The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Puuhamies
Karvakuono

Re: The dextrometorfaani topic

Post by Puuhamies »

Joo nyt on kyl ihan pakko tulla hehkuttamaan viime viikonloppusta trippiä :razz: .

Elikkä annoksena oli 900mg eroteltua deksmiä. Vaikutukset tuntuivat jo siinä puolentunnin päästä, nousut lähtivät kunnolla käyntiin kuitenkin vasta noin tunnin kuluttua nauttimisesta. Alkoi aivan tajuton hihitys, ei vaan pystyny oleen nauramatta. Vähän tämän jälkeen suljin silmäni ja päädyin diskoon jossa oli aivan tajuttoman yksityiskohtaisen näköistä, ja kuulin musiikin vaikka en silloin oikeasti musiikkia kuunnellut. Diskossa oli vain tummia ihmisten "varjoja", joista yksi sitten antoi minulle jotain, en tosin muista mitä se oli.

Tämän jälkeen avasin silmät, jolloin alkoikin se tripin erikoisin osio. Verhot muuttuivat naisiksi, ja ne hymyilivät minulle ja keimailivat edessäni. Tästä eteenpäin en viitsi kertoa, se oli aika sekavaa kun kävimme välillä rannalla jne. Muutaman tunnin päästä saavuimme tähän samaan kämppään missä aloitin tripin, ja taas omituisuudet alkoivat: Tyynyt muuttuivat naisiksi, puolialastomiksi naisiksi ja ne poseerasivat ja kieriskelivät sohvalla hyvin eroottisen näköisesti :D . Myöhemmin tyynyt muuttuivat takaisin tyynyiksi, mutta jatkoivat liikkumista ympäri sohvaa.

Eli siis, ehkä erikoisin asia ja se miksi tämän teille kerroin oli se mitä ei minulle ole vielä aijemmin dxm tuottanut: Näin vahvoja "hallusinaatioita" tai esineiden muutoksia. Onko tämä teille muille niin yleistä? Itselleni se avasi uuden todella viihdyttävän puolen tästä aineesta, siis en ole aijemmin kokenut mitään näin aitoa muutosta silmät auki :) .
karstainen
Karvakuono

Post by karstainen »

^ Itsekin otin viikko sitten 900mg, sain jonkunlaisia visuaaleja, kirjaimet tärisivät basson tahdissa ja sellaista. Mutta minkäänlaisia entiteettejä en ole deksmeissä nähnyt. En ole saanut deksmeissä kyllä pahemmin visuaaleja edes silmät kiinni. Mutta deksmi laittaa pään niin sekasin että se ei jotenkin oo kauheen nautittavaa sivuvaikutusten takia. Onko tähän jotain poppakonsteja? Ei jotenkin jää deksmistä paljoa käteen seuraavana päivänä kun on ollut vain ihme sekoilua. Olihan se ihan hassua olla paukkujen jälkeen olla ameeba joka laahustaa pimeässä huoneistossa.
Puuhamies
Karvakuono

Post by Puuhamies »

karstainen wrote:^ Itsekin otin viikko sitten 900mg, sain jonkunlaisia visuaaleja, kirjaimet tärisivät basson tahdissa ja sellaista. Mutta minkäänlaisia entiteettejä en ole deksmeissä nähnyt. En ole saanut deksmeissä kyllä pahemmin visuaaleja edes silmät kiinni. Mutta deksmi laittaa pään niin sekasin että se ei jotenkin oo kauheen nautittavaa sivuvaikutusten takia. Onko tähän jotain poppakonsteja? Ei jotenkin jää deksmistä paljoa käteen seuraavana päivänä kun on ollut vain ihme sekoilua. Olihan se ihan hassua olla paukkujen jälkeen olla ameeba joka laahustaa pimeässä huoneistossa.
Itsellä oli samanlaisia ongelmia deksmin kanssa aikaisemmin, mutta nyt ~10 kovan tripin jälkeen kokemus muuttui paljon visuaalisemmaksi.
Luultavasti myös se vaikutti, että tämä uusin matka toteutettiin aivan uudessa ympäristössä. Elikkäs kokeile sinäkin aluksi vaihtaa radikaalisti trippipaikkaa :) .
peijakas
Karvakuono

Post by peijakas »

Metsään siitä! Vuosien ajan olen juonut ressua ja myöskin erotellut, vetänyt aina omalla kämpällä ja jossain vaiheessa huomasin, ettei tuosta paskasta saa enää mitään irti. Tän vuoden puolella kokeiltiin frendin kanssa lähteä dexmeissä pihalle, puistoon, metsään jne, ja voin sanoa, etten ole koskaan mitään vastaavia trippejä kokenut. Itselläni ollut pohjalla yleensä tuo 600mg ja frendi kokeili ekan kerran 450mg. Molemmat aivan saatanan tutkalla. Vedettiin robottikävelyä ympäri puistoja, metsää, hiekkatietä, halailtiin puita ja välillä istuttiin silmät kiinni ja meditoitiin katsellen fraktaalikuivoita :lol: JOTEN ULOS!
Poppy
Lepakko

Post by Poppy »

Itse olen yhden ainoan kerran saanut dexmistä "visuaaleja". Minulla katosi kyky hahmottaa mikä on yläpuoli, alapuoli, vasen tai oikea. En myöskään osannut arvioda välimatkoja ollenkaan. Ajattelin kömpiä tietokoneen edestä patjalle turvaan. Patja tuntui jotenkin mun "turvapaikalta". En osannut hahmottaa paljonko tuolilta oli matkaa lattialle ja pelotti päästää irti tuolista koska saattaisin "tippua" sivusuunnassa olohuoneeseen. Hetken mietittyäni tajusin että se matka tuntuu niin pitkältä vain dexmin takia. Rupesin laskeutumaan lattialle varovasti ja sitten näin vain itseni liukuportaina rymisemässä lattiaan porras kerrallaan. Lattialta patja näytti niin korkealta että sinne on mahdotonta kiivetä. Sen jälkeen ei harhoja tullut, mutta kämpässäni kolme pistettä sai jonkun mystisen "persoonan" joitten välille jäin sitten luuppaamaan. Vahvistin, sukka ja käytävä olohuoneeseen. Joka kerta mulle on tullut sama tunne että elän jossain Disneyn piirretyn sisällä. Kaikki on vain animoitua eikä mikään ole "elävää".

Ei ollut mitenkään nautittava trippi. Dexmissä en pidä siitä, että jossain vaiheessa isommilla annoksilla kaikki menee ykkösiksi ja nolliksi ja kaikesta tulee vitun sekavaa. Pienemmillä annoksilla tosin ajatuksenjuoksu/kirjoittaminen on todella hauskaa. Tosin sekin toistaa samaa kaavaa melkein aina. Eka postaus. Terve vaan kaikille! :)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

hellou and wälköm häre poppy i like poppy. :D :lol: 1800mg on mun enkat. kai me dexma ens kerral otetaan 3000mg?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Madi
Psykonautti

Post by Madi »

Voisin lähtee messiin johonkin 2000teen..ei vaan, ehkei ole paras tapa tutustua uusiin ihmisiin. :lol:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Madi wrote:Voisin lähtee messiin johonkin 2000teen..ei vaan, ehkei ole paras tapa tutustua uusiin ihmisiin. :lol:
no jaa. kun tapasin Dexman niin otettiin heti 6 pulloo ressua.
Puuhamies
Karvakuono

Post by Puuhamies »

Oottaks te muut näitä 4-plateun reissuja harrastelleet, onko teillä muisti alkanu toimia tarkemmin useamman tripin jälkeen? Kun nää 1200 tripit on pyyhkiny aika ison osan tripistä ettei muista paljoa
Uke
LD50

Post by Uke »

mauser1911 wrote:
Madi wrote:Voisin lähtee messiin johonkin 2000teen..ei vaan, ehkei ole paras tapa tutustua uusiin ihmisiin. :lol:
Ootteki reikäpäitä ja Resilarin juojia!!!! :mrgreen:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Uke wrote:
mauser1911 wrote:
Ootteki reikäpäitä ja Resilarin juojia!!!! :mrgreen:
mekö? äääh. mulla ainakaan ei oo reikii ku käsissä..
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Dxm afterglow <33 Kestää mulla pari seuraavaa päivää. Eilen otin 450mg ja koko tämän päivän olo on ollut kun ois ottanut pienen määrän kodeiinia. Vois rueta useemmin ottamaan pieniä annoksia ,vaikka ei siitä kovin paljon vaikutuksia tulekkaan. Niin ainakin seuraava päivä menis hyvin.
peijakas
Karvakuono

Post by peijakas »

einstein wrote:dextrometorfaani afterglow <33 Kestää mulla pari seuraavaa päivää. Eilen otin 450mg ja koko tämän päivän olo on ollut kun ois ottanut pienen määrän kodeiinia. Vois rueta useemmin ottamaan pieniä annoksia ,vaikka ei siitä kovin paljon vaikutuksia tulekkaan. Niin ainakin seuraava päivä menis hyvin.
:lol: afterglow-päivinä ei yleensä pysty tekemään mitään hyödyllistä, mutta mikäs siinä; kyllä ne päivät niinkin menee :lol:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:hellou and wälköm häre poppy i like poppy. :D :lol: 1800mg on mun enkat. kai me dexma ens kerral otetaan 3000mg?
hmm. Jos sitä jauhetta olisi niin voitas lähteä kokeileen kyllä... Toisaalta hmm... Kyllä toi nesteenä menis... Buustaillaan pari kertaa niin ollaan kyllä sen jälkeen tehty jotain niin hörhöö ettei mitään rajaa...
lhc08
Tuppisuu

Post by lhc08 »

Äh. varmaan olis pitänyt erotella, paha olo,
hiukka alle 300mg menossa? painoa 66kg. päässä heittää mutta keskittymällä pystyy tekemään asiat normaalisti. Varmaan pitäis mennä makuulleen nauttimaan hyvästä musiikista ja fiilistellä, sillä pystyssä on aika hirveä olo. ripulia odotellessa :mrgreen:
nälkäkin tuli :O.
flop
Karvakuono

Post by flop »

lhc08 wrote:Äh. varmaan olis pitänyt erotella, paha olo,
hiukka alle 300mg menossa? painoa 66kg. päässä heittää mutta keskittymällä pystyy tekemään asiat normaalisti. Varmaan pitäis mennä makuulleen nauttimaan hyvästä musiikista ja fiilistellä, sillä pystyssä on aika hirveä olo. ripulia odotellessa :mrgreen:
nälkäkin tuli :O.
Huono olo kyllä voipi tulla erotellustakin litkusta :lol: ...tosin ripulin todennäköisyys on huomattavasti pienempi :mrgreen:
flop
Karvakuono

Post by flop »

Dexma wrote:
mauser1911 wrote:hellou and wälköm häre poppy i like poppy. :D :lol: 1800mg on mun enkat. kai me dexma ens kerral otetaan 3000mg?
hmm. Jos sitä jauhetta olisi niin voitas lähteä kokeileen kyllä... Toisaalta hmm... Kyllä toi nesteenä menis... Buustaillaan pari kertaa niin ollaan kyllä sen jälkeen tehty jotain niin hörhöö ettei mitään rajaa...
3000mg??? :shock: ...voi vittu te ootte hooceitä :D
horna
Kameleontti

Post by horna »

flop wrote:
Dexma wrote:
Joo, mutta tuollaisen tripin jälkeen voi olla ceepeitä :razz:
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

horna wrote:
flop wrote:
Dexma wrote: hmm. Jos sitä jauhetta olisi niin voitas lähteä kokeileen kyllä... Toisaalta hmm... Kyllä toi nesteenä menis... Buustaillaan pari kertaa niin ollaan kyllä sen jälkeen tehty jotain niin hörhöö ettei mitään rajaa...
Joo, mutta tuollaisen tripin jälkeen voi olla ceepeitä :razz:
suurin määrä on 1800mg mitä oon ottanu ja ei se tuntunu yhtään liialta. salettiin ottasin 3000mg jos joku tarjois.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:
suurin määrä on 1800mg mitä oon ottanu ja ei se tuntunu yhtään liialta. salettiin ottasin 3000mg jos joku tarjois.
Tää on nähtävästi jo haaste... Tuus tänne... Etsitään vain joku mesta jossa me ei tuhota ympäristöämme vaarallisesti... Tyyliin mennään johonkin pellolle kiskoon dexmiä niin ei kuolla. Ainut mitä meille voi tapahtua ego kuoleman aikana on jos joku pudottaa lentokoneesta pianon meidän päälle, mutta muuten toi vois olla tarpeeksi turvallinen paikka vetää tollanen annos..

ps, mun kämppä ei sovi tarkoitukseen... Täällä on kallis kitara ja parveke josta on kolmen kerroksen pudotus... jos siis unohdettais ettei me osata lentää...
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

Teipatuttakaa ittenne seinään kiinni jesarilla ja lukkojen taakse ja joku kaataa 3000mg teikälästen suuhun. :twisted: :lol: Voisihan se olla kokemisen arvoista.(?) Kenties HIEMAN ahdistava trippi vois olla, mutta jonkinlaisena masokistina siitä voisi tyksiä :) .jaahasmitävittua
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
ferox
OD

Re: The DXM topic

Post by ferox »

Muistattehan että DXM noin mielipuolisilla annoksilla todennäköisesti saturoi tiettyjä maksan entsyymejä ja alkaa käyttäytyä hyvinkin eri tavalla aineenvaihdunnassa...
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Vitamine wrote:Teipatuttakaa ittenne seinään kiinni jesarilla ja lukkojen taakse ja joku kaataa 3000mg teikälästen suuhun. :twisted: :lol: Voisihan se olla kokemisen arvoista.(?) Kenties HIEMAN ahdistava trippi vois olla, mutta jonkinlaisena masokistina siitä voisi tyksiä :) .jaahasmitävittua
A) toi on ainut tapa miten voi turvallisesti ottaa tuollaisen määrän jos haluaa olla tekemättä mitään pahaa itselleen.
B) Dexmeissä mikään ei ahdista
C) Dexmeissä on aina kivaa
D) Tuollaisen annoksen jälkeen ei ole paikkaa eikä aikaa...
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

JEps, kaverin kanssa mietittiin, että jos on pakko joskus ottaa daturaa, brugmansiaa hulluruohoa yms. niin se tehdään sitte jotenkin tuohon tyyliin. (Pakko ja pakko :D ennemminkin vastustamaton halu kokeilla).
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
horna
Kameleontti

Post by horna »

Tuli juuri tehtyä ensimmäinen erottelu ja äsken heitin huiviin 100mg annokset dexmiä (yliherkyystesti). Kohta sitten perään lput 500mg, jos ei mitään jännää ilmaannu.

Edit: 100mg ei noussut yhtään, eli heitin huiviin vielä sen 500mg. Nyt reilu tunti mennyt ja olo on melko letkeä ja pumpulinen. Ihan kuin olis tipauttanut viunaa ja kipulääkkeitä. Musiikki kuulostaa hyvältä, mutta ei mitään visuaaleja ei havaittavissa. Pitänee seuraavalla kerralla kokeilla ottaa koko 600mg satsi kerralla.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
lahke

Post by lahke »

viimeks 600mg tripillä mulle selvitetiin, että Aika on elävä ja ajatteleva olento. Näinkin sen (valkomustaa ruutukuviota, ja kelloja ja koineistoa, ja kaikki vääristyy spiraaliksi loputtomana looppina. Oli aika pelottava näky :D). Mulle näytettiin myös, että se asuu ihmisten etuotsalohkolla, niinkun loisena, käyttää meidän kallista aikaa prkl. Mutta että se on niinku symbioosi, et molemmat hyötyy. Aika-olento saa elää ja ravintoa, ja vastineeksi voit opetella käyttämään sitä. Mä en osaa vielä käyttää sitä, mutta sain heti seuraavana päivänä enneunen xD

niinettä hieno aine. tähän mennessä on menty 7x600mg (kerran greippibuustilla, omg talvisota) aina eroteltuna, ja 2x900.
otin 900mg annokset aivan liian aikasin, enkä tajunnu oikein mitään. se tuntui oikeastaan lievemmältä kun siihen asti kokeilemat 600mg annokset, kun kaikki meni vaan niin hyvin ohi. Nyt oon mielestäni valmis kokeilemaan uudestaan tuota 900, tai jopa 1200mg, mutta en tiedä uskallanko kun viimeks tuli tripin loppuvaiheessa niin kaamee päänsärky. Onko muilla esiintyny tätä, voiko sitä torjua jollain?
Himottais vähän tutkimusmatkailla tuolla dekstroversessä, mutta pelkkä pääkivun pelko tekee ikävän paljon hallaa tripille... vaikkei sitä edes tulisi.

Auttaskohan kannabis? vois ainakin kokeilla
Infectedmushroom
Karvakuono

Post by Infectedmushroom »

Hmm, tuskin liittyy dexmiin tai ainakaan johtuu siitä. Mulle esim ei ikinä oo mitään päänsärkyä tullu dexmistä, enkä oo kuullu kenestäkään jolle ois tullu.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Kyseessä voisi olla jokin migreeniin tms. liittyvä juttu, jonka dxm laukaisee. Itse otin pari antihistamiinia hillitsemään mahdollista kutinaa, mutta enpä uskalla lähteä suosittelemaan mitään särky/migreenilääkettä alle. Savut varmaan auttaa asiaa.
Poppy
Lepakko

Post by Poppy »

horna wrote:Kyseessä voisi olla jokin migreeniin tms. liittyvä juttu, jonka dextrometorfaani laukaisee. Itse otin pari antihistamiinia hillitsemään mahdollista kutinaa, mutta enpä uskalla lähteä suosittelemaan mitään särky/migreenilääkettä alle. Savut varmaan auttaa asiaa.
Ei ainakaan migreenilääkkeitä mutuna. En tiedä onko dexmillä ja m-lääkkeillä (yleensä triptaaneja) yhteisvaikutuksia, mutta suosittelen suurta varovaisuutta.
lahke

Post by lahke »

Tuli kokeiltua 600mg, eikä tullut minkäänlaista päänsärkyä tällä kertaa.. Voisko johtua siitä, kun mulla oli sellanen pieni tauko ennen tuota päänsärky-kertaa? ...Aivot pitkästä aikaa näki deksmiä, ja sit ne suri ja itki sitä, kun vaikutukset loppu, hence headache :):)