Ekstaasi-info

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
peltsi
OD

Re: Ekstaasi info

Post by peltsi »

No täs on nyt ainaki pari linkkii näistä timanteista. Iha kuvatkii on testituloksista:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=21536

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=21933

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=21652

Jos jollakin on tollanen testijutska ja saa näitä käsiinsä niin olis kiva nähdä vielä suomalaisten tuloksia testeistä.

Mun mielestä ihan putsii mdma krisuu ja naksui on turha verrata ees..ja jos puhutaan essoista eli ekstaasista niin silloin puhutaan lääkkeestä jonka nimi oli "ecstasy" ja ne sisälti nimenomaan mdma, joten ei puhuta ekstaasista ja nykynakkuloistakaan samana aineena jookosta?

Mulle jokatapauksessa on melko sama mitä nää sisältää..näissä tuntee selvästi mdxx-efektin ja olo tuntuu "turvalliselta ja terveeltä" jotenkin..eli tarkotan et uskoisin et nää ei missään nimessä sisällä mitään paskaa ja toimii just niinku pitää ni ei voi muuta sanoo ku et KELPAA!
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

joo itsekkään en ole lähes 2v sisään oikeita namusia löytäny mut kyllä nuo timantit (itä-suomi) oli jo melko lähellä mitä essojen kuuluu ollakkin : )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Kuulemma hyviä ovat ,mut mitkä luokitellaan sit taaas nykyään hyviksi, on hetki menny ku viimeks maistelin. päärjääkö yhen startilla mihinkäään ja toinen myöhemmmin buustiks?
It's just a ride.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Hyviä oli, parhaita mitä on pitkään aikaan tullut vastaan. Itse olen iso jäbä ja luontainen starttitole päihteelle kuin päihteelle on suht. korkea, ja 2,5 tuli loppupeleissä syötyä, mutta yhden startti ja toisen buusti - tai 1,5 ja sit 0,5 - toimii varmaan ihan mukavasti. Itse söin aluksi yhden ja ennen kuin alkoi toimia vielä puolikkaan, mutta aika pian sen jälkeen rupes se eka jo humisemaan melkosen kivasti. Hyviä nakkuloita ovat, tiedä nyt sitten mitä varmasti oli mutta melko putseilta vaikuttivat, tai ainakin lähellä sitä fiiliksen puolesta, eli lopputulos kokonaisuutena melko lailla sitä mitä haettiin. Ei järsittänyt leukoja eikä tullut älyttömiä laskujakaan.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

tartti toisen boostiks. jos noita oli. bk-mdma:ta otin seuravana päivänä iv:nä jotain 150mg niin oli paljo enempi madmainen olo...
edit: Ei siis huonoja mut missä on kaikki super hyvät niitit mitä oli aina jossai liikkeelä. :(
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Azee
Psykonautti

Post by Azee »

Osui käteen kaksi tollasta täysin valkoista daavidin tähdellä varustettua namusta (toisella puolella ristijakouurre), kaveri väittää "toimiviksi", mutta onko muilla osunut kohdalle? Onko ns. "toimivia"? Niin ja tosiaan pääkaupunkiseudulta.
edit... Pillreportsin tarkistin. Ei osunut.
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.
Velho
LD50

Post by Velho »

Hei täl on kiire! Voinko turvallisesti nauttia timantteja kun olen aamulla ottanut tenoxin ja mielessä olisi suboxone lainit? naksut varmaan söisin tässä 2-4h päästä?
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Velho wrote:Hei täl on kiire! Voinko turvallisesti nauttia timantteja kun olen aamulla ottanut tenoxin ja mielessä olisi suboxone lainit? naksut varmaan söisin tässä 2-4h päästä?
Kyllä voi-
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
peltsi
OD

Post by peltsi »

Velho wrote:Hei täl on kiire! Voinko turvallisesti nauttia timantteja kun olen aamulla ottanut tenoxin ja mielessä olisi suboxone lainit? naksut varmaan söisin tässä 2-4h päästä?
Mitä vitun järkee vetää subuu ja naksuja sekasii?? Vittu siust on tulos kunnon subunisti :(( eihh
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Velho
LD50

Post by Velho »

peltsi wrote:
Mitä vitun järkee vetää subuu ja naksuja sekasii?? Vittu siust on tulos kunnon subunisti :(( eihh
Siis mulla oli aamuö tenoxit ja subu "vedot" ja illemmalla sit sain naksuja ja oli muutenkin sellane olo ettei tota subbarii jaksa kiskoo aamusta yöhön mut iha mukavia nuo timantit olivat :D Aika veikeet nousut eka koomailua piti silmiä kiinni ja kuunteli ku jengi puhu ja musiikki pauhas ni ei kyl yhtää tienny et mis oli ja sit 20 min koomailun jälkee vessaa ja TODELLA äkäinen oksennus ja katto peiliin ni pupillit lautasina ja naama valkosena eka sana oli "ou shit deep shit" ja sen jälkee "vittu että futaa" sit sormet naksahteli ja tukka nous pystyy :D :oo: Sit oli aika vauhikasta ja mielyttävää menoa :D Laskuihin tuli sitten otettua yllätysyllätys subua ja pameja ja savuja 8)

En mie viel itteeni subunistiks sanois enemmän viikonloppu käyttöä (joka joskus menee hieman pitemmällekkin mutta pidän ihan suunitellusti noita tauko päiviä). Ongelmana on vaan se että saan ihan liikaa tätä ainetta 2 tyypiltä molemmilta kutakuinkin ilmaisiksi tai no että maksan jälkikäteen takaisin [5-8kpl] kerralla kun ottaa ja maksaa parinpäivän - viikon sisällä. mut nyt meni officks kyl jo :oops:
tropic
Apteekki

Post by tropic »

Täytyy sanoa, että kyllä noi pinkit timantit oli pitkästä aikaa oikeasti tosi hyviä essoja kieltämättä.
Can it be all so simple?
Velho
LD50

Post by Velho »

Niskat vähä jumis ja kädet kipeenä :foil: näin jälkimaningit
Velho
LD50

Post by Velho »

Pirii ja näitä? :D vallottamaa yökerhojen tanssilattiat :mrgreen: huome tai ylihuome olis tarkotus napsasta :P
qqq
Tuppisuu

Post by qqq »

sxoxyvg wrote:
Kyllä voi-
Älä tee sitä (ensinnäkin combinaatio itessään tuntuu tosi hölmöltä) ja tämmöinen tulee heti vastaan sinivalon mdma-oppaasta:
Mixing MDMA with any depressant is dangerous. The increased stress placed on the cardiovascular system can lead to immediate medical problems. The dehydration and nausea that alcohol induces can accelerate the onset of hyperthermia or hyponatremia.

Also, consuming more drugs than you intend to is a particular concern when depressants are mixed with stimulants. The seemingly antagonistic effects that one drug has on the other can lead a user to consume far more than they otherwise would. This can be especially problematic because the drugs will often have different dose/response correlations and different response timetables.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

^ Ei tainnut onneksi käydä mitenkään pahemmin? Ehkä velho on vaan aika velho.
ʘʘ
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

Aika hyviä noi timantit.Vedettii frendin kanssa yksi kokonainen puoliksi iv.nä ja kyllä potki en sit tiedä mikä oli ekaksi kun alko vaikuttaa.Tyypi keltä saati se niin väitti,että "koksu" pohjasii mut en kyl oikee usko anyway.Mutta hyvin tomi ja sopivan kiva empatogeeninen vaikutus kesti noin kolme tuntii että annan arvo sanaksi 9,5 1-10 asteikolla.
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

Hyviä noi timantit kivan empatogeenisiä ja lähellä sitä mitä pitäis suosittelen kaikille lämpimästi.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

ollu liikenteessä noita hyviä punasia timangeja. harmi ettei enään...

sit tuossa kuulin vaaleanpunaisista kysymysmerkeistä ja parin kaverin mukaan puolikkaasta oli lähteny jo kunnon olot ja yhestä olis ollu ns "tripillä"...mitähän tutkaria mahtanu sisältää mut kyllä meininki oli ainakin tosi euforisen näköstä ja visuaalejakin kuulemma riitti..'

kellään hajua ?
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

^ Kuulemma 2C-I:tä ja hiukan madmaa noissa kysymysmerkeissä.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Uke
LD50

Post by Uke »

SamaNisti wrote:^ Kuulemma 2C-I:tä ja hiukan madmaa noissa kysymysmerkeissä.
Mulle kantautu korviin lausahdus 2c-b + mda/mdma
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

Itse kokeillut myös kysymys merkkei ja väitän,että 2-b ja jotain mdxxxxx.Mutta nytten noita timantteja tullut muutama kerta vedettyy ja aika hyvii on juuri sellaisia kun pitäisi olla essojan.
naksnaks

Post by naksnaks »

Oi,oi kyllä noi timangit on hyviä. Toivottavasti tulee toistenki. :mrgreen: Paras oli ollu ku menin kaverille ja olin jo ottanu yhen ja vaikutus alkoi hiipumaan (dokausta takana) ni sitte ku pääs paikan päälle ni toinen naamaa ja sitte alko alkoholi puskemaa pahasti päälle ja tuli tipahettua, sitten kappas vain kello 04:00 (1½ tuntia ottamisesta) heräsin nojaten keittiön päytään ja siinä sitte kukkuiltiin aamu kuuteen yksinään ku kaikki oli jo luovuttanu... Suosittelen! :coool: parhaillaan tuli 4 otettua
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Jos vielä kyseisiä timantteja otan ni ainakin kolme kerralla.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
dazerc

Post by dazerc »

Hyviä ovat noi timantit 8)
ApteekkiKuningas
Karvakuono

Post by ApteekkiKuningas »

Noita timantteja tullu popsittua muutamat. Ihan hyviä emppuja olivat kyllä.
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

Lisänä noista timanteista nyt syöny niit aika paljon ja semmonen hyvä on 2kpl.Mutta kyllä on käyty ko 5kpl ssä,että sillee.Muija sai kivat olot poulikkaast eka esso elemässä :> .Juu noita valkosia ja punasia kysymys merkkei,niin ne sisältää 2-b ja mdxxxxxxxx.Eli hyvii on itse kiskoin hihaan tyhmämänä tollaisen kysymys merkin ja sit mentiin. :roll:
hurja
Lepakko

Post by hurja »

Ite en pitkää aikaa ollu syöny nii yks timantti riitti mulle. Ei sillä hirveen pitkälle kyl päästy mut ihan hyviä kummiski.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
Velho
LD50

Post by Velho »

Tänään sain timantteja lisää nyt testissä miten lähtee settinä 1 timantti ja täjän mennessä 0,2 poretta(polttaa oudosti nokassa tai n kurkussa..) 8) :coool:
whee123
Tuppisuu

Re: MDMA

Post by whee123 »

Ite tossa vähänaikaa sit just ekun otin, vetelin yön aikas putsia piriä ja aamulla joskus heitin pinkin kirpeen timantin naamaa sen pirin päälle, ui saatana että oli jytinät :D.. Luukutin musaa ja pyörin kämppää ympäri ja makasin tollasella karvamatolla ja hiplailin sitä, oli nii hyvä olo et ei pystyny keskittyy oikee mihinkää :D... Mut mitäs muuta? MDMA on enemmän ku jees.
horna
Kameleontti

Re: MDMA

Post by horna »

whee123 wrote:Ite tossa vähänaikaa sit just ekun otin, vetelin yön aikas putsia piriä ja aamulla joskus heitin pinkin kirpeen timantin naamaa sen pirin päälle, ui saatana että oli jytinät :D.. Luukutin musaa ja pyörin kämppää ympäri ja makasin tollasella karvamatolla ja hiplailin sitä, oli nii hyvä olo et ei pystyny keskittyy oikee mihinkää :D... Mut mitäs muuta? MDMA on enemmän ku jees.
Harmi kun ei ole tullut noita timantteja vastaan. Tahtoo!
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!