Ekstaasi-info

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
soija
Karvakuono

Post by soija »

onko kellään muulla kokemuksia harmahtavista lacosteista en tiedä itsellä ei ainakaan toiminut toivotulla tavlla mut voi noilla masennus lääkkeilläkin olla osuutta asiaan kun lopetin nuo joku kolmisen päivää sit ja kaverillakaan ei kyllä oikeen toiminut vaikka ei mitää ssri lääkkeitä ole ikinä syönytkään :roll:
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Punaisia salomoneja tuli tuossa syötyä eivätkä ainakaan kovin porepitoisia olleet,mutta turhan mietoja :?
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

vasta söin "kirsikka" nipsuja 3kpl, ei kovin hyviä... sisältivät kyllä madmaa, vaan myös muuta, nimittäin DXM:mää, ja ihan kiitettäviä määriäkin vielä.
eikös dxm+mdma ole aika vaarallista, miksi ekstaasia sitten jatketaan dxm:llä :?: :?: :?:
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

HUUHAA wrote:eikös dxm+mdma ole aika vaarallista, miksi ekstaasia sitten jatketaan dxm:llä :?: :?: :?:
Ei kai tuo dexmillä jatkaminen nyt mitenkään kovin yleistä ole. Kyllä sitä ainakin vaaralliseksi väitetään. Kerran olen testannu yhden namin ja vajaa 600mg dexmiä eikä kyllä ollut mielestäni mikään erikoinen kombo ja vittumaiset laskutkin tuli. En tiedä kuinka vaarallinen tuo kombo on,mutta voisi kuvitella ettei kovin hyvää päälle tee kun kumpikin taitaa olla aikamoinen pään syöjä.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

serotoniinisyndrooman vaara taisi olla kombottaessa dxm+xtc.....
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Kyllähän DXM+MDMA toki on vaarallinen yhdistelmä, mutta vaikea sanoa millä annoksilla. Ovathan ne itsessäänkin vaarallisia kun sopivan määrän ottaa. Samansuuntaisia fyysisiä vaikutuksiahan näillä aineilla on, mm. korkean ylilämmön riski tulee mieleen eräänä syynä miksi en yhdistäisi.

Vähäisestä testituloksiin tutustumisesta minulla on sellainen käsitys, että "DXM:llä jatketut" MDMA-tabletit eivät tavallisesti sisällä lainkaan MDMA:ta, joskus jopa pelkästään DXM:ää. DXM ei ole yleisin muttei mitenkään ennenkuulumatonkaan korvikeaine.
AD_HD @ synirc
-lalalaa-

Post by -lalalaa- »

Valkoisia paksuja €uroja tuli vastaan ja otin muutaman kokeeksi.
EZ-test näyttää nopean violetin ja jonkunverran ruskeaa/punaista.

Elikkäs MDxx ja vauhtia sisältävät kyseiset kuulat.
Raporttia pistän heti kun olen syönyt nuo.

edit.

Joo, naksut tuli syötyä...
Otin ensimmäisen ja odottelin reilun tunnin jolloin muilla alkoi jo toimimaan vallan kovaa.
Odotin vielä vartin ja heitin toisen kuulan naamaan... VIRHE!! :lol:
Tästä pari minuuttia ja tajusin että nyt mennään ja kovaa!
Sit ykskaks filmi meni poikki ja havahduin lattialta makaamasta virne naamalla.
Aikaa oli mennyt melkein 5 tuntia!!
Lähdin kävelemään kotiin ja matkalla oli eläimiä liikenteessä aivan mahdottomasti.
Pääsin kotiin ja seinät muuttuivat oranssiksi.

Nukahdin.

Voi olla että johtuu osittain valvomisesta ~50h nuo visuaalit.
En tiedä, mutta ikävä kun meni muisti.
Last edited by -lalalaa- on Thu 27 Apr 2006, 17:05, edited 1 time in total.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

Kerran olen testannu yhden namin ja vajaa 600mg dexmiä eikä kyllä ollut mielestäni mikään erikoinen kombo ja vittumaiset laskutkin tuli.
itselläni ei kovin vittumaiset laskut tullut, eihan sellanen kiva ja pikkasen sekava olo, silmät tosin oli niin lautasena seuraavat 24h etten kehdannut edes kaupassa käydä.
eräillä tuttavillani oli noista kirsikoista nimenomaan tullut sellaiset laskut että olivat toisiaan haukkuneet huoriksi ja tappeneet toisensa jos ei toinen kaveri olisi poistunut asunnosta..... ne laskutkin on yleensä vaan psyykkeestä kiinni... paitti krapula :wink:
zero
Kameleontti

Post by zero »

entä onko kukaan valkoisista mitsuista kuullut? lahden suunnalla liikkuu.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

täälläpäin olevat "armanit" ovat huippulaatua... tai ainaki jokanen tuttu niitä ylistäny maasta taivaisiin, en oo ite vielä kerenny kokeileen 8)
zero
Kameleontti

Post by zero »

ja täällä ne oli ihan paskoi. 2,5 hihatettun ei sanonu oikee mitää. pari kaverii kipeekski kuulemma tuli niist
satunnainen sankari
Psykonautti

Post by satunnainen sankari »

laitetaampa tähän osioonkin hiukan päivitystä

persikan väriset perhoset pk-seudulla...hyviä madame nappeja pitkästä aikaa 8)

harvoin näin sanon, mutta näihin kannattaa sijoittaa

xxx
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

onkohan noi nyt sitten neliapiloita vai perhosia vai mitä täällä pohjoisempana, ei tosta kuvasta saa selvää :? :? ... hyvin toimi ku otti 3 ja 0,5g vauhtia ja savuja poltteli..... oikeastaan olo oli parempi kun taivaassa kun kuulokkeet korvilla kuunteli trancea.. taidankin lähtä ostaan lisää.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

itselläni on ekstaaseihin aika kova tole, kestää näämmä pitkäänkin tuo toleranssi kun olin muutaman kuukauden syömättä eikä yksi esso (dollari) sanonut mitään. aina pitää ottaa vähintään se 2 että toimii.....
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

HUUHAA wrote:onkohan noi nyt sitten neliapiloita vai perhosia vai mitä täällä pohjoisempana, ei tosta kuvasta saa selvää :? :? ... hyvin toimi ku otti 3 ja 0,5g vauhtia ja savuja poltteli..... oikeastaan olo oli parempi kun taivaassa kun kuulokkeet korvilla kuunteli trancea.. taidankin lähtä ostaan lisää.
Itse juuri otin neliapilan näköisen esson, tosin valkoinen.
Ja mistä kuvasta ei saa selvää? :x :?:
Otin vain yhden, kun ei ole enempää. -Vaikutuksia odotellessa..

Ensimmäinen kerta siis tätä ainetta nyt, vaikka monia muita on
kyllä tullut kokeiltua.. :wink:
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
satunnainen sankari
Psykonautti

MetsänNeito wrote:

No oliks kivaa? :shock:

Ite tuun muistamaan ensimmäisen essoni vielä vaarinakin, 7h ajeltiin mersulla tuhatta! hähä

Siitä onkin jo 6-vuotta aikaa, y2k <3
-harmi vaan, että toista samanmoista reissua ei oo tullu enää vastaan.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Sellaisia ristipäitä söin viikonloppuna yhden eikä tuntunut oikein missään.
pula
Tuppisuu

Post by pula »

kokemuksia punasist sydämmist?
tropic
Apteekki

Post by tropic »

pula wrote:kokemuksia punasist sydämmist?
Mulla ainakin punaiset sydämmet on toiminu aina hyvin.
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

satunnainen sankari wrote:
MetsänNeito wrote:

No oliks kivaa? :shock:

Ite tuun muistamaan ensimmäisen essoni vielä vaarinakin, 7h ajeltiin mersulla tuhatta! hähä

Siitä onkin jo 6-vuotta aikaa, y2k <3
-harmi vaan, että toista samanmoista reissua ei oo tullu enää vastaan.
No ei se himputti oikeen toiminut niin hyvin kuin olis halunnut! :?
Olis pitänyt olla pari niin ehkä sitten.. Mukava nousu tuntui,
ja tuli sitä kaikenlaista höpöteltyä jne.. mut ei nyt kummempia.. :?
Olis pitänyt ottaa nokkaan, niinkuin kaveri, joka oli paljon enempi
oloissa :roll: Uusiks pitää ottaa joku kerta kyllä, ja sitten
vähän enempi :P
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Auttaako paja noihin laskuihin?
Enth

Post by Enth »

No miksei? Pilvi, bentsot, jne. Mikä vaan kohottaa mielialaa ja toimii sinulla, mielellään tietysti aine joka ei raiskaa samoja reseptoreja. (alkoholia krapulaan, piriä pirilaskuihin jne :D)

En ole poltellut esso-laskuihin, sellaiset ollut vain kerran ja hyvin lyhyttä vainoilua/sekoilua nekin. Piristä ei oo laskuja tullu kertaakaan ja sitä joku päälle 50 kertaa ottanut (väsynyt/"paskana" tietysti mut ei mitään depressiota)...
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Seelvä :D Mutta kai sellaiset himo laskut/reflat on ihan mahdollista, vai tuleeko vain rännäämällä tai pitkäaikaisella käytöllä?
satunnainen sankari
Psykonautti

Haikaloja Pirkanmaalla!

Valkoisia, isoja, jakouurteellisia

Koostumus aika höttöinen, makuna vivahde salmiakkiin

Sisältää MDXX, mutta aika vähän (oho, tulipa yllärinä)
Loivat, noin tunnin nousut ja sitten pari tuntia tasaista mellow-meininkiä.
Jos satsaa 3+, ni kyllä näilläkin hauskaa pitää.

kouluarvosana 7-
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Joniitti wrote:Seelvä :D Mutta kai sellaiset himo laskut/reflat on ihan mahdollista, vai tuleeko vain rännäämällä tai pitkäaikaisella käytöllä?
Vierotusoireet tulevat yleensäkkin vain pitempiaikaisella käytöllä. Laskut pahenee putken mukaan.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Söin melko jöötin kokosen valkosen hain tossa pari viikkoa sitten happonousuissa, elämäni ensimmäinen candyflip 8) . Ei ollu mun mielestä kovin hyvä nappi, en edes huomannu vaikutusta kunnolla, johtuisko siitä kun oli melko hapoissa? Yks ei kuitenkaan vielä mulle ois riittäny, olis pitäny syödä enemmän. Muut samoja nappeja syöneet kehuvat että ihan "hyviä" pitäis olla. Oon kuullu että hapoissa ei paljon mikään aine tai ainakaan naksut tunnu oikeen missään, onko näin?

Valkeita neliapiloita, joissa on sinisiä laikkuja, tai sinisiä, joissa on valkosia laikkuja, en tiiä kummin päin, läheltä kun kattoo ni on tossa ruskeitaki laikkuja.
Taas kehuttiin, että nyt on hyviä naksuja. Poistin muutaman ja testasin samantein nokittamalla 1/4 nappia, toimi savujen kanssa lievästi. Aika hyvänlaatusilta naksuilta vaikutti jo siinä vaiheessa.
Kokonainen nappi nokitettuna = parin tunnin madma nousut ja aika tasaset, mukavat laskut. Nousuissa oli välillä niin hyvä olo etten oikeen edes erottanu onko nyt hyvä vai huono olo, leuka vaan väpätti :)
Paljon parempia ku noi hait.

Mites muuten toi naksujen nokittaminen, mitä ootte mieltä onko siinä mitään järkeä? Jostain syystä aika usein on nipukat päätyny nokkaan, ellei niitä sit oo useampaa ku yks tuhottavana.
Yleensä ku imen pienenki naksuviivan sattuu nenään niin saatanasti, pirinakkulat ei taas tunnu oikeen missään.

Nuo nakkulat mistä -lalalaa- varoitteli oli melko kokemus. Olis kyllä ehkä voinu jättää kokematta.
Varokaa oikeasti!
Sillä mieleeni juolahti moinen, että kyseessä on kaiketi PMA.
Ainakin ruumiinlämpö nousi reilusti ja pupillit olivat hetken isot,
mutta siinäpä vaikutukset olivatkin huonoa oloa lukuunottamatta.
Joo, olis pitäny uskoo ja jättää syömättä. Kehuttiin että nyt on niin hyviä nameja ettei oo pitkään aikaan ollu, "punasii kinkkimerkkei" :D
Muistin heti että näistä oltiin jossain varoteltu mutta elättelin toiveita että ovat varmaan eri erää, näiden kun pitäis olla hyviä.
Yhen söin ja ehkä vajaa pari tuntia venailin. Olin aika hämilläni kun ei tuntunu mitään vaikutusta ja rupes jo pikkusen pelottaa että ei kai mua nyt oo kusetettu... jossain vaiheessa kuitenki rupes tuntumaan että nää ois ehkä jotain heikkoja magmanaksuja kun tuli semmonen lämmin, mukava olo, ja sain kylmiä väreitä vähän väliä. Tässä vaiheessa siis vielä ihan miellyttävää. Sit totesin että tää ei riitä, pitää ottaa lisää vielä kun on nousut menossa.
Kinkkimerkki murskaks ja imemään. En todellakaan suosittele nokittamaan PMAta. Mikään ei ole nenääni niin paljoa polttanu kun toi. 2/3 napista väkisin imin vaikka poltti jo alkuun niin että vedet tuli silmiin. Sattui niin paljon että pelotti toimiiko nenä enää huomenna.
Välittömästi rupes heikottaa ja tuli niin kuuma että hikoilin ku possu. Rupes heikottaa niin paljon että pelotti että taju lähtee. Joku 5 min läähätin ja hikoilin t-paidan märäks. Sit oksensin itteni tyhjäks. Ku katoin peiliin tässä vaiheessa naama punotti, ja kiilsi hiestä. Tästä eteenpäin ilta oli jatkuvaa heikotusta ja palelua.
Tapoin flunssapöpön kun ruumiinlämpö nous niin korkeelle, siinä ainoo positiivinen vaikutus.
Kuka vitun idiootti laittaa pmata nameihin?? Siihen voi kuolla! Järkyttää jo se että tälläsiä on olemassa. Vittu miten raha-ahne pitää olla että rupee teettää ja myymään PMA naksuja.

Kaveri osti noita 200€:lla. Sitä vitutti.
-lalalaa-

Post by -lalalaa- »

korolli wrote:Söin melko jöötin kokosen valkosen hain tossa pari viikkoa sitten happonousuissa, elämäni ensimmäinen candyflip 8) . Ei ollu mun mielestä kovin hyvä nappi, en edes huomannu vaikutusta kunnolla, johtuisko siitä kun oli melko hapoissa? Yks ei kuitenkaan vielä mulle ois riittäny, olis pitäny syödä enemmän. Muut samoja nappeja syöneet kehuvat että ihan "hyviä" pitäis olla. Oon kuullu että hapoissa ei paljon mikään aine tai ainakaan naksut tunnu oikeen missään, onko näin?
Hait sisältää ainakin MDxx + vähän vauhtia. Melkein kuin keltaiset no namet mitä vuodenvaihteen aikaan oli liikenteessä. Kohtuullisen sumea olo tuli noista, olisikohan ketamiinia lisänä..?
Olisi kaiketi kannattanut satsata EZ-test extremeen tuon marquisin sijasta, niin voisi kertoa varmemmin.
korolli wrote: Nuo nakkulat mistä -lalalaa- varoitteli oli melko kokemus. Olis kyllä ehkä voinu jättää kokematta.

Varokaa oikeasti!
Sillä mieleeni juolahti moinen, että kyseessä on kaiketi PMA.
Ainakin ruumiinlämpö nousi reilusti ja pupillit olivat hetken isot,
mutta siinäpä vaikutukset olivatkin huonoa oloa lukuunottamatta.

Joo, olis pitäny uskoo ja jättää syömättä. Kehuttiin että nyt on niin hyviä nameja ettei oo pitkään aikaan ollu, "punasii kinkkimerkkei" :D
Muistin heti että näistä oltiin jossain varoteltu mutta elättelin toiveita että ovat varmaan eri erää, näiden kun pitäis olla hyviä.
Yhen söin ja ehkä vajaa pari tuntia venailin. Olin aika hämilläni kun ei tuntunu mitään vaikutusta ja rupes jo pikkusen pelottaa että ei kai mua nyt oo kusetettu... jossain vaiheessa kuitenki rupes tuntumaan että nää ois ehkä jotain heikkoja magmanaksuja kun tuli semmonen lämmin, mukava olo, ja sain kylmiä väreitä vähän väliä. Tässä vaiheessa siis vielä ihan miellyttävää. Sit totesin että tää ei riitä, pitää ottaa lisää vielä kun on nousut menossa.
Kinkkimerkki murskaks ja imemään. En todellakaan suosittele nokittamaan PMAta. Mikään ei ole nenääni niin paljoa polttanu kun toi. 2/3 napista väkisin imin vaikka poltti jo alkuun niin että vedet tuli silmiin. Sattui niin paljon että pelotti toimiiko nenä enää huomenna.
Välittömästi rupes heikottaa ja tuli niin kuuma että hikoilin ku possu. Rupes heikottaa niin paljon että pelotti että taju lähtee. Joku 5 min läähätin ja hikoilin t-paidan märäks. Sit oksensin itteni tyhjäks. Ku katoin peiliin tässä vaiheessa naama punotti, ja kiilsi hiestä. Tästä eteenpäin ilta oli jatkuvaa heikotusta ja palelua.
Tapoin flunssapöpön kun ruumiinlämpö nous niin korkeelle, siinä ainoo positiivinen vaikutus.
Kuka vitun idiootti laittaa pmata nameihin?? Siihen voi kuolla! Järkyttää jo se että tälläsiä on olemassa. Vittu miten raha-ahne pitää olla että rupee teettää ja myymään PMA naksuja.

Kaveri osti noita 200€:lla. Sitä vitutti.
Ei kaiketi sittenkään PMA ollut noiden kiinalaisten sisältö, Mcpp:tä on veikkailtu @ pillreports.com:ssa ja sinisessä valossa. Itsekin sijoitin 300€ noihin kun ostin, mutta onnekseni sain palautusoikeuden kuten aina.
ioni
Karvakuono

Post by ioni »

Juolahtipa mieleeni, että joskus viitisen vuotta sitten maistettiin porukalla semmottii vaalenpunaisia papanoita, missä oli kyyhkyn kuva. Ei hajuakaan mitä ne sisälsivät, mutta seinät valu lattialle ja sitä sirinää kesti 3-4 tuntia :twisted:
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

-lalalaa- wrote:Melkein kuin keltaiset no namet mitä vuodenvaihteen aikaan oli liikenteessä. Kohtuullisen sumea olo tuli noista, olisikohan ketamiinia lisänä..?
Minusta ei tulisi olettaa nappien sisältävän ketamiinia ihan noin hepposin perustein. Ketamiini on haluttua ja paikoitellen aika hintavaakin, sekä sillä on huono oraalinen hyötysuhde.

Kenties jotain muuta dissosiatiivia. Esim. DXM:ää sisältäviä nappeja on noin kolme sivullista enemmän ecstasydata.org:ssa.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-lalalaa-

Post by -lalalaa- »

Lasipallo wrote:
-lalalaa- wrote:Melkein kuin keltaiset no namet mitä vuodenvaihteen aikaan oli liikenteessä. Kohtuullisen sumea olo tuli noista, olisikohan ketamiinia lisänä..?
Minusta ei tulisi olettaa nappien sisältävän ketamiinia ihan noin hepposin perustein. Ketamiini on haluttua ja paikoitellen aika hintavaakin, sekä sillä on huono oraalinen hyötysuhde.

Kenties jotain muuta dissosiatiivia. Esim. DXM:ää sisältäviä nappeja on noin kolme sivullista enemmän ecstasydata.org:ssa.
Täytyy myös ottaa huomioon, että tuo testisetti näyttää myös dxm:n naksuissa ja testin mukaan sitä ei ollut.
Jotain outoa kylläkin...