Mulla yleensä jotain torakan ja kalan risteytymä otuksia tai paska hyönteisiä. Viimeisessä dokausputki lizard horroksessa näin kärpäsen joka olikin yht äkkiä koko huoneen kokoinen ja se hyökkäs mun päälle voimakkaalla surinalla joka tuntui tärykalvoissa ällöttävästi. Tuntuu et viel selvinkin päin toi olis tehnyt jotain mun korville kun ne kutisee välillä just samallalaillaDexma wrote:...Mulla muuten tulee liskojen yönä aina hyönteisiä, niinkuin ampiaisia...
Alkoholi-topic
-
SAWANISTI
- Apteekki
- Posts: 315
- Joined: Mon 14 Jul 2008, 23:54
- Location: TKU PRISON
Re: Alkoholi-topic
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8762
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Alkoholi-topic
Darra on kovaa tavaraa!SamaNisti wrote: DARRAMATKALLE!
-
Nuppi_
Re: Alkoholi-topic
tietty jos on helvetin paljon dokannu mut vedin ite 4 päivän putken eikä ollu krapulaa yhtenäkään aamunaDexma wrote:Oletteko muuten vaultin kännääjät huomanneet, kuinka krapulasta tulee pahempi joka kerta enemmän ja enemmän... Järkyttävää tärinää, oksettaa, hikoiluttaa PASKAA LENTÄÄ! mieliala on paska, koko kehoon sattuu... Ihan järkyttävää..
Nyt tarvitaan kuningas kaljaa avuksi...
-
poto
- Karvakuono
- Posts: 20
- Joined: Sun 12 Oct 2008, 23:04
Re: Alkoholi-topic
Kylmä kalja, baarissa marianne<33
"Työttömät nuoret pajois, työttömän huolet katois pilvii."
-
SAWANISTI
- Apteekki
- Posts: 315
- Joined: Mon 14 Jul 2008, 23:54
- Location: TKU PRISON
Re: Alkoholi-topic
Taas menny pariyötä liskodiskossa... helvetti et tekee kipeetä näytellä jälleen kauhuleffan pääosaa :evil:!
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
bUkkA
Re: Alkoholi-topic
Paskan lentäminen krapulassa on ikävää kun se niin kovasti polttelee sulkijalihasta
Muuten alkoholi ois kyll ihan jees.
-
Baklan
- Karvakuono
- Posts: 28
- Joined: Mon 28 Jul 2008, 22:54
Re: Alkoholi-topic
Voisi luetella lempi juomiani:
-Ouzo
-Bisse
-Kilju
-Kilju (kotiviini)
-ginit
-leijona
-sorbus
-punkut
Musta tuntuu, että olen ehkä yksi ainoista ihmisistä, jotka pitää Jormasta!
Jorma oli ekalla kerralla aivan helvetin kamalan makuista, mutta nykyään menee
koko pullo hujauksessa
.
Aamulla lentää aina paska ja vatsaa kivistää, muuten ihan hyvä olo.
-Ouzo
-Bisse
-Kilju
-Kilju (kotiviini)
-ginit
-leijona
-sorbus
-punkut
Musta tuntuu, että olen ehkä yksi ainoista ihmisistä, jotka pitää Jormasta!
Jorma oli ekalla kerralla aivan helvetin kamalan makuista, mutta nykyään menee
koko pullo hujauksessa
Aamulla lentää aina paska ja vatsaa kivistää, muuten ihan hyvä olo.

-
Chakra
- Lepakko
- Posts: 181
- Joined: Wed 29 Oct 2008, 22:19
- Location: Bioroskis
Re: Alkoholi-topic
Yleensä kaljaa tulee juotua silloin tällöin. Sandelsin olen todennut parhaaksi. Viinaa tulee hyvin harvoin juotua , kun ei ole vielä ikää ostaa Alkosta.(19) Espanjassa tuli tequilaa maistettua ja se upposi ihan hyvin ja kiksit oli ihan kivat. Sangriakin oli jees , on vaan pirusti sokeria niin ei tule useasti juotua , niinkuin ei Baileyseja ja muitakaan sokerilitkuja. Vaikka hyviä ovatkin maultaan. Siideriä joskus , enite Rekoa tullut juotua.
Drinkeistä ei mitään kokemuksiä. Cuba libre ja Thugs passion kiinnostais , samoin kuin Sex on the beach ihan vaan nimen perusteella.
Aika pinnallista..
Drinkeistä ei mitään kokemuksiä. Cuba libre ja Thugs passion kiinnostais , samoin kuin Sex on the beach ihan vaan nimen perusteella.
Sprunk - The essence of life
-
Uke
- LD50
- Posts: 2130
- Joined: Mon 01 Dec 2008, 01:05
- Location: Hki
Re: Alkoholi-topic
Pakon edessä joutuu aina tätäkin ottamaan. Baarissa ehkä eniten menee lonkeroa ja valkovenäläistä. Villevallatontakin menee aina parit. Kotona / Jossain kotipirskeissä jos juon, niin pyrin aina ottamaan jonkun valkovenäläistä vastaavan ja sitten yleensä tuota lonkeroa (5,5). Ruokakaupan lonkeroissa tuppaa maistumaan se hiivan maku pahasti läpi. Enkä ole oikeastaan pitkään aikaan ottanut alkoholia päihtymistarkoituksessa.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Re: Alkoholi-topic
Tekisivät ton huumeista. "Alle 18-vuotiaille alkoholia ei suositella lainkaan". No suosittellaankohan sitä kenellekään.Ahab wrote:Kiva south parkkia muistuttava valistusvideo
http://www.paihdelinkki.fi/animaatiot/
"Alkoholin kohtuukäyttö" vuosituhannen vitsi.
-
Chakra
- Lepakko
- Posts: 181
- Joined: Wed 29 Oct 2008, 22:19
- Location: Bioroskis
Re: Alkoholi-topic
Mitäs vitsikästä siinä on? Minä ainakin käytän holia kohtuudella. Onko siinä jotain hävettävää?Poliklinikka wrote:
"Alkoholin kohtuukäyttö" vuosituhannen vitsi.
Sprunk - The essence of life
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Alkoholi-topic
ei tietenkään ole. toivottavasti kuulut siihen pieneen ryhmään jonka persoonallisuus ei muutua alkoholin vaikutuksen alaisena. mä vihaan alkoholia, mutta silti sitä tulee nautittua. joulukuun aikana meni 3x6 pulloa ja kerran 6 0,5l tölkkiä.Chakra wrote:Mitäs vitsikästä siinä on? Minä ainakin käytän holia kohtuudella. Onko siinä jotain hävettävää?Poliklinikka wrote:
"Alkoholin kohtuukäyttö" vuosituhannen vitsi.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Re: Alkoholi-topic
Taidan olla riippuvainen. Tuntuu taas siltä, että saan alkoholista "kaiken" irti.
Siis kun olin tuossa kuukausia ilman "suuria määriä" alkoholia. Nyt alkaa tuntua siltä, että "alko" on taas hyvä päihde. Euforia nousee aluksi todella miellyttäväksi, sitten se pikkuhiljaa alkaa mennä sekavaksi. Omalla kohdallani en pysty pitämään tuota alkufiilistä ollenkaan vaan, joko vaikutukset loppuu tai sitten olo menee vain sekavaksi.
Mutta siis mulla toimii ja ei muuta luonnetta yhtään. Tiedän sen, että monella luonne muuttuu äärimmäisesti. Uskon sen, että heillä kenellä luonne vaikutusten alaisena ei niin paljon muutu on helpompi jäädä alkoholiriippuvaiseksi. Tätä holismia on kaiken lisäksi mun suvussa.
.
Siis kun olin tuossa kuukausia ilman "suuria määriä" alkoholia. Nyt alkaa tuntua siltä, että "alko" on taas hyvä päihde. Euforia nousee aluksi todella miellyttäväksi, sitten se pikkuhiljaa alkaa mennä sekavaksi. Omalla kohdallani en pysty pitämään tuota alkufiilistä ollenkaan vaan, joko vaikutukset loppuu tai sitten olo menee vain sekavaksi.
Mutta siis mulla toimii ja ei muuta luonnetta yhtään. Tiedän sen, että monella luonne muuttuu äärimmäisesti. Uskon sen, että heillä kenellä luonne vaikutusten alaisena ei niin paljon muutu on helpompi jäädä alkoholiriippuvaiseksi. Tätä holismia on kaiken lisäksi mun suvussa.
-
scoff
- Psykonautti
- Posts: 133
- Joined: Wed 20 Aug 2008, 22:47
Re: Alkoholi-topic
Koin baari-illan valaistuksen jälkeen oudon seikan omasta suhtautumisestani alkoholiin. Olen ollut negatiivinen kyseistä ainetta kohtaan tutustuttuani vaihtoehtoisiin bilehuumeisiin (eli kannabikseen), mutta nyt olen ymmärtänyt jotain erikoista. Kavereillani on tapana juoda tappiin asti, ja sitten istunkin sammuneen kaverin vieressä läpi yön tämän oksentaessa selällään. Baarista tultuani (nautin yhden shotin kossua) tajusin, että olen nähnyt alkoholin efektit, eikä aine enää kiinnosta minua. Ei missään muodossa. Olen viettänyt kännikalojen kanssa aikaa niin paljon, että mielestäni olen todistanut kaikki alkoholista aiheutuvat asiat. Nyt en tunne mitään vetoa siihen.
Erikoista tästä tekee se, että olen aikaisemmin luullut käyttäväni alkoholia siksi, että olisi kivempaa, olisin sosiaalisempi jne. Nyt tunnen käyttäväni aineita uteliaisuuttani. Haluan kokea uusia asioita. Tämä mietityttää minua.
Erikoista tästä tekee se, että olen aikaisemmin luullut käyttäväni alkoholia siksi, että olisi kivempaa, olisin sosiaalisempi jne. Nyt tunnen käyttäväni aineita uteliaisuuttani. Haluan kokea uusia asioita. Tämä mietityttää minua.
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8762
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Alkoholi-topic
scoff wrote: vaihtoehtoisiin bilehuumeisiin (eli kannabikseen),
Onko ghanja bile huume???
Scoff, kokeile sääkin niitä kunnon oksennus paska kännejä niin saat paljon enemmän irti tuosta...
Mutta joo.... Takaisin aiheeseen. Mietin just tänään, että alkoholi ei toisaalta ole niin kamalan hankala lopettaa kuin se tuntuu.... Verrattuna opiaatteihin, benzoihin niin alkoholi ei tuota samanlaisia vieroitusoireita. Enemmän kun liskojen yöstä on päässyt läpi niin moni asia helpottuu tietenkin tulee muutkin vieroitusoireet ja niitä liskoja saattaa tulla monta kertaa... Mutta enemmän alkoholista eroon pääseminen tuntuu menevään psyykkisellä ja ympäristön puolella.Ympäristössä porukka DOKAA kokoajan... Esim, lähdet kavereiden kanssa iltaa istumaaan niin jos sinulla ei ole juotavaa mukana niin "eristäydyt" tietyllälailla ympäristöstä... Kävelet kauppaan ja sun on helppoa vain ottaa parikaljaa mukaan ja taas mennään. Ja loppupeleissä jos juo vain kaljaa, niin ei siitä mene edes SEKASIN kunnolla, vaan enemmän sellaiseen tyhmään tilaan jossa vain mennään...
Tosi hankalaa päästä alkoholista eroon... Nyt on silti kohta varmaan 1,5 viikkoa juomatta..
-
scoff
- Psykonautti
- Posts: 133
- Joined: Wed 20 Aug 2008, 22:47
Re: Alkoholi-topic
Joo, mulle. Apua, loukkasinko jotain?Dexma wrote:Onko ghanja bile huume???scoff wrote: vaihtoehtoisiin bilehuumeisiin (eli kannabikseen),
En enää, sielläkin on käyty, ikävä kyllä.Dexma wrote:Scoff, kokeile sääkin niitä kunnon oksennus paska kännejä niin saat paljon enemmän irti tuosta...
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Alkoholi-topic
vittu.. eka 5 päivää bissee, toissapäivänä 6 bissee, eilen ilman ja taas on koira haettu.. tää on liian hyvää.. jos joku näkee mun mopon, niin soittakaa heti.. pitäsköhän pyytää naapurin antabukset? tai hommata porttikielto kumpaankin kauppaan.. noh, kai se mopo sit löytyy ku huomaa ettei oo enää kämppää.. vaikka tiedän ja tajuan että EI, elä juo, kaikki kusee sen takia, niin silti aattelen aina, et "vaan tänään.." jos voisin niin menisin pyytää semmosen ihon alle laitettavan antabuksen. pitäs ehkä lähtee kuukaudeks keskisuomeen porukoille, se vois olla hyvä ratkasu. jotain mun on keksittävä..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
frapathea
Re: Alkoholi-topic
Joo oot niin väärässä että itken!scoff wrote:Joo, mulle. Apua, loukkasinko jotain?Dexma wrote:Onko ghanja bile huume???scoff wrote: vaihtoehtoisiin bilehuumeisiin (eli kannabikseen),
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8762
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Alkoholi-topic
Ei mutta sori scoff, ei pitänyt tarkottaa mitään vittuilua...scoff wrote:Joo, mulle. Apua, loukkasinko jotain?Dexma wrote:Onko ghanja bile huume???scoff wrote: vaihtoehtoisiin bilehuumeisiin (eli kannabikseen),En enää, sielläkin on käyty, ikävä kyllä.Dexma wrote:Scoff, kokeile sääkin niitä kunnon oksennus paska kännejä niin saat paljon enemmän irti tuosta...
Rupesin vain kyseenalaistamaan...
Toisaalta kun mietin niin mun täytyy aika moneen asiaan yhtyä scoffin kanssa...
-
NarkkiParkki
- Lepakko
- Posts: 206
- Joined: Wed 14 Jan 2009, 21:19
Re: Alkoholi-topic
“Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.” -Bob Marley
Itse en yleensä juo alkoholijuomia humaltumistarkoitusta varten. Nautin vain viinien, oluiden ym. mausta.
Itse en yleensä juo alkoholijuomia humaltumistarkoitusta varten. Nautin vain viinien, oluiden ym. mausta.
-
kreivi_krapula
- Tuppisuu
- Posts: 9
- Joined: Sat 27 Dec 2008, 00:07
Re: Alkoholi-topic
Itellä tuo olut on pääasiallinen alkoholi juoma, mutta kyllä sitä sillointällöin tulee muutaki nautittua. Väkeviä ei oikeen tule kestettyä kun se tulee nautittua melkein samaa tahtia kuin olutta joisi. Lisäksi tahtoo olla jo liiallisesta oluen juonnista muistin kanssa ongelmia seuraavana päivänä. Alkoholi on ihan jees.
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Alkoholi-topic
EI OLE!kreivi_krapula wrote:Alkoholi on ihan jees.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Adrenochrome
- Psykonautti
- Posts: 88
- Joined: Mon 14 Jul 2008, 22:48
Re: Alkoholi-topic
On se. Ainakin sosialisoinnissa, yksin siitä jää vähän turha fiilis.mauser1911 wrote:EI OLE!kreivi_krapula wrote:Alkoholi on ihan jees.
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
-
korolli
- Apteekki
- Posts: 473
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 12:50
- Location: Babylon suburbia
Re: Alkoholi-topic
Uralmocca pullo on mukava horppiä illan aikana litran maidon kanssa. ei mene niin törkeeseen pusikkoon eikä mitään pahaa darraa aamulla. Sopiva lesti mulle. Nam 
Edit. Muutenhan alkoholi on niinkuin yleisen mielipiteen muikaan - perseestä, vaarallista jne. Niinkuin se onkin. Helposti lähtee viinan kanssa kokemattomalta henki kun läträä kasikymppisiä ym.
Edit. Muutenhan alkoholi on niinkuin yleisen mielipiteen muikaan - perseestä, vaarallista jne. Niinkuin se onkin. Helposti lähtee viinan kanssa kokemattomalta henki kun läträä kasikymppisiä ym.
-
D.E.S
- Kameleontti
- Posts: 704
- Joined: Thu 26 Oct 2006, 01:06
Re: Alkoholi-topic
Jos otan, otan kunnolla. Mielestäni viinasta saa enemmän irti kun vetäsee niin hillittömät tumut että tukka lähtee.
Eipähän tuota vain tule harrastettua, ryyppäämistä meinaan: En edes muista milloin olisin ollut viimeksi humalassa. Kuukausia tästä taitaa olla kuitenkin. Aikas kostea kesä tulossa niin kattoo mitä käy kun yrittää sankaroida festareilla väkevien kera ilman toleranssia. Taino tietäähän sen.. Sama mitä käy joka festareilla mutta aikaisemmassa vaiheessa päivää 
"Taste
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8762
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Alkoholi-topic
Tiätkö sen kun istut rantatuolilla ja juo pullon viinaa ja sitten miettii kun ei nouse. Sitten nouset pystyyn ja lähdet palovammojen takia ambulanssilla sairaalaan?D.E.S wrote: Aikas kostea kesä tulossa niin kattoo mitä käy kun yrittää sankaroida festareilla väkevien kera ilman toleranssia. Taino tietäähän sen.. Sama
*NOUSU JA SUORAAN NUOTIION....*
-
W10
- Kameleontti
- Posts: 640
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 20:24
- Location: Mirrorland
Re: Alkoholi-topic
Huh. Pari päivää tuli olutta kitattua ja nyt voisi sitten pitää taas taukoa. Mukavaahan se oli silloin kun juomaa oli, mutta enää ei maistu. Vatsakaan ei tunnu kestävän yletöntä juopottelua enää. Mieluummin vaikka mopoja, kun viikon mopokuurilla saa samat tärinät aikaan kun päivän dokaamisella.
Minä kyllä saan alkoholista eniten irti, kun tissuttelen pikkuhiljaa pitkin päivää. Nousee hitaasti ja tulee enemmän semmoinen pöhnäinen olo, kuin että yht äkkiä lähtisi jalat vain alta ja makaisi jossain ojassa. Kukin tyylillään tietenkin.

Minä kyllä saan alkoholista eniten irti, kun tissuttelen pikkuhiljaa pitkin päivää. Nousee hitaasti ja tulee enemmän semmoinen pöhnäinen olo, kuin että yht äkkiä lähtisi jalat vain alta ja makaisi jossain ojassa. Kukin tyylillään tietenkin.

"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8762
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Alkoholi-topic
Mitä tapahtuisi suomelle jos viina poistettais?
Pasila Salaviina
http://www.youtube.com/watch?v=7tEimMDmLTU
http://www.youtube.com/watch?v=5d24g5cbCaU
http://www.youtube.com/watch?v=7FV0K5b-sRI
Routalempi: Lopetat juomisen kato. Minä join ennen, nykyään on hirveen jännää mun elämä. Olen tylsä joo, mutta mun elämä ei ole. Ennenkuin nuorena join koin, että minä olen kiintoisa ja maailma ympärillä on tylsä. Sitten lopetin juomisen ja nyt, minä olen tylsä, mutta maailma on minusta hirveän jännä. Parempi niinpäin minulle, sun elämäs on tylsää, mutta minun elämä on jännää. Kumpi on onnellisempi?
Kato tuota jännää asiaa tuolla.
Pöysti: Se on muoviämpäri!
Routalempi: Ääää JÄNNÄ muoviämpäri.
Pasila Salaviina
http://www.youtube.com/watch?v=7tEimMDmLTU
http://www.youtube.com/watch?v=5d24g5cbCaU
http://www.youtube.com/watch?v=7FV0K5b-sRI
Routalempi: Lopetat juomisen kato. Minä join ennen, nykyään on hirveen jännää mun elämä. Olen tylsä joo, mutta mun elämä ei ole. Ennenkuin nuorena join koin, että minä olen kiintoisa ja maailma ympärillä on tylsä. Sitten lopetin juomisen ja nyt, minä olen tylsä, mutta maailma on minusta hirveän jännä. Parempi niinpäin minulle, sun elämäs on tylsää, mutta minun elämä on jännää. Kumpi on onnellisempi?
Kato tuota jännää asiaa tuolla.
Pöysti: Se on muoviämpäri!
Routalempi: Ääää JÄNNÄ muoviämpäri.
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Alkoholi-topic
8 bisse menossa.. oon vittu ALKOHOLISTI.. en syytä itteeni, vaikka olen syyllinen.. vitun valtio tekee kaljan oston liian helpoksi. kaikki massit menee bisseen.. sain tänään 410€ ja jäljellä on 2€.. kivaa.. menisin pyytään lääkäriltä antabusta jos oisin varma et se ei vaikuta mun bentsoihin.. eihän se voi vaikuttaa niihin? eihän? ja mulla on syyni miksi on PAKKO saada vielä pari kuukautta samat bentsomäärät..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"