Itselläni tuossa tuli mieleen onko kukaan tätä käyttötapaa testannut esim. 2C- tuotteiden kanssa? Käsittääkseni pitäisi päristä aika tehokkasti. Jos kokemusta löytyy niin olisi mukava kuulla miten eri substanssien teho/vaikutus tällä annostelutavalla eroaa oraalisesta käyttötavasta?
Mm. Englanninkieliseltä drugs-forumilta löytyy aiheesta yksi ketju:
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=81472
Psykedeelien rektaalinen käyttö (lähinnä RCt)
-
Usoda
- LD50
Psykedeelien rektaalinen käyttö (lähinnä RCt)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
lonecell
Re: Psykedeelien rektaalinen käyttö (lähinnä RCt)
2C-C:tä joskus kun oli sellainen lääkitys että se ei sanonut syötynä oikein millään annoksella mitään. Visuaalisempaa, se sedatiivinen bodyload ei tunnu niin selvästi, järjenjuoksu on sekavampaa. Plus sit tietysti että nousut on nopeat (niin nopeat että soluasunnossa asuessa joskus hirvitti kun ei muistanut enää lainkaan et minkälaiseen kuntoon vessa jäi ja kämppis meni heti perään sinne) ja kesto on lyhyempi. Annos tais olla jotain 15-20mg:n luokkaa jos en ihan väärin muista. Oikeastaan aika lailla juuri niin kuin tuolla drugs-forumilla sanotaan tuossa tuon ketjun 2. postauksessa.Usoda wrote:Itselläni tuossa tuli mieleen onko kukaan tätä käyttötapaa testannut esim. 2C- tuotteiden kanssa?
2C-E:stä tais joku tuossa eilen sanoa ircissä että bodyload on sillä plugattuna pienempi ja trippi olis vähemmän intensiivinen siten.
-
Anonyymi
4-HO-MET jysähti 5 minuutissa rektaalisesti annosteltuna, toimi voimakkaammin kuin syötynä.
2C-kemikaalit ei tunnu berberissä hyvältä... (I, E, T-2, T-7) eikä tuo kyllä IMHO sen kummemmin bodyloadiakaan pois vie.
nippelitietoo..
2C-kemikaalit ei tunnu berberissä hyvältä... (I, E, T-2, T-7) eikä tuo kyllä IMHO sen kummemmin bodyloadiakaan pois vie.
nippelitietoo..
-
sxoxyvg
- OD
Ei vie bodyloadia mutta nauseaa kyllä. 2/3 oraalisesta annoksesta ollut itsellä nyrkkipersesääntö noitten 2C-sarjalaisten kanssa. Ja ei ne mulla oo kirvellyt kahteen millilitraan liuotettuna.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
frapathea
2C-E rektaalisesti kokeiltu. Kirveli saatanasti, pärähti täysillä käyntiin pariin minuuttiin, helvetilliset bodyloadit, oksentelin erittäin runsaasti ja sekosin muutenkin melkoisen lujasti. Visuaalit olivat äärimmäisen intensiivisiä ja voimakkaita kuuloharhoja esiintyi myös. En välttämättä menis toiste kokeilemaan, ainakaan ekan kerran tyyliin, annosta tietämättä. Mut, no, mmh. Olen nykyään valtaosan ajasta psykedeelien syömisen ennemmin kuin suoleen tai suoneen tuuppaamisen kannalla.