Bentsojen ottaminen ennen sienien syöntiä?

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Lure Me

Bentsojen ottaminen ennen sienien syöntiä?

Post by Lure Me »

Tuli mieleen, että jos ennen sienitrippiä ottaisi esim. pamin, opamoxin tai jonkin vastaavan lääkkeen alle siinä tarkoituksena että päässä olis vähemmän stressaavia ajatuksia yms.
Kun olo olisi rennompi jo ennen trippiä niin huonon tripin mahdollisuus pienenisi entisestään ja trippi voisi olla jotenkin erilainen muutenkin varmaan.
Mutta siis onko kokemuksia??? Miten vaikuttaa trippailuun??? selkeämpi/deepimpi trippi??
horna
Kameleontti

Re: Bentsojen ottaminen ennen sienien syöntiä?

Post by horna »

Voisin mutuna heittää, että ennen trippia otetut bentsot auttavat pahoihin viboihin, mutta karsivat tripin parhaita puolia (esim. visuaaleja). yleensähän noita otetaan tripin aikana, jos alkaa homma menemään liian ahdistavaksi. Set&setting kuntoon, niin ei tarvitse alkaa jarruja kiskomaan.

Joku mode vois varmaan siirtää tämän deeleihin tai jarruihin.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Sekä, miun mielestä on muutenkin typerää ruveta ottamaan mitään rauhoittavia yms. deelien kanssa. Varsinkaan etukäteen, vaikken itse menisi missään nimessä keskenkään ottamaan. Mahdollisuudet huonompaan trippiin on vain hyväksyttävä, ja mielestäni se myös huomattavati parantaa set & settinkiä että osaa kunnioittaa deelejä niin paljon että osaa ottaa vastaan kaiken mitä annetaan. :coool:
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Jaa-a, mulla on tapana juoda pari kaljaa ennen reissua, todellakin vaan pari eli kaksi tai kolme. Auttaa kummasti rentoutumaan eikä tarvi kuumotella reissun aikana niin paljon. Bentsoista en tiedä, mutta mikäs estää kokeilemasta. En kyllä itse ottais.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

varmasti blokkaa paljo niitä kivoja vaikutuksia.. Itellä on kans tapana ottaa bisseä siinä samalla ku rouskiii ne ja sit ei tuu niitä ahistavia nousuja niin pahalla tavalla esille. Ja jos tulee niin sit voin lohduttaa itteni sillä että oon ottanu nyt muutaman bissen "ei hätää" :D ja kyllä ne palaset aina loksahtaa kohillee.. Eii mitää bentsoja todellakaan :)

Välillä tuntuu että se olutki vie niitä kivoimpia juttuja vähä pois. huom vähä tosi vähä
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Itse olen vahingossa kerran ollut jo benjoissa kun sitten sieniä ja happoja käveli vastaan. Alla oli muistaakseni 100-160mg Tenoxia. Trippi oli todella hieno ja kontrolli pysyi hyvin; olenkin miettinyt, että nuo bentsot rauhoittivat varmaan aika paljon. Miellyttävää oli, mutta harmittaa - olisi varmaan ollut melkoista tykitystä ilman niitä; toisaalta, olisi voinut vähän lähteä jopa käsistä. Söin jonkun 1,5g silokkeja ja sitten arviolta 750ug LSD:tä.
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Mielestäni on ihan hyvä idea ottaa lääkinnällinen annos jotain bentsoa ennen trippaamista jos tietää itse olevansa helposti stressaavaa sorttia. Se ei muuta trippiä käytännössä vielä mitenkään, paitsi eliminoimalla huonoja viboja.

Päihdyttävä annos sen sijaan estää kokemasta asioita joiden takia trippejä ylipäätänsä otetaan. Eli kohtuuden huomioimalla pärjää mainiosti.
frapathea

Post by frapathea »

Mä olen kaks kertaa ottanut psykedeelien kanssa bentsoja; bromonousuissa Temestaa ja rektaalisen 2C-E:n nousuissa.. Temestaa. Molemmilla kerroilla tätä on seurannut epämääräistä tipahtelua ja hallusinointia, mutten tiedä, kuinka paljon itse temesta on vaikuttanut asiaan.

Mihin tarkoitukseen sä käytät deelejä? Kivojen visuaalien takia, koska naurattaa, koska itkettää, terapeuttisesti, itses tutkiskeluun vai jotain muuta tai sekoitusta tai joltain välilt? Jos haluut oppia enemmän päästäs, varpaistas, mielestäs, ruumiistas ja hermostostas, ni sit ehkä kannattaa jättää bentsot pois, perstuntumalt sanoen. Pystyt ehkä selkeemmin tällöin.. Havainnoimaan. Jos ei kiinnosta, ni rouski pois. Kokeilemal selviää. Saa deelien kans mun tietääkseni bentsoja syödä, vaikken itse sitä tätä nykyy sen kummemmin puolla. Kunnioitushöpöhöpöt on perspektiivikysymyksii, eikä kunnioitukselle ole mitään tiettyy kaavaa. Ja deeleissä bentsoillessa saattaa joutuu kohtaamaan toisenlaisii rankkoi juttui kuin ilman niitä. Suuntaan tai toiseen, onnea keveille ja rankoille matkoille.
Mushru

Post by Mushru »

mä en ainakaan tykkää ottaa bentsoja ennen sieniä.
en tiiä blokkaaks ne tai jotain,mutta muinoin kun bentsoriippuvuudessani söin sieniä,ja vertaan sitä nykyhetkeen,
kun en bentsoja syö,kyllä se tuntu paremmalta ilman bentsoja,sai enemmän tripiltä...
en tiiä täähän on mun mielipide,mene ja kokeile.
lonecell

Post by lonecell »

Joskus tuppaa joidenkin psykedeelien kanssa esim. vatsalihakset kramppaamaan, silloin pieni määrä jotain oksatsepaamia tai diatsepaamia tms. on ihan kiva. Jos enemmän ottaa niin meinaa meno latistua henkisesti.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

lonecell wrote:Joskus tuppaa joidenkin psykedeelien kanssa esim. vatsalihakset kramppaamaan,
Huomannut nykyään tämän tripin loppupuolella. Feny plus tryptassa tulee aika kovakin kipu välillä... Xanoria iltaan aina nykyään ja pilvee, että pystyy syömään...

On tää mun keho muuttunut sen suhtautumista psykeihin vitusti, tai yleensä kaikkeen viime vuosina jo... Aika cool sinällään.
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Itsellä ainakin vähentää visuaalisuutta ja muutenkin ei uppoa niin syville ajatuslooppeihin jolloin myös satunnainen ahdistus helpottuu. Ihan hyviä, jos on taipumusta ahdistukseen/paniikkiin, vaikkakin ne rankatkin tripit usein opettaa paljon. Sienet menee ihan pelkästään mulla yleensä, vaikka onkin pari kertaa iskenyt paha paniikki / ahdistuskohtaus päälle. Bentsoja voi sit popsia (mieluiten jotain nopeasti vaikuttavia) jos tripin aikana tulee tosi pahat fiilikset, mulla on kyl yleensä kans varalle jotain antipsykoottia, ihan varmuudeks.
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Jos haluaa vähemmän diippiä, vähemmän ahdistavaa jne trippiä niin syö niitä sieniä sitten vähemmän?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

King Ink wrote:Jos haluaa vähemmän diippiä, vähemmän ahdistavaa jne trippiä niin syö niitä sieniä sitten vähemmän?
No en tiiä, sienistä saa aika bile olon jos ottaa ne bentsot, muistaa alkon ja vähän pajaa... Mutta diippiys jää vähän pois ehkä tai ei kaikilla.

tääkin on niin hiton että miten suhtautuu. ja mikä on kellekkin diippiä ja mikä ei.
Mushru

Post by Mushru »

Bentsoilla ei saa mistään diippiä,ainakaan mun kohalla.
frapathea

Post by frapathea »

King Ink wrote:Jos haluaa vähemmän diippiä, vähemmän ahdistavaa jne trippiä niin syö niitä sieniä sitten vähemmän?
Ei se ihan noin tuntuis menevän.

Sitäpaitsi ainakin omast kokemuksest uskaltaisin sanoa, et toisinaan pienemmät annokset psykedeelejä on just niit hajottavimpii annoksii. :D
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo Frapa huomannu saman joskus et joku iso annos mikä lyö ihan muihin mailmoihin ei välttämättä ees oo niin rankkaa ku joku pienempi annos.

Oon yrittäny välttää bentsojen syömistä deelien kanssa mut esimerkiks viime happoilun alkuahdistus tai se epä miellyttävä tunne kun mikään asento ei ole hyvä jatkui niin pitkään et oli pakko ottaa bentsoo et pysty saamaan ees jotain siit happoilusta irti. Ei latistanu trippii juuri mitenkään ja ei oo muutenkaan koskaan pieni määrä latistanut tai sumentanut, korkeintaan vähä rauhottunu meno mut ei mitään merkittävää..sit jos ottaa suuren määrän bentsoi ni on iha eri juttu..
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
SatanClaus
Tuppisuu

Post by SatanClaus »

Viisi vuotta vanha thread, mutta vastaanpas silti. Ei kannata ottaa bentsoja ennen trippiä/tripin aikana. Menee vain trippi pilalle. Itse olin ottanut bentsoja pari tuntia ennen sienien syömistä. Sienistä ei tullut muita vaikutuksia kuin ainoastaan visuaaleja.
I'm killing your brain like a poisonous mushroom
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

Ite en ottais bentsoja ennen trippiä. Se vie kyllä matkasta sen parhaan terän pois. Jos ei ole pää semmoisessa kunnossa että ei voi matkailla ilman bentsoja, niin kannattaa hoitaa pää kuntoon tai jättää reissaaminen kokonaan pois. Tripin lopussa voi ottaa jonkun tennarin tms. jos on ongelma nukahtaa.
zero
Kameleontti

Post by zero »

itehän otan aina jurrissa päihteet. kaippa se häiritsee "positiivisia" deelien puolia, tekee myös sekavammaks matkat yms.. pätee myös sieniin, emmä näitä selvänä uskaltaisi syödä :D bentsot ja opiaatit nyt sit tietty eriksee. yms lyricat mitä voi selvää päähänki jo syödä.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ei se niin mene..

Kyl must bentsot on ihan jees vaikka ois tarkotus hengellisestikin trippailla.
Riippuu se bentsostakin, itse suosin opamoxeja tai sensellasia ei gujauttavia bentsoja.
Riippuu se kans miten on bentsoja tottunut käyttämään.

Tottakai ne jotain deeleistä vie, mut huomannut myös et joskus ne auttaa myös saamaan enemmän irti matkasta.
Ainakin itsellä se on joskus helpompi rentoutua ja vapautua sinne maailmoihin, kun ei kehossa kiristä ja mielessä vaella irtonaisia hertzejä, vaan voi keskittyä vain siihen mitä sienillä on kerrottavaa.

Kyllä se olennainen sieltä jokatapauksessa jää käteen.
Vaikka tuhannen segiksissä sieniä söis, ja tuntuu siltä et vois tehdä hyvää vähän valaistua.

Ennemmin mä ottasin bentsoja ennen sieniä, kun jättäsin sienet ottamatta ja rouskisin vaan niitä bentsoja :left: .

Sienet on jokatapauksessa mulle pyhää..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

Samoilla kannoilla tRip:in kanssa. Juurikin joku ei hattuun menevä bentso on joskus tarpeen trippaillessa kuten esim juuri se opamox. Monesti juurikin olen ottanut pari bissee tai 15-30mg opamoxia ennen trippailua sillä koen usein hyvin voimakkaan bodyloadin ja ahdistuksen nousuvaiheessa. Joskus on valmiiksi jo ahdistunut, mutta tahtoisi silti käydä läpi terapeuttisen tripin. Minulla ainakin on paha tapa paeta ongelmiani mutta vaikkapa juuri trippailun avulla saan itseni ne kohtaamaan. Saan matkasta silti paljon irti vaikka pahimman ahistuksen lievittäisinkin bentsoilla mutta vältyn hc pahalta tripiltä.

Hyvän positiivisenkin tripin saavutan helpommin jos siihen alku ahistukseen on jotain lievitystä. Kaikkein miellyttävin on pieni annos(toimiva annos mutta ei lähellekkään notkuihin asti) opiaatteja jolloin varsinkin saan yleensä aina pumpulisen pehmeän ihanan hyvän tripin joka valaa minut pitkäksi aikaa täyteen positiivista energiaa ja motivaatiota elämään. Toisin sanoen masennus sekä ahdistus helpottaa joksikin aikaa tai vähintään saa valon pilkahduksen pimeyteen jonka voimin taas jaksaa.

Bilekuosiin nautittaessa taas on vain bonaria pieni bentso määrä alla. Sillon vie niin fyysisen kuin henkisen jännityksen pois ja pystyy olemaan sosiaalisempi vaikka visuaaleja puskeekin. Bilekuosiin yleensä liittyy aina pajarikin kylkeen ja itsellä lähtee aina trippi aivan eri tasolle jos poltan dänkkiä samalla. Paljon voimakkaammat visuaalit sekä helpommin alkaa ahdistamaan. Nykyään mielummin säästänkin dänkin vasta tripin loppupuolelle koska tuntuu silloin mielestäni paljon mielyttävemmältä kuin kesken trippailun ja muistaakin matkan paremmin.