Unikkotee

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
bom
Lepakko

Re: Unikkotee

Post by bom »

Jotkut noista kodista on tummunut pääosin aika mustaksi. Jotkut sanoo että mustat jäljet voisivat olla oopiumia. Eipä noi kyllä erikoiselle haise eikä homeeltakaan vaikuta. Voiskohan olla että noi ois ruvennu menemään huonoks jos ne on ollu kosteita (=mätänemään tms)?

edit: löysinkin kuvan netistä...muistuttaa vähän noita tummimpia:
Image
Ei liene paha?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Ei varmaan. Murskaa se kota ja katso onko sisällä mustaa pahanhajuista töhnää. Jos on, niin se on hometta. Jos taas ei, niin ei mitään hämminkiä.
chibbo

Post by chibbo »

Mistä johtuu joskus unikkoteen kanssa tuleva mahakipu? Sain viimekerralla kamalan mahakivun joka ei oikein tuntunut lähtevän millään pois ja tämä oli niin traumaattinen kokemus, että nyt kun tekisi pitkästä aikaa taas mieli niin harkitsen kyllä kahdesti. Ja ei oo salettiin just meikäläisen masusta kiinni tuo koska pari kaveria on puhunut vastaavanlaisesta mahakivusta nuppiksen yhteydessä.
HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ »

chibbo wrote:Mistä johtuu joskus unikkoteen kanssa tuleva mahakipu? Sain viimekerralla kamalan mahakivun joka ei oikein tuntunut lähtevän millään pois ja tämä oli niin traumaattinen kokemus, että nyt kun tekisi pitkästä aikaa taas mieli niin harkitsen kyllä kahdesti. Ja ei oo salettiin just meikäläisen masusta kiinni tuo koska pari kaveria on puhunut vastaavanlaisesta mahakivusta nuppiksen yhteydessä.
Jos se kipu tuntuu ylävatsassa voimakkaina kouristuksen tapasena kipuna ja se kipu kestää aina hetken ja vaimenee välillä, saattaa kyse olla sappikivusta, jota kodeiini ainakin aiheuttaa joskus. Ja unikkoteessä on morfiinin lisäksi myös vähän kodeiinia. Esimerkiksi panacodin pakkausselosteessa mainitaan "älä käytä panacodia jos sinulla on sappitiehyt vaivoja" tjs, koska kodeiini voi laukaista sappikipukohtauksen. Itsellänikin kävi joskus niin, kun kodeiinia otin ekoja kertoja ja kipu oli lähes sietämätön. Ja huomasin myös että dolcontinin (morfiini) pakkausselosteessa mainittiin että on noudatettava varovaisuutta jos on sappitiehytvaivoja.
Jos kipu on normaalia vatsakipua, voi unikoissa olla hometta tai muita epäpuhtauksia. Ja muutenkin se litkun maku on jo sellainen, että ei ihme jos siitä saa välillä vatsakipua.
Darw
Psykonautti

Post by Darw »

Joo, meinasi yököttää jo kotia putsaillessa siitä hajusta mieleen tullut maku.. Millähän sen saisi piiloon, inkiväärillä?
Pistinpähän sitten porukoitten pihalle unikkoa kasvamaan vähän jokaiseen kukkapenkkiin, on se niin kaunis kasvi. Ja siemenet o sämpylöissä hyviä.
Askel viimeinen pudottaa
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Darw wrote:Joo, meinasi yököttää jo kotia putsaillessa siitä hajusta mieleen tullut maku.. Millähän sen saisi piiloon, inkiväärillä?
Pistinpähän sitten porukoitten pihalle unikkoa kasvamaan vähän jokaiseen kukkapenkkiin, on se niin kaunis kasvi. Ja siemenet o sämpylöissä hyviä.
Eihän tämä ole edes pahan makuista? Aluksi itseänikin oksetti mutta nykyisin menee alas ihan niinkuin muutkin teet. :D Laita sokeria sekaan ainakin, tekee siitä parempaa. Ja yritä psyykata ittes ajattelee että juot vain normaalia teetä, tämä toimii mulla hyvin. Ja poista kaikki kasvimassa huolella, ne on kosteina aika oksettavia. :D
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Ei se kovin pahaa ole, mutta teen juominen on kuitenkin vähän ällöttövää. Itse kun hommaan kuivattuja kotia, niin jauhan blenderilla kaikki kodat tomuksi (ilman siemeniä). Siitä sitten ruokalusikallisia huuhtelen vedellä alas. Ei ehdi maistua juuri miltään, kunhan nielaisee nopeasti ja toimii selvästi vähän pitempään ja paremmin kuin tee samasta määrästä.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

mentalhell wrote:
Darw wrote:Joo, meinasi yököttää jo kotia putsaillessa siitä hajusta mieleen tullut maku.. Millähän sen saisi piiloon, inkiväärillä?
Eihän tämä ole edes pahan makuista? Aluksi itseänikin oksetti mutta nykyisin menee alas ihan niinkuin muutkin teet. :D Laita sokeria sekaan ainakin, tekee siitä parempaa. Ja yritä psyykata ittes ajattelee että juot vain normaalia teetä, tämä toimii mulla hyvin. Ja poista kaikki kasvimassa huolella, ne on kosteina aika oksettavia. :D
Itse laitan yleensä sokeria ja normaalia teetä sekaan ni tuohan on hyvää :)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Luin just puutarha.netistä, että "Koristekasvina viljeltävien oopiumunikoiden maitiaisnesteellä ei ole narkoottisia vaikutuksia.". Mistä nyt sit tietää, mikä on koristekasvi ja mikä ei? ja jos on luonnossa kasvava unikko, niin mihin aikaan voi olettaa kotien olevan valmiita käytettäviksi?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

goofy wrote:Luin just puutarha.netistä, että "Koristekasvina viljeltävien oopiumunikoiden maitiaisnesteellä ei ole narkoottisia vaikutuksia.". Mistä nyt sit tietää, mikä on koristekasvi ja mikä ei? ja jos on luonnossa kasvava unikko, niin mihin aikaan voi olettaa kotien olevan valmiita käytettäviksi?
Pöh, jos se on Papaver Somniferum niin silloin se on hUUmetta. Muutaman viikon päästä terälehtien putoamisesta taisi olla otollinen aika jos maitiaisnestettä haluaa lypsää.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

sxoxyvg: Kiitti paljon! Kelasinkin, et toi teksti on tyyliin hämäyksenä.

Oon tosi blondi kaikkien kasvien kanssa, ja siksi seuraava: Onko toi kasvi Papaver somniferum?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Täysin varma en ole, mutta veikkaisin että ei. Paha sanoa kun lajeja on niin perhanasti ja tuota Papaver somniferumiakin löytyy niin monennäköisenä.. Ensi kesäksi viskelet omista siemenistä johonkin tienpenkkaan kasvamaan niin tiedätpähän saavasi sitä ooppiumunikkoa, ja säästyy naapurin muorin kukkapenkkikin :)
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

[quote="goofy"]sxoxyvg: Kiitti paljon! Kelasinkin, et toi teksti on tyyliin hämäyksenä.

Oon tosi blondi kaikkien kasvien kanssa, ja siksi seuraava: Onko toi kasvi Papaver somniferum?[/quote]

Ei ole tuo kuvassa esiintyvä unikko papaver somniferum. Tuossa siemenkodan päällä oleva "kruunu" on violetti, joten hyvin todennäköisesti kyseessä on idänunikko.

Oopiumunikon siemenkota näyttää tältä:
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
JOHNRAMBO
Karvakuono

Post by JOHNRAMBO »

alkaa pikkuhiljaa kotia tulee viime kesänä parit saatanan hyvät kodat tuli löyettyä nyt oon ite laittanu kasvaa ni voi tull vähän reippaammin :) ni saadaan viisasten juomaa
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Kyllä löytyy Helsingistä näitä myyvä kukkakauppa jonka omistaja on tietoinen näiden asiakaskunnasta, joka mahdollistaa riistohinnan pyytämisen. En muista myikö se niitä 5n vai 6n unikon puskissa hintaan €30. Yksi satsi toimii jo ihan mukavasti mutta kyllä kaksi puskaa nauttisi mielellään pitkää iltaa istuessa ja se tulee jo liian hintavaksi. Ne eivät ole näkyvillä eikä niitä tule kysyä muiden asiakkaiden läsnäollessa. Yleensä myyjilllä siellä on tapana kysyä leikataanko varret valmiiksi irti. Ko. paikka on myynyt kuivattu "koriste" unikkoa jo vuosia eivätkä ne eina olleet noin hintavia.
JOHNRAMBO
Karvakuono

Post by JOHNRAMBO »

pitää siis lähtee helsinkiin oon koittanu jo pidempään ettiä kauppaa josta saa toimivia kotia yleensä jos niitä on niin ne on aika tehottomia jostain 40 kodasta saa samanlaiset vaikutukset kun esim. jos verataan kodeiiniin niin 4-5 panacodia joten ei niihin oo rahaa viittiny laittaa pitää lähteä helsinkiin ettimään kyseistä kauppaa :D
snusmumrik
Psykonautti

Post by snusmumrik »

Voiko kotia käydä keräämässä vielä syyskuussa? Olen ulkomailla koko elokuun joten muuten pitää nakittaa joku muu keräämään :)
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

snusmumrik wrote:Voiko kotia käydä keräämässä vielä syyskuussa? Olen ulkomailla koko elokuun joten muuten pitää nakittaa joku muu keräämään :)
Riippuu kyllä milloin terälehdet on tippunut,parin viikon pääst siitä ois kyllä sopiva aika kerätä talteen..
Meneeks ne pilalle jos kerää ne myöhemmin? vai öh eh äh
. . . (--) °
ordo
Karvakuono

Post by ordo »

Ei ne kai pilalle mee mut alkaa vaikuttavat aineet laimenemaan tai jotai. Kai.
JOHNRAMBO
Karvakuono

Post by JOHNRAMBO »

haluaisin kysyä sellaista asiaa että mikä siinä on kun oon ehkä pari kertaa elämässä löytäny sellasia kotia jotka tomimii ihan vitun hyvin tossa viikko sit löysin täysin valmiiita kotia sama paikka kun viime vuonna jossa oli tosi tehokkaita nyt tein n. 14 kodasta ennen 7 toimi tosi hyvin nyt toimi mutta vaikutukset jäivät siihen että reflat lähti ja vitunmoiset nuokut mutta ei minkäänlaista euforiaa ja tolet ovat muissa opiaateissa samat kun vuosi sitten koska olen tässä yrittänyt lopettaa niin olen pitänyt taukoja ja laskenut annosta.. monta kertaa on käynyt noiden kanssa niin että alkaa vaan väsyttää vitusti ja paikat mene löysäks mut ei mitään hyvää oloa
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

HellHammer wrote:haluaisin kysyä sellaista asiaa että mikä siinä on kun oon ehkä pari kertaa elämässä löytäny sellasia kotia jotka tomimii ihan vitun hyvin tossa viikko sit löysin täysin valmiiita kotia sama paikka kun viime vuonna jossa oli tosi tehokkaita nyt tein n. 14 kodasta ennen 7 toimi tosi hyvin nyt toimi mutta vaikutukset jäivät siihen että reflat lähti ja vitunmoiset nuokut mutta ei minkäänlaista euforiaa ja tolet ovat muissa opiaateissa samat kun vuosi sitten koska olen tässä yrittänyt lopettaa niin olen pitänyt taukoja ja laskenut annosta.. monta kertaa on käynyt noiden kanssa niin että alkaa vaan väsyttää vitusti ja paikat mene löysäks mut ei mitään hyvää oloa

Alkaloidien suhde muuttaa vaikutusta. Thebaiinin ja papaveriinin suhde morfiiniin jne. Joskus on nuokuttavampaa ja vähäeuforista.
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

Hei olisiko jollain tietoa,että mikä unikko kun kukat punaiset 3-6cm kokoisia ja 20-40cm korkeita.Kodat 1-1,5cm korkeita ja 0,5-1cm kuvankin voin ottaa ja missä vaiheessa ne toimii ja kuinka monta kotaa..???
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

litletown wrote:Hei olisiko jollain tietoa,että mikä unikko kun kukat punaiset 3-6cm kokoisia ja 20-40cm korkeita.Kodat 1-1,5cm korkeita ja 0,5-1cm kuvankin voin ottaa ja missä vaiheessa ne toimii ja kuinka monta kotaa..???
Vaikee sanoo..

Papaver Somniferumia on melko yleinen punainen lajike. Silkkiunikko, Idänunikko ja kalifornianunikko ovat muistakseeni myös yleensä punaisia.

Toi silkkiunikko ehkä helpoin sekoittaa opiumunikkoon. Etsi vaikka kuvia googlella tai postaa kuva. Osaan kyl sanoo varmasti jos laitat vaan tarkan kuvan.
JOHNRAMBO
Karvakuono

Post by JOHNRAMBO »

noita suomen luonnosta löytyviä unikoita pitää kyllä vetää ihan perkeleesti ite teen teetä 30-50 kodasta ni toimii vasta kunnolla.. joskus on löytyny sellasia että pienempi määrä riittää. tehot vaihtelee tosi paljo että kannattaa näiden kanssa olla varovainen.

osaako kukaan sanoa tosta säilömisestä että voinko jättää teen yöksi lillumaan tohon vai onko se aamulla vielä juoma kelpoista? vai pitääkö se nyt laittaa kuppiin ja jääkaappiin?? tai jotain..
tRip
Moderator

Post by tRip »

HellHammer wrote:osaako kukaan sanoa tosta säilömisestä että voinko jättää teen yöksi lillumaan tohon vai onko se aamulla vielä juoma kelpoista?
Voi jättää.
ja voi sen jääkaappiinkin pistää.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Darw
Psykonautti

Post by Darw »

Puutarhalehdestä bongattua informaatiota: Oopiumunikko olisi ainoa punainen lajike jossa terälehtien tyvessä on tummemmat laikut. En sitten mene vannomaan tiedon paikkansapitävyyttä...
Askel viimeinen pudottaa
HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ »

Oon melkeen äaina pettynyt suomesta löytyneisiin kotiin, mutta nyt toimii. Niitä kotia saa pistää vaan paljon. Ja haudutin pultoista tuntia.Tein teet 120:sta, jo kertaalleen käytetystä kodasta ja muutamasta uudesta. Toimii niin lujaa, ettei meinaa pysyä hereillä. Veli meinas vetää eilen överit samalla määrällä.

Nää ei kyllä oo mitään erityisen vahvoja kotia, mutta kun paljon pistää nii toimii. Joskus löytää sellasia jotka toimii jo 20kpl hyvin.
opiumwarlord
Tuppisuu

Post by opiumwarlord »

onko kellään kokemusta rektaalisesta käytöstä? jos hauduttaa niin kauan että n.5ml jäää jäljelle ja tunkee perseeseen senhän pitäisi toimia paljon paremmin kun juotuna.. itse kiinnostaisi tietää onko järkeä tuhlata noi vikat unikot siihen niitä on meinaa sen verran vähän jäljellä että juotuna ei välttämättä kunnon oloja saa. kaveri joskus selitti että hauduttaa loppuun asti ja väsää rännitetttäväks ja heittää hihaan on kuullemma toiminu hyvin itse en lähtisi suonia tukkimaan paskalla.. ja kuinka kuumana sitä vettä voi pitää ennen ku morfiini alkaa tuhoutuu?
HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ »

^ Tiedän yhden kaverin joka on hihaan vetäny tota unikkoteetä, mutta ei siitä sen enempää...

Mutta toi rektaalinen tyyli toimii. Ainakin ulkomaisilla foorumeilla siitä on ollu puhetta, en jaksa laittaa mitään linkkiä, mutta etsimällä löytää.
Morfiini toimii hyvin rektaalisesti ja nousee nopeesti.
Epäillyttää vaan sen jäljelle jäävän 5ml koostumus. Saattaa olla aika sakeeta tavaraa, mutta luulen, että sen saa vedettyä ruiskuun jne.

Itse kokeilisin jos olisi enemmän unikoita. Mutta jos hyviä kotia on, ne toimii jo teenäkin hyvin. Veli muistaakseni tunki perseeseensä tota litkua, mutta sano ettei muista siitä mitään, kun oli vetänyt dormicumin alle. :heh: Kai se toimi kun ne muutenkin oli hyviä kotia.

Morfiini muistaakseni alkaa tuhoutua 80 asteen paikkeilla, mutta hyvin hitaasti. Saa tunteja kiehuttaa, että saa tuhottua kaiken. Kannattaa miedolla lämmöllä haihduttaa ja tehdä se tee muutenkin pieneen vesi määrään. Veikkaus: Jossain tunnissa varmaa pari desiä haihtuu levy kolmosella.
opiumwarlord
Tuppisuu

Post by opiumwarlord »

HenkkA_ wrote: Mutta toi rektaalinen tyyli toimii. Ainakin ulkomaisilla foorumeilla siitä on ollu puhetta, en jaksa laittaa mitään linkkiä, mutta etsimällä löytää.
Morfiini toimii hyvin rektaalisesti ja nousee nopeesti.
Epäillyttää vaan sen jäljelle jäävän 5ml koostumus. Saattaa olla aika sakeeta tavaraa, mutta luulen, että sen saa vedettyä ruiskuun jne.

Itse kokeilisin jos olisi enemmän unikoita. Mutta jos hyviä kotia on, ne toimii jo teenäkin hyvin. Veli muistaakseni tunki perseeseensä tota litkua, mutta sano ettei muista siitä mitään, kun oli vetänyt dormicumin alle. :heh: Kai se toimi kun ne muutenkin oli hyviä kotia.

Morfiini muistaakseni alkaa tuhoutua 80 asteen paikkeilla, mutta hyvin hitaasti. Saa tunteja kiehuttaa, että saa tuhottua kaiken. Kannattaa miedolla lämmöllä haihduttaa ja tehdä se tee muutenkin pieneen vesi määrään. Veikkaus: Jossain tunnissa varmaa pari desiä haihtuu levy kolmosella.
joo kiitti pitää kyllä kokeilla siinä säästyy unikkojaki sit ku muistaakseni tossa morfiinin oraalisessa ja rektaalisessa imeytymisessä on tosi iso ero..