Joo ei se olokoon meillä kellää ollut mikään mahtava.. ja se olo aamulla huhhu aivan hirveä!zan wrote:timp3 nuo sun doset alkaa oleen aika vaarallisia...mut anyvayTimp3 wrote:1200mg otin tuossa perjantaina ilman toleranssia ja voin sanoa että ehkä vähän liikaa.. lisänä oli myön xanoria, rivaa ja subua vähän. 600mg iha hyvä dose... mutta ei kyllä kovin viihdepotentiaalista ainetta.. vaikka itse usein siihen tarkoitukseen käyttänykki, lähinnä boostaamaan hitaita.
itse hyvä lääke tuo lyrica on, mut tuo riippuvuuspotenttiaali on kiva. hyvin pärjää ku aamulla syö 150mg ja illalla 150 tai 300mg, buustaa tarpeex jo, ainakin mulle. mulle ei tuo xanori vaikuta, piru.
Lyrica (pregabaliini)
-
Timp3
- Kameleontti
Re: Lyrica
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
zan
- Apteekki
jooo se od olo on ihana...eli 600mg max,totta eikö? ei se lyrica boosti ku johonki 450mg asti. yksilöllistä tottakai.Timp3 wrote:Joo ei se olokoon meillä kellää ollut mikään mahtava.. ja se olo aamulla huhhu aivan hirveä!zan wrote:timp3 nuo sun doset alkaa oleen aika vaarallisia...mut anyvayTimp3 wrote:1200mg otin tuossa perjantaina ilman toleranssia ja voin sanoa että ehkä vähän liikaa.. lisänä oli myön xanoria, rivaa ja subua vähän. 600mg iha hyvä dose... mutta ei kyllä kovin viihdepotentiaalista ainetta.. vaikka itse usein siihen tarkoitukseen käyttänykki, lähinnä boostaamaan hitaita.
itse hyvä lääke tuo lyrica on, mut tuo riippuvuuspotenttiaali on kiva. hyvin pärjää ku aamulla syö 150mg ja illalla 150 tai 300mg, buustaa tarpeex jo, ainakin mulle. mulle ei tuo xanori vaikuta, piru.
-z
-
tRip
- Moderator
Yksilöllistä.. joo.. khyl :)zan wrote:jooo se od olo on ihana...eli 600mg max,totta eikö? ei se lyrica boosti ku johonki 450mg asti. yksilöllistä tottakai.Timp3 wrote:Joo ei se olokoon meillä kellää ollut mikään mahtava.. ja se olo aamulla huhhu aivan hirveä!zan wrote: timp3 nuo sun doset alkaa oleen aika vaarallisia...mut anyvay
-z
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
SadPanda
- LD50
mä oon kerran nähny ku kaveri veti tätä iv... ainaki fakta on se et verenapinetta tää nostaa sillee nautittuna ihan sairaasti. ja oli se melkost mössöä ja muutaman kerran sai fimata pariin metriin väsättynä ja se joka otti vedot sano että ei mitään eroo huomaa. muutako enempi haittavaikutuksii. SUUHUN NUO LÄÄKKEET ON TARKOTETTU kele.! ;( pitääkö päänsärkyynki ne buranat alkaa heittää hihaan???
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
zan
- Apteekki
todella järkevää....tolettomalle 150mg antaa jo kännisen olonSadPanda wrote:mä oon kerran nähny ku kaveri veti tätä iv... ainaki fakta on se et verenapinetta tää nostaa sillee nautittuna ihan sairaasti. ja oli se melkost mössöä ja muutaman kerran sai fimata pariin metriin väsättynä ja se joka otti vedot sano että ei mitään eroo huomaa. muutako enempi haittavaikutuksii. SUUHUN NUO LÄÄKKEET ON TARKOTETTU kele.! ;( pitääkö päänsärkyynki ne buranat alkaa heittää hihaan???
-
Fungus
- Psykonautti
Itellä noita melkomoisesti, tosin vain 50mg kapseleita..
Mulla 75-150mg on ihan hyvä ylläpitodose iltapäiväl-illal.
Jos otan ton 150mg:ki ni olodts tulee tokkurainen.
-julma-trip
Mulla 75-150mg on ihan hyvä ylläpitodose iltapäiväl-illal.
Jos otan ton 150mg:ki ni olodts tulee tokkurainen.
-julma-trip
¤¤¤We are not human beings having a spiritual experience, we are spiritual beings having a human experience¤¤¤
-
mentalhell
- Kameleontti
Tuleeko muille muuten tommosia lihasnykäyksiä leukoihin, jalkoihin ja käsiin lyricasta? Otan päivässä max. jonkun 400 mg ja kerralla yleensä 75 - 150 mg. TODELLA ärsyttäviä, kerran tolettomana otin jonkun 1000 mg ~ ja sain kaksi päivää joka puolelle kehoa näitä aivan jatkuvasti. Näillä pienillä annoksilla tulee vain silloin tällöin ja heikompia. Ainiin ja toivottavasti en aiemmin ole jo kysynyt tätä.
-
Velho
- LD50
Oon saanu jotai lihasnykimisii 900-1150mg annoksilla muuten vaan sellasta lievää heittelehtimistä. Toho IV käyttöön oon joskus tuupannu "kaverille" pienen annoksen tätä eikä tuskin toisten ota...mentalhell wrote:Tuleeko muille muuten tommosia lihasnykäyksiä leukoihin, jalkoihin ja käsiin lyricasta? Otan päivässä max. jonkun 400 mg ja kerralla yleensä 75 - 150 mg. TODELLA ärsyttäviä, kerran tolettomana otin jonkun 1000 mg ~ ja sain kaksi päivää joka puolelle kehoa näitä aivan jatkuvasti. Näillä pienillä annoksilla tulee vain silloin tällöin ja heikompia. Ainiin ja toivottavasti en aiemmin ole jo kysynyt tätä.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
King Ink
- LD50
Eilen otin ekaa kertaa lyricaa,
300mg ja myöhemmin 225mg boostin,
kokemus oli kovin positiivinen,
koko keho hehkui kuumana eikä kävelystä oikein tullut mitään, seiniä pitkin piti liikkua.
Jonkinmoista euforiaa myös ilmeni.
Tänään voisi ehkä ottaa myös.
Mietin että pitäiskö ottaa kerralla 500-600mg,
vai onko se 'liikaa' näin kokemattomalle?
Poltin illalla tupakan, ja tuntui että se buustasi lyricaa melko paljon joksikin 15-30minuutiksi,
ovatko muut huomanneet saman? Tai sitten kuvittelin.
koko keho hehkui kuumana eikä kävelystä oikein tullut mitään, seiniä pitkin piti liikkua.
Poltin illalla tupakan, ja tuntui että se buustasi lyricaa melko paljon joksikin 15-30minuutiksi,
-
zan
- Apteekki
600max vrk. muistatko sen tarinan mitä tapahtui sille....joka....King Ink wrote:Eilen otin ekaa kertaa lyricaa,
-
Timp3
- Kameleontti
...nautti 900mg ja oli todella hauskaazan wrote:600max vrk. muistatko sen tarinan mitä tapahtui sille....joka....King Ink wrote:Eilen otin ekaa kertaa lyricaa,
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
King Ink
- LD50
Joo, oon kuullut siitä tyypistä joka kysy jotain lyrican ottamisesta jollain random foorumilla, sai tommosia vastauksia, veti 900mg ja tukehtui omaan oksennukseensa. RIP.
Tosiaan, onko JÄRKEVÄÄ ottaa n. 600mg toisella kerralla?
No, otin 525mg.
No, otin 525mg.
-
zan
- Apteekki
525mg ja kivaa oli? buskon et 300 tai jopa 225mg ois riittäny kans. vai? mulla menee 150 aamul ja 150 illal vaikka saisin maksimit ottaa. voos puolittaakki annoksenKing Ink wrote:Joo, oon kuullut siitä tyypistä joka kysy jotain lyrican ottamisesta jollain random foorumilla, sai tommosia vastauksia, veti 900mg ja tukehtui omaan oksennukseensa. RIP.
No, otin 525mg.
-
King Ink
- LD50
Joo kivaa oli.
Olis tosiaan voinut vähemmänkin ottaa,
säästääkseni. Mutta eipä tuo. Onhan sitä vielä.
-
zan
- Apteekki
menee helposti överiksi ton lyrican kans jos kovin kiskoo... mut nouseepa alko paremmin päähän, heh. (vaikka en itse alkoa käytä)King Ink wrote:Joo kivaa oli.
-
King Ink
- LD50
Kelasin vähän että säästän noi loput,
kunhan saan savuja niin sitten kokeillaan uudestaan niitten kanssa.
Nyt siis oli pelkkää lyricaa,
ja kärppäreitä ekana iltana mukana.
kunhan saan savuja niin sitten kokeillaan uudestaan niitten kanssa.
Nyt siis oli pelkkää lyricaa,
ja kärppäreitä ekana iltana mukana.
-
SadPanda
- LD50
Otin muutaman 150mg lyrican ku olin ottanu poretta paripäivää niin emt ne jotenki sopi vauhin kans ku oli laskenu jo vauhti ja laskut alkamassa niin tuli semmone letkee olo ja siihen ku poltti karstat niin oli mukava vaan makoila ja ei häirinny vaikka ei pariin tuntii unta saanukkaa kunnes sit tipahti.
Täytyy kyl sanoa et nämä on tosiaanki "monitoimilääkkeitä" näillä siivoaa, nukkuu, pärisee, pöhisee, nuokkuu, tärisee, juo ja mitä kaikee
Täytyy kyl sanoa et nämä on tosiaanki "monitoimilääkkeitä" näillä siivoaa, nukkuu, pärisee, pöhisee, nuokkuu, tärisee, juo ja mitä kaikee
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
King Ink
- LD50
SadPanda wrote:Täytyy kyl sanoa et nämä on tosiaanki "monitoimilääkkeitä" näillä siivoaa, nukkuu, pärisee, pöhisee, nuokkuu, tärisee, juo ja mitä kaikee
-
peltsi
- OD
Otin tos vähän aikaa sitten 2100mg ja voi sanoo et ihan turhaa tollane tuhlaus..en suosittele kenellekkään.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
King Ink
- LD50
Vitun quotetorni !
Tänään mietiskelin että voisi ottaa lyricaa taas,
ja kysyisin että eikai se juuri toleja ole nostanut että viime viikonloppuna otin 2 kertaa?
Että sen n 300mg ottaisi. Enempää tuskin tänään ajattelin,
ja alkoholia mietin rinnalle vähän.
ja kysyisin että eikai se juuri toleja ole nostanut että viime viikonloppuna otin 2 kertaa?
-
rogues
- Lepakko
sama juttu parin viikon tauon jälkeen tänään lyricaa aloitin 600mg + 4mg xanoreita ja jokunen siideri. illalla tulee varmaan otettua molempia vähän lisää ja dormicum nokkaan tai kielen alle. kyllä näitä on odotettukkin. 
-
Timp3
- Kameleontti
Tuskin nostanut toleaKing Ink wrote:Vitun quotetorni !
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
LD50
- Apteekki
Korvaako kela nämä nykyään aina ? Itselläni ei korvannut silloin, kun markkinoille tuli. Hinta 68,18e 56kpl/75mg. Sittenhän voisi alkaa taas ostamaankin, jos aina korvataan.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
Skeeblew
- Psykonautti
ite oon ottanu joskus 1450mg nollatoleilla ja ties mitä päälle, lähti vitusti käsistä, kaveri sai epilepsiakohtauksen samoilla setteillä
-
Timp3
- Kameleontti
no ompa kummaSkeeblew wrote:ite oon ottanu joskus 1450mg nollatoleilla ja ties mitä päälle, lähti vitusti käsistä, kaveri sai epilepsiakohtauksen samoilla setteillä
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Spadukka
kyl nää mietoja on ptää aina buustata jollain muulla aineella että saa olot
mut pienet annokset esim 300mg toimii nii vitun hyvin ahdistuksen hoitoon eikä nä ees koukuta
mut pienet annokset esim 300mg toimii nii vitun hyvin ahdistuksen hoitoon eikä nä ees koukuta
-
mentalhell
- Kameleontti
Kuulemma aiheuttavat pahatkin reflat kun tarpeeksi kauan vetää vaikkapa sen 2 x 300mg päivässä, joillekin siis. Mutta omasta kokemuksesta sanoisin että paljon vähemmän addiktoivia silti kuin bentsot.Spadukka wrote:kyl nää mietoja on ptää aina buustata jollain muulla aineella että saa olot
-
Timp3
- Kameleontti
Kyllä nuilla saa reflat kuriin iha hyvimentalhell wrote:Kuulemma aiheuttavat pahatkin reflat kun tarpeeksi kauan vetää vaikkapa sen 2 x 300mg päivässä, joillekin siis. Mutta omasta kokemuksesta sanoisin että paljon vähemmän addiktoivia silti kuin bentsot.Spadukka wrote:kyl nää mietoja on ptää aina buustata jollain muulla aineella että saa olot
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Velho
- LD50
stögiksee tällaset.. murr
-trip
-trip
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag