Olihan se mahtavaa mutta EI KANNATA KOKEILLA!!!
tolea oli kyllä tuolloin.
Näin, en vaan jaksanut alkaa enempää offaria jauhamaan.wRRa wrote:Ja siis et just näitä kuolemantapauksia olis jopa olemassa, mutta en toki tiedä voidaanko sanoa et "kuoli kannabikseen" jos kyseessä on sellanen tyyppi joka saattais vaikka juoksemisesta seuranneeseen rasitukseen kuolla sydänvikansa vuoksi... Eli ei siis terve ihminen varmastikaan voi kannabikseen kuolla. En tosin mee vannoo et tää on mitään 100% validia tietoa!
Ok, muistelin vaan että MDMA olisi bk-versiota vähemmän potenttia. Ilmeisesti juuri päin vastoinwRRa wrote:Kottonmouthin kans olisin samoil linjoil et 100mg + muutaman tunnin päästä 50mg boostit voi olla ihan jees.
En ole koskaan vetänyt varsinaisia putkia (kokoajan aineen vaikutuksen alaisena) millään aineella. En edes holilla.wRRa wrote:Kottonmouth, joo, mä en oo ikinä käyttäny mdma:ta useampia päiviä putkeen enkä voi suositella kellekään muullekaan moista. Ehkä jos tosi usein käyttää niin 500mg:kin voi pystyä... kuulostaa kyllä putsin osalta tosi epäilyttävän isolta annokselta? Mut nii, kaipa kaikkeen kasvaa tole. Mulle itelle 200mg putsia oli ihan liikaa, tona aikana käytin mdma:ta n. 1-2 viikon välein.
Otin oikeestaan ton 200mg vaa siks et olin ennen vetäny jatkettua madmaa 200mg ja sitä oli väitetty mulle puhtaaksi. Sit ku osu oikeasti puhast madmaa kohalle ni en älynny et ne aiemmat oli vaa ollu kusetust
Sanon aina samaa itelleni pienis laskuis.CaptainZ wrote:
En haluu tulla yhtään tyhmemmäks kuin jo oon. Eli tähän taitaa jäädä mun kokeilut tän päihteen osalta.

King Ink wrote:Minkä takia edellisenä iltana nautittu mxe heikentää vaikutuksia?
Joo ite oon pohtinut vain tuota miten/kuinka paljon juurikin tuo dopamiini puoli vaikuttaa en tiiä. Toisaalta oma kokemus perustunut mxen ja fenyjen sekoitteluun ja siitä tota olen pohtinut. Minkä takia fenyt ei toimi niin hyvin tramalin jälkeen saattaa olla serotoniineissakin kait syitä? ääh en mä osaa vaik yritänSahkoinenVelho wrote:Madmalle tyypilliset vaikutukset liittyy kyllä enemmänkin serotoniin vapautumiseen, dopamiinitason nousu aiheuttaa sen vauhtimaisen olon...
Kottonmouth wrote:Siis madmaa on tullut vedettyä aikamonta kertaa, ja tiedän kyllä melkotarkkaan miltä 200-300mg tuntuu vaikka olis toleranssiakin. Nyt tolet on tosi alhaalla ja se annoksen vaikutus tuntui tosipaljon miedommalta kuin pitkänkin kiskomisen jälkeen otettu sama määrä.
+ tosiaan että ne nousut alkoi helvetin pitkän ajan päästä.
En usko että kyse oli toleranssista, tai sattumasta tai muustakaan oudosta.
Jou, muistan ton jutun kun kirjoititKuukausi sitten kirjottelin tänne juurikin tästä samasta ongelmasta nousujen kanssaKaverin kanssa kun silloin tyypattiin mollemmat ekaa kertaa koko kemikaalia, molemmat se 100mg mämmiä. Heitettii naamaan silloin ysin maissa illalla gel capeissa ja alko toimia vasta reilun kahden tunnin kuluttua
Oli kyllä aika hilpee meininki kyllä sitten kun se "lämpö" pamahti päähän
Aluksi kyllä arveltiin sen johtuvan siitä että käyttämämme geeli kapselit olivat ns. vegaani-kapseleita, joissa ei ole käytetty eläinperäistä gelatiinia vaan jotain kasvisidoskamaa joilla kuulema voi kestää yli 2h sulaa tyhjässäkin vatsassa. Mistä olit omat gel cappisi vetänyt? Omani olivat 5-htp:n kapseleita, joista olin purkanut alkuperäisen sisällön pois.
Samaa mieltä. Tosin napsut tuntuu ihan erilaiselta. Esim aikalailla piripitoiset timantit pärisee vähän aikaa aivan saaaaatanasti ja sitten se humahdus loppuu tosi nopeasti. Niissä ne nousut on kyllä IMO vähän kovemmat, mutta vituttaa se niiden törkeän lyhyt kesto. Kristalleissa tuntuu ettei ne nousut lopu ollenkaan, se vaan kestää ja kestääMämmissä se ihana puoli kun sen tietää olevan puhdasta niin voi nimenomaan luottaa siihen, että unikin tuleeMolemmilla kerroilla kun mämmit on laskenu on nukkumatti tullukkin sitten aikas äkkiä... Koskaan en ole vielä joutunut sortumaan nipsuihin.
jonkun hyvän kaverin kanssa. Naisen kanssaEpru0 wrote: Minkälaisessa setupissa tykkäätte nauttia madmaa?
Toissapäivänä meni just >100mg~ hukkaan... pitikin vetästä isot satsit safkaa naamaan ennen h-hetkeä... Vaikutukset jäivät aivan vajaiksi, mutta onneksi oli sentään alkoa sitten loppuillaksi... Huom! Älkää saamari soikoon syökö ainakaan mitään liha- tai vehnätuotteita jos mdma:ta aiotte oraalisesti nauttia. Pitäkää ainakin sen 4-5h taukoa mistään ruuista ennen nauttimista. Jos on aivan pakko jotai saada suuhun niin syökää vaikka isot annokset salaattia, sen luulisi mitään imevän itseensä vatsassa/suolessa.SahkoinenVelho wrote:Varsinki jos on tottunu tyhjään mahaan ottamaan ni täys maha voi helposti IMO jopa tuplata ajan jossa lähtee toimimaan, vaikutuksen keston, ja myös latistaa helvetisti vaikutuksia. Kunnolla jos on syöny ni luulis että osa oikeesti imeytyy siihen ruoka-ainekseen ja tulee paskan mukana pois...
Paljon mahdollista että muistan väärinpäin ihan niin kuin dose suositukset joista tuli joskus aikaisemmin jauhettua.Kottonmouth wrote:Itse taas en ole kenenkään kuullut sanovan että methystä muka tulisi helpommat jälkifiilikset