Ajatuksia, ihan mistä vaan
-
Aukikco
- OD
Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan
Mahtava tuo häntävertaus.
Onneksi psykedelia on lähivuosina enenevästi korvaamassa turruttaviin ryyneihin perustuvan hoidon. Ihmiset oivaltavat pakon edessä, että kaikki tunteet on kohdattava ja hyväksyttävä.
Onneksi psykedelia on lähivuosina enenevästi korvaamassa turruttaviin ryyneihin perustuvan hoidon. Ihmiset oivaltavat pakon edessä, että kaikki tunteet on kohdattava ja hyväksyttävä.
-
tRip
- Moderator
Mahtava myös toi Ensiön teksti. Se on niin totta.
Onnellisuus on taspainoinen suhde kaikkia tunteita
Onnellisuus on taspainoinen suhde kaikkia tunteita
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
tRip
- Moderator
Tänään on mahtava päivä.. jotenkin tosi psykedelia-sävytteinen.
Harmonian löysin, harmonian kadotin.. taas sen löysin.
Harmonian löysin, harmonian kadotin.. taas sen löysin.
Keep it unreal.
-
Dexma
- Moderator
Tänään oikeasti tapahtuu jotain, mulla on ihan sellainen tunne...

-
gerotimo
- Kameleontti
Tätä forumia seuraillessa meinaa käydä säälittämään ihmiset, jotka lokeroivat HUUUMEIDEN käyttäjät yhteen ja samaan laatikkoon. Lokeroille muutenkin BUU.
Serotoniinille peukkua, ihan noin niinku tosissaan. I'm starting to like this shit! Hienoa ku ei tarvitse hakea sitä hyvää oloa, sitä täyttymystä jostain DOUPISTA vaan aivot voivat luonnollisesti jakaa sitä minulle. Näin sen kuuluisikin olla. Selventää omaa suhtaumista siihen DOUPPIINKIN.
Serotoniinille peukkua, ihan noin niinku tosissaan. I'm starting to like this shit! Hienoa ku ei tarvitse hakea sitä hyvää oloa, sitä täyttymystä jostain DOUPISTA vaan aivot voivat luonnollisesti jakaa sitä minulle. Näin sen kuuluisikin olla. Selventää omaa suhtaumista siihen DOUPPIINKIN.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
Aukikco
- OD
"Sittemmin lippu on vaihtunut toiseen hakaristilippuun, jossa on myös rautaristi. Natsilipun rinnalle ilmestyi jossain vaiheessa Pace-sateenkaarilippu, joka on täydellisessä ristiriidassa natsilipun kanssa. Hakaristilippujen esilläolo on häirinnyt naapureita. "

Jotenkin tää herätti hilpeitä tunteita. Kuten koko juttu muutenki on tehny.

Jotenkin tää herätti hilpeitä tunteita. Kuten koko juttu muutenki on tehny.
-
tRip
- Moderator
Karkasi eräässä tekstissä vähän ajatus....
Mikä on unen ja valveen ero?
Koen et unessa on kytkeytynyt pois vaan se ns. arkitajunta, jolloinka on lähemmässä kosketuksissa piilotajuntaan. alitajuiseen. Se mielen taso mille me syötetään ajatuksiimme, ja joka muuttaa ne ajatukset tunteiks ja se ilmenee koko meijän olemuksessa.
Kon nykyään aika harvoin olevani se mitä sisimmässäni tahdon olla.
Mä kuitenkin jatkuvasti pyrin ilmentämään itteäni just sellasena kun oon. Alkanu tajuu mitä se oikeesti on et voi olla oma ittensä.
Mikä on unen ja valveen ero?
Koen et unessa on kytkeytynyt pois vaan se ns. arkitajunta, jolloinka on lähemmässä kosketuksissa piilotajuntaan. alitajuiseen. Se mielen taso mille me syötetään ajatuksiimme, ja joka muuttaa ne ajatukset tunteiks ja se ilmenee koko meijän olemuksessa.
Kon nykyään aika harvoin olevani se mitä sisimmässäni tahdon olla.
Mä kuitenkin jatkuvasti pyrin ilmentämään itteäni just sellasena kun oon. Alkanu tajuu mitä se oikeesti on et voi olla oma ittensä.
Keep it unreal.
-
tRip
- Moderator
Mahtava aamu tänään.. Raikas keväinen, pirteän sinihohtoinen.
Kahvia ja tupakkaa, parvekkeella yksin pohtien.
Elämä on aika mahtavaa :)
kelatkaa..
Hetken täydellisyyttä kokee nykyään enäää harvoin.
Mutta kun onnistuu kytevästä hiilloksesta saada sinkoavan kipinän roihuamaan ja elämän liekin roihuamaan, se todella lämmittää sielua.
Tuntee itsensä hyväksi.. tuntee elämän.
Tunteet ohjaa elämästä mielekkään. Jos niitä vain kuuntelee.
Kuuntelee itseään.. kuuntelee elämää.
Elää elämää.. ollakseen onnellinen.
Kahvia ja tupakkaa, parvekkeella yksin pohtien.
Elämä on aika mahtavaa :)
kelatkaa..
Hetken täydellisyyttä kokee nykyään enäää harvoin.
Mutta kun onnistuu kytevästä hiilloksesta saada sinkoavan kipinän roihuamaan ja elämän liekin roihuamaan, se todella lämmittää sielua.
Tuntee itsensä hyväksi.. tuntee elämän.
Tunteet ohjaa elämästä mielekkään. Jos niitä vain kuuntelee.
Kuuntelee itseään.. kuuntelee elämää.
Elää elämää.. ollakseen onnellinen.
Keep it unreal.
-
mauseri
- LD50
kuullosti hyvältä tRip. huomasin tossa että saatan päästä mun alkoholi ongelmasta eroon helpoiten pelaamalla. sain falloutin takas lainasta ja aloin pelaan sitä joskus kolmen aikaan yöllä, ei käynyt päihteet mielessä kertaakaan ja muistin ottaa aamulääkkeetkin vasta 2,5 tuntia normaalia myöhemmin. maanantaina pitäs saada race pro, siihenkin jään tod.näk. koukkuun. 23.3 on "kontrolli" käynti lääkärillä.. se sata varmaan ehdottaa että aletaan pudottaa bentsoja pois nyt. tuumailin että jos kerron sille mun juomisesta ja pyydän antabusta, niin voiskohan olla et se ei alkas vielä pudottaa niitä?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Dexma
- Moderator
Sanot, että bentsoja ei pudoteta vaan otetaan se antabus. OLE KOVANAmauser1911 wrote: tuumailin että jos kerron sille mun juomisesta ja pyydän antabusta, niin voiskohan olla et se ei alkas vielä pudottaa niitä?
-
Aukikco
- OD
Mauser, yhdestä addiktiosta toiseen?
-
tRip
- Moderator
Hienoo mauser, et oikeesti yrität pysyä erossa siitä alkosta :)mauser1911 wrote:kuullosti hyvältä tRip. huomasin tossa että saatan päästä mun alkoholi ongelmasta eroon helpoiten pelaamalla. sain falloutin takas lainasta ja aloin pelaan sitä joskus kolmen aikaan yöllä, ei käynyt päihteet mielessä kertaakaan ja muistin ottaa aamulääkkeetkin vasta 2,5 tuntia normaalia myöhemmin. maanantaina pitäs saada race pro, siihenkin jään tod.näk. koukkuun. 23.3 on "kontrolli" käynti lääkärillä.. se sata varmaan ehdottaa että aletaan pudottaa bentsoja pois nyt. tuumailin että jos kerron sille mun juomisesta ja pyydän antabusta, niin voiskohan olla et se ei alkas vielä pudottaa niitä?
Mäki yrittelen vaihtaa addiktioitani vähemmän haitallisiin^^
Se on kyl vammasta jos bentsoja aletaan pudottaa ku ei o vielä valmis siihen :/
Keep it unreal.
-
mauseri
- LD50
HÄH? meinaatsää et jään antabuskoukkuun?Aukikco wrote:Mauser, yhdestä addiktiosta toiseen?
-
Poliklinikka
- OD
Jos mul olis tollanen bentso-lääkitys, ni en harkitsiskaan pulloon tarttumista. Täälläpäin kun ei nuo ryynit tule respalla. Onko sitten käyny niin, että bentsot vaikuttaa enää vain vieroitusoireiden poistoon?
Itse suosittelisin, että pikkuhiljaa pienennät sitä alkoholi määrää. Teet vaikka oman pullokalenteri-suunitelman.
No on täällä menossa sellanen alko-putki, että oksat pois... Mutta se pitäis rauhoittua ihan kohta.
Itse suosittelisin, että pikkuhiljaa pienennät sitä alkoholi määrää. Teet vaikka oman pullokalenteri-suunitelman.
No on täällä menossa sellanen alko-putki, että oksat pois... Mutta se pitäis rauhoittua ihan kohta.
-
mauseri
- LD50
ei mulla noi bentsot vaikuta alkoholin tehoon mitenkään (en oo ainakaan huomannu), kun niitä on syönyt niin saatanan kauan..(siis vaikka lipitän päivässä laatikon bissee, niin silti syön sen 6mg santtuja) ja ei mulla tuu onnistumaan pienentäminen, jos ostan 6 niin ku ne on juotu haen lisää.. kyllä se on lopetettava kokonaan. ei tuu mistään mitään muuten.. nyt on onneks rahat lopussa, eli ahdistavat päivät alkavat..Poliklinikka wrote:Jos mul olis tollanen bentso-lääkitys, ni en harkitsiskaan pulloon tarttumista. Täälläpäin kun ei nuo ryynit tule respalla. Onko sitten käyny niin, että bentsot vaikuttaa enää vain vieroitusoireiden poistoon?
-
Aukikco
- OD
Puhuit peliaddiktiosta myös?mauser1911 wrote:ÄH? meinaatsää et jään antabuskoukkuun?
-
mauseri
- LD50
oon ollu peliaddikti jo vuosia. onks se sitten jotenkin paha asia, et on ees yks harrastus? oon myös formula-addikti.. ei vittu..Aukikco wrote:Puhuit peliaddiktiosta myös?mauser1911 wrote:ÄH? meinaatsää et jään antabuskoukkuun?
-
Thoxium
Addiktiosta on silloin kyse kun toiminta muuttuu pakkomielteiseksi.mauser1911 wrote:oon ollu peliaddikti jo vuosia. onks se sitten jotenkin paha asia, et on ees yks harrastus? oon myös formula-addikti.. ei vittu..Aukikco wrote:Puhuit peliaddiktiosta myös?mauser1911 wrote:ÄH? meinaatsää et jään antabuskoukkuun?
-
frapathea
Aukikco wrote:"Sittemmin lippu on vaihtunut toiseen hakaristilippuun, jossa on myös rautaristi. Natsilipun rinnalle ilmestyi jossain vaiheessa Pace-sateenkaarilippu, joka on täydellisessä ristiriidassa natsilipun kanssa. Hakaristilippujen esilläolo on häirinnyt naapureita. "
Mikä juttu tää on, linkkiä?
-
Aukikco
- OD
Emmä oo mauser mistään pahasta puhunu, enkä puhu.
Frapa, joskus jossain Helsinkiläisellä partsilla oli natsilippu ja se nosti jotain närää.
Frapa, joskus jossain Helsinkiläisellä partsilla oli natsilippu ja se nosti jotain närää.
-
mauseri
- LD50
mäkin muistan jonkun jutun siitä lipusta.Aukikco wrote:Emmä oo mauser mistään pahasta puhunu, enkä puhu.
Aukikco: joo, sori.
nyt kun ajattelen asiaa niin oon muuten aika saatanan kova peliaddikti.. kelatkaa: ku gta4 tuli, pelasin sitä 80 tuntia viikon aikana.. hyvä että maltto röökillä käydä. kun saan käsiini koukuttavan pelin niin viimenen ajatus ennen nukahtamista on mitä pelissä seuraavaks, aamulla hyvä et malttaa vessassa käydä ku on jo pelin kimpussa. mut, ei toi mun mielestä oo kyllä kovinkaan paha "koukku".. oon oikeestaan ollu johkin asiaan (välillä useaan) koukussa jotain 15 vuotta. kai mä vaan tarviin jonkun riippuvuuden.. toivottavasti saan pidettyä sen tossa pelaamisessa. on se kuitenki HIEMAN terveellisempää ku kaljan kittaaminen..
-
Happotatti
- Apteekki
Itsehän juon kaljaa enkä päässyt kämpille laittaan "tiedät että olet kuosissa kun..."-threadiin kuvaa takaisin. Mauserille rehellinen mielipide että fallout 3 ei kuuluisi olla fallout3 nimellä. en lue sitä pelisarjaan kuuluvaksi. Ei pahalla, hyvä pelihän se omallatavallaan kuitenkin on.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
mauseri
- LD50
on sun se kuva laitettava takas, oot siinä meinaan "hieman" sekavan näkönen heppu..Happotatti wrote:Itsehän juon kaljaa enkä päässyt kämpille laittaan "tiedät että olet kuosissa kun..."-threadiin kuvaa takaisin. Mauserille rehellinen mielipide että fallout 3 ei kuuluisi olla fallout3 nimellä. en lue sitä pelisarjaan kuuluvaksi. Ei pahalla, hyvä pelihän se omallatavallaan kuitenkin on.
-
Happotatti
- Apteekki
komennolla [i*mg]kuvan osoite esim http://www.kytathaisee.com/pahalle.jpg[/i*mg] ilman noita tähtiä iin ja ämmän välissä. jäinki yöksi tänne anoppilaan niin laitan sen kuvan huomena varmaankin.
vittu oon nauranu sille. onneksi en oo enää niin hitaiden perään ja noin paksussa kunnossa. 
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
UltraViolet
- Kameleontti
onko häpeällistä kuunnella R.E.M.iä?
-
Aukikco
- OD
Tuntuuko susta siltä?UltraViolet wrote:onko häpeällistä kuunnella R.E.M.iä?
Musta REMillä on monia hyviä biisejä! Mulla on muutenkin tunnetusti mauton maku.
-
UltraViolet
- Kameleontti
no joskus joo mutta ihmiset ei tajua että se on muutakin kun everybody hurts
..joka oli musta pienenä tosi ihana..
mutta ylpeänä tykkään niitten musiikista, tosin nykyään en niin paljon kun joku kolme vuotta sitten kun olin herkällä tuulella..
mutta nostalgisointi on joskus kivaa
mutta ylpeänä tykkään niitten musiikista, tosin nykyään en niin paljon kun joku kolme vuotta sitten kun olin herkällä tuulella..
-
W10
- Kameleontti
Eihän R.E.M.issa ole mitään hävettävää. Hyvää musaa, vaikka Michael Stipes nyt jotain perseillyt, kuten Velvet Godminen.UltraViolet wrote:no joskus joo mutta ihmiset ei tajua että se on muutakin kun everybody hurts
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Aukikco
- OD
Shiny Happy People on hieno hitti. Ilmeisesti sarkasmissaan väärinymmärretty.Ahab wrote:Losing my religion on hyvä. Enempää en tiedäkkään.