidä alkoholista, kai se on sosiaalinen paine joka ajaa sitä vetämään... Onneks on krapulaan ees puolikas pami ja vähän hatsia, pääsee aamulla ryömimään kauppaan eikä tarvi jäähä sänkyyn. Krapula on kyllä pahempi kuin mitkään maailman laskut.
En kyllä oikeastaan edes pidä alkoholista, kai se on sosiaalinen paine joka ajaa sitä vetämään... Onneks on krapulaan ees puolikas pami ja vähän hatsia, pääsee aamulla ryömimään kauppaan eikä tarvi jäähä sänkyyn. Krapula on kyllä pahempi kuin mitkään maailman laskut.
-
Grower
- Lepakko
- Posts: 162
- Joined: Sun 10 Jan 2010, 19:03
Re: Alkoholi-topic
Krapula+laskut kyl se täst viel paranee.
-
PORBOT
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05
Re: Alkoholi-topic
Mikä on muuten halvinta viunaa mitä saa Alkosta?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
-
doof
- Kameleontti
- Posts: 615
- Joined: Wed 01 Jun 2011, 16:49
Re: Alkoholi-topic
Seurassa menee bisseä ja yksin tulee joutua 60% tai bisseä, fiilikse mukaaa
Ja on tää kyllä helvetin hyvä päihde näin antisosiaaliselle persoonalle
Ja on tää kyllä helvetin hyvä päihde näin antisosiaaliselle persoonalle
-
Joumän
- Psykonautti
- Posts: 83
- Joined: Sat 30 Apr 2011, 21:00
Re: Alkoholi-topic
Isokaato.com Halvin känni http://www.isokaato.com/top2.phpPORBOT wrote:Mikä on muuten halvinta viunaa mitä saa Alkosta?
Ja laita eteen mitä vaan, jos se tuskaa helpottaa niin kyselemättä nappaan
-
PORBOT
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05
Re: Alkoholi-topic
Kiittti. En muistanu et sisuviuna oli noin kallista.Joumän wrote:Isokaato.com Halvin känni http://www.isokaato.com/top2.phpPORBOT wrote:Mikä on muuten halvinta viunaa mitä saa Alkosta?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
-
Kottonmouth
Re: Alkoholi-topic
Tosi vahva karhu on kyllä vitun mahtavaa
12 tuollaista kun tirvaisee nopeaan tahtiin huiviin niin on sellaisessa kahvassa ettei tajua mistään mitään
12 tuollaista kun tirvaisee nopeaan tahtiin huiviin niin on sellaisessa kahvassa ettei tajua mistään mitään
-
PORBOT
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05
Re: Alkoholi-topic
Paljos siinä olikaan rosentteja?Kottonmouth wrote:Tosi vahva karhu on kyllä vitun mahtavaa![]()
12 tuollaista kun tirvaisee nopeaan tahtiin huiviin niin on sellaisessa kahvassa ettei tajua mistään mitään
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
-
zero
- Kameleontti
- Posts: 650
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
- Location: Lahti
Re: Alkoholi-topic
8% näyttää olevan. kyl karhuista paras on ihan kolmoskarhu, näin siis mun mielestä. ja karhu muutenkin, parasta bissee mitä löytyy.PORBOT wrote:Paljos siinä olikaan rosentteja?Kottonmouth wrote:Tosi vahva karhu on kyllä vitun mahtavaa![]()
12 tuollaista kun tirvaisee nopeaan tahtiin huiviin niin on sellaisessa kahvassa ettei tajua mistään mitään
-
Kottonmouth
Re: Alkoholi-topic
Maultaan juu ehdottomasti kolmonen parasta, mutta tuo vahva karhu kilahtaa koteloon tosi mukavasti 
-
PORBOT
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05
Re: Alkoholi-topic
Olvi on sellasta olutta mitä pystyn juomaan ihan silleen mukavasti. Karhukin on ihan jeessiä.
Mut Carlsberg, hyi vittu mitä paskaa. Ei vaan mee alas.
Mut Carlsberg, hyi vittu mitä paskaa. Ei vaan mee alas.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
-
placebo
- Kameleontti
- Posts: 757
- Joined: Thu 05 May 2011, 20:14
Re: Alkoholi-topic
Kyllä suomalaisista oluista ehdoton kuningas on Karhun 3:nen
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
avantGarde
- Lepakko
- Posts: 218
- Joined: Tue 06 Jul 2010, 05:21
- Location: PK seutu
Re: Alkoholi-topic
Karhu III on kyl juu paras, mut silti tulee kulutettuu eniten pirkka III olutta koska halpa hinta varsinkin plussakortin kanssa.
Eikä makukaan ole hassumpi yhtään pirkassa. Paitsi täs yks päivä ostin kaksi 0,5l tummaa pirkka lager III olutta ja ne oli kyllä pilaantuneita/vanhentuineita, koska haisi ja maistui aivan kiljulle
siis hyi helvetti. kaadoin toki viemäriin sit ne bisset. Kaveri oli ostanu samaa bisseä, mutta eri kaupasta ja sillä oli ihan sama juttu. 
Eikä makukaan ole hassumpi yhtään pirkassa. Paitsi täs yks päivä ostin kaksi 0,5l tummaa pirkka lager III olutta ja ne oli kyllä pilaantuneita/vanhentuineita, koska haisi ja maistui aivan kiljulle
-
Kottonmouth
Re: Alkoholi-topic
Tiutau sinttiii!!!!!
Tuli juuri saksanmaalta hellkkuja.
King of Spirits absinthe 70%
Abinsthe Night 3 90%
teichenne (omnooooooooooom)
Route 66 66%
Black absinthe 80%
Red absinthe 80%
namiii

Tuli juuri saksanmaalta hellkkuja.
King of Spirits absinthe 70%
Abinsthe Night 3 90%
teichenne (omnooooooooooom)
Route 66 66%
Black absinthe 80%
Red absinthe 80%
namiii
-
porter
Re: Alkoholi-topic
Lemppari alkoholi juoma on kyl ylivoimasesti vaaapukkamehu
eli karpalolonkero, jos olsi varaa juoda sitä kori usein niin musta tulis alkoholisti nopeesti.
-
PORBOT
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05
Re: Alkoholi-topic
Onse karpalo aika hyvää, mut alkaa älottää. Karpalolonkerolle arvosanaksi 4/5porter wrote:Lemppari alkoholi juoma on kyl ylivoimasesti vaaapukkamehu![]()
eli karpalolonkero, jos olsi varaa juoda sitä kori usein niin musta tulis alkoholisti nopeesti.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
-
zero
- Kameleontti
- Posts: 650
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
- Location: Lahti
Re: Alkoholi-topic
mulla diagnisoitiin ärtynyt paksusuoli, osaako kukaan sanoa mikä/mitkä juomat ärsyttää suolta vähiten ja mitkä eniten? ts. mitä kannattaa juoda mahd. pienillä haitoilla? ilkeä diagnoosi kun toi alkoholi tykkää maistua.
toisaalta ei onneks ollu vakavampaa. on se opittava elämää tän kanssa.
kiitän jos joku osaa auttaa. ei mitään "lopeta dokaaminen", se ei oo vaihtoehto.
toisaalta ei onneks ollu vakavampaa. on se opittava elämää tän kanssa.
kiitän jos joku osaa auttaa. ei mitään "lopeta dokaaminen", se ei oo vaihtoehto.
-
frapathea
Re: Alkoholi-topic
No ainaki olutta kannattanee välttää, käsittäisin, mut valitettavasti ainaki pikasella tutkimuksella näyttääpi siltä, että se dokaamisen lopettaminen olis oikeesti järkevintä. Elämä on täynnä valintoja, ja nyt toiveittes vastaisesti sun pitänee vaan yksinkertaisesti valita dokaamattomuuden ja oireyhtymästä voimakkaammin kärsimisen ja kenties sen pahenemisen väliltä.
-
Enfini
- Psykonautti
- Posts: 143
- Joined: Tue 16 Nov 2010, 17:33
Re: Alkoholi-topic
Ah viime vklp tuliais viskii Italiasta namnam, perjantaina sitten menikin porukoiden Smirnoff vodkat kun olin kyläilemässä
Mites nykyään mulla tulee krapulassa pelottavankin kovia closed eye visuja, jotain naamoja hyppii silmien edessä?
wattefakisthisshit
Kyl sitä ennenkin jotain pientä kuten viivoja ja muuta mut menee joka krapula överimmäks
Mites nykyään mulla tulee krapulassa pelottavankin kovia closed eye visuja, jotain naamoja hyppii silmien edessä?
Kyl sitä ennenkin jotain pientä kuten viivoja ja muuta mut menee joka krapula överimmäks
-
PORBOT
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Wed 21 Sep 2011, 16:05
Re: Alkoholi-topic
Kenen mielestä Jack and Daniels on hyvää? Tuli sitä juotua jonkin vert, mut en kauheesti tykännyt, mutta sit ku sitä blissas glögiin ni meni hyvin alas. Glögin kanssa hemmetin hyvää.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
-
Kottonmouth
Re: Alkoholi-topic
Keskinkertaista ja hintaista. Ihan ok, mutta onhan esim paketti codeja, pullo JD:tä sekä aski tupakkaa sinänsä jo käsite 
-
King Ink
- LD50
- Posts: 3910
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38
Re: Alkoholi-topic
Joo kyl mie ainakin tykkään Jack Danielsista. Siis onhan se toki varsinkin Suomes ihan ylihintaista ja ylitunnettua ja eikä ees oikeesta viskiä blaablaa. Mut kyl se hyvältä maistuu mun suussa. Tai se ensimmäinen 4cl ainakin. Jotenkin miellyttävän makeeta ja sellasta, pehmosta. Sekottamisesta en osaa sanoa kun viskin kanssa ei oikein mikään miust sovi mitä on tullu testattua.
-
Olio
- Kameleontti
- Posts: 550
- Joined: Mon 18 Oct 2010, 22:48
- Location: Tku/Hki
Re: Alkoholi-topic
Normaalilonkero ja on niitä niin paljon hyviä kun baarissa käy en osaa sanoa enää että mikä on paras.
-
Arsonist
- Psykonautti
- Posts: 53
- Joined: Wed 23 Jun 2010, 13:41
Re: Alkoholi-topic
Pöllitty bisse
LSD is a psychedelic subtance, which occasionally causes psychotic behaviour, in people who have not taken it.
-
C0H0
Re: Alkoholi-topic
Noniin, alkoholi näköjään menettänyt hohtonsa lopullisesti. Meinaan ettei siitä tule enää sosiaalista, rentoutunutta tai hyvää oloa niinkuin joskus alkuaikoina. Ei edes nousuhumalaa. Viime juomakerrasta oli muutama kuukausi, joten ei edes toleranssin laskeminen vaikuta, enkä ole koskaan mikään alkoholin suurkuluttaja ollut. Sitä vaan juo mutta olo ei muutu millääntavoin hauskaksi tai mitään, tietty kyl siitä se paskanen turtununt olo tulee, jos tarpeeksi on juonut tulee vain helvetin vihainen olo. Siinä se.
-
BrokenFinger
- Lepakko
- Posts: 160
- Joined: Fri 09 Jul 2010, 16:40
- Location: Oulu
Re: Alkoholi-topic
Vähän sama. Alkomahoolista ei vaan saa mitään irti. Se vaan turruttaa ja tuhoaa. Nyt oon viimesen vuoden aikana juonu todella vähän. Ensin meni puoli vuotta kokonaan juomatta ja sen jälkeen ei parinkin kk tauot ole ollut vieraita. Sitä ei vaan jaksa. Mulla ei oo enää aikoihin tullu hyvä olo alkoholista vaan enemmän oksettaa vaan. Oon myös joutunu todistaa nii paljo alkoholin aiheuttamaa pahaa että en halua enää yhtään enempää.
Meidän yhteiskunta on tässä suhteessa ongelmallinen. Alkoholi on nostettu sellaseen asemaan että sen välttäminen on käytännössä täysin mahdotonta jos haluaa pysyä yhteiskunnan hyväksyttävänä jäsenenä. Sen kautta luodaan ystävyyssuhteet ja ihmisten tavatessa yhdistävä tekijä on alkoholi. Henkilö joka ei juo joko syrjäytyy koska "ei ole koskaan meidän muiden mukana". Tai sitten vaikuttaa todella oudolta ja epäilyttävältä jos liikkuu pippalossa ja baareissa mutta aina ilman juotavaa. Koettakaapa olla juomatta mutta viettää "normaalia" sosiaalista elämää samalla. Uskomattoman vaikea combo.
Itse olen ratkaissut ongelman juomalla yleensä ain muutaman oluen/vastaavaa. Silloin kuuluu vielä joukkoon mutta ei tarvi kertoa kellekkään ettei oo yhtä humalassa kuin muut. Antaa ihmisten olettaa rauhassa että kaikki on samanlaisia.
Heh. Kerron itsestäänselvyyksiä täällä kuin vuosia mietittyä salaliittoteoriaa. :p No toivottavasti menee väsymyksen piikkiin. Lisää keskustelua yhteiskunta-sosiaalinen elämä-alkoholi linjalla? Onko muut kohdanneet ongelmia jos ei maistukkaan? Ja ei tarvi vaivautua, oon kuullu jo tarpeeksi tarinoita kun maistuuki liian hyvin.... 
Meidän yhteiskunta on tässä suhteessa ongelmallinen. Alkoholi on nostettu sellaseen asemaan että sen välttäminen on käytännössä täysin mahdotonta jos haluaa pysyä yhteiskunnan hyväksyttävänä jäsenenä. Sen kautta luodaan ystävyyssuhteet ja ihmisten tavatessa yhdistävä tekijä on alkoholi. Henkilö joka ei juo joko syrjäytyy koska "ei ole koskaan meidän muiden mukana". Tai sitten vaikuttaa todella oudolta ja epäilyttävältä jos liikkuu pippalossa ja baareissa mutta aina ilman juotavaa. Koettakaapa olla juomatta mutta viettää "normaalia" sosiaalista elämää samalla. Uskomattoman vaikea combo.
Itse olen ratkaissut ongelman juomalla yleensä ain muutaman oluen/vastaavaa. Silloin kuuluu vielä joukkoon mutta ei tarvi kertoa kellekkään ettei oo yhtä humalassa kuin muut. Antaa ihmisten olettaa rauhassa että kaikki on samanlaisia.