Kodeiini
-
kissankorva
- Apteekki
- Posts: 381
- Joined: Sun 01 Apr 2007, 00:50
Re: panacod
Ei herkkua mahantäydeltä..
Tuskimpa, aina paremmalta se tuntuu kun pitää vähän taukoa.. vaikka käyttökerta oisikin yksi.. itse olen tykänny pitää muutamasta päivästä viikkoon, kun olen tämän kanssa leikiskellyt.
Tuskimpa, aina paremmalta se tuntuu kun pitää vähän taukoa.. vaikka käyttökerta oisikin yksi.. itse olen tykänny pitää muutamasta päivästä viikkoon, kun olen tämän kanssa leikiskellyt.
-
miymau
- Lepakko
- Posts: 154
- Joined: Sun 17 Feb 2008, 14:37
Re: panacod
En oo koskaan ennen tota panacodia vetäny, nyt erottelin kolme tabua eli 90mg (?), vetäsin alas tossa puol tuntia sitte. Nyt kädet rennot ja raskaat, muutenki mukavan rento olo, ja päässä on vähä sellanen olo ku ois pikkasen pilvee polttanu. Toivottavasti tässä jotai kivaa vielä tapahtuu 
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
miymau
- Lepakko
- Posts: 154
- Joined: Sun 17 Feb 2008, 14:37
Re: panacod
Nyt vaikutus on aikalailla kadonnu, eipä ollu kovin ihmeellistä. Tekis ihan mieli ottaa lisää, vaikkapa vähä enemmän. Vaikuttaako jos ottaa heti vaikutusten loputtua lisää? Nyt on sellanen olo ku ois just heränny.... tai et ois just nukahtamassa.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
UltraViolet
- Kameleontti
- Posts: 602
- Joined: Thu 20 Dec 2007, 12:42
Re: panacod
en suosittelisi että boostailet, voipi olla että menee hukkaan. Mieluummin koita vaiks seuraavana päivänä.miymau wrote:Nyt vaikutus on aikalailla kadonnu, eipä ollu kovin ihmeellistä. Tekis ihan mieli ottaa lisää, vaikkapa vähä enemmän. Vaikuttaako jos ottaa heti vaikutusten loputtua lisää? Nyt on sellanen olo ku ois just heränny.... tai et ois just nukahtamassa.
tosin, voihan olla että oot jo mennyt sen tekemään joten..
-
bol
- Kameleontti
- Posts: 601
- Joined: Tue 12 Jun 2007, 22:27
Re: panacod
Boostata kannattaa vasta kuuden tunnin jälkeen. Jos meinaat aikasemmin, niin ei ole mitään hyötyä.
-
Jeshu
- OD
- Posts: 1939
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:35
Re: panacod
Kyl kolmea voi vielä buustata, ei entsyymit vielä siitä kulu loppuun. Kokeiltukin on.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
miymau
- Lepakko
- Posts: 154
- Joined: Sun 17 Feb 2008, 14:37
Re: panacod
Vedin siin kahen aikaa 150mg sit. Vaikutti kyl, muttei yhtää enempää ku 90mg. Koko viikon nyt niit syöny, joka kerta vaikuttaa vähemmän, eilen piti 200mg kurkusta alas vetää eikä paljookaa vaikutusta. Nyt vikan tabun söin, ja yhen 2mg Sirdaludin söin kans... Saa nähä vetääks toi Sirdalud iha spagetiks niinku sanotaa 
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
Jitling
- Tuppisuu
- Posts: 9
- Joined: Mon 10 Sep 2007, 22:16
Re: panacod
En haulla löytänyt oikein tietoa, että säilyykö kodeiini toimivana, jos sitä kantaa mukanaan pullossa sellaiset 10-12 tuntia tällaisessa ilmastossa, mikä nyt Suomessa vallitsee? Jääkaapissa ainakin vaikuttaisi säilyvän pidemmänkin aikaa, mutta mites on noin muuten?
-
miymau
- Lepakko
- Posts: 154
- Joined: Sun 17 Feb 2008, 14:37
Re: panacod
En nyt uskalla varmasti sanoo, mutta uskoisin kyllä että säilyy tollasen ajanJitling wrote:En haulla löytänyt oikein tietoa, että säilyykö kodeiini toimivana, jos sitä kantaa mukanaan pullossa sellaiset 10-12 tuntia tällaisessa ilmastossa, mikä nyt Suomessa vallitsee? Jääkaapissa ainakin vaikuttaisi säilyvän pidemmänkin aikaa, mutta mites on noin muuten?
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
peili
- Psykonautti
- Posts: 75
- Joined: Sat 08 Mar 2008, 19:36
Re: panacod
Poretablettien erottelusta on ollut juttua puolesta ja vastaan joten päätin itse kokeilla kun on poretabletteja kaapissa. Laitoin lasiin noin 0,5dl niin kylmää vettä kuin hanasa tulee ja perään yhden porepanacodin ja lasin 24 tunniksi jääkaappiin. Kun katsoin tuotosta liotuksen jälkeen niin pohjalla oli arviolta 0,1g liukenematonta valkoista mömmöä. Tämän kokeen perusteella porepanacodien erottelu ei onnistu yhtä hyvin kuin tavallisten.
-
kissankorva
- Apteekki
- Posts: 381
- Joined: Sun 01 Apr 2007, 00:50
Re: panacod
Hmm, rupesin tässä pohtimaan..
Olen ollut tässä viitisen pävää jo 39 asteen kuumeessa ja alkaapikkuhiljaa pää hajoilemaan.
Vaikuttaakohan noin korkea kuume kodeiinin vaikutukseen, eli tarkoittaen että vetääköhän olon aivan sekavasksi vai jyrääkö kuume kodeiini olot kokonaan pois..?
Onneksi syön 600 vahvuista buranaa ja tämä auttaa hieman ja laskee kuumetta..
Mutta onko kenelläkään kodeiinistä kuosaus kokemuksia kun on ollut korkeaa kuumetta, millaista oli?
Olen ollut tässä viitisen pävää jo 39 asteen kuumeessa ja alkaapikkuhiljaa pää hajoilemaan.
Vaikuttaakohan noin korkea kuume kodeiinin vaikutukseen, eli tarkoittaen että vetääköhän olon aivan sekavasksi vai jyrääkö kuume kodeiini olot kokonaan pois..?
Onneksi syön 600 vahvuista buranaa ja tämä auttaa hieman ja laskee kuumetta..
Mutta onko kenelläkään kodeiinistä kuosaus kokemuksia kun on ollut korkeaa kuumetta, millaista oli?
-
Thoxium
Re: panacod
En oo kuumeessa ottanu muuta ku dxmiä ja etyylimorfiinia. Mut aika uniseks ja hitaakshan toi vetää jos vielä kuumeessa ottaa, etyylimorfiini siis.kissankorva wrote:Hmm, rupesin tässä pohtimaan..
Olen ollut tässä viitisen pävää jo 39 asteen kuumeessa ja alkaapikkuhiljaa pää hajoilemaan.
Vaikuttaakohan noin korkea kuume kodeiinin vaikutukseen, eli tarkoittaen että vetääköhän olon aivan sekavasksi vai jyrääkö kuume kodeiini olot kokonaan pois..?
Onneksi syön 600 vahvuista buranaa ja tämä auttaa hieman ja laskee kuumetta..
Mutta onko kenelläkään kodeiinistä kuosaus kokemuksia kun on ollut korkeaa kuumetta, millaista oli?
-
sxoxyvg
- OD
- Posts: 1622
- Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22
Re: panacod
Flunssaan tässä tirvasin 5 tauluun ja savuja. Ei vituta niin paljon.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Anonyymi
Re: panacod
240mg kodeiinia, 20mg diatsepaamia + 1kpl somadril
Lämmittää laittoman paljon, kohta lepiä ja rauhallista musiikkia.
EDIT: or not.
Lämmittää laittoman paljon, kohta lepiä ja rauhallista musiikkia.
EDIT: or not.
-
growy
- Kameleontti
- Posts: 834
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31
Re: panacod
Alko vähän yks päivä pelottaa, otin n.240mg Kodeiinia, perus notkuilut tuli mutta yhtäkkiä jalat alkoi vapista ja tuli heikko olo,kädet alkoi hiota. Pelkäsin et tuli jotku öyskyt ja soitin äkkiä kaverin seuraksi että jos jotain sattuu niin vois soittaa ambulanssin tai jotain,ja seura muutenkin piristäisi.
Juteltiin siinä mukavia kunnes muistin että mites se överi-olo? tipotiessään..
Mistä tällänen johtuisi? yhtäkkiä kauheet vapinat päällä,alkoo,eikä muutakaan alla,yli pariin päivään sitä ennen en ollut ottanu mitään..
Pientä breikkiä kyl pidin..
Juteltiin siinä mukavia kunnes muistin että mites se överi-olo? tipotiessään..
Mistä tällänen johtuisi? yhtäkkiä kauheet vapinat päällä,alkoo,eikä muutakaan alla,yli pariin päivään sitä ennen en ollut ottanu mitään..
Pientä breikkiä kyl pidin..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Smack
- Karvakuono
- Posts: 39
- Joined: Mon 31 Mar 2008, 12:36
Re: panacod
En tiedä onko joku jo maininnut, mutta mulla ainakin auttaa antihistamiinit kutinaan, allergialääkkeet siis.
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
Re: panacod
Paniikkireaktio?growy wrote:Pelkäsin et tuli jotku öyskyt
...
Mistä tällänen johtuisi? yhtäkkiä kauheet vapinat päällä,alkoo,eikä muutakaan alla,yli pariin päivään sitä ennen en ollut ottanu mitään..
Joskus nuokkuillessa iskenyt pelko siitä, että hengitänkö ollenkaan.. ja sit joutuu oikeen keskittymään siihen hengitykseen ja siihen et 'pysyy hengissä'
Muutenkin opiaateista jäänyt pelko överimahdollisuudesta.
Paras oli joskus aikoinaan placebo-överit, kun keitettiin kaverin kanssa happoisissa jälkimainingeissa keräämistämme unikon kodista teetä.. Sen juotuani tunsin kuinka olin vetänytkin överit ja rupesin hieman jopa panikoimaan.
Jälkeenpäin totesimme unikoiden olleen täysin väärää lajiketta.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
growy
- Kameleontti
- Posts: 834
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31
Re: panacod
Joo saattaa olla,ehkä olin ollut stressaantunu ennen sitä,sekin varmasti saattais vaikuttaa..
Toi överien miettiminen on aika syvältä,varsinkin kun mä oon muutenkin aika vainoharhainen, miettii niit öyskyi ku on ottanu jotain,sit alkaa tuleen mieleen niitä kaikkia oireita ja alkaa olemaan jo varma että se on nyt pian tervemenoa ja alkaa jo melkein soittelemaan ambulanssia.
Toi mulla kans aika tuttua mitä tRip kirjotti, alkaa kelailemaan sitä hengitystä, sit alkaan miettimään "kylläpä hengitän raskaasti.." sit tulee fiiliksiä et vittu nyt ei henki kulje (vaikka oikeesti kulkee). Kannattaa vaan keksia muuta mietittävää tai jos kunnolla kuumottaa ni kaveri voi vähä kuunnella.
Kertaakaan en öyskyjä opiaateista oo saanu enkä ota!
Toi överien miettiminen on aika syvältä,varsinkin kun mä oon muutenkin aika vainoharhainen, miettii niit öyskyi ku on ottanu jotain,sit alkaa tuleen mieleen niitä kaikkia oireita ja alkaa olemaan jo varma että se on nyt pian tervemenoa ja alkaa jo melkein soittelemaan ambulanssia.
Toi mulla kans aika tuttua mitä tRip kirjotti, alkaa kelailemaan sitä hengitystä, sit alkaan miettimään "kylläpä hengitän raskaasti.." sit tulee fiiliksiä et vittu nyt ei henki kulje (vaikka oikeesti kulkee). Kannattaa vaan keksia muuta mietittävää tai jos kunnolla kuumottaa ni kaveri voi vähä kuunnella.
Kertaakaan en öyskyjä opiaateista oo saanu enkä ota!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Swoosh
- Karvakuono
- Posts: 34
- Joined: Tue 21 Aug 2007, 02:14
Re: panacod
Pahin "sivuvaikutus" mikä minulle on kodeiinista ikinä tullut on että pari kertaa on jotenkin alkanut pistämään rakkoon/virtsaputkeen ihankuin olisi todella kova vessahätä mutta vaikka käy kusemassa kaiken mikä irtoaa niin silti sama tunne pysyy, todella vittumaista.
-
mentalhell
- Kameleontti
- Posts: 880
- Joined: Sun 16 Dec 2007, 00:01
Re: panacod
Eile 240mg teki todella hyvät olot noin 1h ajaks, muu aika aika sit aika mitätöntä. Iha hyvä mut liia lyhyt.
-
5-meo-EMT
- Psykonautti
- Posts: 144
- Joined: Mon 17 Dec 2007, 03:24
Re: panacod
Kuinkahan riskiä on vetää 1-1.5mg loratsepaamia (Temesta) 300-360mg kodeiinin kanssa? Oon kuullu et bentsot on aika tyhmä idea opiaattien/opioidien kanssa.. Mutta korjatkaa jos olen väärässä.
You know the mind has a thousand eyes..
-
Thoxium
Re: panacod
Tyhmä idea jos on ite tyhmä. Kokeile ensialkuun puolet molempien normiannoksista. 10 pistettä ja papukaijamerkki sille joka onnistuu tappamaan itsensä kodeiinilla.5-meo-EMT wrote:Kuinkahan riskiä on vetää 1-1.5mg loratsepaamia (Temesta) 300-360mg kodeiinin kanssa? Oon kuullu et bentsot on aika tyhmä idea opiaattien/opioidien kanssa.. Mutta korjatkaa jos olen väärässä.
-
kissankorva
- Apteekki
- Posts: 381
- Joined: Sun 01 Apr 2007, 00:50
Re: panacod
Kymmenen pistettä ja papukaija merkki voi mennä kenelle tahansa onnelliselle tai vähemmän. Eipä siihen tarvita kuin yliherkkyys ja tyhjä pää, tarkoittaen annoksensuhteen. Annostushan tottakai saa olla aika maksimaalinen ja toleranssit nollana mutta eipä tuo niin haastava nakki olisi.Thoxium wrote:Tyhmä idea jos on ite tyhmä. Kokeile ensialkuun puolet molempien normiannoksista. 10 pistettä ja papukaijamerkki sille joka onnistuu tappamaan itsensä kodeiinilla.5-meo-EMT wrote:Kuinkahan riskiä on vetää 1-1.5mg loratsepaamia (Temesta) 300-360mg kodeiinin kanssa? Oon kuullu et bentsot on aika tyhmä idea opiaattien/opioidien kanssa.. Mutta korjatkaa jos olen väärässä.
-
RiotStarter
- Apteekki
- Posts: 312
- Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50
Re: panacod
Samaa mieltä.kissankorva wrote:Kymmenen pistettä ja papukaija merkki voi mennä kenelle tahansa onnelliselle tai vähemmän. Eipä siihen tarvita kuin yliherkkyys ja tyhjä pää, tarkoittaen annoksensuhteen. Annostushan tottakai saa olla aika maksimaalinen ja toleranssit nollana mutta eipä tuo niin haastava nakki olisi.Thoxium wrote:Tyhmä idea jos on ite tyhmä. Kokeile ensialkuun puolet molempien normiannoksista. 10 pistettä ja papukaijamerkki sille joka onnistuu tappamaan itsensä kodeiinilla.5-meo-EMT wrote:Kuinkahan riskiä on vetää 1-1.5mg loratsepaamia (Temesta) 300-360mg kodeiinin kanssa? Oon kuullu et bentsot on aika tyhmä idea opiaattien/opioidien kanssa.. Mutta korjatkaa jos olen väärässä.
2000-luvun sakilainen.
-
growy
- Kameleontti
- Posts: 834
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31
Re: panacod
Luin tänään nettiä ja mulla meni vähän yli ymmärryksen eräs juttu liittyen "Syruppiin",saitilla ihmiset kyseli hyviä "drankkivinkkejä" eli mihin sekoittaa kodeiini.
Eräs ohje:
4 oz. cough syrup w/codeine
4 oz. rum, vodka, any hard alcohol
1 jolly rancher
Mitä?Vahvaa alkoholia? :? :? itel ei kyl tulis mieleenkää alkaa sekotteleen alkoholiin,Sprite riittää.
Sivu: http://www.faqs.org/qa/qa-1140.html
Sit tuli kans luettuu noista"Dirty South" räppäreistä (Big Moe,Pimp-C,Dj Screw ym..) Ja todella moni kuollut joko Kodeiiniövereihin tai eioo oikeen pumppu kestänyt päivittäistä "Sippaamista. Aika ihme meno et melkein jokainen Screwed&Chopped räppäri sippaa kodeiinia..
Eräs ohje:
4 oz. cough syrup w/codeine
4 oz. rum, vodka, any hard alcohol
1 jolly rancher
Mitä?Vahvaa alkoholia? :? :? itel ei kyl tulis mieleenkää alkaa sekotteleen alkoholiin,Sprite riittää.
Sivu: http://www.faqs.org/qa/qa-1140.html
Sit tuli kans luettuu noista"Dirty South" räppäreistä (Big Moe,Pimp-C,Dj Screw ym..) Ja todella moni kuollut joko Kodeiiniövereihin tai eioo oikeen pumppu kestänyt päivittäistä "Sippaamista. Aika ihme meno et melkein jokainen Screwed&Chopped räppäri sippaa kodeiinia..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Thoxium
Re: panacod
The genre was associated with both the use of marijuana and the consumption of "syrup," prescription cough syrup which can contain the narcotic drugs codeine or hydrocodone in combination with other things like promethazine (not the dissociative-anesthetic drug dextromethorphan found in over-the-counter Robitussin, as is often mistaken). This has been credited with influencing the genre's psychedelic style.growy wrote:Luin tänään nettiä ja mulla meni vähän yli ymmärryksen eräs juttu liittyen "Syruppiin",saitilla ihmiset kyseli hyviä "drankkivinkkejä" eli mihin sekoittaa kodeiini.
Eräs ohje:
4 oz. cough syrup w/codeine
4 oz. rum, vodka, any hard alcohol
1 jolly rancher
Mitä?Vahvaa alkoholia? :? :? itel ei kyl tulis mieleenkää alkaa sekotteleen alkoholiin,Sprite riittää.
Sivu: http://www.faqs.org/qa/qa-1140.html
Sit tuli kans luettuu noista"Dirty South" räppäreistä (Big Moe,Pimp-C,Dj Screw ym..) Ja todella moni kuollut joko Kodeiiniövereihin tai eioo oikeen pumppu kestänyt päivittäistä "Sippaamista. Aika ihme meno et melkein jokainen Screwed&Chopped räppäri sippaa kodeiinia..
Mitä sekotukseen tulee, niin kyllä se maku peittyy suhthyvin kun pistää spriten sekaan. Alkoholista sen verran, että pientä nousuhumalaa jos hakee jo otettuun kodeiinin päälle, niin kyllähän se buustaa hyvin. Ei miyään kännejä, kun peittyy vaikutus sen alle sit, mut muuten kyllö ihan mukava ottaa pari bissee päälle.
-
over
- Tuppisuu
- Posts: 5
- Joined: Thu 22 May 2008, 21:00
Re: panacod
Kannattaakohan /uskaltaako ottaa 150mg:n lisäksi sirdoja tai norflexeja..?
-
eNZYMe
- OD
- Posts: 1024
- Joined: Wed 26 Mar 2008, 07:42
Re: panacod
Sellainen kolmasosa-puolikas norflexista murskaksi ja samaan aikaan koden kanssa parantaa nousua/vaikutusta ja vähentää kutinoita. Itse kyllä muutaman kerran ottanut tuon satsin 300mg kodeiinin kera, mutta riippuen tolesta, 150mg voi olla hyvä määrä sulle.over wrote:Kannattaakohan /uskaltaako ottaa 150mg:n lisäksi sirdoja tai norflexeja..?
Sirdaludit saattaa väsyttää todella paljon jarrujen kanssa.
-
peili
- Psykonautti
- Posts: 75
- Joined: Sat 08 Mar 2008, 19:36
Re: panacod
Onko turvallista ottaa Panacodia ja Ardinexia erottelematta samalla kertaa vaikkapa 4+4? Panacodissa on parasetamolia 500mg ja Ardinexissa ibuprofeiinia 200mg ja kummassakin 30mg kodeiinia. Tästä tulisi siis 2000mg parasetamolia, 800mg ibuprofeiinia ja 240mg kodeiinia. Lähinnä ajattelin noiden parasetamolin ja ibuprofeiinin mahdollisia yhteis(haitta)vaikutuksia. Sairaalassa eivät ainakaan antaneet Panacodia kun olin saanut muutama tunti aiemmin 800mg Buranan.
-
plei-taim
Re: panacod
Esimerkiksi leikkauksen jälkeen määrätään buranaa estämään tulehdusta, ja panacodeja kivun lievitykseen.
Kumpaakin lääkettä voi ottaa samanaikaisesti, tietysti kohtuus kaikessa. Eli en uskois että on suurempia haittavaikutuksia
Kumpaakin lääkettä voi ottaa samanaikaisesti, tietysti kohtuus kaikessa. Eli en uskois että on suurempia haittavaikutuksia