Jay-p wrote:Joo itsekkin oon tilaamassa tota tavaraa netista. Ja kaikista parastahan tassa on etta toi taitaa olla edelleen? laillista Suomessa. JOten kuumotuksia ei tarvitse kestaa sita tilaillessa.
IHan mukavia kokemuksia aineesta loytyy myos muualta netista, ehka kenties vahan erilaisia. Niissa jutuissa mita oon lukenut, on lahinna hehkutettu kratomia maasta taivaisiin. Sopii kuulemma opiskelijoille tai jotain, nahtavasti piristavan vaikutuksen takia.
Joo, laillistahan se vieläkin on.
En kyllä itse ole huomannut mitään piristäviä vaikutuksia kratomissa. Ennenminkin päinvastoin, tekee mieli levyttää ja chillailla
Ei kyllä kannata liikaa aineelta odottaa nettihehkutuksien perusteella.. Ei se kuitenkaan niin ihmeellistä tavaraa ole.
joo on tuota 15x extractia tullu kokeiltua parikertaa teen muodossa. eikä todellakaan ole mitään kummosta. vähän "rento" fiilis ja siinä se sit onki...
savujen kanssa kombotettuna toimii varmasti paremmin
Kokeilin tuota 15x viime viikonloppuna gramman teenä savujen päälle ja savut vielä laskuissa ja oikein mukavaa oli. Voisi kokeilla isompaa annosta pelkiltään. Tuli ainakin huolella keiteltyä se kun tuli pistettyä aika reilusti vettä yhteen grammaan nähden.
Haihdutin juoman määrän yhteen lasilliseen(2dl) ja lisäsin reilusti hunajaa ja muutaman pisaran sitruunamehua tuosta sitruunanmuotoisesta pullosta ja ihan hyvää oli. Tai hunajaa oli ehkä jopa liikaa. Tietysti itellä oli siinä vaan gramma että varmaan paskemmalta maistuu mitä enemmän siinä on. Mutta tuolla suhteella että gramma 15äxää lasilliseen tuli ihan hyvää.
ite nakkasin jauheet kuppiin, kuumaa vettä päälle, sokeria ja eikun juomaan...ihan jauheineen päivineen
Eiköhän se noinkin toimi. Ajattelin että keittelen siitä jauheesta kaiken irti niin ei tarvitse sitä jauhetta juoda ja että imeytyisi paremmin nesteestä kun siitä jauhosta.
ishtar wrote:hieman kyllä pettynyt olen. aika yhtä tyhjän kanssa koko kratomi.....
Sitä pitää vetää suuria määriä. Normaali lehteä just se ~10g niin hyvin toimii, ei pitäis pettyny olla. Huh. Vaikka kalliiks tuleekin. Turha valittaa. Jos tilaa niin tilaa niin ostaa, laillinen korvike se kumminkin on. Kyl ittelle moinen maistuu. Huih.
ai jaha? mulla on vaan tota 15x extractia... sitä ~10g? johan on. Azariuksessa sanottiin että sitä 0.5g riittää lieviin vaikutuksiin ja 1.5g vahvoihin.... että tota noin... miten se sitten pitäisi nauttia/valmistaa? oon liottanu sitä kuumaan veteen ja kokeillu haihduttaa, mut ei vaan nappaa...pikkusen semmonen _vetelä olo_ ja siinä se sit on....jee jee -.-' turhan päivästä...
ishtar wrote:ai jaha? mulla on vaan tota 15x extractia... sitä ~10g? johan on. Azariuksessa sanottiin että sitä 0.5g riittää lieviin vaikutuksiin ja 1.5g vahvoihin.... että tota noin... miten se sitten pitäisi nauttia/valmistaa? oon liottanu sitä kuumaan veteen ja kokeillu haihduttaa, mut ei vaan nappaa...pikkusen semmonen _vetelä olo_ ja siinä se sit on....jee jee -.-' turhan päivästä...
kokeile kolmesta gstä ylöspäin, itsellä 3 oli liian vähän, 7 taas oli jo melkeen liikaa. keittelin kattilassa joku kymmenisen minuttia.
Täh? 3g liian vähän? Sehän maksaa melki parikymppiä, eikö sit oo paljon järkevämpää tot normaalii lehtee ostaa, mikä maksaa sen 10-13e/10g, joka riittää ihan hyvin.
Ihan älytöntä toi jos tot tarvii noin paljon vetää. Huh.
ishtar wrote:ai jaha? mulla on vaan tota 15x extractia... sitä ~10g? johan on. Azariuksessa sanottiin että sitä 0.5g riittää lieviin vaikutuksiin ja 1.5g vahvoihin.... että tota noin... miten se sitten pitäisi nauttia/valmistaa? oon liottanu sitä kuumaan veteen ja kokeillu haihduttaa, mut ei vaan nappaa...pikkusen semmonen _vetelä olo_ ja siinä se sit on....jee jee -.-' turhan päivästä...
kokeile kolmesta gstä ylöspäin, itsellä 3 oli liian vähän, 7 taas oli jo melkeen liikaa. keittelin kattilassa joku kymmenisen minuttia.
En tiedä annostuksista, mutta oletko varma että itselläsi oli 15x extractia?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
15x ekstraktia tullut nyt nautittua ~1,5g. Mahtava olo. Paljon puhtaammat vaikutukset kuin noissa muissa (lehti, jauhe ja tavallinen ekstrakti). Yleensä minulla mennyt maha sekaisin isommilla annoksilla, mutta nyt on ihan samanlainen olo kuin olisi kiskonut jotain 300mg tramalia. Hyvää kamaa kyllä.
Edit: Perutaanpas puheita. Kyllä tästäkin pientä nauseaa tuli. Mutta nyt ollaankin jo aika pihalla.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Itse hankin käsiini 1g kratomia, ei tietääkseni edes mitään extractia.. miksi sitä edes myydään noin pieniä määriä.. tuskin toimii, mutta tiedämpähän sitten miltä maistuu.. Eikös polttamalla parhaiten mene?
Itsekin olen parit kerrat saanut oikein hyvät olot lehdestä teetä keitellen, 5g annoksilla. Nyt viimesen kerran kun käytin 3:1 extractia kaverin kanssa niin jäi vähän vajaiksi. Toisaalta olimme kohtuullisen pilvessä jotta vähän vaikeampi arvioida. Mutta ekat kerrat oli kyllä helposti tyydyttävät vaikutukset.
Kratom tosiaan on opiaattimainen, mutta IMO miellyttävämpi kuin esim. kodeiini. Kratomista kun ei tule sellaista jonkilaista kehon epämukavuutta, mikä kodeiinista tulee.
Teetä tein tosta grammasta, tyhjään mahaan ja tietty söin moskat.. Pientä rentoutuneisuutta, ihan mukava suht normaali olo. Harmi, että vain gramma mutta sainpahan ostokseni tasarahalla .
aivoruoska wrote:btw. ei sovi sienien tai lsa:n kanssa kovin hyvin yhteen. laskee psykedeelisyyttä liikaa.
"Mitragynine also exhibits a yohimbine-like binding to alpha-adrenergic receptors. Stimulation of postsynaptic alpha-2-adrenoceptors, blockade of 5-HT2A receptors, or both, are involved in mitragynine's suppression of 5-HT2A mediated head-twitch response in mice. It has been speculated that mitragynine's activity at 5-HT2A receptors may suppress the activity of psychedelic drugs, which are agonists at these receptor sites."
Kysymys: Onko kaikki 15x extractinne tilattu azariuksesta? Onkohan Mayan 15x parempaa/huononpaa?
Toinen: Osaako kukaan veikata kumpi on parempaa, toi resin-extrakti vai toi dry-extract? Resin-extrakti taitaa olla vesierottelu mutta entäs toi toinen? Resiini on vielä mukavan muovailtavaa, tuoksuukin ihan lakritsalle :p
Ite en ole innostunut yhtään noista extrakteista. Tilasin kerran kuivattujen lehtien lisäksi pussin 15x extraktia eikä toiminut juuri ollenkaan. Voi tietysti olla että tein jotain väärin, mutta samalla tavalla toimin kuin lehtimurskankin kanssa.
2g on PAKKO riittää. Tulee jo yhden annoksen hinnaksi silloin joku 10e jos ei ihan tukussa osta. Jos joutuu vielä boostaamaan parilla grammalla ni sit kyl pitää sijoittaa "ihan oikeisiin" HUUmeisiin mielummin.
Tuleeko kratomista muuten minkälaista opiaatti toleranssia? Itse nyt kiskonu tramalia pari viikkoa ja jos tässä välissä kiskoo kratomia, niin nostaisiko se toleranssia tramalille? Tekisi mieli saada tolet alas, että tramal taas potkisi kunnolla.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Itse otin ainakin varman päälle ja otin täydet 3g azan extractia.. mukavat pörinät hienoiset nousut,paukut toimii ja kivaa on! uni hiukan sekavaa valvetilaa, mut kallista vaikutuksiin nähe...
Kratomia ajattelin ens kuussa tilata A:sta kun rahatilanne vähän paranee. Kehtaako muuten pankin kautta maksaa? Ei niinkään kuumotusten takia vaan siksi, että verottaako ne pirulaiset sen 20egee ulkomaan maksusta? Tilaillut ihan muita juttuja joskus aasiasta ja törkeää hintaa rahan siirrosta repivät ><
Jos ei muuten niin sitten kai vaan tuohta kirjekuoreen >_O;
Edit: Hitsi kun on kallista. Voisi kai kysäistä yheltä kaverilta josko pistettäis puokkiin o.O; niin pääsisi edes kokeileen onko rahan/vaivan arvoista kun näkyy olevan vähän juupas/eipäs tilanne.