Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
User avatar
kissankorva
Apteekki
Posts: 381
Joined: Sun 01 Apr 2007, 00:50

Re: panacod

Post by kissankorva »

Ei herkkua mahantäydeltä..

Tuskimpa, aina paremmalta se tuntuu kun pitää vähän taukoa.. vaikka käyttökerta oisikin yksi.. itse olen tykänny pitää muutamasta päivästä viikkoon, kun olen tämän kanssa leikiskellyt.
User avatar
miymau
Lepakko
Posts: 154
Joined: Sun 17 Feb 2008, 14:37

Re: panacod

Post by miymau »

En oo koskaan ennen tota panacodia vetäny, nyt erottelin kolme tabua eli 90mg (?), vetäsin alas tossa puol tuntia sitte. Nyt kädet rennot ja raskaat, muutenki mukavan rento olo, ja päässä on vähä sellanen olo ku ois pikkasen pilvee polttanu. Toivottavasti tässä jotai kivaa vielä tapahtuu :D
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
User avatar
miymau
Lepakko
Posts: 154
Joined: Sun 17 Feb 2008, 14:37

Re: panacod

Post by miymau »

Nyt vaikutus on aikalailla kadonnu, eipä ollu kovin ihmeellistä. Tekis ihan mieli ottaa lisää, vaikkapa vähä enemmän. Vaikuttaako jos ottaa heti vaikutusten loputtua lisää? Nyt on sellanen olo ku ois just heränny.... tai et ois just nukahtamassa.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
User avatar
UltraViolet
Kameleontti
Posts: 602
Joined: Thu 20 Dec 2007, 12:42

Re: panacod

Post by UltraViolet »

miymau wrote:Nyt vaikutus on aikalailla kadonnu, eipä ollu kovin ihmeellistä. Tekis ihan mieli ottaa lisää, vaikkapa vähä enemmän. Vaikuttaako jos ottaa heti vaikutusten loputtua lisää? Nyt on sellanen olo ku ois just heränny.... tai et ois just nukahtamassa.
en suosittelisi että boostailet, voipi olla että menee hukkaan. Mieluummin koita vaiks seuraavana päivänä.
tosin, voihan olla että oot jo mennyt sen tekemään joten..
User avatar
bol
Kameleontti
Posts: 601
Joined: Tue 12 Jun 2007, 22:27

Re: panacod

Post by bol »

Boostata kannattaa vasta kuuden tunnin jälkeen. Jos meinaat aikasemmin, niin ei ole mitään hyötyä.
User avatar
Jeshu
OD
Posts: 1939
Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:35

Re: panacod

Post by Jeshu »

Kyl kolmea voi vielä buustata, ei entsyymit vielä siitä kulu loppuun. Kokeiltukin on.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
User avatar
miymau
Lepakko
Posts: 154
Joined: Sun 17 Feb 2008, 14:37

Re: panacod

Post by miymau »

Vedin siin kahen aikaa 150mg sit. Vaikutti kyl, muttei yhtää enempää ku 90mg. Koko viikon nyt niit syöny, joka kerta vaikuttaa vähemmän, eilen piti 200mg kurkusta alas vetää eikä paljookaa vaikutusta. Nyt vikan tabun söin, ja yhen 2mg Sirdaludin söin kans... Saa nähä vetääks toi Sirdalud iha spagetiks niinku sanotaa :D
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
Jitling
Tuppisuu
Posts: 9
Joined: Mon 10 Sep 2007, 22:16

Re: panacod

Post by Jitling »

En haulla löytänyt oikein tietoa, että säilyykö kodeiini toimivana, jos sitä kantaa mukanaan pullossa sellaiset 10-12 tuntia tällaisessa ilmastossa, mikä nyt Suomessa vallitsee? Jääkaapissa ainakin vaikuttaisi säilyvän pidemmänkin aikaa, mutta mites on noin muuten?
User avatar
miymau
Lepakko
Posts: 154
Joined: Sun 17 Feb 2008, 14:37

Re: panacod

Post by miymau »

Jitling wrote:En haulla löytänyt oikein tietoa, että säilyykö kodeiini toimivana, jos sitä kantaa mukanaan pullossa sellaiset 10-12 tuntia tällaisessa ilmastossa, mikä nyt Suomessa vallitsee? Jääkaapissa ainakin vaikuttaisi säilyvän pidemmänkin aikaa, mutta mites on noin muuten?
En nyt uskalla varmasti sanoo, mutta uskoisin kyllä että säilyy tollasen ajan :)
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
peili
Psykonautti
Posts: 75
Joined: Sat 08 Mar 2008, 19:36

Re: panacod

Post by peili »

Poretablettien erottelusta on ollut juttua puolesta ja vastaan joten päätin itse kokeilla kun on poretabletteja kaapissa. Laitoin lasiin noin 0,5dl niin kylmää vettä kuin hanasa tulee ja perään yhden porepanacodin ja lasin 24 tunniksi jääkaappiin. Kun katsoin tuotosta liotuksen jälkeen niin pohjalla oli arviolta 0,1g liukenematonta valkoista mömmöä. Tämän kokeen perusteella porepanacodien erottelu ei onnistu yhtä hyvin kuin tavallisten.
User avatar
kissankorva
Apteekki
Posts: 381
Joined: Sun 01 Apr 2007, 00:50

Re: panacod

Post by kissankorva »

Hmm, rupesin tässä pohtimaan..

Olen ollut tässä viitisen pävää jo 39 asteen kuumeessa ja alkaapikkuhiljaa pää hajoilemaan.
Vaikuttaakohan noin korkea kuume kodeiinin vaikutukseen, eli tarkoittaen että vetääköhän olon aivan sekavasksi vai jyrääkö kuume kodeiini olot kokonaan pois..?

Onneksi syön 600 vahvuista buranaa ja tämä auttaa hieman ja laskee kuumetta..

Mutta onko kenelläkään kodeiinistä kuosaus kokemuksia kun on ollut korkeaa kuumetta, millaista oli?
Thoxium

Re: panacod

Post by Thoxium »

kissankorva wrote:Hmm, rupesin tässä pohtimaan..

Olen ollut tässä viitisen pävää jo 39 asteen kuumeessa ja alkaapikkuhiljaa pää hajoilemaan.
Vaikuttaakohan noin korkea kuume kodeiinin vaikutukseen, eli tarkoittaen että vetääköhän olon aivan sekavasksi vai jyrääkö kuume kodeiini olot kokonaan pois..?

Onneksi syön 600 vahvuista buranaa ja tämä auttaa hieman ja laskee kuumetta..

Mutta onko kenelläkään kodeiinistä kuosaus kokemuksia kun on ollut korkeaa kuumetta, millaista oli?
En oo kuumeessa ottanu muuta ku dxmiä ja etyylimorfiinia. Mut aika uniseks ja hitaakshan toi vetää jos vielä kuumeessa ottaa, etyylimorfiini siis.
sxoxyvg
OD
Posts: 1622
Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22

Re: panacod

Post by sxoxyvg »

Flunssaan tässä tirvasin 5 tauluun ja savuja. Ei vituta niin paljon.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Anonyymi

Re: panacod

Post by Anonyymi »

240mg kodeiinia, 20mg diatsepaamia + 1kpl somadril

Lämmittää laittoman paljon, kohta lepiä ja rauhallista musiikkia.

EDIT: or not.
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: panacod

Post by growy »

Alko vähän yks päivä pelottaa, otin n.240mg Kodeiinia, perus notkuilut tuli mutta yhtäkkiä jalat alkoi vapista ja tuli heikko olo,kädet alkoi hiota. Pelkäsin et tuli jotku öyskyt ja soitin äkkiä kaverin seuraksi että jos jotain sattuu niin vois soittaa ambulanssin tai jotain,ja seura muutenkin piristäisi.
Juteltiin siinä mukavia kunnes muistin että mites se överi-olo? tipotiessään..
Mistä tällänen johtuisi? yhtäkkiä kauheet vapinat päällä,alkoo,eikä muutakaan alla,yli pariin päivään sitä ennen en ollut ottanu mitään..

Pientä breikkiä kyl pidin..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Smack
Karvakuono
Posts: 39
Joined: Mon 31 Mar 2008, 12:36

Re: panacod

Post by Smack »

En tiedä onko joku jo maininnut, mutta mulla ainakin auttaa antihistamiinit kutinaan, allergialääkkeet siis.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Re: panacod

Post by tRip »

growy wrote:Pelkäsin et tuli jotku öyskyt
...
Mistä tällänen johtuisi? yhtäkkiä kauheet vapinat päällä,alkoo,eikä muutakaan alla,yli pariin päivään sitä ennen en ollut ottanu mitään..
Paniikkireaktio?

Joskus nuokkuillessa iskenyt pelko siitä, että hengitänkö ollenkaan.. ja sit joutuu oikeen keskittymään siihen hengitykseen ja siihen et 'pysyy hengissä'
Muutenkin opiaateista jäänyt pelko överimahdollisuudesta.

Paras oli joskus aikoinaan placebo-överit, kun keitettiin kaverin kanssa happoisissa jälkimainingeissa keräämistämme unikon kodista teetä.. Sen juotuani tunsin kuinka olin vetänytkin överit ja rupesin hieman jopa panikoimaan.
Jälkeenpäin totesimme unikoiden olleen täysin väärää lajiketta.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: panacod

Post by growy »

Joo saattaa olla,ehkä olin ollut stressaantunu ennen sitä,sekin varmasti saattais vaikuttaa..
Toi överien miettiminen on aika syvältä,varsinkin kun mä oon muutenkin aika vainoharhainen, miettii niit öyskyi ku on ottanu jotain,sit alkaa tuleen mieleen niitä kaikkia oireita ja alkaa olemaan jo varma että se on nyt pian tervemenoa ja alkaa jo melkein soittelemaan ambulanssia.

Toi mulla kans aika tuttua mitä tRip kirjotti, alkaa kelailemaan sitä hengitystä, sit alkaan miettimään "kylläpä hengitän raskaasti.." sit tulee fiiliksiä et vittu nyt ei henki kulje (vaikka oikeesti kulkee). Kannattaa vaan keksia muuta mietittävää tai jos kunnolla kuumottaa ni kaveri voi vähä kuunnella.
Kertaakaan en öyskyjä opiaateista oo saanu enkä ota!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Swoosh
Karvakuono
Posts: 34
Joined: Tue 21 Aug 2007, 02:14

Re: panacod

Post by Swoosh »

Pahin "sivuvaikutus" mikä minulle on kodeiinista ikinä tullut on että pari kertaa on jotenkin alkanut pistämään rakkoon/virtsaputkeen ihankuin olisi todella kova vessahätä mutta vaikka käy kusemassa kaiken mikä irtoaa niin silti sama tunne pysyy, todella vittumaista.
User avatar
mentalhell
Kameleontti
Posts: 880
Joined: Sun 16 Dec 2007, 00:01

Re: panacod

Post by mentalhell »

Eile 240mg teki todella hyvät olot noin 1h ajaks, muu aika aika sit aika mitätöntä. Iha hyvä mut liia lyhyt.
User avatar
5-meo-EMT
Psykonautti
Posts: 144
Joined: Mon 17 Dec 2007, 03:24

Re: panacod

Post by 5-meo-EMT »

Kuinkahan riskiä on vetää 1-1.5mg loratsepaamia (Temesta) 300-360mg kodeiinin kanssa? Oon kuullu et bentsot on aika tyhmä idea opiaattien/opioidien kanssa.. Mutta korjatkaa jos olen väärässä.
You know the mind has a thousand eyes..
Thoxium

Re: panacod

Post by Thoxium »

5-meo-EMT wrote:Kuinkahan riskiä on vetää 1-1.5mg loratsepaamia (Temesta) 300-360mg kodeiinin kanssa? Oon kuullu et bentsot on aika tyhmä idea opiaattien/opioidien kanssa.. Mutta korjatkaa jos olen väärässä.
Tyhmä idea jos on ite tyhmä. Kokeile ensialkuun puolet molempien normiannoksista. 10 pistettä ja papukaijamerkki sille joka onnistuu tappamaan itsensä kodeiinilla.
User avatar
kissankorva
Apteekki
Posts: 381
Joined: Sun 01 Apr 2007, 00:50

Re: panacod

Post by kissankorva »

Thoxium wrote:
5-meo-EMT wrote:Kuinkahan riskiä on vetää 1-1.5mg loratsepaamia (Temesta) 300-360mg kodeiinin kanssa? Oon kuullu et bentsot on aika tyhmä idea opiaattien/opioidien kanssa.. Mutta korjatkaa jos olen väärässä.
Tyhmä idea jos on ite tyhmä. Kokeile ensialkuun puolet molempien normiannoksista. 10 pistettä ja papukaijamerkki sille joka onnistuu tappamaan itsensä kodeiinilla.
Kymmenen pistettä ja papukaija merkki voi mennä kenelle tahansa onnelliselle tai vähemmän. Eipä siihen tarvita kuin yliherkkyys ja tyhjä pää, tarkoittaen annoksensuhteen. Annostushan tottakai saa olla aika maksimaalinen ja toleranssit nollana mutta eipä tuo niin haastava nakki olisi.
User avatar
RiotStarter
Apteekki
Posts: 312
Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50

Re: panacod

Post by RiotStarter »

kissankorva wrote:
Thoxium wrote:
5-meo-EMT wrote:Kuinkahan riskiä on vetää 1-1.5mg loratsepaamia (Temesta) 300-360mg kodeiinin kanssa? Oon kuullu et bentsot on aika tyhmä idea opiaattien/opioidien kanssa.. Mutta korjatkaa jos olen väärässä.
Tyhmä idea jos on ite tyhmä. Kokeile ensialkuun puolet molempien normiannoksista. 10 pistettä ja papukaijamerkki sille joka onnistuu tappamaan itsensä kodeiinilla.
Kymmenen pistettä ja papukaija merkki voi mennä kenelle tahansa onnelliselle tai vähemmän. Eipä siihen tarvita kuin yliherkkyys ja tyhjä pää, tarkoittaen annoksensuhteen. Annostushan tottakai saa olla aika maksimaalinen ja toleranssit nollana mutta eipä tuo niin haastava nakki olisi.
Samaa mieltä.
2000-luvun sakilainen.
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: panacod

Post by growy »

Luin tänään nettiä ja mulla meni vähän yli ymmärryksen eräs juttu liittyen "Syruppiin",saitilla ihmiset kyseli hyviä "drankkivinkkejä" eli mihin sekoittaa kodeiini.
Eräs ohje:

4 oz. cough syrup w/codeine
4 oz. rum, vodka, any hard alcohol
1 jolly rancher

Mitä?Vahvaa alkoholia? :? :? itel ei kyl tulis mieleenkää alkaa sekotteleen alkoholiin,Sprite riittää.
Sivu: http://www.faqs.org/qa/qa-1140.html
Sit tuli kans luettuu noista"Dirty South" räppäreistä (Big Moe,Pimp-C,Dj Screw ym..) Ja todella moni kuollut joko Kodeiiniövereihin tai eioo oikeen pumppu kestänyt päivittäistä "Sippaamista. Aika ihme meno et melkein jokainen Screwed&Chopped räppäri sippaa kodeiinia..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Thoxium

Re: panacod

Post by Thoxium »

growy wrote:Luin tänään nettiä ja mulla meni vähän yli ymmärryksen eräs juttu liittyen "Syruppiin",saitilla ihmiset kyseli hyviä "drankkivinkkejä" eli mihin sekoittaa kodeiini.
Eräs ohje:

4 oz. cough syrup w/codeine
4 oz. rum, vodka, any hard alcohol
1 jolly rancher

Mitä?Vahvaa alkoholia? :? :? itel ei kyl tulis mieleenkää alkaa sekotteleen alkoholiin,Sprite riittää.
Sivu: http://www.faqs.org/qa/qa-1140.html
Sit tuli kans luettuu noista"Dirty South" räppäreistä (Big Moe,Pimp-C,Dj Screw ym..) Ja todella moni kuollut joko Kodeiiniövereihin tai eioo oikeen pumppu kestänyt päivittäistä "Sippaamista. Aika ihme meno et melkein jokainen Screwed&Chopped räppäri sippaa kodeiinia..
The genre was associated with both the use of marijuana and the consumption of "syrup," prescription cough syrup which can contain the narcotic drugs codeine or hydrocodone in combination with other things like promethazine (not the dissociative-anesthetic drug dextromethorphan found in over-the-counter Robitussin, as is often mistaken). This has been credited with influencing the genre's psychedelic style. 8)

Mitä sekotukseen tulee, niin kyllä se maku peittyy suhthyvin kun pistää spriten sekaan. Alkoholista sen verran, että pientä nousuhumalaa jos hakee jo otettuun kodeiinin päälle, niin kyllähän se buustaa hyvin. Ei miyään kännejä, kun peittyy vaikutus sen alle sit, mut muuten kyllö ihan mukava ottaa pari bissee päälle.
over
Tuppisuu
Posts: 5
Joined: Thu 22 May 2008, 21:00

Re: panacod

Post by over »

Kannattaakohan /uskaltaako ottaa 150mg:n lisäksi sirdoja tai norflexeja..?
User avatar
eNZYMe
OD
Posts: 1024
Joined: Wed 26 Mar 2008, 07:42

Re: panacod

Post by eNZYMe »

over wrote:Kannattaakohan /uskaltaako ottaa 150mg:n lisäksi sirdoja tai norflexeja..?
Sellainen kolmasosa-puolikas norflexista murskaksi ja samaan aikaan koden kanssa parantaa nousua/vaikutusta ja vähentää kutinoita. Itse kyllä muutaman kerran ottanut tuon satsin 300mg kodeiinin kera, mutta riippuen tolesta, 150mg voi olla hyvä määrä sulle.

Sirdaludit saattaa väsyttää todella paljon jarrujen kanssa.
peili
Psykonautti
Posts: 75
Joined: Sat 08 Mar 2008, 19:36

Re: panacod

Post by peili »

Onko turvallista ottaa Panacodia ja Ardinexia erottelematta samalla kertaa vaikkapa 4+4? Panacodissa on parasetamolia 500mg ja Ardinexissa ibuprofeiinia 200mg ja kummassakin 30mg kodeiinia. Tästä tulisi siis 2000mg parasetamolia, 800mg ibuprofeiinia ja 240mg kodeiinia. Lähinnä ajattelin noiden parasetamolin ja ibuprofeiinin mahdollisia yhteis(haitta)vaikutuksia. Sairaalassa eivät ainakaan antaneet Panacodia kun olin saanut muutama tunti aiemmin 800mg Buranan.
plei-taim

Re: panacod

Post by plei-taim »

Esimerkiksi leikkauksen jälkeen määrätään buranaa estämään tulehdusta, ja panacodeja kivun lievitykseen.
Kumpaakin lääkettä voi ottaa samanaikaisesti, tietysti kohtuus kaikessa. Eli en uskois että on suurempia haittavaikutuksia