MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
tRip
Moderator

Re: MDPV

Post by tRip »

SadPanda wrote:EI IKINÄ ENÄÄ <3
ei enää ikinä;-
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Makoo

Post by Makoo »

Kauheella innolla odottanu, saako ennen vappua ja tänään ne sitten tuli, heti kun mietin että nyt tulee postimies hissillä ja tuo - ja näin kävi 8)

hirveen makusta mitä vähän sormen päällä maistoin.. Perkele kun toi vaaka on niin PASKA!

Kuvittelenkohan mä vaan, vai tuliko tosta vaikutuksia. Toivottavasti kuvittelen, kädestä lähtee tunto.. mutta joo. :mrgreen:

toimihan se..... aika hullua tavaraa sinänsä, ainakin mulla - lähtee muisti, ajantaju ja ihan pihalla annostuksista, tiedä koska viimeks ottanu ja paljon.. Jos ei käsistä lähtis, varmasti tosi mukava :> sainpahan tietää mitä vainoharhasuus tarkottaa :mrgreen:

Yks puolitutturandomi ehdotti että heittäis tätä mulle hihaan (en ole ennen), enpä taida antaa. Olishan sekin kiva koittaa, mutta ei ehkä ihan tällä. Foliohattu takas päähän ja nukkumaan :foil:

Kaverikin meinas flipata, tai vähän jotain sellasta tekikin..
Last edited by Makoo on Thu 29 Apr 2010, 16:24, edited 2 times in total.
lahke

Post by lahke »

CYKO wrote:mmm..

Miten joku voi edes kuvitella että 7pvän PV putken voisi vetää syömättä tai juomatta..
olipa tuossa 5 päivän putki täysin syömättä ja juotavaksi pelkkää vettä. loppuvaiheessa taisin vaan maata pimeessä kämpässä lattialla enkä oikein tienny olinko hereillä vai nukuinko vai kenties jo kuollut. silmät oli muurautunu umpeen ja luomet kynsitty ihan vereslihalle. mielenkiintoinen rajatilakokeilu, mutta en ehkä suosittele o.O

Edit: jeeh, onhan tää myrkkyä, taispa olla viimonen kerta kun tilaan. vaikka onkin hauskaa niin ei kyllä tee kovin hyvää. ellei sitten yksin makaa jossain pimeessä luolassa vailla kontaktia ympäristöön.. siihen sopii. downsizing
editedit: palottelumurhatkin on alkanu kiehtomaan :jou: ..pistää kyllä niin omituisen huomaamattomalla tavalla kieroon, ettei uskokkaan. vai häh....
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Oli aika pitkä putki tätä tossa mutta en osaa oikein sanoa muuta kuin että, tosi koukuttavaa. Kokoajan tekee mieli maistella lissää. Krhm tai siis teki. Nyt oon onnellinen ku ei oo enää mistä maistella. Vai oonko sittenkään.. Voisin kyllä heti koska vaan ottaa lisääkin!!!!!!!!!! :// Öitä en valvonu vaan tipauttelin itteni aina väh pariksi tunniksi savuilla, subulla tai unilääkkeellä, tai no unta ei välttämättä aina saanut, mutta jonkulaista sängyssäpyöriskelyä ja aamulla herääminen ku lisää pv. Ilman ruokaa ois voinu olla, mutta töissä ei oo muuta taukoa ku ruokatauko nii oli pakko jonkuverran syyä jos halus pitää tauon :D. Semmosta jännää, mistä lisää pv :P...
Mangusti

Post by Mangusti »

En ole kysesestä tavarasta koskaan maksanut, enkä maksa.
Toimii sen verran että otan pienet jos tarjotaan, muttei tarpeeksi että tuhlaisin siihen rahaa.
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Tuntuu et noita nettipaikkoja on sulkeutunu pirusti mistä sai hommattuu pevekkii ja osa sivuista kyl pystys mutta MDPV ei enää listoil. Tuo yks nyt on auki tietysti, mutta kun maksutavat sinne on niin helvetin vaikeeta et hohhoijaa, mut kai sieltä on tehtävä tilaus vielä ennenkun toi huumeeks luokitellaan suomessakin. Ennen oli helppoo ja nopeeta hommata puhdasta, kadulta viitti mitään jatkettua ja sikahintasta ostaa..

Ja joo tosiaan on koukuttavaa, pari lievää ja yks vähän rankempi psykoosin poikanen oli alkuvaiheis kun putket veny, mutta nyt on alkanu pystyä pitään käytön aina kun on käsillä (nytkään 2½kk oo ollut) niin vuorokaudessa käytön. Jatkuvalla käytöllä varmasti leviää pää ja kroppakaan varmasti tykkää, mutta sillontällöin i.v:na aivan jumalaista omasta mielestä, ne nousut on niin jotain niin euforista et huhhuijaa.. parhaita "RC" stimuja mitä vedelly.
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

Tällä ku vedin tossa jokunen kuukausi sitte kunnon putkia, niin sain lopulta tarpeekseni kunnolla. Sitte vielä kuukauden tauon jälkeen koitin, josko löytys jotai hauskaa kyseisestä stimusta, mutta aika paska olo tuli loppujen lopuks taas. Ny oon ollu pian varmaa kuukauden taas vetämättä ja täytyy sanoo, että ei kyl huvita sitten niin yhtään, saa nähdä huvittaako koskaan enää.

Toki MDPV on ihan jees pienissä määrissä otettuna ja sillee, että ei ala vetää mitää pitempää putkea. Mut sitte ku toleranssi on liian korkea (ja (toivottavasti) sen kyllä huomaa kun se on) niin kannattaa todellakin pitää taukoa.

Eipä mitään uutta sisältäny tämäkää viesti, mutta tulipa sanottua.
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Kaveri vetää tätä ihan liikaa ja samanlaisia vainoja en oo kellään nähny ikinä. Hyppii huoneesta toiseen syyttelemässä että "te puhutte paskaa musta täällä" ja "mä en oo sulta varastanu mitään läppäriä" vaikka muu porukka jarrupäissään nuokkuu suunnilleen puhumatta. Ja tää jätkä saa välillä vitun kuumottavia riitoja aikaan eikä tilannetta ainakaan rauhoita sen veitsen pyörittely. Itse en uskalla kyseisen henkilön seurassa vetää mitään hitaita.

Flippailee hän toki piristäkin mutta pv on vienyt vainot ihan uudelle tasolle...
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
spz
Psykonautti

Post by spz »

VETÄKÄ VETÄKÄ! HYVÄ DOUPI! :D Oikeesti...
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks
lahke

Post by lahke »

toisaalta tekis mieli lopettaa tää, mutta toisaalta jatkaa.. omituinen aine...."yleislääkkeenä" oon tätä käyttänyt aina kun tarvii (eli joka päivä) :D en tilaa enää lisää (ainakaan hetkeen), mutta huh, onneksi on vielä puoli pussia jäljellä. koukuttavaa tavaraa... pitkät putket aiheuttaa mulle pakkomielteisiä ajatusmalleja tjtn. mdpv:n alaisena kun aloittaa toteuttamaan jotain suunnitelmaa, niin se on ihan pakko viedä loppuun :D emt, twisted drug.......
palauttaa kyllä maan pinnalle.. tai maan alle. tai jotain? :D mitä tää edes tekee? tosinormaalin olon.

Jos tätä vois käyttää pienissä määrin niin olis loistava h_u_u_m_e, mutta kun on pakko vetää koko ajan lisää :FFF monimutkaista
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

ristiriitanen douppi on. Heräsin ku näin taas jotain unta et olin kiskomassa tätä ja nyt tosi levoton olo ja arvaattako miten paljo tekkee mieli! MMMMMMMMMMMM :evil: :shock: :shock: :(( :mad:
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
tRip
Moderator

Post by tRip »

SadPanda wrote:ristiriitanen douppi on. Heräsin ku näin taas jotain unta et olin kiskomassa tätä ja nyt tosi levoton olo ja arvaattako miten paljo tekkee mieli! MMMMMMMMMMMM :evil: :shock: :shock: :(( :mad:
Niinpä :l

kironnu tän aineen et ei ikinä enää..
Silti.. vittu mä haluisin ees ne yhet nokalliset!
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

triphip wrote: Silti.. vittu mä haluisin ees ne yhet nokalliset!
mä otan heti jos on tarpeeksi laskettelu rinnettä tarjolla.

bentsot ja panacodit. lalalallaaa
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

:razz: :heh: :mrgreen: siis jooku miettii niin aah miltä tuntus ottaa nyt ilman tolee esim joku 15mg i.v huaaaaah :D antakaa mulle ny vittu äkkiä jotain :D
edit: vois alkaa tästälähtien ku tätä tilaa niin samalla tilaamaan jotai phenazee että voi laskuissa ottaa niin isosti ettei varmasti haittaa enää mitää +10 panacodia! ;) ja aiijjjai että vituttaa nyt oottanu 2g:tä tätä ainetta 4vko 3päivää. EI TAIJA TULLA. miks tullikaan ei lähetä mitää. sori jos meni offiks :D
King Ink
LD50

Post by King Ink »

SadPanda wrote:edit: vois alkaa tästälähtien ku tätä tilaa niin samalla tilaamaan jotai phenazee että voi laskuissa ottaa niin isosti ettei varmasti haittaa enää mitää +10 panacodia! ;) ja aiijjjai että vituttaa nyt oottanu 2g:tä tätä ainetta 4vko 3päivää. EI TAIJA TULLA. miks tullikaan ei lähetä mitää. sori jos meni offiks :D
Vähän eri ääni kellossa kuin vähän aikaa sitten. ://

Itseäni kovasti kiinnostaisi kokeilla jos olisi tarjolla,
mut ei niin että tilaamaan lähtisi, ei todellakaan.
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

En koske ennään. Meni ihan masennukseen. :(( . Siis ku ei ollutkaan. Ja rahat meni. Ja ei tehny hyvää mun psyykkeelle. Pysyn jatkossa kaukana, mut tulipa tuoki kokeiltua :) . Ainaki yritän pysyä erossa. :D
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

SadPanda wrote::razz: :heh: :mrgreen: siis jooku miettii niin aah miltä tuntus ottaa nyt ilman tolee esim joku 15mg i.v huaaaaah :D
melkeen 20mg i.v ei oikee tuntunu hyvältä... eka ja viimene kerta..
edit. eiku ei ollukkaa viimene..
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
tRip
Moderator

Post by tRip »

_Melba wrote:En koske ennään. Meni ihan masennukseen. :(( . Siis ku ei ollutkaan. Ja rahat meni. Ja ei tehny hyvää mun psyykkeelle. Pysyn jatkossa kaukana, mut tulipa tuoki kokeiltua :) . Ainaki yritän pysyä erossa. :D
Melkeen tekis mieli sanoa, et nii i :roll:
mut kait se jokaisen pitää kokee ite kantapään kautta asioit et oikeesti tajuu..

mut.. kaikkee hyvää sulle melba :)
tuli vaa mielee:>
Keep it unreal.

horna
Kameleontti

Post by horna »

Nyt menee sitten piakkoin pevekki hlistalle. Nähtäväksi jää, paljonko tuo sitten vaikuttaa saatavuuteen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

horna wrote:Nyt menee sitten piakkoin pevekki hlistalle. Nähtäväksi jää, paljonko tuo sitten vaikuttaa saatavuuteen.
Milloin on tämä myrkky tuonne listalle menossa tarkalleen? Veikkaisin että vaikuttaa kyllä siihen kuinka paljon tuota uskalletaan tilailla verraten siihen jos on vaan lääkeainelistalla. En silti usko että tästä eroon päästään ihan hetkessä, mutta toivoisin kyllä että kaduilla ei tätä liikkuisi. Mieluummin ihan perinteistä piriä. Ei sovi semmoisten käsiin jotka ei ole perehtynyt hyvin aineeseen, eikä edes niillekään. Ja varsinkin tämä pevekin myyminen pirinä, huhhuh miten järjetöntä touhua.
horna
Kameleontti

Post by horna »

mentalhell wrote:
horna wrote:Nyt menee sitten piakkoin pevekki hlistalle. Nähtäväksi jää, paljonko tuo sitten vaikuttaa saatavuuteen.
Milloin on tämä myrkky tuonne listalle menossa tarkalleen? Veikkaisin että vaikuttaa kyllä siihen kuinka paljon tuota uskalletaan tilailla verraten siihen jos on vaan lääkeainelistalla. En silti usko että tästä eroon päästään ihan hetkessä, mutta toivoisin kyllä että kaduilla ei tätä liikkuisi. Mieluummin ihan perinteistä piriä. Ei sovi semmoisten käsiin jotka ei ole perehtynyt hyvin aineeseen, eikä edes niillekään. Ja varsinkin tämä pevekin myyminen pirinä, huhhuh miten järjetöntä touhua.
Uutisissa mainittiin, että menisi listalle alkukesän aikana, eli veikkaisin menevän ennen Juhannusta. Hemmettiin vaan kaduilta koko sotku ja putsia poretta jakoon!
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

ihmehippi wrote:
_Melba wrote:En koske ennään. Meni ihan masennukseen. :(( . Siis ku ei ollutkaan. Ja rahat meni. Ja ei tehny hyvää mun psyykkeelle. Pysyn jatkossa kaukana, mut tulipa tuoki kokeiltua :) . Ainaki yritän pysyä erossa. :D
Melkeen tekis mieli sanoa, et nii i :roll:
mut kait se jokaisen pitää kokee ite kantapään kautta asioit et oikeesti tajuu..

mut.. kaikkee hyvää sulle melba :)
tuli vaa mielee:>
Sullekkin vaa kaikkee hyvää :) . Niihä se pittää. Itellä ainaki kantapään kautta on enemmän sääntö ku poikkeus. Ois joskus toki kiva testata putsia pv:tä ku tää oulun peevee on mitä on... Sit vaa jos putsii, muuten piän näppini erossa:)
ferox
OD

Post by ferox »

mentalhell wrote:En silti usko että tästä eroon päästään ihan hetkessä, mutta toivoisin kyllä että kaduilla ei tätä liikkuisi. Mieluummin ihan perinteistä piriä. Ei sovi semmoisten käsiin jotka ei ole perehtynyt hyvin aineeseen, eikä edes niillekään.
Itse toivoisin mieluummin, ettei kaduilla liikkuisi idiootteeja, mutta olen yhtä voimaton asian suhteen kuin sinäkin. Lainatusta pätkästä viimeiset kolme sanaa ovat minusta jo liikayleistämistä.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mun mielestä mentalhell puhu ihan asiaa..
tai oon pitkälti samaa mieltä.

mut tietty kukin tyylillään.
Keep it unreal.

peltsi
OD

Post by peltsi »

tribh wrote:Mun mielestä mentalhell puhu ihan asiaa..
tai oon pitkälti samaa mieltä.

mut tietty kukin tyylillään.
Komppaan..ja uskoisin et jos toi rupee huumausaineeks menee ni ei enää toimitella ja/tai myydä ihan niin huolettomasti...
..ei kyl mua paljoo haittaa vaikka tää myrkky suomesta kuolis sukupuuttoon.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

_Melba wrote: Ois joskus toki kiva testata putsia pv:tä ku tää oulun peevee on mitä on... Sit vaa jos putsii, muuten piän näppini erossa:)
Kyl tääl oulus putsia pevekkiäkin tarjolla riittämiin ollu. Tai siis niin puhasta ku tilaamalla on tullu. Mutta tiedämpähän vaan että moni rahan ahne paskiainen sen on mennyt kaiken maailman siripireillä ja tomusokereilla menny sotkemaan.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

ite oon aina tilannu pevekkini ja ne on ollu super puhasta kamaaa,... nam
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Suosittelen asperiinia kaveri tossa sano että ku ottaaa jonkiverransitä niin se auttaaa ja toimii.. kokeilin: TOIMII .Ö:D siis se toimii jotenki paremmin ei silleee pahasti. siis paljo parempi olo. Onneks ei oo omaa pussia tätä vaan joku ihme hippi tarjos vedot + asperiinin. vauilttilaiset ootte meikän mdpv narx love <3
tRip
Moderator

Post by tRip »

SadPanda-- wtf??

joo aspiriini on hyvä stimulanttien kanssa ku jotai se tekee verenpaineelle tai jolleki et tuntuu hyvältä.. aspiriini rushit.

mut mikä sun pointti oli?

kiskoisit sinäkin mielummin sitä piriä ku tätä myrkkyä
Keep it unreal.

peltsi
OD

Post by peltsi »

Juu aspiriini alentaa verenpainetta...
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*