Kratom

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
User avatar
benelux fat
Kameleontti
Posts: 510
Joined: Wed 21 Sep 2005, 23:54
Location: Hki

Post by benelux fat »

Jay-p wrote:Joo itsekkin oon tilaamassa tota tavaraa netista. Ja kaikista parastahan tassa on etta toi taitaa olla edelleen? laillista Suomessa. JOten kuumotuksia ei tarvitse kestaa sita tilaillessa.
IHan mukavia kokemuksia aineesta loytyy myos muualta netista, ehka kenties vahan erilaisia. Niissa jutuissa mita oon lukenut, on lahinna hehkutettu kratomia maasta taivaisiin. Sopii kuulemma opiskelijoille tai jotain, nahtavasti piristavan vaikutuksen takia. :D
Joo, laillistahan se vieläkin on.

En kyllä itse ole huomannut mitään piristäviä vaikutuksia kratomissa. Ennenminkin päinvastoin, tekee mieli levyttää ja chillailla 8)

Ei kyllä kannata liikaa aineelta odottaa nettihehkutuksien perusteella.. Ei se kuitenkaan niin ihmeellistä tavaraa ole.
ishtar
Psykonautti
Posts: 86
Joined: Tue 01 Nov 2005, 11:39

Post by ishtar »

joo on tuota 15x extractia tullu kokeiltua parikertaa teen muodossa. eikä todellakaan ole mitään kummosta. vähän "rento" fiilis ja siinä se sit onki...:roll:
savujen kanssa kombotettuna toimii varmasti paremmin
Ahab

Post by Ahab »

Kokeilin tuota 15x viime viikonloppuna gramman teenä savujen päälle ja savut vielä laskuissa ja oikein mukavaa oli. Voisi kokeilla isompaa annosta pelkiltään. Tuli ainakin huolella keiteltyä se kun tuli pistettyä aika reilusti vettä yhteen grammaan nähden.
ishtar
Psykonautti
Posts: 86
Joined: Tue 01 Nov 2005, 11:39

Post by ishtar »

vois seuraavalla kerralla laittaa enemmän vettä ku on muuten hieman kitkerää :x mutta ei se maku ollutkaan NIIN paha mitä odotin....
Ahab

Post by Ahab »

Haihdutin juoman määrän yhteen lasilliseen(2dl) ja lisäsin reilusti hunajaa ja muutaman pisaran sitruunamehua tuosta sitruunanmuotoisesta pullosta ja ihan hyvää oli. Tai hunajaa oli ehkä jopa liikaa. Tietysti itellä oli siinä vaan gramma että varmaan paskemmalta maistuu mitä enemmän siinä on. Mutta tuolla suhteella että gramma 15äxää lasilliseen tuli ihan hyvää.
ishtar
Psykonautti
Posts: 86
Joined: Tue 01 Nov 2005, 11:39

Post by ishtar »

Haihdutit?

ite nakkasin jauheet kuppiin, kuumaa vettä päälle, sokeria ja eikun juomaan...ihan jauheineen päivineen :roll:
Ahab

Post by Ahab »

ishtar wrote:Haihdutit?

ite nakkasin jauheet kuppiin, kuumaa vettä päälle, sokeria ja eikun juomaan...ihan jauheineen päivineen :roll:
Eiköhän se noinkin toimi. Ajattelin että keittelen siitä jauheesta kaiken irti niin ei tarvitse sitä jauhetta juoda ja että imeytyisi paremmin nesteestä kun siitä jauhosta.
ishtar
Psykonautti
Posts: 86
Joined: Tue 01 Nov 2005, 11:39

Post by ishtar »

hieman kyllä pettynyt olen. aika yhtä tyhjän kanssa koko kratomi..... :(
User avatar
zero
Kameleontti
Posts: 650
Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
Location: Lahti

Post by zero »

ishtar wrote:hieman kyllä pettynyt olen. aika yhtä tyhjän kanssa koko kratomi..... :(
Sitä pitää vetää suuria määriä. Normaali lehteä just se ~10g niin hyvin toimii, ei pitäis pettyny olla. Huh. Vaikka kalliiks tuleekin. Turha valittaa. Jos tilaa niin tilaa niin ostaa, laillinen korvike se kumminkin on. Kyl ittelle moinen maistuu. Huih.
ishtar
Psykonautti
Posts: 86
Joined: Tue 01 Nov 2005, 11:39

Post by ishtar »

ai jaha? mulla on vaan tota 15x extractia... sitä ~10g? :D johan on. Azariuksessa sanottiin että sitä 0.5g riittää lieviin vaikutuksiin ja 1.5g vahvoihin.... että tota noin... miten se sitten pitäisi nauttia/valmistaa? oon liottanu sitä kuumaan veteen ja kokeillu haihduttaa, mut ei vaan nappaa...pikkusen semmonen _vetelä olo_ ja siinä se sit on....jee jee -.-' turhan päivästä...
User avatar
zero
Kameleontti
Posts: 650
Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
Location: Lahti

Post by zero »

aivoruoska wrote:
ishtar wrote:ai jaha? mulla on vaan tota 15x extractia... sitä ~10g? :D johan on. Azariuksessa sanottiin että sitä 0.5g riittää lieviin vaikutuksiin ja 1.5g vahvoihin.... että tota noin... miten se sitten pitäisi nauttia/valmistaa? oon liottanu sitä kuumaan veteen ja kokeillu haihduttaa, mut ei vaan nappaa...pikkusen semmonen _vetelä olo_ ja siinä se sit on....jee jee -.-' turhan päivästä...
kokeile kolmesta gstä ylöspäin, itsellä 3 oli liian vähän, 7 taas oli jo melkeen liikaa. keittelin kattilassa joku kymmenisen minuttia.
Täh? 3g liian vähän? Sehän maksaa melki parikymppiä, eikö sit oo paljon järkevämpää tot normaalii lehtee ostaa, mikä maksaa sen 10-13e/10g, joka riittää ihan hyvin.

Ihan älytöntä toi jos tot tarvii noin paljon vetää. Huh.
User avatar
Lasipallo
Kameleontti
Posts: 872
Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09

Post by Lasipallo »

aivoruoska wrote:
ishtar wrote:ai jaha? mulla on vaan tota 15x extractia... sitä ~10g? :D johan on. Azariuksessa sanottiin että sitä 0.5g riittää lieviin vaikutuksiin ja 1.5g vahvoihin.... että tota noin... miten se sitten pitäisi nauttia/valmistaa? oon liottanu sitä kuumaan veteen ja kokeillu haihduttaa, mut ei vaan nappaa...pikkusen semmonen _vetelä olo_ ja siinä se sit on....jee jee -.-' turhan päivästä...
kokeile kolmesta gstä ylöspäin, itsellä 3 oli liian vähän, 7 taas oli jo melkeen liikaa. keittelin kattilassa joku kymmenisen minuttia.
En tiedä annostuksista, mutta oletko varma että itselläsi oli 15x extractia?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
User avatar
W10
Kameleontti
Posts: 640
Joined: Wed 21 Sep 2005, 20:24
Location: Mirrorland

Post by W10 »

15x ekstraktia tullut nyt nautittua ~1,5g. Mahtava olo. Paljon puhtaammat vaikutukset kuin noissa muissa (lehti, jauhe ja tavallinen ekstrakti). Yleensä minulla mennyt maha sekaisin isommilla annoksilla, mutta nyt on ihan samanlainen olo kuin olisi kiskonut jotain 300mg tramalia. Hyvää kamaa kyllä.

Edit: Perutaanpas puheita. Kyllä tästäkin pientä nauseaa tuli. Mutta nyt ollaankin jo aika pihalla. :shock:
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
ishtar
Psykonautti
Posts: 86
Joined: Tue 01 Nov 2005, 11:39

Post by ishtar »

15x extractia oli eikä kummoset vaikutukset ollu, huippu fiilis muuten kyllä :)
heiman oisin enemmän odottanut mut eipä voi enää mitään :P
MoFa_
Karvakuono
Posts: 17
Joined: Fri 28 Jul 2006, 00:45
Location: Sienimaailma

Post by MoFa_ »

Oiskohan tää kratom moska kokeilemisen arvosta, voisi tilata 10g pussillisen teenä nautiskelisi.. 8)
Joniitti
Apteekki
Posts: 363
Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58

Post by Joniitti »

Itse hankin käsiini 1g kratomia, ei tietääkseni edes mitään extractia.. miksi sitä edes myydään noin pieniä määriä.. tuskin toimii, mutta tiedämpähän sitten miltä maistuu.. Eikös polttamalla parhaiten mene?
User avatar
zero
Kameleontti
Posts: 650
Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
Location: Lahti

Post by zero »

Joniitti wrote:Eikös polttamalla parhaiten mene?
en usko. teenähän tuo kait yleensä "nautitaan".
MoFa_
Karvakuono
Posts: 17
Joined: Fri 28 Jul 2006, 00:45
Location: Sienimaailma

Post by MoFa_ »

Kratom menee vissiin tullistakin läpite aivan moitteettomasti..?
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Post by tRip »

MoFa_ wrote:Kratom menee vissiin tullistakin läpite aivan moitteettomasti..?
Jep
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Post by tRip »

MoFa_ wrote:Oiskohan tää kratom moska kokeilemisen arvosta, voisi tilata 10g pussillisen teenä nautiskelisi.. 8)
On todella kokeilemisen arvoista, kallista tosin.

Tekisi niin mieli saada pikku kratom pöhnä :P
kurz
Psykonautti
Posts: 124
Joined: Tue 11 Jul 2006, 14:21
Location: Kuopio

Post by kurz »

Itsekin olen parit kerrat saanut oikein hyvät olot lehdestä teetä keitellen, 5g annoksilla. Nyt viimesen kerran kun käytin 3:1 extractia kaverin kanssa niin jäi vähän vajaiksi. Toisaalta olimme kohtuullisen pilvessä jotta vähän vaikeampi arvioida. Mutta ekat kerrat oli kyllä helposti tyydyttävät vaikutukset.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Post by tRip »

Kratom tosiaan on opiaattimainen, mutta IMO miellyttävämpi kuin esim. kodeiini. Kratomista kun ei tule sellaista jonkilaista kehon epämukavuutta, mikä kodeiinista tulee.
Joniitti
Apteekki
Posts: 363
Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58

Post by Joniitti »

Teetä tein tosta grammasta, tyhjään mahaan ja tietty söin moskat.. Pientä rentoutuneisuutta, ihan mukava suht normaali olo. Harmi, että vain gramma mutta sainpahan ostokseni tasarahalla :).
Enth

Post by Enth »

aivoruoska wrote:btw. ei sovi sienien tai lsa:n kanssa kovin hyvin yhteen. laskee psykedeelisyyttä liikaa.
"Mitragynine also exhibits a yohimbine-like binding to alpha-adrenergic receptors. Stimulation of postsynaptic alpha-2-adrenoceptors, blockade of 5-HT2A receptors, or both, are involved in mitragynine's suppression of 5-HT2A mediated head-twitch response in mice. It has been speculated that mitragynine's activity at 5-HT2A receptors may suppress the activity of psychedelic drugs, which are agonists at these receptor sites."

(http://www.murple.net/yachay/index.php/Kratom)
Toi varmaan selittää miksi laski psykedeelisyyttä.


Kysymys: Onko kaikki 15x extractinne tilattu azariuksesta? Onkohan Mayan 15x parempaa/huononpaa?

Toinen: Osaako kukaan veikata kumpi on parempaa, toi resin-extrakti vai toi dry-extract? Resin-extrakti taitaa olla vesierottelu mutta entäs toi toinen? Resiini on vielä mukavan muovailtavaa, tuoksuukin ihan lakritsalle :p
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Post by tRip »

Ite en ole innostunut yhtään noista extrakteista. Tilasin kerran kuivattujen lehtien lisäksi pussin 15x extraktia eikä toiminut juuri ollenkaan. Voi tietysti olla että tein jotain väärin, mutta samalla tavalla toimin kuin lehtimurskankin kanssa.
Enth

Post by Enth »

2g on PAKKO riittää. Tulee jo yhden annoksen hinnaksi silloin joku 10e jos ei ihan tukussa osta. Jos joutuu vielä boostaamaan parilla grammalla ni sit kyl pitää sijoittaa "ihan oikeisiin" HUUmeisiin mielummin.
User avatar
W10
Kameleontti
Posts: 640
Joined: Wed 21 Sep 2005, 20:24
Location: Mirrorland

Post by W10 »

Tuleeko kratomista muuten minkälaista opiaatti toleranssia? Itse nyt kiskonu tramalia pari viikkoa ja jos tässä välissä kiskoo kratomia, niin nostaisiko se toleranssia tramalille? Tekisi mieli saada tolet alas, että tramal taas potkisi kunnolla.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Humuilija
Karvakuono
Posts: 46
Joined: Tue 22 Aug 2006, 17:47

Post by Humuilija »

Itse otin ainakin varman päälle ja otin täydet 3g azan extractia.. mukavat pörinät hienoiset nousut,paukut toimii ja kivaa on! uni hiukan sekavaa valvetilaa, mut kallista vaikutuksiin nähe...
Enth

Post by Enth »

Oon kyllä parempia oloja kratomista saannu kuin napeista jne, mutta ei vaan oo varaa :)
User avatar
Pinkkivi
Karvakuono
Posts: 23
Joined: Mon 28 Aug 2006, 15:34
Location: Tmprkl

Post by Pinkkivi »

Kratomia ajattelin ens kuussa tilata A:sta kun rahatilanne vähän paranee. Kehtaako muuten pankin kautta maksaa? Ei niinkään kuumotusten takia vaan siksi, että verottaako ne pirulaiset sen 20egee ulkomaan maksusta? Tilaillut ihan muita juttuja joskus aasiasta ja törkeää hintaa rahan siirrosta repivät ><

Jos ei muuten niin sitten kai vaan tuohta kirjekuoreen >_O;

Edit: Hitsi kun on kallista. Voisi kai kysäistä yheltä kaverilta josko pistettäis puokkiin o.O; niin pääsisi edes kokeileen onko rahan/vaivan arvoista kun näkyy olevan vähän juupas/eipäs tilanne.