Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
jumalatjalassa
Lepakko

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by jumalatjalassa »

Laki ja säännöt... Mulla on monesti tapana todeta, että jos maailma olisi kiva paikka, lakeja ei tarvittaisi. Ai täh, miten niin maailma ei ole kiva paikka? Onhan täällä kivoja douppeja ja nättejä maisemia ja ihan hyvännäköisiä naisia. Mutta kun ihmiset eivät osaa käyttäytyä aina utilitaarisen hyvän mukaisesti. Jos lain käsitettä ei olisi ikinä keksittykään, maailma voisi olla erilainen paikka. Nyt ihmiset ovat tavallaan jumiutuneet tottelemaan ennalta saneltuja sääntöjä ja unohtaneet terveen harkintakyvyn. Systeemimme lienee nykypäivänä myös liian monimutkainen toimiakseen ilman lakeja ja normeja.

Ainoa seikka, johon lakeja tarvitaan, on yleisen järjestyksen ylläpito. Juuri tämän seikan vuoksi uhrittomat rikokset tulisi poistaa lakikirjoista. Valtion rooli ihmisen elämässä on taata turva ja yhtäläiset mahdollisuudet elämään, ei käskeä yksilöä elämään jonkun tietyn muotin mukaista elämää.
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

lätkää,peltsii,laattaa, sitä vitun prässättyä kuivaa kamelinpaskaa ei oo vähää aikaa missään näkyny :roll:
Budi vieny voiton..
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

^ Tää on kans tullu huomattua. Ihan paria satunnaista kertaa lukuunottamatta niin ei ole näkyny kyl peltsii.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa »

^Toi on totta! Iteki kelaillu tässä, että mitäs vittua. Kahdeksaan tai yhdeksään kuukauteen ei ole peltsiä näkynyt kuin ehkä kerran tai kaksi. Ilmeisesti se on kadonnut muualtakin kuin Tampereelta. :D En valita! Nupun hinta voisi vielä laskea paremmalle tasolle.
Rimbaud
Karvakuono

Post by Rimbaud »

Nistit antavat aina periksi. Minä en anna koskaan periksi. :twisted:
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

On sanonta anna anteeksi vihollisellesi. Missään ei lue että anna anteeksi ystävällesi.

meni hetki pähkäillä mut iha kiva
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
frapathea

Post by frapathea »

^ Kai sitä pidetään itsestäänselvyytenä. Oma lempitoteamukseni anteeksannosta on, että onnellisimpia ovat ne, jotka antavat anteeksi. Vetoo mukavasti myös niihin psyyken pimeämpiin ja itsekkäämpiin puoliin. Nöyryys, rehellisyys ja empatia tekee niin vitun hyvää.
jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa »

Joku on muuttunut. Isosti. Mulla on hyvin vahva tunne siitä, että jotain suurta tulee tapahtumaan lähiaikoina. Olen havainnoinut itseäni, muita ihmisiä ja ympäristöäni pidemmän aikaa hyvin tarkasti ja huomannut, että jonkinmoinen liikehdintäprosessi tuntuu olevan käynnissä. Murroskohta. Mä en osaa selittää sitä sen tarkemmin, mutta mua pelottaa. Tiedän, että pelko tulisi unohtaa, koska mä en hyödy siitä mitään. Asioita tapahtuu, se kuuluu oleellisena osana tämän maailman kulkuun. Ei yksittäinen ihminen voi vaikuttaa siihen.

Taidan kuulostaa vähän flipahtaneelta. Mulla on kuitenkin nyt sellainen fiilis, että mun itsenikin täytyy aloittaa jonkinmoinen muutosprosessi. Mä en enää voi jatkaa elämääni samalla tavalla. Mä jostain löysin sen pienen toivonhippusen ja ajatuksen siitä, että kaikenlaista elämää tulisi kunnioittaa. Jostain syystä mä en aiemmin ole sisäistänyt sitä. Nyt vain joku naksahti. Mulla on lähes sellainen tunne, että joku olisi jossain osoittanut mua sormella, että tuon tulee muuttua. Saman muutoksen suunnan olen muissakin ihmisissä havainnut.

Tämä liikehdintä tuntuu alinomaa vain kasvavan. Mä en tiedä, mitä helvettiä on tapahtumassa. Mulla on kuitenkin sellainen olo, että mä miltei jopa alan uskoa jonkinlaiseen korkeampaan voimaan. Sitä en tiedä, millainen se on. Tässä ei ole sitten niin mitään järkeä. Alan myös vähän luulla, että vika on minussa ja mun päässäni ja mielenterveydessäni, olen kuvitellut vain kaiken päässäni.

En todellakaan tiedä, mitä mun tulisi ajatella. Mä haluaisin todellakin puhua jonkun kanssa enemmänkin näistä fiiliksistä, mutta en mä voi. Musta tuntuu, että joka ikinen ihminen mun tuttavapiiristäni pitäisi mua viimeistään siinä kohtaa täysin seonneena. Sen takia mä kirjoitin tänne, omalla naamallani en voi puhua, joten teen sen anonyymisti.
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

jumalatjalassa wrote:Joku on muuttunut. Isosti. Mulla on hyvin vahva tunne siitä, että jotain suurta tulee tapahtumaan lähiaikoina. Olen havainnoinut itseäni, muita ihmisiä ja ympäristöäni pidemmän aikaa hyvin tarkasti ja huomannut, että jonkinmoinen liikehdintäprosessi tuntuu olevan käynnissä. Murroskohta. Mä en osaa selittää sitä sen tarkemmin, mutta mua pelottaa. Tiedän, että pelko tulisi unohtaa, koska mä en hyödy siitä mitään. Asioita tapahtuu, se kuuluu oleellisena osana tämän maailman kulkuun. Ei yksittäinen ihminen voi vaikuttaa siihen.

Taidan kuulostaa vähän flipahtaneelta. Mulla on kuitenkin nyt sellainen fiilis, että mun itsenikin täytyy aloittaa jonkinmoinen muutosprosessi. Mä en enää voi jatkaa elämääni samalla tavalla. Mä jostain löysin sen pienen toivonhippusen ja ajatuksen siitä, että kaikenlaista elämää tulisi kunnioittaa. Jostain syystä mä en aiemmin ole sisäistänyt sitä. Nyt vain joku naksahti. Mulla on lähes sellainen tunne, että joku olisi jossain osoittanut mua sormella, että tuon tulee muuttua. Saman muutoksen suunnan olen muissakin ihmisissä havainnut.

Tämä liikehdintä tuntuu alinomaa vain kasvavan. Mä en tiedä, mitä helvettiä on tapahtumassa. Mulla on kuitenkin sellainen olo, että mä miltei jopa alan uskoa jonkinlaiseen korkeampaan voimaan. Sitä en tiedä, millainen se on. Tässä ei ole sitten niin mitään järkeä. Alan myös vähän luulla, että vika on minussa ja mun päässäni ja mielenterveydessäni, olen kuvitellut vain kaiken päässäni.

En todellakaan tiedä, mitä mun tulisi ajatella. Mä haluaisin todellakin puhua jonkun kanssa enemmänkin näistä fiiliksistä, mutta en mä voi. Musta tuntuu, että joka ikinen ihminen mun tuttavapiiristäni pitäisi mua viimeistään siinä kohtaa täysin seonneena. Sen takia mä kirjoitin tänne, omalla naamallani en voi puhua, joten teen sen anonyymisti.
www.youtube.com/christhasreturned
www.ra-el.org

i rest my case
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

frapathea wrote:^ Kai sitä pidetään itsestäänselvyytenä. Oma lempitoteamukseni anteeksannosta on, että onnellisimpia ovat ne, jotka antavat anteeksi. Vetoo mukavasti myös niihin psyyken pimeämpiin ja itsekkäämpiin puoliin. Nöyryys, rehellisyys ja empatia tekee niin vitun hyvää.
Itse ymmärsin kyseisen lausahduksen seuraavasti. Kun annat 'vihollisellesi' anteeksi hänestä tulee ystäväsi, kun ystäväsi tekee jotain mikä muuttaa hänet 'viholliseksi' annat hänelle anteeksi ja vóila olette taas ystäviä. Tai niin sen pitäisi olla........ Tämän takia kukaan ei neuvo antamaan ystävälle anteeksi, koska _ystävä_ on näkemykseni ihmisestä jolle ei ole mitään anteeksiannettavaa

Edit. Tämä on kuitenkin vain minun oman sairaan mielen tuottama ajatus. ja tottakai ihmiseen nimeltä ystävä liittyy muutakin.

Love god, Love each other
jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa »

Frapa, kiitos. Mä en kykene sanomaan mitään muuta. Mä en normaalisti itke lähes ikinä, mutta nyt. Jonkinmoisesta helpotuksesta. Olen oikeastaan koko ikäni saanut jonkinlaisia merkkejä jostain. Joku on vaan aina muistutellut itsestään. Olen pyrkinyt sivuuttamaan sen. Nyt mulla vaan on aikaa myöten tullut fiilis, että ne merkit lisääntyvät. Ei mitään Neitsyt Marian kuvia juustopalassa, ei, lähinnä jonkinlaisia välähdyksiä. Asiat ketjuuntuvat toisiinsa. Sellaisetkin, joilla ei pitäisi olla mitään yhteistä.

Se on tuntunut ihan älyttömän raskaalta. Olen ollut aika hukassa, peloissani, piilossa omissa keloissani. Ehkä jotkut pelottavatkin asiat vain täytyy oppia hyväksymään.

Kiitos.
frapathea

Post by frapathea »

No problem. Sähläsin sen viestini kanssa ja onnistuin kadottamaan sen :doh: mutta kiva jos ehdit lukea.
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

jumalatjalassa wrote:Frapa, kiitos. Mä en kykene sanomaan mitään muuta. Mä en normaalisti itke lähes ikinä, mutta nyt. Jonkinmoisesta helpotuksesta. Olen oikeastaan koko ikäni saanut jonkinlaisia merkkejä jostain. Joku on vaan aina muistutellut itsestään. Olen pyrkinyt sivuuttamaan sen. Nyt mulla vaan on aikaa myöten tullut fiilis, että ne merkit lisääntyvät. Ei mitään Neitsyt Marian kuvia juustopalassa, ei, lähinnä jonkinlaisia välähdyksiä. Asiat ketjuuntuvat toisiinsa. Sellaisetkin, joilla ei pitäisi olla mitään yhteistä.

Se on tuntunut ihan älyttömän raskaalta. Olen ollut aika hukassa, peloissani, piilossa omissa keloissani. Ehkä jotkut pelottavatkin asiat vain täytyy oppia hyväksymään.

Kiitos.
Annan neuvon joka toimi itselläni tosi hyvin kun koin samaa mitä olen ymmärtänyt teksteistäsi. anyway se neuvo:

Luovu kaikesta pelosta, sen jälkeen sinussa on tyhjyyttä mikä voi sekottaa sut mutta täytä se tuhotun pelon kuoppa rakkaudella niin kaikki tulee olemaan hyvin.

Ihmiset sanoo että rakkaus on vaikeaa....... Itse sanon että rakkaus kuuluu jokaiselle. RAKASTA ITSEÄSI NIIN VOIT RAKASTAA KAIKKEA
frapathea

Post by frapathea »

^ Hyvä ohje!

Must rakkaus ei oo koskaan ollu vaikeeta, kaikki loputtomat esteet sen edellä vaan.
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

frapathea wrote:^ Hyvä ohje!

Must rakkaus ei oo koskaan ollu vaikeeta, kaikki loputtomat esteet sen edellä vaan.
Esteitten yli on kiva hyppiä ;)
doof
Kameleontti

Post by doof »

Onk se ihan väärin että en alota seurutelemaan sen takia koska tytön ulkonäkö ei viehätä? Muuten tuntus tosi hyvältä vaikkei viikkoa kauempaa ehditty ees tapailla :/
Voiko semmonen suhde edes toimia missä toisen ulkonäkö ei herätä intohimoa tai haluja.

En oikeen itekkään ota selkoa että haluisinko seurustella vaan seurustelun takia vai onko kemiat oikeesti kohdannu erilailla kun kaverisuhteessa. Has no expeerince bout dating eikä sitä viitte hankkia toisen tunteide kustannuksel :/
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Opiaatit on parhaita huumeita. Ne ei tee ihmisiä hulluiksi - vai milloin oot lukenut lehdestä, että joku tappeli nakkikioskin jonossa heroiinipäissään?
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

mellow wrote:Opiaatit on parhaita huumeita. Ne ei tee ihmisiä hulluiksi - vai milloin oot lukenut lehdestä, että joku tappeli nakkikioskin jonossa heroiinipäissään?
Opiaatit myös muuttavat suurimman osan ihmisistä kamaliksi. Heitä kiinostaa vähemmän ja vähemmän ystävät ja perhe ja enemmän ja enemmän vain se päivittäinen annos. He ovat valmiita pettämään ystävänsä ja vaikka kuinka monta kertaa annat opiaattinistille anteeksi sama luuppi jatkuu. Jos minulta kysytään niin opiaatit ovat saatanan keksintö!
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

doof wrote:Onk se ihan väärin että en alota seurutelemaan sen takia koska tytön ulkonäkö ei viehätä? Muuten tuntus tosi hyvältä vaikkei viikkoa kauempaa ehditty ees tapailla :/
Voiko semmonen suhde edes toimia missä toisen ulkonäkö ei herätä intohimoa tai haluja.

En oikeen itekkään ota selkoa että haluisinko seurustella vaan seurustelun takia vai onko kemiat oikeesti kohdannu erilailla kun kaverisuhteessa. Has no expeerince bout dating eikä sitä viitte hankkia toisen tunteide kustannuksel :/
Usko pois kun sanon nämä sanat; Tosirakkauden tuntee kun sen löytää, muut parisuhteet yleensä vain hankaloittavat löytämisprosessia.
frapathea

Post by frapathea »

smokywestern wrote:
doof wrote:Onk se ihan väärin että en alota seurutelemaan sen takia koska tytön ulkonäkö ei viehätä? Muuten tuntus tosi hyvältä vaikkei viikkoa kauempaa ehditty ees tapailla :/

Usko pois kun sanon nämä sanat; Tosirakkauden tuntee kun sen löytää, muut parisuhteet yleensä vain hankaloittavat löytämisprosessia.
Toisaalta muut suhteet saattavat auttaa kohtaamaan paskoja tapoja toimia ja siten tehdä siitä "tosirakkaudesta" sen ehkä joskus koittaessa helpompaa. Jos nyt haluaa uskoa muuhun "tosirakkauteen" ku Jeesukseen tai Saatanaan tai saatananmoisen ihaniin titaaneihin. Vaikka joku ihminen kykeniskin esittämään Sen Oikean roolia toisen elämässä, ei kyseessä mikään valmistajan elinikäinen takuu. Ihmissuhteita rakennetaan ja ylläpidetään, ei ansaita maailmankaikkeudelta jonain kuukauden työntekijän bonuksena.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

mellow wrote:Opiaatit on parhaita huumeita. Ne ei tee ihmisiä hulluiksi - vai milloin oot lukenut lehdestä, että joku tappeli nakkikioskin jonossa heroiinipäissään?
Öh, eiks sulle opiaattikiukut oo tuttu käsite? Pahimmat rage-, egoilu- ja vitutustilat jos alkoholia ei lasketa mukaan on mulle tullu opioideissa. Äkkiseltään tulee mieleen muistaakseni joku tosi-tv poliisisarja jossa joku muija riehui ja huusi äkäisenä morfiinipäissään.
frapathea

Post by frapathea »

^ Plus et reflat ne vasta saakin opparinistit välillä pyöräyttämään kantensa. Se, että nuokuissa ei kauheesti jaksa tapella nakkijonossa ei oo vielä koko totuus.
dopE
Lepakko

Post by dopE »

Mitä mieltä ootte, onko raju kuosittelu ja hyvä yleis/lihaskunto aivan mahdoton yhtälö:) :foil:
Mulle tässä elämässä tärkeintä on kuosittelu, punttaaminen ja systema (kamppailulaji). Kyllä, kuulostaa typerältä.

Tässä on nyt tullut pari kuukautta putkeen kuositeltua ja ryypättyä. Salilla olen silti käynyt säännöllisesti kuten ennenkin. Viikonloppuna tuli silti huomattua jonku random pellen kanssa väännettäessä, että oho, eipäs tässä enään porukkaa noin vain pyöritelläkään. :foil:
frapathea

Post by frapathea »

^ Vaikee sanoo mustavalkoisella joo/ei-askelilla, mut varmasti kuosaamisella on epäsuotuisa vaikutus ja aina vetäisit paremmin jos hillitsisit kuosausta. En kyllä valitettavasti tähän hätään löytänyt yhtään järkevän näköistä tutkimusta aiheesta enkä jaksa ryhtyä tosissani etsimään, mutta jos itsekin huomaat eron, niin kannattanee hillitä douppailua elämän tärkeimpien asioiden takia.
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Dokaaminen laskee testosteronitasoja ja kuluttaa erään elimistön liikuntasuorituksessa käyttämän polttoaineen varastot hyvin nopeasti loppuun. Kannabis laskee myös testosteronitasoja, mutta ymmärtääkseni tarpeeksi säännöllisessä käytössä välittäjäaineiden eritys ja takaisinotto pääsee hakeutumaan taas siihen "oikeaan". Stimulantitkin kuluttaa suoloja ja sillee.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa »

Pitäkää kiinni niistä, keitä te rakastatte. Viime yönä mä heräsin 0434 todella outoon tunteeseen. Pelkoon siitä, että kaikki ri ole hyvin. Se pelko linkittyi todella vahvasti erääseen ihmiseen. Siispä mä pistin hänelle tekstiviestiä. Kerroin rakastavani häntä ja pyysin olemaan varovainen, mitä ikinä hän tekeekään.

Myöhässä.

Lepää rauhassa, vielä joskus me taas tavataan. Mä tunnen sen. Hienoimmat ihmiset kuolevat ensin, koska heidän jakamaa onnea tarvitaan muuallakin.

Mun mielessäni pyörii tällä hetkellä niin monia kysymyksiä. Ilman minkäänlaisia rationaalisia vastauksia. Mä olen niin surullinen, että sitä ei voi sanoin kuvata. Mutta suru väistyy aikanaan. Tilalle jää enää ikävä. Muistot kuitenkin elävät ikuisesti. Niin kliseistä kuin se onkin.
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

jumalatjalassa wrote:Pitäkää kiinni niistä, keitä te rakastatte. Viime yönä mä heräsin 0434 todella outoon tunteeseen. Pelkoon siitä, että kaikki ri ole hyvin. Se pelko linkittyi todella vahvasti erääseen ihmiseen. Siispä mä pistin hänelle tekstiviestiä. Kerroin rakastavani häntä ja pyysin olemaan varovainen, mitä ikinä hän tekeekään.

Myöhässä.

Lepää rauhassa, vielä joskus me taas tavataan. Mä tunnen sen. Hienoimmat ihmiset kuolevat ensin, koska heidän jakamaa onnea tarvitaan muuallakin.

Mun mielessäni pyörii tällä hetkellä niin monia kysymyksiä. Ilman minkäänlaisia rationaalisia vastauksia. Mä olen niin surullinen, että sitä ei voi sanoin kuvata. Mutta suru väistyy aikanaan. Tilalle jää enää ikävä. Muistot kuitenkin elävät ikuisesti. Niin kliseistä kuin se onkin.
Ne jotka elävät menneisyydessä ovat masentuneita
Ne jotka elävät tulevaisuudessa ovat ahdistuneita
Ne jotka elävät nykyhetkessä ovat rauhassa. -Lao Tzu
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Ilmankos olen masentunut ja ahdistunut.... Elämä ei ole mulle...
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

BlisSeeker wrote:Ilmankos olen masentunut ja ahdistunut.... Elämä ei ole mulle...
Elämä on lahja joka meille kaikille on annettu. Se on paketoitu tiukasti, mutta lahjat kannattaa aina avata

Enemmä löytää mitä diipimmi diggaa you dig?