Alkoholi-topic

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
User avatar
SAWANISTI
Apteekki
Posts: 315
Joined: Mon 14 Jul 2008, 23:54
Location: TKU PRISON

Re: Alkoholi-topic

Post by SAWANISTI »

Dexma wrote:...Mulla muuten tulee liskojen yönä aina hyönteisiä, niinkuin ampiaisia...
Mulla yleensä jotain torakan ja kalan risteytymä otuksia tai paska hyönteisiä. Viimeisessä dokausputki lizard horroksessa näin kärpäsen joka olikin yht äkkiä koko huoneen kokoinen ja se hyökkäs mun päälle voimakkaalla surinalla joka tuntui tärykalvoissa ällöttävästi. Tuntuu et viel selvinkin päin toi olis tehnyt jotain mun korville kun ne kutisee välillä just samallalailla :o.. OON JÄÄNYT DARRAMATKALLE!
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Alkoholi-topic

Post by Dexma »

SamaNisti wrote: DARRAMATKALLE!
Darra on kovaa tavaraa!
Nuppi_

Re: Alkoholi-topic

Post by Nuppi_ »

Dexma wrote:Oletteko muuten vaultin kännääjät huomanneet, kuinka krapulasta tulee pahempi joka kerta enemmän ja enemmän... Järkyttävää tärinää, oksettaa, hikoiluttaa PASKAA LENTÄÄ! mieliala on paska, koko kehoon sattuu... Ihan järkyttävää..

Nyt tarvitaan kuningas kaljaa avuksi...
tietty jos on helvetin paljon dokannu mut vedin ite 4 päivän putken eikä ollu krapulaa yhtenäkään aamuna :razz:
User avatar
poto
Karvakuono
Posts: 20
Joined: Sun 12 Oct 2008, 23:04

Re: Alkoholi-topic

Post by poto »

Kylmä kalja, baarissa marianne<33
"Työttömät nuoret pajois, työttömän huolet katois pilvii."
User avatar
SAWANISTI
Apteekki
Posts: 315
Joined: Mon 14 Jul 2008, 23:54
Location: TKU PRISON

Re: Alkoholi-topic

Post by SAWANISTI »

Taas menny pariyötä liskodiskossa... helvetti et tekee kipeetä näytellä jälleen kauhuleffan pääosaa :evil:!
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
bUkkA

Re: Alkoholi-topic

Post by bUkkA »

Paskan lentäminen krapulassa on ikävää kun se niin kovasti polttelee sulkijalihasta :( Muuten alkoholi ois kyll ihan jees.
Baklan
Karvakuono
Posts: 28
Joined: Mon 28 Jul 2008, 22:54

Re: Alkoholi-topic

Post by Baklan »

Voisi luetella lempi juomiani:

-Ouzo
-Bisse
-Kilju
-Kilju (kotiviini)
-ginit
-leijona
-sorbus
-punkut

Musta tuntuu, että olen ehkä yksi ainoista ihmisistä, jotka pitää Jormasta!
Jorma oli ekalla kerralla aivan helvetin kamalan makuista, mutta nykyään menee
koko pullo hujauksessa :D.

Aamulla lentää aina paska ja vatsaa kivistää, muuten ihan hyvä olo.
Image
User avatar
Chakra
Lepakko
Posts: 181
Joined: Wed 29 Oct 2008, 22:19
Location: Bioroskis

Re: Alkoholi-topic

Post by Chakra »

Yleensä kaljaa tulee juotua silloin tällöin. Sandelsin olen todennut parhaaksi. Viinaa tulee hyvin harvoin juotua , kun ei ole vielä ikää ostaa Alkosta.(19) Espanjassa tuli tequilaa maistettua ja se upposi ihan hyvin ja kiksit oli ihan kivat. Sangriakin oli jees , on vaan pirusti sokeria niin ei tule useasti juotua , niinkuin ei Baileyseja ja muitakaan sokerilitkuja. Vaikka hyviä ovatkin maultaan. Siideriä joskus , enite Rekoa tullut juotua.
Drinkeistä ei mitään kokemuksiä. Cuba libre ja Thugs passion kiinnostais , samoin kuin Sex on the beach ihan vaan nimen perusteella. :mrgreen: Aika pinnallista..
Sprunk - The essence of life
User avatar
Uke
LD50
Posts: 2130
Joined: Mon 01 Dec 2008, 01:05
Location: Hki

Re: Alkoholi-topic

Post by Uke »

Pakon edessä joutuu aina tätäkin ottamaan. Baarissa ehkä eniten menee lonkeroa ja valkovenäläistä. Villevallatontakin menee aina parit. Kotona / Jossain kotipirskeissä jos juon, niin pyrin aina ottamaan jonkun valkovenäläistä vastaavan ja sitten yleensä tuota lonkeroa (5,5). Ruokakaupan lonkeroissa tuppaa maistumaan se hiivan maku pahasti läpi. Enkä ole oikeastaan pitkään aikaan ottanut alkoholia päihtymistarkoituksessa.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Alkoholi-topic

Post by Poliklinikka »

Ahab wrote:Kiva south parkkia muistuttava valistusvideo
http://www.paihdelinkki.fi/animaatiot/
Tekisivät ton huumeista. "Alle 18-vuotiaille alkoholia ei suositella lainkaan". No suosittellaankohan sitä kenellekään.

"Alkoholin kohtuukäyttö" vuosituhannen vitsi.
User avatar
Chakra
Lepakko
Posts: 181
Joined: Wed 29 Oct 2008, 22:19
Location: Bioroskis

Re: Alkoholi-topic

Post by Chakra »

Poliklinikka wrote:
"Alkoholin kohtuukäyttö" vuosituhannen vitsi.
Mitäs vitsikästä siinä on? Minä ainakin käytän holia kohtuudella. Onko siinä jotain hävettävää?
Sprunk - The essence of life
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Alkoholi-topic

Post by mauseri »

Chakra wrote:
Poliklinikka wrote:
"Alkoholin kohtuukäyttö" vuosituhannen vitsi.
Mitäs vitsikästä siinä on? Minä ainakin käytän holia kohtuudella. Onko siinä jotain hävettävää?
ei tietenkään ole. toivottavasti kuulut siihen pieneen ryhmään jonka persoonallisuus ei muutua alkoholin vaikutuksen alaisena. mä vihaan alkoholia, mutta silti sitä tulee nautittua. joulukuun aikana meni 3x6 pulloa ja kerran 6 0,5l tölkkiä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Alkoholi-topic

Post by Poliklinikka »

Taidan olla riippuvainen. Tuntuu taas siltä, että saan alkoholista "kaiken" irti.

Siis kun olin tuossa kuukausia ilman "suuria määriä" alkoholia. Nyt alkaa tuntua siltä, että "alko" on taas hyvä päihde. Euforia nousee aluksi todella miellyttäväksi, sitten se pikkuhiljaa alkaa mennä sekavaksi. Omalla kohdallani en pysty pitämään tuota alkufiilistä ollenkaan vaan, joko vaikutukset loppuu tai sitten olo menee vain sekavaksi.

Mutta siis mulla toimii ja ei muuta luonnetta yhtään. Tiedän sen, että monella luonne muuttuu äärimmäisesti. Uskon sen, että heillä kenellä luonne vaikutusten alaisena ei niin paljon muutu on helpompi jäädä alkoholiriippuvaiseksi. Tätä holismia on kaiken lisäksi mun suvussa. :razz: :mrgreen: :lol:.
scoff
Psykonautti
Posts: 133
Joined: Wed 20 Aug 2008, 22:47

Re: Alkoholi-topic

Post by scoff »

Koin baari-illan valaistuksen jälkeen oudon seikan omasta suhtautumisestani alkoholiin. Olen ollut negatiivinen kyseistä ainetta kohtaan tutustuttuani vaihtoehtoisiin bilehuumeisiin (eli kannabikseen), mutta nyt olen ymmärtänyt jotain erikoista. Kavereillani on tapana juoda tappiin asti, ja sitten istunkin sammuneen kaverin vieressä läpi yön tämän oksentaessa selällään. Baarista tultuani (nautin yhden shotin kossua) tajusin, että olen nähnyt alkoholin efektit, eikä aine enää kiinnosta minua. Ei missään muodossa. Olen viettänyt kännikalojen kanssa aikaa niin paljon, että mielestäni olen todistanut kaikki alkoholista aiheutuvat asiat. Nyt en tunne mitään vetoa siihen.

Erikoista tästä tekee se, että olen aikaisemmin luullut käyttäväni alkoholia siksi, että olisi kivempaa, olisin sosiaalisempi jne. Nyt tunnen käyttäväni aineita uteliaisuuttani. Haluan kokea uusia asioita. Tämä mietityttää minua.
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Alkoholi-topic

Post by Dexma »

scoff wrote: vaihtoehtoisiin bilehuumeisiin (eli kannabikseen),

Onko ghanja bile huume???

Scoff, kokeile sääkin niitä kunnon oksennus paska kännejä niin saat paljon enemmän irti tuosta...


Mutta joo.... Takaisin aiheeseen. Mietin just tänään, että alkoholi ei toisaalta ole niin kamalan hankala lopettaa kuin se tuntuu.... Verrattuna opiaatteihin, benzoihin niin alkoholi ei tuota samanlaisia vieroitusoireita. Enemmän kun liskojen yöstä on päässyt läpi niin moni asia helpottuu tietenkin tulee muutkin vieroitusoireet ja niitä liskoja saattaa tulla monta kertaa... Mutta enemmän alkoholista eroon pääseminen tuntuu menevään psyykkisellä ja ympäristön puolella.Ympäristössä porukka DOKAA kokoajan... Esim, lähdet kavereiden kanssa iltaa istumaaan niin jos sinulla ei ole juotavaa mukana niin "eristäydyt" tietyllälailla ympäristöstä... Kävelet kauppaan ja sun on helppoa vain ottaa parikaljaa mukaan ja taas mennään. Ja loppupeleissä jos juo vain kaljaa, niin ei siitä mene edes SEKASIN kunnolla, vaan enemmän sellaiseen tyhmään tilaan jossa vain mennään...

Tosi hankalaa päästä alkoholista eroon... Nyt on silti kohta varmaan 1,5 viikkoa juomatta..
scoff
Psykonautti
Posts: 133
Joined: Wed 20 Aug 2008, 22:47

Re: Alkoholi-topic

Post by scoff »

Dexma wrote:
scoff wrote: vaihtoehtoisiin bilehuumeisiin (eli kannabikseen),
Onko ghanja bile huume???
Joo, mulle. Apua, loukkasinko jotain?
Dexma wrote:Scoff, kokeile sääkin niitä kunnon oksennus paska kännejä niin saat paljon enemmän irti tuosta...
En enää, sielläkin on käyty, ikävä kyllä.
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Alkoholi-topic

Post by mauseri »

vittu.. eka 5 päivää bissee, toissapäivänä 6 bissee, eilen ilman ja taas on koira haettu.. tää on liian hyvää.. jos joku näkee mun mopon, niin soittakaa heti.. pitäsköhän pyytää naapurin antabukset? tai hommata porttikielto kumpaankin kauppaan.. noh, kai se mopo sit löytyy ku huomaa ettei oo enää kämppää.. vaikka tiedän ja tajuan että EI, elä juo, kaikki kusee sen takia, niin silti aattelen aina, et "vaan tänään.." jos voisin niin menisin pyytää semmosen ihon alle laitettavan antabuksen. pitäs ehkä lähtee kuukaudeks keskisuomeen porukoille, se vois olla hyvä ratkasu. jotain mun on keksittävä..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
frapathea

Re: Alkoholi-topic

Post by frapathea »

scoff wrote:
Dexma wrote:
scoff wrote: vaihtoehtoisiin bilehuumeisiin (eli kannabikseen),
Onko ghanja bile huume???
Joo, mulle. Apua, loukkasinko jotain?
Joo oot niin väärässä että itken!
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Alkoholi-topic

Post by Dexma »

scoff wrote:
Dexma wrote:
scoff wrote: vaihtoehtoisiin bilehuumeisiin (eli kannabikseen),
Onko ghanja bile huume???
Joo, mulle. Apua, loukkasinko jotain?
Dexma wrote:Scoff, kokeile sääkin niitä kunnon oksennus paska kännejä niin saat paljon enemmän irti tuosta...
En enää, sielläkin on käyty, ikävä kyllä.
Ei mutta sori scoff, ei pitänyt tarkottaa mitään vittuilua...

Rupesin vain kyseenalaistamaan...
Toisaalta kun mietin niin mun täytyy aika moneen asiaan yhtyä scoffin kanssa...
NarkkiParkki
Lepakko
Posts: 206
Joined: Wed 14 Jan 2009, 21:19

Re: Alkoholi-topic

Post by NarkkiParkki »

“Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.” -Bob Marley

Itse en yleensä juo alkoholijuomia humaltumistarkoitusta varten. Nautin vain viinien, oluiden ym. mausta.
User avatar
kreivi_krapula
Tuppisuu
Posts: 9
Joined: Sat 27 Dec 2008, 00:07

Re: Alkoholi-topic

Post by kreivi_krapula »

Itellä tuo olut on pääasiallinen alkoholi juoma, mutta kyllä sitä sillointällöin tulee muutaki nautittua. Väkeviä ei oikeen tule kestettyä kun se tulee nautittua melkein samaa tahtia kuin olutta joisi. Lisäksi tahtoo olla jo liiallisesta oluen juonnista muistin kanssa ongelmia seuraavana päivänä. Alkoholi on ihan jees.
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Alkoholi-topic

Post by mauseri »

kreivi_krapula wrote:Alkoholi on ihan jees.
EI OLE!
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
Adrenochrome
Psykonautti
Posts: 88
Joined: Mon 14 Jul 2008, 22:48

Re: Alkoholi-topic

Post by Adrenochrome »

mauser1911 wrote:
kreivi_krapula wrote:Alkoholi on ihan jees.
EI OLE!
On se. Ainakin sosialisoinnissa, yksin siitä jää vähän turha fiilis.
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
User avatar
korolli
Apteekki
Posts: 473
Joined: Fri 16 Jun 2006, 12:50
Location: Babylon suburbia

Re: Alkoholi-topic

Post by korolli »

Uralmocca pullo on mukava horppiä illan aikana litran maidon kanssa. ei mene niin törkeeseen pusikkoon eikä mitään pahaa darraa aamulla. Sopiva lesti mulle. Nam :P

Edit. Muutenhan alkoholi on niinkuin yleisen mielipiteen muikaan - perseestä, vaarallista jne. Niinkuin se onkin. Helposti lähtee viinan kanssa kokemattomalta henki kun läträä kasikymppisiä ym.
User avatar
D.E.S
Kameleontti
Posts: 704
Joined: Thu 26 Oct 2006, 01:06

Re: Alkoholi-topic

Post by D.E.S »

Jos otan, otan kunnolla. Mielestäni viinasta saa enemmän irti kun vetäsee niin hillittömät tumut että tukka lähtee. :lol: Eipähän tuota vain tule harrastettua, ryyppäämistä meinaan: En edes muista milloin olisin ollut viimeksi humalassa. Kuukausia tästä taitaa olla kuitenkin. Aikas kostea kesä tulossa niin kattoo mitä käy kun yrittää sankaroida festareilla väkevien kera ilman toleranssia. Taino tietäähän sen.. Sama mitä käy joka festareilla mutta aikaisemmassa vaiheessa päivää :mrgreen:
"Taste
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Alkoholi-topic

Post by Dexma »

D.E.S wrote: Aikas kostea kesä tulossa niin kattoo mitä käy kun yrittää sankaroida festareilla väkevien kera ilman toleranssia. Taino tietäähän sen.. Sama
Tiätkö sen kun istut rantatuolilla ja juo pullon viinaa ja sitten miettii kun ei nouse. Sitten nouset pystyyn ja lähdet palovammojen takia ambulanssilla sairaalaan?


*NOUSU JA SUORAAN NUOTIION....*
User avatar
W10
Kameleontti
Posts: 640
Joined: Wed 21 Sep 2005, 20:24
Location: Mirrorland

Re: Alkoholi-topic

Post by W10 »

Huh. Pari päivää tuli olutta kitattua ja nyt voisi sitten pitää taas taukoa. Mukavaahan se oli silloin kun juomaa oli, mutta enää ei maistu. Vatsakaan ei tunnu kestävän yletöntä juopottelua enää. Mieluummin vaikka mopoja, kun viikon mopokuurilla saa samat tärinät aikaan kun päivän dokaamisella.

Minä kyllä saan alkoholista eniten irti, kun tissuttelen pikkuhiljaa pitkin päivää. Nousee hitaasti ja tulee enemmän semmoinen pöhnäinen olo, kuin että yht äkkiä lähtisi jalat vain alta ja makaisi jossain ojassa. Kukin tyylillään tietenkin.
Image
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Alkoholi-topic

Post by Dexma »

Mitä tapahtuisi suomelle jos viina poistettais?

Pasila Salaviina

http://www.youtube.com/watch?v=7tEimMDmLTU
http://www.youtube.com/watch?v=5d24g5cbCaU
http://www.youtube.com/watch?v=7FV0K5b-sRI


Routalempi: Lopetat juomisen kato. Minä join ennen, nykyään on hirveen jännää mun elämä. Olen tylsä joo, mutta mun elämä ei ole. Ennenkuin nuorena join koin, että minä olen kiintoisa ja maailma ympärillä on tylsä. Sitten lopetin juomisen ja nyt, minä olen tylsä, mutta maailma on minusta hirveän jännä. Parempi niinpäin minulle, sun elämäs on tylsää, mutta minun elämä on jännää. Kumpi on onnellisempi?
Kato tuota jännää asiaa tuolla.
Pöysti: Se on muoviämpäri!
Routalempi: Ääää JÄNNÄ muoviämpäri.
User avatar
dredi
LD50
Posts: 2160
Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
Location: hyperspace

Re: Alkoholi-topic

Post by dredi »

hehehe, mä näin kans ton jakson :D :lol:
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Alkoholi-topic

Post by mauseri »

8 bisse menossa.. oon vittu ALKOHOLISTI.. en syytä itteeni, vaikka olen syyllinen.. vitun valtio tekee kaljan oston liian helpoksi. kaikki massit menee bisseen.. sain tänään 410€ ja jäljellä on 2€.. kivaa.. menisin pyytään lääkäriltä antabusta jos oisin varma et se ei vaikuta mun bentsoihin.. eihän se voi vaikuttaa niihin? eihän? ja mulla on syyni miksi on PAKKO saada vielä pari kuukautta samat bentsomäärät..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"