MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
peltsi
OD

Re: Desoxypipradol, mephedrone yms uudet stimut.

Post by peltsi »

SamaNisti wrote:Yhellä tuttavallani (tai parillakin) on tullut näistä tutkareista? (lähinnä pevekistä) käsien tärinää vetoja heitettäessä (yli parinkymmentä vuotta pirin parissa räiskien), nyt se on rinnastunut: ainakun vetoja yrittää heittää, tärrää kädet. Mistäköhän mahtaa johtua?
Siitä ettei noi aineet kuulu hihaan. Luulis esim mdpvn toimivan nokkaanki. Itse en noita tönis ja kaverit ketä on kokeillu on samaa mieltä ettei nuo kyl sinne kuulu.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
CharlieBigPpotato3
Lepakko

Post by CharlieBigPpotato3 »

Just MDPV on mulla ollut se aine jota on ollut vaikeaa ottaa muuten kuin IV, oon esim kerran purskahtanut itkuun, kun en löytänyt millään suonta. Ei siitä vaan saanut millään muulla tavalla yhtä uskomatonta kokemusta.

Kun vertaa vaikka etyylikatinoniin:

1. oli IV otettuna tosi kompulsiivista(hillitön pakko vetää lisää)

2. siitä tuli silti aivan olematon euforia, eikä ollut yhtään proseksuaalista, vaikutus kesti 30min

=

VITTU MIKÄ TURHAUTUMISEN HUIPPU.
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
ferox
OD

Post by ferox »

peltsi wrote:Siitä ettei noi aineet kuulu hihaan. Luulis esim mdpvn toimivan nokkaanki. Itse en noita tönis ja kaverit ketä on kokeillu on samaa mieltä ettei nuo kyl sinne kuulu.
Ei sinne mikään muukaan aine sen enempää kuulu. Vai kuuluuko? Eikä nokittaminen ole mikään tae siitä, ettei yllätyksiä ole luvassa. Pitäisi olla tiedossa kun ryhtyy leikkiin tuntemattomien aineiden kanssa.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

CharlieBigPpotato3 wrote: Ei siitä vaan saanut millään muulla tavalla yhtä uskomatonta kokemusta.
Erittäin totta minunkin kohdallani, valitettavasti...
peltsi
OD

Post by peltsi »

Pitääkö taas nussiii pilkkuu? Varmaan kaikki tajus et mitä tarkotin tolla et ei kuulu hihaan, jos ei tajunnu niin selvennän; eli ei tullut hyvä olo, tai liian kova olo tai jotain. Iha sama mut tarkotin kuitenki oloa enkä sitä että esim mdpv ei kuulu luonnollisesti ihmisen biologiaan, injektoituna tasaisin väliajoin vereen. :x
*Johnny Cash - hurt*
ferox
OD

Post by ferox »

peltsi wrote:Pitääkö taas nussiii pilkkuu? Varmaan kaikki tajus et mitä tarkotin tolla et ei kuulu hihaan [...]
Anteeksi, mutta ymmärräthän että sanoma jää viestissäsi hieman tulkinnanvaraiseksi, siinä tapauksessa ettei osaa lukea toisen ihmisen ajatuksia. Kyllä, aina kannattaa "nussia pilkkua" sen verran että pyrkii välttämään väärinkäsityksen mahdollisuudet, tai joku käsittää aina heti päin vittua, ja sitten on taas hihna kireällä. :mrgreen:
peltsi
OD

Post by peltsi »

Jeh informatiivinen foorumihan tää on. Ja kieltämättä aiheet on sellasii et ei oo paljoo varaa väärinkäsityksille välttämättä.
Mutta mitäs mieltä olette mdpv + amfetamiini kombosta? Oon itse kokeillu silleen et vähän amfee ja enemmän pevee ja toisin päin. Mun mielestä oli amfeillanvietos ihan kiva ottaa vähän pevekkiä tuomaan jotain jännää siihen, tosin verenpainetta taitaa nostaa aika rajusti mut sitä saa laskettuu. Kumpaakin reilusti oli aika paskaa.
*Johnny Cash - hurt*
Anonyymi

Re: MDPV

Post by Anonyymi »

Siva wrote:Oon kyllä nyt eri mieltä Dexman kanssa tosta pevekin ja subun combotuksesta! Ihan hirveetä, yhh. Ainakin ite koin sen suht epämukavana yhdistelmänä.. varsinkin, varsinkin laskujen kohdalla. Eli en nyt kannustais testaa. ;/
En ymmärrä mikä tässä ei natsaa, laskut kun tuppaavat välillä olemaan melko.. saatanasta. Itse nautin kovasti. Millä tavalla tuo kombo oli mielestäsi epämukava?

Tätäkin on useampaa erilaista batchia (ollut) liikenteessä. Ruskeasta tulee ihan karmeat laskut ja valkoinen on ihan siedettävää.
Olen ollut sitä mieltä että kummastakin pulverista tulee niin hirveät laskut vaikutuksiin nähden, että vetäminen ei 'kannata'. Onnistuin nyt (erittäin nerokkaalla tavalla :oops:) välttämään suuremman skaalan laskut ihan vaan sillä että otin suht maltillisia maltillisia doseja n. 4-8 tunnin välein syömällä. Vois oikeastaan sanoo että jos olisin huonolla poreella valvonu saman ajanjakson niin olisin enemmän paskana.

En todellakaan suosittele tämän aineen vetämistä systeemiin kaksin käsin. Tulee ihan oikeasti äitiä ikävä. :evil: Tämä on just semmosta tavaraa mistä minun kaltaisten addiktien pitäisi pysyä hyvän matkan päässä, mutta veri vetää..
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Mun mielestä aivan samanlaista kuin normi pöhinä, että ei mitään niin hehkuttamisen arvoista ole mutta kyllähän tota nyt maistoi : )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Sub-Zero
Karvakuono

Post by Sub-Zero »

Sain tästä aineesta pahimmat laskut ikinä, muistaakseni hirveet vainoharhat ja ahdistus. ei enää koskaan kiitos.. joku 70mg tuli tätä yhden session aikana otettua viime kesänä ennen kuin vedin loput vessanpöntöstä alas.. vaikutusten aikana meni ajatukset ihme looppiin mikä ärsytti.. (alko tyyliin joku lause looppaamaan päässä)
..:: Cold as ice ::..
peltsi
OD

Post by peltsi »

Boilder wrote:Mun mielestä aivan samanlaista kuin normi pöhinä, että ei mitään niin hehkuttamisen arvoista ole mutta kyllähän tota nyt maistoi : )
Pyh. Joko oot saanu jotai muuta pevekkinä tai normipöhinät ollu pevekkiä. MDPV ja amfetamiini toimii ihan selkeesto eri tavalla ja mun mielestä perseestä ylipäätänsä vertailla koko myrkkyjä keskenään.
*Johnny Cash - hurt*
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

tuli tossa vasta kolmestaan kavereiden kans nautittua tätä ainetta taas. Olihan se psykoottista ku 38h höpötettiin samassa huoneessa välillä eripaikoissa istuien. Tuntu joltai kahelta tunnilta. Noh kohta lisää ;D;D katotaa josse psykoosiki sieltä löytys.. :jou: :razz:
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

peltsi wrote:
Boilder wrote:Mun mielestä aivan samanlaista kuin normi pöhinä, että ei mitään niin hehkuttamisen arvoista ole mutta kyllähän tota nyt maistoi : )
Pyh. Joko oot saanu jotai muuta pevekkinä tai normipöhinät ollu pevekkiä. MDPV ja amfetamiini toimii ihan selkeesto eri tavalla ja mun mielestä perseestä ylipäätänsä vertailla koko myrkkyjä keskenään.
No sit ollu pöhistä siinä seassa kun oon saanu sen, noh pitää koittaa joku kerta saada ihan kunnollista sitten : )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo kyl ainaki allekirjoittanut huomaa eron selkeesti.
*Johnny Cash - hurt*
Dossis
Karvakuono

Post by Dossis »

Pakkohan sitä on kaikenlaista kokeilla ja tätäkin siis. Karmeista lasku varotuksista huolimatta. Onko noita mahdollista mitenkään vältellä / lievittää? ://
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Dossis wrote:Pakkohan sitä on kaikenlaista kokeilla ja tätäkin siis. Karmeista lasku varotuksista huolimatta. Onko noita mahdollista mitenkään vältellä / lievittää? ://
Pidät annokset ja kuurin pituuden järkevissä määrissä ja varaat sopivia pillereitä jälkioloihin joilla saat ittes tarpeen tullen pariks päiväks untenmaille.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Melkosta huonolaatusta pevekkii tuli tästä aika läheltä nimeltämainitsemattomasta nettikaupasta. IHAN Täyttä paskaa 500mg kesti yhen illan :D yleensä oon ykskseni sil pörissy jonku 3vrk. ;S pettyny olen,
horna
Kameleontti

Post by horna »

SadPanda wrote:Melkosta huonolaatusta pevekkii tuli tästä aika läheltä nimeltämainitsemattomasta nettikaupasta. IHAN Täyttä paskaa 500mg kesti yhen illan :D yleensä oon ykskseni sil pörissy jonku 3vrk. ;S pettyny olen,
Taidan tietää kyseisen lafkan :) On varmaan ollut melkoista tomusokeria, jos puoli gemmiä kesti vain illan.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

taidan minäkin.. sieltä jäi tulematta 0,5g pevee. lääkerikos tulee. jippii. vihaan pevee, mut rakastan pevee. haluun sitä, mut en haluu. vittu.. oon vaikee ihminen
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo mä tilasin ruotsista ni jäi tulliin. Mut ei siit mitää lääkerikosta tuu jos jää tulliin, ei vaan kuulusteluissa myönnä mitään. Mauserilla muistaakseen kyl poliisit löys?
Kiinasta tilasin eräältä tunnetulta sivustolta gramman ja sillä kyl valvo monet jätkät useita öitä :mrgreen:
Onneks toi loppu vihdoin ja viimein..gramma kyl tosi riittosaa.

Niin ja toi peve mikä jäi tulliin oli tullihonkkelin mukaan käytännössä 100% et ei varmaan oo kyseessä sama kauppa. Sano viel et suurin osa tulliin jääneistä mdpv:stä ei oo läheskään noin vahvaa..kumma kun en oo viel löytäny sivuu mist sais mideompaa ku >98% mdpv:tä :roll:
Samal tavalla noi vendorit näköjään kusettaa ku noi kierot pirinistinilkit.
*Johnny Cash - hurt*
ferox
OD

Post by ferox »

peltsi wrote:Samal tavalla noi vendorit näköjään kusettaa ku noi kierot pirinistinilkit.
Palveluun ja luotettavuuteen kannastaa panostaa myös rc-maailmassa, ja laadusta kannattaa maksaa. Enempää sanomatta toivon että keskustelu nettikaupoista jää ketjun osalta tähän. Aihe ei kuulu tälle foorumille.

Pakko myöntää että minä en vielä pitkiin aikoihin tule pääsemään tästä aineesta eroon. Kerään kertasuorituksena mielipuolisia univelkoja ja elämäni on sisällöltään täysin absurdia. Nautin kyllä joka hetkestä. MDPV vaatii selkeästi käyttäjältään taipumusta masokismiin.
lahke

Post by lahke »

onks kukaan polttanu tääl mdpv:tä? ei ollu mitenkään tarkotus mut tossa polttelin tuntemattoman määrän bongista kun luulin jwh:ksi :heh: ja ei oo mikään paras olo, vähän myrkytetty fiilis :roll:
teemi
Tuppisuu

Post by teemi »

tuli luettuu joku parikyt kommenttii ja on kyl pakko kokeilla. :'D
jos toimii läheskää yht hyvi, ko muitte kokemukset o ollu, ni on kyl
postikulujen arvone. :mrgreen:
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

teemi wrote:tuli luettuu joku parikyt kommenttii ja on kyl pakko kokeilla. :'D
jos toimii läheskää yht hyvi, ko muitte kokemukset o ollu, ni on kyl
postikulujen arvone. :mrgreen:
Muista sit varovaisuus ton setin kans. ;)
peltsi
OD

Post by peltsi »

Oon kokeillu polttaa mut ei oo mul oikeen toiminu ees polttamalla vaik varmaa 40mg poltin. Sit jotkuu 10mg nokat ni johan pärähti. Toi on polttamalla todella toksista, joten ei kannata.

Toimii tää varmaan jokaisella kovaa mut laskut on myös lähes jokaisella aika helvetilliset. Suurin osa ei tästä tykkää ainakaan omassa kaveripiirissä. En oikeen osaa sanoo et pidänkö ite..ainakin vaikutuksista kyllä mut laskut on iha kauheet. Muutenki aika hirveetä ainetta..pelottavaa. Oon myös parit psykoosit tällä saanu et todellakin pääkopalle myös tekee jotain ainaki mulla.
*Johnny Cash - hurt*
teemi
Tuppisuu

Post by teemi »

Parhaani aina teen.
onneks on aina kaks kahelii kämppist "laupiaina samarialaisina" messissä. 8)
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

teemi wrote:
Parhaani aina teen.
onneks on aina kaks kahelii kämppist "laupiaina samarialaisina" messissä. 8)
Mä oon tätä tilaillu muutamia kertoja ja oon ollu aina aika vastuulinen ja varovainen. nyt otin sitte boostit pikkusen liian nopeesti ja muisti katkiaa naps ja yhtääkkiä herään ambulanssista ( oli kuulemma näyttäny viinakouristuksilta ja silmät pyöriny päässä. En sitte tiiä oliko siinä liikaa liian nopeaa vai sainko sitte jonku epilepsiakohtauksen. Kaikki sydänfilmit yms otettii jne ja pääsin 6-8h päästä pois. Nyt sitte voiski nukkua ja jättää loput aamuksi ;D mut tosiaan olkaa ton re-dosettamisen kans TOSI tarkkoja ja antakaa välillä aineen laskeekki päästä ennenku otatte boosteja.. taino ainaki se kuulostais tarpeeksi vastuuliselta. nyt jwh-018 paukut ja tipahteleen . hyvää yötä parempaa huomista
teemi
Tuppisuu

Post by teemi »

SadPanda wrote: Mä oon tätä tilaillu muutamia kertoja ja oon ollu aina aika vastuulinen ja varovainen. nyt otin sitte boostit pikkusen liian nopeesti ja muisti katkiaa naps ja yhtääkkiä herään ambulanssista ( oli kuulemma näyttäny viinakouristuksilta ja silmät pyöriny päässä. En sitte tiiä oliko siinä liikaa liian nopeaa vai sainko sitte jonku epilepsiakohtauksen. Kaikki sydänfilmit yms otettii jne ja pääsin 6-8h päästä pois. Nyt sitte voiski nukkua ja jättää loput aamuksi ;D mut tosiaan olkaa ton re-dosettamisen kans TOSI tarkkoja ja antakaa välillä aineen laskeekki päästä ennenku otatte boosteja.. taino ainaki se kuulostais tarpeeksi vastuuliselta. nyt jwh-018 paukut ja tipahteleen . hyvää yötä parempaa huomista

damn, toivottavast voit paremmin. no joo, ruotsalainen kokki ja sen brittimuija kämppiksin, et pitää joku järki messis pitää. :// :heh:
mut kyl me toisistamme huolta pidetää. ;)
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Salettiin oli jottain pevekkiä viime pirissä mitä vedin ku oli niin ahistavaa ja friikkaavaa ja hirviät laskut iu :oo:
ffilm
Karvakuono

Post by ffilm »

kertokaa tietämättömälle että voisko mdpv:tä muuttaa paremmaks jollakin combolla(methylone,psykedeelit....)?? tykkään näistä rc jutuista ite eniten methylonesta. mut mdpvn halpuuden takia tekis mieli sitä hankkii,pelkkänä se on musta jokseenki kamalaa.