Elikkä annoksena oli 900mg eroteltua deksmiä. Vaikutukset tuntuivat jo siinä puolentunnin päästä, nousut lähtivät kunnolla käyntiin kuitenkin vasta noin tunnin kuluttua nauttimisesta. Alkoi aivan tajuton hihitys, ei vaan pystyny oleen nauramatta. Vähän tämän jälkeen suljin silmäni ja päädyin diskoon jossa oli aivan tajuttoman yksityiskohtaisen näköistä, ja kuulin musiikin vaikka en silloin oikeasti musiikkia kuunnellut. Diskossa oli vain tummia ihmisten "varjoja", joista yksi sitten antoi minulle jotain, en tosin muista mitä se oli.
Tämän jälkeen avasin silmät, jolloin alkoikin se tripin erikoisin osio. Verhot muuttuivat naisiksi, ja ne hymyilivät minulle ja keimailivat edessäni. Tästä eteenpäin en viitsi kertoa, se oli aika sekavaa kun kävimme välillä rannalla jne. Muutaman tunnin päästä saavuimme tähän samaan kämppään missä aloitin tripin, ja taas omituisuudet alkoivat: Tyynyt muuttuivat naisiksi, puolialastomiksi naisiksi ja ne poseerasivat ja kieriskelivät sohvalla hyvin eroottisen näköisesti
Eli siis, ehkä erikoisin asia ja se miksi tämän teille kerroin oli se mitä ei minulle ole vielä aijemmin dxm tuottanut: Näin vahvoja "hallusinaatioita" tai esineiden muutoksia. Onko tämä teille muille niin yleistä? Itselleni se avasi uuden todella viihdyttävän puolen tästä aineesta, siis en ole aijemmin kokenut mitään näin aitoa muutosta silmät auki