MDMA

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Kottonmouth

Re: MDMA

Post by Kottonmouth »

wRRa 500mg startit testattu (putsia) ... :mrgreen:

Olihan se mahtavaa mutta EI KANNATA KOKEILLA!!!

tolea oli kyllä tuolloin.
Neste
OD

Post by Neste »

wRRa wrote:Ja siis et just näitä kuolemantapauksia olis jopa olemassa, mutta en toki tiedä voidaanko sanoa et "kuoli kannabikseen" jos kyseessä on sellanen tyyppi joka saattais vaikka juoksemisesta seuranneeseen rasitukseen kuolla sydänvikansa vuoksi... Eli ei siis terve ihminen varmastikaan voi kannabikseen kuolla. En tosin mee vannoo et tää on mitään 100% validia tietoa!
Näin, en vaan jaksanut alkaa enempää offaria jauhamaan.
wRRa wrote:Kottonmouthin kans olisin samoil linjoil et 100mg + muutaman tunnin päästä 50mg boostit voi olla ihan jees.
Ok, muistelin vaan että MDMA olisi bk-versiota vähemmän potenttia. Ilmeisesti juuri päin vastoin :D
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Kottonmouth, joo, mä en oo ikinä käyttäny mdma:ta useampia päiviä putkeen enkä voi suositella kellekään muullekaan moista. Ehkä jos tosi usein käyttää niin 500mg:kin voi pystyä... kuulostaa kyllä putsin osalta tosi epäilyttävän isolta annokselta? Mut nii, kaipa kaikkeen kasvaa tole. Mulle itelle 200mg putsia oli ihan liikaa, tona aikana käytin mdma:ta n. 1-2 viikon välein.

Otin oikeestaan ton 200mg vaa siks et olin ennen vetäny jatkettua madmaa 200mg ja sitä oli väitetty mulle puhtaaksi. Sit ku osu oikeasti puhast madmaa kohalle ni en älynny et ne aiemmat oli vaa ollu kusetust :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

wRRa wrote:Kottonmouth, joo, mä en oo ikinä käyttäny mdma:ta useampia päiviä putkeen enkä voi suositella kellekään muullekaan moista. Ehkä jos tosi usein käyttää niin 500mg:kin voi pystyä... kuulostaa kyllä putsin osalta tosi epäilyttävän isolta annokselta? Mut nii, kaipa kaikkeen kasvaa tole. Mulle itelle 200mg putsia oli ihan liikaa, tona aikana käytin mdma:ta n. 1-2 viikon välein.

Otin oikeestaan ton 200mg vaa siks et olin ennen vetäny jatkettua madmaa 200mg ja sitä oli väitetty mulle puhtaaksi. Sit ku osu oikeasti puhast madmaa kohalle ni en älynny et ne aiemmat oli vaa ollu kusetust :D
En ole koskaan vetänyt varsinaisia putkia (kokoajan aineen vaikutuksen alaisena) millään aineella. En edes holilla.

Ennen tuota oli taukoa madmasta reilu kuukausi. Tiistaina sain pussin, keskiviikkoiltana meni 300+200+100. Torstai-iltana 200 (ei sanonut yhtään mitään :mrgreen: ) ja perjantaina sitten se 500+100. Sen jälkeen oli taas 2kk ennen seuraavaa kertaa. Tuo 500+100 tuntui suunnilleen samalta kuin tuo tauon jälkeinen 300+200+100 setti. En todellakaan vedä enää mitään 500mg startteja :D 350 on ehdoton maksimi. Kokoa minusta löytyy suunnilleen samanverran kuin kahdesta tai kolmesta pissiksestä yhteensä :mrgreen:
Tuli vain kiskottua tuona perjantaina noin paljon kun tiesin että ei seuraavaan pariin kuukauteen pysty vetämään mitään (duunit) ja tiesin että tolea oli tullut jo parilta edelliseltä päivältä.

Oli kyllä silti aika huikea kokemus. Sille euforian määrälle ei yksinkertaisesti ole olemassa sanoja :D
maakari
Karvakuono

Post by maakari »

Epru0 wrote:tajuttiinki tossa kaverin kanssa, että kapselimme ovat vege-kappeja joilla voi kestää jopa 2 tuntia sulaa vatsassa :D
Tietääkö kukaan tarkemmin gelatiini-kapselin sulamisaikaa?
Neste
OD

Post by Neste »

Ihmettelen suuresti jos tyhjässä mahassa kestäisi 2 tuntia
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
maakari
Karvakuono

Post by maakari »

Nyt jaksoin googlettaa:
The usual hard gelatin capsule (the kind you can take apart into the 2 sleeves) will usually take about 3-4 minutes to start the disintegration process to release the contents.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Ite joskus jauhoin timantteja jauheeksi ja pistin noihin kapseleihin aina 2 timantin jauhot yhteen. Aika tykisti kyllä nousi, mutta odotetusti myös loppui nousutkin aika äkkiä. Ja meni tosiaan joku 15min että rupesi vaikuttamaan, perus 30-45min sijaan.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Eilen tuli tosiaan ekan kerran testattua kristalli madmaa.
Fiktiä ei ollut, joten heitin gelatiinikapseliin silmämääräisesti kys tavaraa ja toiseen kapseliin pikku murusen boosteiksi.

Eka kapseli naamaan, jännitti ihan pirusti kun viime mämmeistä oli tosiaan se 4kk aikaa. Ei pahemmin muistikuvia miltä kys. aine edes tuntuu.
Odotin puoli tuntia, ja tein saman virheen joka tehdään yleensä naksujenkin kanssa :D "ei tää toimi" ja boostit naamaan kanssa.

Tunnin päästä rupes toimimaan samalla tavalla kuin naksutkin. Tosiaan koko vaikutus oli vähän miedompi kuin naksuilla yleensä, mutta se on selitettävissä tuolla pienellä annoksella. Naksuja vedin yleensä 3 startit ja se oli noin 270-300mg.

Ensikerralla sittten tuota kristalliakin ainakin se 0.3 :)

Nousut oli ihan helvetin pitkät. Sitä vaan kesti ja kesti ja kesti. En tiedä miten pitkään sitä olis kestänytkään, jos en olisi lähtenyt kaverin kanssa ajelemaan. Ulkona rupesi pää vähän selviämään, mutta silti varsinkin autonkyydissä kun katseli ikkunasta niin oli taas villiä meininkiä ympäriinsä. Öööh... Joku nelisen tuntia koko hoito kesti, kotiin kun tulin niin oli vieläkin ihan jees pössis.

Rupesin nukkumaan lähes heti kun kotiuduin, tätä ei olisi tarvinnut edes haaveilla jos olisi naksuja tullut vedeltyä.
Nukuttuakin tuli sellainen 9 tuntia. Laskuja ei pahemmin ole, muuta kuin järrrrrkyttävä nälkä.

I LOVE THIS SHIT!!! :love:
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

Joo tuota kristallia muutama kerta kokeiltu pommina, nokkiin ja iv eikä se niin kovin erikoista oo, odotin ehkä enemmän. Itellä puuttuu jotenkin se menofiilis ja vauhti mikä naksuista yleensä tulee. Pommi pöhinää ja hetkenpäästä pommi mämmiä on aika :love:

EDIT: Niin ja nousut tosiaan kestään itel kans aika pitkään ja tulee hiipien... Nukkua kun koittaa niin nään aika Vitun mahtavia valveunia :P
CaptainZ

Post by CaptainZ »

Mulla tulee näistä kristalleista aika vetämätön olo. Paska musa (esim. Klamydia) kuulostaa normaalia paremmalta, hyvä musa kuulostaa vieläkin paremmalta, ja olo on normaalia sosiaalisempi.

Mutta esim. festareille tää ei oikeen sovi. Hyytymys iskee eikä jaksa heiluu ja kävellä ympäriinsä. Anniskelualueellakaan ei oo kiva jumittaa, koska kalja ei taho mennä alas vaan rupee yököttään. Ja jos ottaa kunnon satsin niin silmistä ja leuoista ja liikkeistä näkyy vähän turhan hyvin, että jotain laitonta on nautittu. Tää sopii ehkä parhaiten johkin rauhallisiin illanistujaisiin.

Jotkut ovat havainneet MDMA:ssa psykedeelisiä vaikutuksia. Jotain uusia oivalluksia elämästä tms. Mun päässä ei kyllä liiku yhtään normaalia enempää kun näitä kiteitä oon imeskelly.

Nytkin huomaan sen, kuinka vaikeeta mun on ilmaista itteeni kirjallisesti mämmin nauttimista seuraavana päivänä. Sanoja ei löydy, lauseet eivät rakennu. Ihan kuin ois yhessä illassa käyttänyt parin-kolmen päivän fiksujen läppien kiintiön. Mitähän tää kama tekis aivoille, jos pidempään käyttäis.

En haluu tulla yhtään tyhmemmäks kuin jo oon. Eli tähän taitaa jäädä mun kokeilut tän päihteen osalta.
Uke
LD50

Post by Uke »

CaptainZ wrote:
En haluu tulla yhtään tyhmemmäks kuin jo oon. Eli tähän taitaa jäädä mun kokeilut tän päihteen osalta.
Sanon aina samaa itelleni pienis laskuis.
Jos olisin viisaampi, olisi minulla vara menettää enempi aivosolujani, mutta kun en ole, niin en halua menettää
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Kottonmouth

Re: Ekstaasi info

Post by Kottonmouth »

Ekalla kerralla otin 100-150mg (varovasti kun tolesta ei ollut hajoa 4kk tauon jälkeen). Vitun hyvin pelitti.
Seuraavalla kerralla otin 200-300mg ja se pärähti aivan saatanasti vaikka edellisenä iltana nautittu mxe heikensikin vaikutusta.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Minkä takia edellisenä iltana nautittu mxe heikentää vaikutuksia?
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Dexma osasi perustella. Tosiaan nousutkin alkoi vasta reilu 2h päästä sen normaalin vajaa tunnin päästä.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

King Ink wrote:Minkä takia edellisenä iltana nautittu mxe heikentää vaikutuksia?

siis veikkailin että tässä on sama, kun että mexen jälkeen ei ainakaan täällä ole kaikilla fenyt toiminut normaalisti. Eli siis dopamiini ei ymmärtääkseni toimi normaalisti sen jälkeen. ja mdma käy tuolla dopamiineissa zörkkimässä.

Eli mxe blokkaa dopamiinia ja mdma ymmärtääkseni vapauttaa tota dopamiinia... Oon tämän miettinyt siihen syyksi miksei tramadolin tai juuri mxeen jälkeen toimi esim fenyt normaalisti. En tiiä onks tää nyt sitä? Joku vois sanoo, että dexma sä oot nyt ihan hakoteilla jos oon.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Madmalle tyypilliset vaikutukset liittyy kyllä enemmänkin serotoniin vapautumiseen, dopamiinitason nousu aiheuttaa sen vauhtimaisen olon... :roll:
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Kyllä sillä jotakin vaikutusta on pakko olla, kun tosiaan noiden nousujen alkaminen otti yli 2 tuntia. Normaalisti se alkaa siinä 30-60min kohdalla.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

SahkoinenVelho wrote:Madmalle tyypilliset vaikutukset liittyy kyllä enemmänkin serotoniin vapautumiseen, dopamiinitason nousu aiheuttaa sen vauhtimaisen olon... :roll:
Joo ite oon pohtinut vain tuota miten/kuinka paljon juurikin tuo dopamiini puoli vaikuttaa en tiiä. Toisaalta oma kokemus perustunut mxen ja fenyjen sekoitteluun ja siitä tota olen pohtinut. Minkä takia fenyt ei toimi niin hyvin tramalin jälkeen saattaa olla serotoniineissakin kait syitä? ääh en mä osaa vaik yritän :D

Toisaalta kottonin toleranssitkin (madmaan) vaikuttaa asiaan, en tiiä kuinka kauan tuo mxe vaikuttaa jne...

ehkä tämän keskustelun voi jatkaa mdma puolella....
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Siis madmaa on tullut vedettyä aikamonta kertaa, ja tiedän kyllä melkotarkkaan miltä 200-300mg tuntuu vaikka olis toleranssiakin. Nyt tolet on tosi alhaalla ja se annoksen vaikutus tuntui tosipaljon miedommalta kuin pitkänkin kiskomisen jälkeen otettu sama määrä.
+ tosiaan että ne nousut alkoi helvetin pitkän ajan päästä.

En usko että kyse oli toleranssista, tai sattumasta tai muustakaan oudosta.
MantaRay

Post by MantaRay »

Kottonmouth wrote:Siis madmaa on tullut vedettyä aikamonta kertaa, ja tiedän kyllä melkotarkkaan miltä 200-300mg tuntuu vaikka olis toleranssiakin. Nyt tolet on tosi alhaalla ja se annoksen vaikutus tuntui tosipaljon miedommalta kuin pitkänkin kiskomisen jälkeen otettu sama määrä.
+ tosiaan että ne nousut alkoi helvetin pitkän ajan päästä.

En usko että kyse oli toleranssista, tai sattumasta tai muustakaan oudosta.

Kuukausi sitten kirjottelin tänne juurikin tästä samasta ongelmasta nousujen kanssa :D Kaverin kanssa kun silloin tyypattiin mollemmat ekaa kertaa koko kemikaalia, molemmat se 100mg mämmiä. Heitettii naamaan silloin ysin maissa illalla gel capeissa ja alko toimia vasta reilun kahden tunnin kuluttua :D Oli kyllä aika hilpee meininki kyllä sitten kun se "lämpö" pamahti päähän :love: Aluksi kyllä arveltiin sen johtuvan siitä että käyttämämme geeli kapselit olivat ns. vegaani-kapseleita, joissa ei ole käytetty eläinperäistä gelatiinia vaan jotain kasvisidoskamaa joilla kuulema voi kestää yli 2h sulaa tyhjässäkin vatsassa. Mistä olit omat gel cappisi vetänyt? Omani olivat 5-htp:n kapseleita, joista olin purkanut alkuperäisen sisällön pois.
Btw. viime viikonloppuna otin taas ~120mg, tällä kertaa pommina rizlan sisässä niin alkoi toimia noin 20-30min päästä... Kandee olla tarkkana niiden kapselien kanssa mistä ne on tehty.
Nyt pitää taas metsästää lisää mämmiä loppu kesäksi. elikkä nyt noin 2-3vk 5-htp kuuri 100mg/päivä ja ensi kerralla otetaan 200mg mämmiä.

Mämmissä se ihana puoli kun sen tietää olevan puhdasta niin voi nimenomaan luottaa siihen, että unikin tulee :D Molemmilla kerroilla kun mämmit on laskenu on nukkumatti tullukkin sitten aikas äkkiä... Koskaan en ole vielä joutunut sortumaan nipsuihin.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Kuukausi sitten kirjottelin tänne juurikin tästä samasta ongelmasta nousujen kanssa :D Kaverin kanssa kun silloin tyypattiin mollemmat ekaa kertaa koko kemikaalia, molemmat se 100mg mämmiä. Heitettii naamaan silloin ysin maissa illalla gel capeissa ja alko toimia vasta reilun kahden tunnin kuluttua :D Oli kyllä aika hilpee meininki kyllä sitten kun se "lämpö" pamahti päähän :love: Aluksi kyllä arveltiin sen johtuvan siitä että käyttämämme geeli kapselit olivat ns. vegaani-kapseleita, joissa ei ole käytetty eläinperäistä gelatiinia vaan jotain kasvisidoskamaa joilla kuulema voi kestää yli 2h sulaa tyhjässäkin vatsassa. Mistä olit omat gel cappisi vetänyt? Omani olivat 5-htp:n kapseleita, joista olin purkanut alkuperäisen sisällön pois.
Jou, muistan ton jutun kun kirjoitit :D
Mulla oli ekalla kerralla Dr. Clark Storen gelatiinikapseleita, joista kaikki mömmöt on ruvenneet toimimaan aina siinä n. tunnin päästä.
Näin teki mämmi siis tuolla ekalla kerrallakin. Mutta tokalla kerralla näillä täysin samoilla kapseleilla kesti sitten yli 2 tuntia että rupesi vaikuttamaan. Ekalla kerralla söin vielä vatsan aikalailla täyteen ennen kapselin nauttimista ja tokalla kerralla alla oli pari palaa leipää pelkästään. Eli edelleen väitän että se syy oli siinä mxessä :D
Mämmissä se ihana puoli kun sen tietää olevan puhdasta niin voi nimenomaan luottaa siihen, että unikin tulee :D Molemmilla kerroilla kun mämmit on laskenu on nukkumatti tullukkin sitten aikas äkkiä... Koskaan en ole vielä joutunut sortumaan nipsuihin.
Samaa mieltä. Tosin napsut tuntuu ihan erilaiselta. Esim aikalailla piripitoiset timantit pärisee vähän aikaa aivan saaaaatanasti ja sitten se humahdus loppuu tosi nopeasti. Niissä ne nousut on kyllä IMO vähän kovemmat, mutta vituttaa se niiden törkeän lyhyt kesto. Kristalleissa tuntuu ettei ne nousut lopu ollenkaan, se vaan kestää ja kestää :D Sit kun se lopulta hiipuu, niin pääsee samantie nukkumaan.
Timanteissa ainakin joutuu valvomaan vittumaisesti sinne aamuyölle.
MantaRay

Post by MantaRay »

Kysymys teille kaikille madman ystäville. Minkälaisessa setupissa tykkäätte nauttia madmaa? Hallittu pieni kaveri porukka vai festari ulkotapahtuma vai jokin muu? Minkälaista musiikkia madman kanssa? Itse kuunnellut trancea ja housea jo useamman vuoden ajan ja hyvin tuntuu toimivan itsellä ainakin madman kanssa. Molemmilla kerroilla ku olen substanssia nauttinut niin olen ollut hallitussa pienessä kaveriporukassa. Hiukan tekisi mieli joskus kyllä kokeilla esim. jossakin tanssitapahtumassa tms..
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Mämmi sopii joka hetkeen!! :mrgreen: Itsellä ei ainakaan vaikuta seura mihinkään muuhun kuin annokseen. Jos porukassa vetää niin ei kehtaa vetää niin kovia startteja että on pari tuntia ihan kuutamolla, vaan mielellään silleen pikkusen vähemmän että pystyy nauttimaan siitä seurastakin aineen lisäksi :D

Mie oon aina kuunnellut psytrancea, joskus pitäis kokeilla kuunnella sitä musiikkia mitä normaalisti kuuntelen (mättöä), ja kattoo miten toimii.
Se voi olla kyllä että ainakin nousujen aikana on ihan toissijaista mitä siellä pyörii... :mrgreen:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Epru0 wrote: Minkälaisessa setupissa tykkäätte nauttia madmaa?
jonkun hyvän kaverin kanssa. Naisen kanssa :D Siis sellaisen joka on tärkee...

yksin myös on upeeta kun voi vain tarkkailla omaa psyykettä.

Mieluiten deelien kera, ja loppuiltaan bentsoja ym.
Neste
OD

Post by Neste »

Olen vähän pettynyt ensimmäiseen kertaan. Kesti melkein 2 tuntia että alkoi potkia (sätkäpaperi pommi), 1.5h kohdalla otin pussin jämät nokkaan boostiksi. Ehkä olisi voinnut olla vähän tyhjempi maha.

Mukavan huoleton ja erittäin rauhallinen olo, ei minkäänlaista leukojen jauhamista mutta euforia jäi melko miedoksi. Methylone kestää lyhyemmän aikaa mutta saan siitä paremmat euforiat.

Unen saannissa ei mitään ongelmia toisin kuin methylonella.

Jälkiolot paljon paremmat kuin methylonella vaikka olen kuullut usein väitettävän juuri toisin.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Itse taas en ole kenenkään kuullut sanovan että methystä muka tulisi helpommat jälkifiilikset :D
Neste, otit liian vähän tai jotain. Sätkäpaperipommi alkaa yleensä potkia 20-30 min kohdalla ja pamahtaa päälle ihan kunnolla.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Varsinki jos on tottunu tyhjään mahaan ottamaan ni täys maha voi helposti IMO jopa tuplata ajan jossa lähtee toimimaan, vaikutuksen keston, ja myös latistaa helvetisti vaikutuksia. Kunnolla jos on syöny ni luulis että osa oikeesti imeytyy siihen ruoka-ainekseen ja tulee paskan mukana pois...
MantaRay

Post by MantaRay »

SahkoinenVelho wrote:Varsinki jos on tottunu tyhjään mahaan ottamaan ni täys maha voi helposti IMO jopa tuplata ajan jossa lähtee toimimaan, vaikutuksen keston, ja myös latistaa helvetisti vaikutuksia. Kunnolla jos on syöny ni luulis että osa oikeesti imeytyy siihen ruoka-ainekseen ja tulee paskan mukana pois...
Toissapäivänä meni just >100mg~ hukkaan... pitikin vetästä isot satsit safkaa naamaan ennen h-hetkeä... Vaikutukset jäivät aivan vajaiksi, mutta onneksi oli sentään alkoa sitten loppuillaksi... Huom! Älkää saamari soikoon syökö ainakaan mitään liha- tai vehnätuotteita jos mdma:ta aiotte oraalisesti nauttia. Pitäkää ainakin sen 4-5h taukoa mistään ruuista ennen nauttimista. Jos on aivan pakko jotai saada suuhun niin syökää vaikka isot annokset salaattia, sen luulisi mitään imevän itseensä vatsassa/suolessa.
Neste
OD

Post by Neste »

Kottonmouth wrote:Itse taas en ole kenenkään kuullut sanovan että methystä muka tulisi helpommat jälkifiilikset :D
Paljon mahdollista että muistan väärinpäin ihan niin kuin dose suositukset joista tuli joskus aikaisemmin jauhettua.

Mutta joo.. varmaankin safkaus oli syynä että potki huonosti. Mätin 5 tuntia aikaisemmin melko tuhdit keburanskalaiset.

Pommi oli kuitenkin 100mg ja nokkaan arviolta 15-20mg.